Uhm... nope. Niet als je kijkt naar de afkomst van de Rothschilds, Rockefellers, Warburgs, Goldman Sachs (Zio-bank), IMF (Zio-organisatie), FED (altijd een Zio-chairman) George Soros e.d... they're running the show.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is dus een fabeltje welke direct voortkomt uit stereotyperingen en antisemitische propaganda.
Hmja, in de Talmud staan ook niet zulke vriendelijke dingen (zachtjes gezegd) over Jezus geschreven.quote:[..]
Niet waar, want het komt niet alléén voort uit de kwade bankier. Kijk maar eens naar Louis Theroux in het Zuiden van de VS. Daar worden Joden bespuugd vanwege het doden van Jezus.
Kan helaas niks over het dikgedrukte gedeelte zeggen, daar we bij wet alleen mogen zeggen 'ja, het is gebeurd'.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, 100% evil of 100% good bestaat natuurlijk niet.
Dus dat Hitler ook best aardig kon zijn geloof ik graag. Mengele schijnt ook een heel innemende man geweest te zijn.
Moslimhaat is te mainstreamquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat ik vooral interessant vind is dat niemand ooit spreekt over de andere grote religie(s) in combinatie met complotten. Terwijl zeker eeuwen geleden er vele islamitische rijken waren met hun eigen complotten en intriges.
Het punt is dat de Joden moeten doorkrijgen dat ze zelf ook gepiepeld worden door deze Zionisten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet niet of die toplaag zo eensgezind is, misschien is die generalisatie wel een dingetje. Zo creëer je een soort 'glazen plafond' waar een joods persoon niet bovenuit kan komen zonder tot zionist gerekend te worden.
Vertel dat ff aan Freedmanquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Szikha2 het volgende:
Arabieren zijn de grootste zionisten. Daarna de christenen. Vandaar dat zij zo fel tegen zijn, dat is ook begrijpelijk. Immers komaan zeg een Islamitische staat in Mesopotamië willen realiseren
Dat is niet de discussie. Iedereen weet dat Hitler een mens was. Als je je een beetje verdiept in de achtergronden dan kun je dat overal naar boven halen. Dat is ook nergens onder stoelen of banken gestoken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:
Hm.. dat toont dus toch wel aan dat de man wat empathie had toch?
(hoe bizar dit ook mag klinken voor velen... maar goed, we're searching for the truth here...
het is per slot van rekening BNW...)
Dat zijn dus fabeltjes welke direct voortkomen uit stereotyperingen en antisemitische propaganda.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:01 schreef Lichtkogel het volgende:
Uhm... nope. Niet als je kijkt naar de afkomst van de Rothschilds, Rockefellers, Warburgs, Goldman Sachs (Zio-bank), IMF (Zio-organisatie), FED (altijd een Zio-chairman) George Soros e.d... they're running the show.
Ik vind het belachelijk dat je neo-nazi propaganda gelooft.quote:Hmja, in de Talmud staan ook niet zulke vriendelijke dingen (zachtjes gezegd) over Jezus geschreven.
Maar om de Joden daarvoor te bespugen vind ik belachelijk, want zij kunnen er ook niks aan doen dat een stel mafketels die boeken geschreven hebben. Net zoals een Christen er niks aan kan doen dat er ook wat idioterie staat in de bijbel of een moslim er niks aan kan doen dat er wat idioterie staat in de Koran. Maar moet daarbij wel zeggen dat wat er in de Talmud staat de bijbel en de koran doet verbleken.
Hmm... ik zou hier verder wel op in willen gaan, maar dan overtreed ik de 'ja, het is gebeurd'-wet, dus laat deze post even voor wat het is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is niet de discussie. Iedereen weet dat Hitler een mens was. Als je je een beetje verdiept in de achtergronden dan kun je dat overal naar boven halen. Dat is ook nergens onder stoelen of banken gestoken.Maar dat de nadruk ligt op de verschrikkelijke andere zaken die hij heeft goedgekeurd is begrijpelijk toch?
Niemand met kennis van zaken zal dan ook zeggen dat Hitler geen empathie had. Propaganda uit die tijd is er alleen juist voor gemaakt om collectief die empathie voor bepaalde bevolkingsgroepen weg te nemen. Mensen als minderwaardig neer te zetten. Homo's, gehandicapten, slaven, joden, zigeuners, etc.
Als je het over een (in het Westen) "vergeten" stukje geschiedenis wil hebben dan zou ik liever naar Rusland kijken. De slachtoffers daar heb ik weinig over gehoord tijdens de geschiedenis lessen. De kijk op de Holocaust is daar ook wezenlijk anders. Daar is de Jodenvervolging, specifiek, een veel kleinere paragraaf dan hier. Logisch, gezien het feit dat de Joodse slachtoffers daar "maar" ongeveer 10% van het totale aantal slachtoffers betreft. Terwijl bijvoorbeeld in Nederland dit aantal meer dan 60% is.
Neo-nazi propaganda..? Heb je post # 55 ook gezien waarin je de speech van ex-Zionist Benjamin Freedman kan horen over de oorzaken, toestanden en nasleep van WW II?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn dus fabeltjes welke direct voortkomen uit stereotyperingen en antisemitische propaganda.En je loopt het met open ogen na te praten.
De "international Jewish banking conspiracy" zoals die nu nog steeds rondgaat komt grotendeels uit 'De Protocollen'. De protocollen zijn bewezen antisemitische propaganda.
Rockefellers hebben trouwens, zover ik weet, geen Joodse oorsprong. Die hebben mensen eraan willen geven, juist om ze in de stereotypering en propaganda mee te kunnen nemen. Daar zijn rare sprongen voor gemaakt en er is geen bewijs voor.
Dat mensen dat doen zou ook al genoeg moeten zeggen.
[..]
Ik vind het belachelijk dat je neo-nazi propaganda gelooft.Overigens zijn het niet alleen neo-nazi's die deze vorm van propaganda nog geloven. Ook bijvoorbeeld minder radicale rechts-christelijk conservatieven, extreme communisten en islamitische extremisten hangen de verhalen die jij hier vertelt aan!
Ik zeg: Goed gezelschap.
Je weet dat Freedman een holocaust ontkenner was. Dat hij regelmatig (en in mijn ogen terecht) omschreven is als "professional anti-Semite and lunatic nationalist" evenals "Jew-baiting Cabal" ... sorry, maar Freedman kun je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:59 schreef Lichtkogel het volgende:
Neo-nazi propaganda..? Heb je post # 55 ook gezien waarin je de speech van ex-Zionist Benjamin Freedman kan horen over de oorzaken, toestanden en nasleep van WW II?
Dat snap ik ja. Hij tapt namelijk uit exact hetzelfde vaatje als wat jij doet!quote:Hij bevestigt exact wat ik zeg namelijk. Neem anders even de tijd om de video te bekijken en te beluisteren wat hij allemaal te vertellen heeft, want het is echt machtig interessant wat hij zegt.
Je valt trouwens alleen hier over? Wat vind je van het eerste stuk van mijn reactie?quote:
Dat niet alleen, de inhoud qua post kom je eigenlijk bijna net zo gelijkend tegen op het immer neutrale stormfront.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je weet dat Freedman een holocaust ontkenner was. Dat hij regelmatig (en in mijn ogen terecht) omschreven is als "professional anti-Semite and lunatic nationalist" evenals "Jew-baiting Cabal" ... sorry, maar Freedman kun je niet serieus nemen.
[..]
Dat snap ik ja. Hij tapt namelijk uit exact hetzelfde vaatje als wat jij doet!![]()
Waarom noem je hem een ex-zionist eigenlijk? Ergens begin 20 was hij namelijk al bezig voor "Institute for Arab American Affairs"
Ook dat wordt allemaal door Freedman uitgelegd in zijn speech..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je valt trouwens alleen hier over? Wat vind je van het eerste stuk van mijn reactie?Dat de hele International Jewish Banking Conspiracy gebouwd is op bekende stereotyperingen en antisemitische propaganda?
Kun je aangeven waar? Dan hoef ik geen 1,5 uur ellende door te ploegenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:19 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook dat wordt allemaal door Freedman uitgelegd in zijn speech..
Ja, natuurlijk wordt Freedman als zodanig bestempeld, gezien de onthullingen die hij deed in zijn speech. Dat is wat ze bij iedereen doen die tegen de Zionisten in gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je weet dat Freedman een holocaust ontkenner was. Dat hij regelmatig (en in mijn ogen terecht) omschreven is als "professional anti-Semite and lunatic nationalist" evenals "Jew-baiting Cabal" ... sorry, maar Freedman kun je niet serieus nemen.
Hij kende de elite. Tevens zou hij aanwezig geweest zijn bij de Versailles conferentie, na WW I, echter kan daar geen bevestiging van vinden..quote:[..]
Dat snap ik ja. Hij tapt namelijk uit exact hetzelfde vaatje als wat jij doet!![]()
Waarom noem je hem een ex-zionist eigenlijk? Ergens begin 20 was hij namelijk al bezig voor "Institute for Arab American Affairs"
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Ja, natuurlijk wordt Freedman als zodanig bestempeld, gezien de onthullingen die hij deed in zijn speech. Dat is wat ze bij iedereen doen die tegen de Zionisten in gaat.
En dat maakt hem betrouwbaar?quote:Hij kende de elite. Tevens zou hij aanwezig geweest zijn bij de Versailles conferentie, na WW I, echter kan daar geen bevestiging van vinden..
Vanaf de 09:00 te luisteren, waarin hij vertelt over het opstellen van het verdrag van Versailles na WW I en het internationale bankwezen. (maar eigenlijk zou je al wat eerder moeten luisteren, waarin hij omschrijft waarom de Balfour-verklaring werd opgesteld door de Zionisten..)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar? Dan hoef ik geen 1,5 uur ellende door te ploegen
Wederom, kort door de bocht. Eufemistisch gezegd. De Joden waren Duitsland aan het verdelen. De Joden hebben Amerika erin geluisd om mee te doen. De Joden hadden, de Joden deden, de Joden, de Joden, de Joden... Treurig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:47 schreef Lichtkogel het volgende:
Vanaf de 09:00 te luisteren, waarin hij vertelt over het opstellen van het verdrag van Versailles na WW I en het internationale bankwezen. (maar eigenlijk zou je al wat eerder moeten luisteren, waarin hij omschrijft waarom de Balfour-verklaring werd opgesteld door de Zionisten..)
Ik vind het zo bijzonder dat eigenlijk bijna elk topic met een kwaad vingertje naar dat volk word gewezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wederom, kort door de bocht. Eufemistisch gezegd. De Joden waren Duitsland aan het verdelen. De Joden hebben Amerika erin geluisd om mee te doen. De Joden hadden, de Joden deden, de Joden, de Joden, de Joden... Treurig.
Antisemitische propaganda. Niets meer, niets minder. Ik snap niet waarom je deze man betrouwbaar vind, buiten dat hij zegt wat jij denkt.
Benjamin Freedman is zelf van Joodse afkomst.. hij zou dan een semitische anti-semiet geweest zijn dus?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is niet waar.![]()
Dat doen 'we' bij iedereen die historische revisie pleegt, de holocaust ontkend en antisemitische propaganda napraat.
I see what you did therequote:Dat doen 'we' niet bij anti-zionisten. De Naturei Karta bijvoorbeeld. Bekende anti-zionisten, worden zeker niet antisemitisch genoemd.
Wel religieus uitgedaagd, maar niet antisemitisch.
[..]
En dat maakt hem betrouwbaar?
Nee, je hebt maar een klein stukje van de speech bekeken. Als je de hele speech checkt, dan zal je duidlijk merken dat hij het over de Zionisten heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wederom, kort door de bocht. Eufemistisch gezegd. De Joden waren Duitsland aan het verdelen. De Joden hebben Amerika erin geluisd om mee te doen. De Joden hadden, de Joden deden, de Joden, de Joden, de Joden... Treurig.
Antisemitische propaganda. Niets meer, niets minder. Ik snap niet waarom je deze man betrouwbaar vind, buiten dat hij zegt wat jij denkt.
Waarom denk jij dat ze het deed?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maar goed, het is lastig hierover inhoudelijk te discussiëren dus, daar er een wet is die deze discussie in de weg staat. Enkele maanden geleden ontkende de Duitse historicus Ursula Haverbeck voor een miljoenenpubliek op de grootste t.v. zender van Duitsland, de ARD, in een van tevoren opgenomen interview de Holocaust. Miljoenen zaten thuis op de bank perplex. Direct daarna werd ze opgepakt en zit nu op 87-jarige leeftijd voor 10 maanden in de cel. Ze wist van tevoren dat dit zou gebeuren, maar toch heeft ze het interview gehouden... waarom zou ze dit doen denk je? Alsof ze voor haar lol op haar oude dag nog even de cel in wou?
Nee, want de piramides kan iedereen opzoeken, die staan er nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Je zou je overigens eens kunnen afvragen waarom er een wet in het leven is geroepen tegen revisionisme/ontkenning. Want als het allemaal zo overduidelijk aan te tonen is, dan hoeft er toch geen wet te zijn omdat degene die eventueel anders beweren dan toch voor joker staan? Het zou dan hetzelfde zijn als iemand die bijv. zegt 'de pyramides in Egypte bestaan niet' of een dergelijke bewering toch?
Hij zou niet de eerste zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Benjamin Freedman is zelf van Joodse afkomst.. hij zou dan een semitische anti-semiet geweest zijn dus?Beetje onlogisch vind je niet?
Er is niet mis met kritisch zijn op jouw eigen regering. Er is van alles mis met het herhalen van leugens en antisemitische propaganda. Dat zeg ik de hele tijd alquote:Punt is dat hij zich gewoon kritisch heeft uitgelaten en onthullingen heeft gedaan over de Zionisten uit die tijd. En wat is er mis met kritisch zijn op je eigen regering? In bijv. de VS houden ze toch ook gewoon demonstraties/speeches tegen hun regering? Moeten die mensen dan ook maar de cel in of verketterd worden vanwege 'anti-Amerikanisme'? Of als we ons hier kritisch uitlaten over de Nederlandse regering, dan zijn we toch ook niet meteen anti-Nederlander?
Andere discussie. En dat kun je je inderdaad afvragen.quote:Je zou je overigens eens kunnen afvragen waarom er een wet in het leven is geroepen tegen revisionisme/ontkenning. Want als het allemaal zo overduidelijk aan te tonen is, dan hoeft er toch geen wet te zijn omdat degene die eventueel anders beweren dan toch voor joker staan? Het zou dan hetzelfde zijn als iemand die bijv. zegt 'de pyramides in Egypte bestaan niet' of een dergelijke bewering toch?
Ik weet niet waarom iemand dat zou willen. Waarom zeggen mensen dat de aarde plat is.quote:Maar goed, het is lastig hierover inhoudelijk te discussiëren dus, daar er een wet is die deze discussie in de weg staat. Enkele maanden geleden ontkende de Duitse historicus Ursula Haverbeck voor een miljoenenpubliek op de grootste t.v. zender van Duitsland, de ARD, in een van tevoren opgenomen interview de Holocaust. Miljoenen zaten thuis op de bank perplex. Direct daarna werd ze opgepakt en zit nu op 87-jarige leeftijd voor 10 maanden in de cel. Ze wist van tevoren dat dit zou gebeuren, maar toch heeft ze het interview gehouden... waarom zou ze dit doen denk je? Alsof ze voor haar lol op haar oude dag nog even de cel in wou?
quote:I see what you did there
Het maakt niet uit tegen wie je het richt. Dat is de kern van mijn verhaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Nee, je hebt maar een klein stukje van de speech bekeken. Als je de hele speech checkt, dan zal je duidlijk merken dat hij het over de Zionisten heeft.
Markante dame wel ook... Ik snap wel waarom zij eventueel de Holocaust zou willen ontkennen, holy shit wat een CV.quote:
Zo mogelijk nog erger!quote:
Dat legt ze zelf allemaal uit in het interview, wat gewoon op youtube staat met Engelse ondertiteling.quote:
Wie is een veroordeelde crimineel?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom zou een veroordeelde crimineel ontkennen dat hij/ zij schuldig is. Dat niveau.
Check het interview maar eens ipv je eigen aannames te doen voor haar beweegredenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom zou een veroordeelde crimineel ontkennen dat hij/ zij schuldig is. Dat niveau.
zeker 'markant'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Markante dame wel ook... Ik snap wel waarom zij eventueel de Holocaust zou willen ontkennen, holy shit wat een CV.
Dat is haar reden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat legt ze zelf allemaal uit in het interview, wat gewoon op youtube staat met Engelse ondertiteling.
1 van de redenen is in ieder geval dat ze vindt dat er een open en eerlijke discussie over moet komen, ipv dat er een wet hiervoor in de weg staat. Ze vertelt dat ze haar bevindingen naar meerdere rechters en zelfs de minister van Justitie doorgestuurd heeft, maar steeds geen gehoor kreeg ivm de wetgeving. En heeft daarom besloten het interview te houden in volle medeweten van de consequenties hiervan.
Mwa, genoeg christelijke complotten hoor, de hele flat earth conspiracy is van christelijke oorsprong.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat ik vooral interessant vind is dat niemand ooit spreekt over de andere grote religie(s) in combinatie met complotten. Terwijl zeker eeuwen geleden er vele islamitische rijken waren met hun eigen complotten en intriges.
Ze is meerdere malen veroordeeld voor dit vergrijp.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wie is een veroordeelde crimineel?
I know...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zeker 'markant'
http://www.dailymail.co.u(...)ust-labour-camp.html
Je gaat er vanuit dat ik dat niet al gedaan heb?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
I know...
In het krantenartikel staat overigens niet de reden erbij vermeld hoe ze daartoe is gekomen.
Je zou anders even het interview moeten opzoeken en dan kijken vanaf 12:45 waar ze het toelicht...
Dat dacht ik ja..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik dat niet al gedaan heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de Arabische wereld komt geen vrede voor. Geen enkel Arabische cultuur praat over vrede, nee ze praten over Jihad. En zoals ik al eerder heb laten merken is dit helemaal geen toeval. Als je de Koran leest zie je dat het alleen maar over Jihad gaat. Er komt geen één keer vrede in voor. Ja 1 keer..... " waarom naar vrede streven als je aan de top zit"....
We kunnnen blijven miepen over de Arabische taal en interpretaties maar het staat er zoals het er staat. Net zoals in de tora staat dat iedereen dood moet. Geen interpretatie : het staat er gewoon godverdomme
Islamitische cultuur is uiteraard beinvloed door de Koran. Heeft een Arabische land ooit gesproken over vrede? Lees je in Arabische kranten, internet , tv shows , leiders die spreken over zoeken naar vrede? Tijdens de Arabische liga hebben ze ooit besproken hoe ze kunnen zorgen voor vrede? En dan vooral met Israël?
Op internet zie je ooit artiekelen over vrede gelezen? Zal er op scholen in Gaza, Irak of Pakistan gesproken worden over vrede? Over hoe je vrede kunt sluiten? Nee nooit, never
Laat staan vrede maken met Israel en Joden.
het is zelfs zo dat als je spreekt over vrede met Israel ben je een verrader. Een zionist. Het is zelfs hier op FOK!forum mij verwezen door zelfs Nederlanders notabene : " hoe kun je pro Israel zijn met je achtergrond" krijg ik vaak te horen. Dat ik geindoctrineerd zou zijn.
De moslim wereld is compleet het tegenoverstelde van het Westen waar jullie voor staan jullie normen en waarden. Christenen en Joden geloven ze in de 10 geboden. In Nederland geloven ze in de 10 geboden. Het Westen (bevolking) wil vrede zoeken. Niet doden. Het Westen leert hun kinderen om je buren lief te hebben, dat probeert men althans, homoseksuelen te accepteren, gelijke rechten voor vrouwen, dat zijn de waarden van het Westen.
In de Islam is er geen 10 geboden maar het verbond met Allah om alle vijanden van Allah te doden. Als moslim is je doel voor Allah om zijn vijanden te doden. En de vijanden van Allah zijn christenen, niet-moslims , heidenen, en uiteraard de Joden.
Iedereen die niet geloofd in Allah is de vijand.
En dan nog loopt iedereen in het Westen zich af te vragen waarom er aanslagen gebeuren in Amerika en Europa. Dit is wat ze moeten doen gewoon. Dit vraagt hun cultuur van ze.
Het Westen begrijpt nog altijd niet dat ze te maken hebben met een cultuur die compleet tegenoverstelde is , al begint dat besef wel te komen.
Amerika , the land of the free. Make a better place for you and for me and the entire human race.... lalalalalal
In Nederland , Amerika , Frankrijk het hele westen leer je toch vrede aan je kinderen? Leer je je kinderen om lief te hebben toch? Medeleven, elkaar vergeven. Toch?
De Islamitische cultuur kent geen vergeving want je kan de vijanden van Allah gewoon niet vergeven
Ik ben lid van bepaalde groepen (Facebook) vanwege mijn achtergrond , deze groepen zijn uiteraard 99% moslims aangezien Tunesië Islamitisch is
In deze groepen spreek altijd zeer positief uit over Joden en Israel. En ze kunnen dat niet voorstellen van mij en ook niet accepteren. Ook hier op FOK!forum niet, want ik weet bij voorbaat al dat veel mensen hier boos om worden
Vrienden van mij ook, als ik spreek over de aanslagen roepen ze altijd "schuld van de Joden" en als ik daar dan op reageer van " doe eens normaal joh, het zijn toch gewoon moslims ze roepen toch Allah is groot of niet dan" en krijg ik het verwijt " jij bent toch half Arabisch, waarom doe je dit je eigen familie aan"
Als ik zeg " mischien wordt het eens tijd dat de Arabieren streven naar vrede ipv oorlog" is het helemaal raak oei.
Men kan maar niet begrijpen dat ik streef naar rechtvaardigheid en vrede.
Ze kennen het niet ofzo. Ze noemen mij een verrader en vaak gaat het nog verder " weet je niet dat je Palestijnse broeders worden gedood, hoe kun je je familie zo ten schande brengen, zie je wel jouw moeder komt uit een gore zionistische Jodenkut dus jij bent en blijft dat altijd"
Als ik naar de kerk ga dan hoor ik over vergeving. De preek van een priester is best mooi. Of als ik naar een synagoge gaat : het gaat over zoeken naar vrede. Maar in de Islamtische cultuur is vrede = het veraden van je volk, je achtergrond.
Daarom kan ik nooit spreken met Tunesiërs, zij delen niet mijn normen en waarden want ik sta volgens hun aan de kant van zionisten en het Westen, de atheisten, maw het kwaad.
Als je naar een moskee gaat in het midden Oosten eindigt men altijd met het vervloeken van niet moslims ( vooral de Joden) " mag Allah de Joden vernietigen , en de ongelovigen de vijanden van Allah!! "
Er is iets mis met de Islam religie. De enige die anderen vervloeken is de Islam en niet het Christendom of het Jodendom die de Islam vervloeken.![]()
Hoe meer ik lees en leer hoe meer ik afstand ga doen van de Islamitische cultuur en hoe meer ik walging van krijg. Jaja noem mij maar een zelf hater, prima. Maar die haat en propaganda. De aanslagen overal in de wereld. Vrouwen onderdrukking. Jodenhaat. Bommen hier en bommen daar. Mensen onthoofden. In Tunesië weer iemand onthoofd. Hoe kan men dat nou doen? Het komt mijn strot uit
Ik vraag mij nog altijd af , gezien mijn achtergrond ( Joods en moslims) : waarom in godsnaam haat de Islam Joden zo erg???????
En ik weet nu waarom. Arabië in de 7e eeuw was een zand cultuur. Het midden oosten gaf geen ruk om Arabië. Alle grote rijken waren altijd buiten Arabië. Denk aan het Egyptische rijk, het Perziche Rijk, Ottomaanse rijk, Griekse rijk, Romeinse rijk, allemaal niet in Arabië. Alle grootmachten, prachtige rijken : niet in Arabië
Maja toen begon het Christendom en het Jodendom in Arabië te komen, in een cultuur dat zeer geweldadig was. Vrouwen waren niets, mannen die neukten alle vrouwen als ze maar voldoende geld hadden. Vol stammen. Als je uit je stam was had je geen rechten. Just like in de bijbel ja.
Zo dus (vanaf 0:40)
Dat was Arabië. En toen kwamen daar wat Christenen en Joden (vooral Joden) die iets anders kwamen brengen. Totaal tegen overgestelde dan wat de stammen in Arabië vonden en dachten. En uiteindelijk is deze weerstand tegenover die 'nieuwkomers' het huidige Islam. Het is om die reden waarom meer dan 60% van de Koran gaat over het vervloeken van de Joden ( en ook Christenen)
Lees de Koran maar : het gaat alleen maar over zichzelf vergelijken met Joden en Christenen, en dat zij de slechterikken zijn, zij zijn het kwaad.
Islam is negatief. Het spreekt alleen maar over zijn vijanden. Het draait ook alleen maar over zijn vijanden. Het spreekt helemaal niet tot de harten van de moslims zelf, tot de gewone man en vrouw ( he zoals heb je vreemdeling lief, heb je ouders lief, wat je moet doen als iemand je kwaad heeft aangedaan)
Als je de Koran leest dan roept het moslims alleen maar op om niet-moslims om te haten, afstand van ze te nemen en ze zelfs te doden.
De enige manier dat Allah je zal belonen met de hemel is als je de vijanden van Allah doodt. Allah wil dat moslims Zijn vijanden doodt. Hij wil wraak, hij heeft moslims nodig om Zijn wraak uit te oefenen.
Je zou denken " in de 21ste eeuw denkt men niet meer zo hoor en ik ken goede moslims" maar niets is minder waar. Islam is een manier om anderen te domineren, controle te krijgen
Kijk maar : aanslagen in Amerika, Turkije, Parijs, Jemen, Irak, Pakistan tot op de dag van vandaag. Moet ik nog doorgaan?
Maar goed. Ik zal wel weer een verrader zijn, of iemand die het graag zo wil zien
Is dat niet het paard achter de wagen spannen?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Hij was minder positief over alle Joden, omdat het toen andere tijden waren. Men had te maken met een nogal grote communistische beweging in Duitsland in die tijd, die probeerden de macht te pakken.
Heb je cijfers waaruit dit zou blijken?quote:Veel Joden hingen het communistische gedachtegoed aan.
Als we dat eens doen zonder filmpjes en zonder naar een groep mensen te wijzen anders dan de landelijke partijen. Hoewel dit lastig wordt als je aanneemt dat er een 'Zionistisch-complot' speelde en als je al aanneemt dat deze 'Zionisten' de wereld te verdelen hadden.quote:Mja, laten we dan eerst gaan beginnen met het Verdrag van Versailles eigenlijk, want als we meteen met de boycot beginnen dan zijn we alweer een stap te ver eigenlijk zie ik, als we naar de oorzaak van alle ellende (zowel de Joden als de Duitsers) willen gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |