abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2015 @ 17:34:40 #1
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_157838246
Hier verder.
pi_157848642
Ook leuk :D

Op alle artikelen in Der Spiegel online kan je reageren behalve op artikelen over asielzoekers

De Duitsers, inderdaad die een paar maanden geleden nog stonden te klappen, zijn zo boos dat ze hele nare teksten online zetten.
Maaaaaaaaaar "wir schaffen es"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157848701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef Buster24 het volgende:
De Duitsers, inderdaad die een paar maanden geleden nog stonden te klappen, zijn zo boos dat ze hele nare teksten online zetten.
Ja, dat zijn dezelfde mensen denk je? :')
pi_157850984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat zijn dezelfde mensen denk je? :')
Niet iedereen is zo traag van begrip als de gemiddelde PvdA stemmer
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:00:33 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157855286
quote:
Ik krijg sterk het idee dat er daar in doe Oostbloklanden nooit grensbewaking is geweest, dat zat aan onze kant. En door Schengen zijn wij daarmee gestopt, zonder dat er daar iets verbeterd is.

10 tegen 1 staan duwen aan de grens gaat natuurlijk helemaal nergens over. En als er eentje doorrent is het klaar.
Wat ze moeten doen, is alle mogelijke middelen (!!) gebruiken om deze invasie te stoppen. Zolang er niet met scherp geschoten wordt, hebben de illegalen niets te verliezen en blijven ze het dagen/weken/maanden proberen, net zolang tot het ze lukt.
censuur :O
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:05:04 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157855355
Met scherp schieten kon nog wel eens de enige manier zijn om die lui af te schrikken.
Fade to Black
pi_157855391
Muurtje bouwen om de EU met beschermde poorten. Controle.
pi_157855426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:07 schreef TheJanitor het volgende:
Muurtje bouwen om de EU met beschermde poorten. Controle.
Spijtig maar noodzakelijk.
pi_157855475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:09 schreef system32 het volgende:

[..]

Spijtig maar noodzakelijk.
Eens. Het kan helaas niet anders.
pi_157855558
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Eens. Het kan helaas niet anders.
En alle economische 'vluchtelingen' weigeren. Het geld dat daarmee bespaard wordt uitgeven aan het opknappen en verbeteren van leefomstandigheden in alle pauperwijken van Nederland.

Ik zou ook radicaliseren als ik in Rotterdam Zuid zou wonen :')
pi_157855582
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef system32 het volgende:

[..]

En alle economische 'vluchtelingen' weigeren. Het geld dat daarmee bespaard wordt uitgeven aan het opknappen en verbeteren van leefomstandigheden in alle pauperwijken van Nederland.

Kom niet met deze logica aan bij de politiek.
pi_157857805
RTVNH twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 12:48:02 Groot aantal vluchtelingen verdwenen uit Gooise opvangcentra. Onbekend is wie het zijn en waar ze naar toe zijn. https://t.co/B5dHpQMrZg reageer retweet
pi_157859067
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef system32 het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam Zuid, totaal geen problemen hoor. Maar, ik werk gewoon hard voor de centen, en stel me niet afhankelijk op van de overheid om mij te vertroetelen. Stukje mentaliteit he.
pi_157859153
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam Zuid, totaal geen problemen hoor. Maar, ik werk gewoon hard voor de centen, en stel me niet afhankelijk op van de overheid om mij te vertroetelen. Stukje mentaliteit he.
Natuurlijk, mentaliteit is ontzettend belangrijk. Maar als je al niet in 'the right mindset' zit, geen/slecht familie(contact) hebt en je woont dan in een ontzettend criminele pauperstraat/wijk, dan heb je de belangrijkste ingrediënten wel bij elkaar volgens mij.
pi_157859197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:54 schreef Houtenbeen het volgende:
RTVNH twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 12:48:02 Groot aantal vluchtelingen verdwenen uit Gooise opvangcentra. Onbekend is wie het zijn en waar ze naar toe zijn. https://t.co/B5dHpQMrZg reageer retweet
:') echt wtf
pi_157859280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:04 schreef system32 het volgende:

[..]

Natuurlijk, mentaliteit is ontzettend belangrijk. Maar als je al niet in 'the right mindset' zit, geen/slecht familie(contact) hebt en je woont dan in een ontzettend criminele pauperstraat/wijk, dan heb je de belangrijkste ingrediënten wel bij elkaar volgens mij.
Heb op het dieptepunt welgeteld 2 weken werkeloosheid gekend. Je gaat gewoon met paspoort en CV naar de uitzendbureau's, op de Meent zaten ze toen allemaal op een rijtje. Halverwege was het meestal al bingo. Je moet alleen wel ja zeggen. Maar zaten ook kutbanen bij hoor. Het ergste wat ik heb gedaan was een vleesverwerkingsbedrijf :r

En juist daar viel me op: Allemaal allochtonen die daar zonder zeuren werkten, in dat licht zijn er dus veel allochtonen met een werkmentaliteit waar ik niet tegen op kan. Ik heb serieus respect voor die gasten.

Maar merk hier op Zuid nagenoeg niks van radicaliserende moslims. Ik vind de Antilianen en Oostblokkers een grotere bron van irritatie.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:14:25 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157859323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb op het dieptepunt welgeteld 2 weken werkeloosheid gekend. Je gaat gewoon met paspoort en CV naar de uitzendbureau's, op de Meent zaten ze toen allemaal op een rijtje. Halverwege was het meestal al bingo. Je moet alleen wel ja zeggen. Maar zaten ook kutbanen bij hoor. Het ergste wat ik heb gedaan was een vleesverwerkingsbedrijf :r

En juist daar viel me op: Allemaal allochtonen die daar zonder zeuren werkten, in dat licht zijn er dus veel allochtonen met een werkmentaliteit waar ik niet tegen op kan. Ik heb serieus respect voor die gasten.

Maar merk hier op Zuid nagenoeg niks van radicaliserende moslims. Ik vind de Antilianen en Oostblokkers een grotere bron van irritatie.
Wat heb jij toch tegen het Oostblok Toefjes? ;)

Verder moe je af en toe idd aanpakken wat je pakken kunt. Ik heb ook een aantal uitzendbaantjes gehad toen ik geen werk kon krijgen in m'n eigen branche. Eerste (callcenter) was zwaar kut, ben ik zelf opgestapt omdat ik er doodongelukkig werd. Tweede (administratief werk bij verzekeraar) had ik totaal geen ervaring mee, maar beviel me achteraf gek genoeg wel.

Nu overigens weer in eigen business werkzaam.
pi_157859484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat heb jij toch tegen het Oostblok Toefjes? ;)

Verder moe je af en toe idd aanpakken wat je pakken kunt. Ik heb ook een aantal uitzendbaantjes gehad toen ik geen werk kon krijgen in m'n eigen branche. Eerste (callcenter) was zwaar kut, ben ik zelf opgestapt omdat ik er doodongelukkig werd. Tweede (administratief werk bij verzekeraar) had ik totaal geen ervaring mee, maar beviel me achteraf gek genoeg wel.

Nu overigens weer in eigen business werkzaam.
Nou, waar we met de asielzoekers collectief bang voor zijn, het verliezen van banen, hebben de Oostblokkers toch aardig al voor elkaar gekregen. Met name in de transport sector. Ik vind het raar dat daar niemand boos over wordt.

Plus, ze zijn een gevaar op de weg. Als je van de Maasvlakte richting Rotterdam rijdt zie je ze dagelijks al slingerend voortbewegen. Het schijnt dat ze het ook niet zo nauw nemen met zaken als rijtijden, dat soort dingen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:38:50 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157859763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:23 schreef Toefjes het volgende:
Nou, waar we met de asielzoekers collectief bang voor zijn, het verliezen van banen
Waar haal je dit sprookje vandaan?
pi_157859933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Waar haal je dit sprookje vandaan?
Dat lees ik hier erg vaak. Oh ja, die zelfde groep is ook vaak bang dat ze "onze" uitkeringen willen. Maar je kan helemaal niet werken en een bijstandsuitkering incasseren :D En een bijstandsuitkering zie ik trouwens niet als economisch geluk. Meer als een economische hel.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:54:10 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157860117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:45 schreef Toefjes het volgende:
En een bijstandsuitkering zie ik trouwens niet als economisch geluk. Meer als een economische hel.
Daar komen de Afrikanen ook pas achter als ze hier al zijn... En dan gaan ze zich afzetten tegen ons land, ons haten, en gaat het gezeik verder. Er komt hoe dan ook niets goeds uit.
pi_157860153
quote:
350 miljoen extra voor opvang vluchtelingen

Het kabinet gaat voor dit jaar 350 miljoen euro extra vrijmaken voor de opvang van vluchtelingen. Dat heeft minister Dijsselbloem van Financiën zojuist bekendgemaakt.

Voor 2016 gaat het om een bedrag van 400 miljoen.

De bedragen worden deels opgebracht via het budget dat is uitgetrokken voor ontwikkelingssamenwerking. Het overige geld komt van de nog niet uitgegeven budgetten van andere ministeries

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)opvang-vluchtelingen
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:01:27 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157860235
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Daar komen de Afrikanen ook pas achter als ze hier al zijn... En dan gaan ze zich afzetten tegen ons land, ons haten, en gaat het gezeik verder. Er komt hoe dan ook niets goeds uit.
Dan blijkt 800 euro per maand idd toch niet zoveel te zijn als ze gedacht hadden.
pi_157860332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat laatste weten we / roepen we hier al maanden inmiddels.

Om wanhopig van te worden, deze situatie zonder einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')