Ja, deed ik en doe ik. Maar waar blijft nou die kritische blik naar de eigen claims?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik merk dat je moeite hebt om je weg te vinden hier op BNW. Wil je achter de waarheid komen van bepaalde theorieën/claims dan zal je zelf het vuile werk moeten doen door op 'onderzoek' te gaan
Daarmee bedoel ik niet een zoekopdracht doen van: theorie x debunked
Of achterover leunen en je laten overtuigen door 'argumenten'. Oh je argument staat me niet aan dus is het onzin
Een pro actieve houding zal allen bijdragen aan de discussies hier
Om het bv van de zio matrix fimpje te nemen
Je moet ook niet blind vertrouwen op een youtube filmpje
De claims die gedaan worden in de vid zou je moeten opzoeken om te zien of er een kern van waarheid in zit. Kloppen de namen?Hoe groot is de macht van de groep? Is groep x idd oververtegenwoordigd in media/banking/politiek? Welke agenda houden ze erop na?
Als je die vragen eenmaal beantwoord hebt kunnen we eindelijk eens inhoudelijk discussiëren
'Wat maakt dit een duidelijk complot?' lijkt me wel een aardige. Dat er veel joden in de Amerikaanse financiële wereld zitten is geen geheim.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Welke kritische vragen had jij dan? Of welke had je verwacht die ik zou stellen..?
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:16 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Ik zie je niet als antisemiet. Ik ben oprecht benieuwd.
Ik ben net zo serieus als jij. Dus ik verwacht een serieuze antwoord. Als die uitblijft weet ik genoeg. En alsjeblieft geen filmpjes.
Jammerquote:Op donderdag 26 november 2015 20:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De Rabbijn in de OP legt je dat haarfijn uit. Check het maar.
Check even de lijsten uit post #43... en vervang het woord Jood door bijvoorbeeld Chinees of Rus of Ugandees... en bedenk je dan even of dat een goede zaak is in de VS.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Wat maakt dit een duidelijk complot?' lijkt me wel een aardige. Dat er veel joden in de Amerikaanse financiële wereld zitten is geen geheim.
De joden zijn geen meer of minder inheemse soort in de VS dan de niet-joden. Ik snap je punt niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Check even de lijsten uit post #43... en vervang het woord Jood door bijvoorbeeld Chinees of Rus of Ugandees... en bedenk je dan even of dat een goede zaak is in de VS.
In afwachting van je antwoord.
Eh...?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:32 schreef Szikha2 het volgende:
De rabbijn in het filmpje is een merkaz rukhani
Het streven is en was gericht op het tegengaan van de opkomende secularisatie omdat 'het land Israël' voor het volk van Israël moet handelen in de overeenkomst van wat zij noemen : de tora van Israël'quote:
Vrijwel elke replay die je post spreekt dit tegen . Je zou minstens een paar weken nodig hebben om alle claims te controleren . Geen persoonlijke aanval overgings slechts een observatiequote:Op donderdag 26 november 2015 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, deed ik en doe ik. Maar waar blijft nou die kritische blik naar de eigen claims?
Hetzelfde was het geval in Duitsland voor 1933, toen het aan de rand van de afgrond stond. Men hield hen verantwoordelijk voor de enorme armoede en misère waarin het land verkeerde. Nadat veel Joden uit topposities vanuit het bankwezen, politiek en media werden gehaald en Duitsland overstapte op een door de staat (en dus niet door de bank) uitgegeven rente-vrije munt, toen explodeerde de economie zoals nooit eerder gezien en werd Duitsland in slechts 6 jaar tijd dé superpower van Europa. HEEL VEEL in Duitsland woonachtige Joden waren zelf OOK slachtoffer door het toedoen van hun eigen bankiers... zij hadden hier ook niet om gevraagd.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De joden zijn geen meer of minder inheemse soort in de VS dan de niet-joden. Ik snap je punt niet.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hetzelfde was het geval in Duitsland voor 1933, toen het aan de rand van de afgrond stond. Men hield hen verantwoordelijk voor de enorme armoede en misère waarin het land verkeerde. Nadat veel Joden uit topposities vanuit het bankwezen, politiek en media werden gehaald en Duitsland overstapte op een door de staat (en dus niet door de bank) uitgegeven rente-vrije munt, toen explodeerde de economie zoals nooit eerder gezien en werd Duitsland in slechts 6 jaar tijd dé superpower van Europa. HEEL VEEL in Duitsland woonachtige Joden waren zelf OOK slachtoffer door het toedoen van hun eigen bankiers... zij hadden hier ook niet om gevraagd.
Kennelijk zijn er rotte appels onder hen die het verpesten voor de rest: de Zionisten.
De geschiedenis herhaalt zich, want nu is Amerika aan de beurt; het land is zwaar aan degeneratie onderhevig en de staatsschuld wordt onhoudbaar. Er is maar een klein zetje nodig om de boel daar te laten imploderen en de rest van de wereld mee de puinhopen in te trekken.
Svp heel het bericht lezen ipv 1 stukje daarvan dikgedrukt te herhalen, dan kom je er vast wel uit denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Hele bericht gelezen maar het is precies hetzelfde als al je berichten tot nu toe. De joden zitten overal achter volgens jou dus vraag ik je: wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Svp heel het bericht lezen ipv 1 stukje daarvan dikgedrukt te herhalen, dan kom je er vast wel uit denk ik.
edit: doe maar niet - ik ben helemaal niet bang voor Joden en vind het prima dat ze er zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hele bericht gelezen maar het is precies hetzelfde als al je berichten tot nu toe. De joden zitten overal achter volgens jou dus vraag ik je: wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken?
Ben je bang voor ze of wat is het?
Hoe meer je verbied hoe aantrekkelijker. Net zoals een kind vol smacht naar de koekdoos kijkt die heel hoog op de kast ligt. Waar de moeder heeft gezegd : " niet aankomen"quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hele bericht gelezen maar het is precies hetzelfde als al je berichten tot nu toe. De joden zitten overal achter volgens jou dus vraag ik je: wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken?
Maar de antisemietkaart wordt weer getrokken. Je mist de visie om de dingen in perspectief te zien en beschuldigt er maar weer op los zodra er iets negatiefs over joden wordt gezegd want nogmaals: wat maar over een klein groepje gaat die wel de regie in handen hebben en al heel lang. Beetje jammer elke keer.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begin een topic over moslimcomplotten zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom ga je je niet hard maken voor de moslims,
Die mis ik serieus gezien, want Saudia Arabia is zo'n mooi "complot achtig" land met zijn schimmige streken in het Midden Oosten en in het Westen. Van het sponsoren via shell bedrijven aan IS en andere terroristische organisaties en de islam in Europa te kneden, tot het inhuren van de Yanks bij beide Golf oorlogen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Begin een topic over moslimcomplotten zou ik zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |