abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157840306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Men wil graag argumenten zodat het meteen onderuit gehaald kan worden. Video's bekijken en dan pas een mening geven duurt veel te lang, dat schiet niet op. Deze tactiekjes zijn zo doorzichtig.
Kom dan met argumenten die niet meteen onderuitgehaald kunnen worden.
pi_157840563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Waar precies spreekt ze haar steun voor een zionistische wereld uit?
Feit dat als er ook maar IETS wordt gezegd over het Zionisme hang Lavenderr in de boom, dat is wel duidelijk toch? Echter, ze weet niet eens wat het allemaal inhoudt wat erover gezegd wordt.. anders had ze wel anders gereageerd.
quote:
[..]

Jood en satanisme zijn dan ook twee verschillende woorden.
Dat is het ook, maar als je bekijkt wat voor afschuwelijke versen in de Talmud staan, dan ligt het niet ver van Satanisme af.
quote:
[..]

Jouw topics, inderdaad.
Moeilijk he, nieuwe informatie tot je nemen?
quote:
[..]

En dat doe je niet door andermans filmpjes te plaatsen maar door zelf het argument te brengen. Iets dat blijkbaar nog steeds boven je pet gaat.
LOL. Als ik hier alleen maar mijn eigen argumenten plaats, zonder enige onderbouwing.. wat is dan de geloofwaardigheid ervan?
-
pi_157840589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Men wil graag argumenten zodat het meteen onderuit gehaald kan worden. Video's bekijken en dan pas een mening geven duurt veel te lang, dat schiet niet op. Deze tactiekjes zijn zo doorzichtig.
Yep, het is droevig gesteld met velen ja ;)
-
pi_157840667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:02 schreef Lichtkogel het volgende:

Dat is het ook, maar als je bekijkt wat voor afschuwelijke versen in de Talmud staan, dan ligt het niet ver van Satanisme af.

Noem eens... Oké, drie overeenkomsten. Lukt dat?
pi_157840755
Je zou de vid in tweeën kunnen splitsen

Wat de zionisten hem hebben aangedaan:

-Ze hebben zijn botten gebroken op enkele plekken
-Hij kan nauwelijks lopen hierdoor
-Hij is gecompenseerd door de nl staat
-De telegraaf speelde een rol door zijn verhaal te publiceren

Waar de Zionisten verantwoordelijk voor zijn:

-Msm is 100% Zionist owned
-Zonder zionistische invloeden zouden de joden en Palestijnen nu vredig naast elkaar leven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157840916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:08 schreef Ali_boo het volgende:

Hoe weet je dat?
pi_157841024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Ik heb de moeite genomen om het filmpje te bekijken

Zou je ook eens moeten doen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157841146
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik heb de moeite genomen om het filmpje te bekijken

Daarin wordt aangetoond dat De Correspondent bijvoorbeeld 100% eigendom is van de zionisten?
pi_157841152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Je zou de vid in tweeën kunnen splitsen

Wat de zionisten hem hebben aangedaan:

-Ze hebben zijn botten gebroken op enkele plekken
-Hij kan nauwelijks lopen hierdoor
-Hij is gecompenseerd door de nl staat
-De telegraaf speelde een rol door zijn verhaal te publiceren

Waar de Zionisten verantwoordelijk voor zijn:

-Zonder zionistische invloeden zouden de joden en Palestijnen nu vredig naast elkaar leven
Strak genoteerd zoals altijd ;)
-
pi_157841176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef Ali_boo het volgende:

Gaat hij niet doen want hij 'kijkt geen filmpjes' heeft hij al meerdere keren gezegd.
-
pi_157841203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daarin wordt aangetoond dat De Correspondent bijvoorbeeld 100% eigendom is van de zionisten?
Je moet kijken naar wie de eigenaren van de media zijn.
-
pi_157841218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Gaat hij niet doen want hij 'kijkt geen filmpjes' heeft hij al meerdere keren gezegd.
Nou, vooruit. Een keer dan. Kom maar op met dat overweldigende bewijs.
pi_157841224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Feit dat als er ook maar IETS wordt gezegd over het Zionisme hang Lavenderr in de boom, dat is wel duidelijk toch? Echter, ze weet niet eens wat het allemaal inhoudt wat erover gezegd wordt.. anders had ze wel anders gereageerd.
En je vermoed dat dat komt omdat ze sympathie heeft Zionisme en niet zozeer omdat ze hoofdpijn krijgt van je retoriek?

quote:
In vergelijking met welke versen uit welk boek van satanisme beroep je je nu? De enige "echte" bron wat betreft het enge satanisme waar jij het over hebt is de bijbel en die is nou niet bepaald objectief te noemen over alles dat geen zin heeft in god en z'n regeltjes.

quote:
Moeilijk he, nieuwe informatie tot je nemen?
Google hard genoeg en je vindt overal nieuwe informatie.

quote:
LOL. Als ik hier alleen maar mijn eigen argumenten plaats, zonder enige onderbouwing.. wat is dan de geloofwaardigheid ervan?
Het zou in ieder geval de schijn kunnen werpen dat het iemand betreft die zelf in staat is om een mening te vormen en verdedigen. Alle filmpjes die je tot noch toe hebt gepost zijn in de kern gewoon een vorm van propaganda voor een specifieke 'cause', net zo goed als de vermeende mainstreammedia die in handen zou zijn van de boosjoden.

Daarom is het veel interessanter om iets zelf te onderbouwen, zelfs -als- de informatie die je daarvoor gebruikt afkomstig is van een bepaalde agenda. Dwing jezelf om het in duidelijk Nederlands over te kunnen brengen op een ander. Zeker als je toch op een manier mensen wil overtuigen van jouw persoonlijke werkelijkheid werkt dat alleen maar in je voordeel.

En een degelijk argument is doorgaans onderdeel van een onderbouwing. Ik zou in ieder geval eerder geneigd zijn om dieper op dit onderwerp in te gaan als daar meer tijd voor wordt gereserveerd dan filmpje #423452 van _-xX-420N3ckb3@rdk!llum!nat!-Xx-_ over dat zionisten onaardig zijn omdat Rihanna een lintje om haar pols draagt en die bitch nog geld durft te verdienen ook.
Conscience do cost.
pi_157841238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je moet kijken naar wie de eigenaren van de media zijn.
Rob Wijnberg. En nu?
pi_157841262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, vooruit. Een keer dan. Kom maar op met dat overweldigende bewijs.
Owkie... here you go:

-
pi_157841318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Owkie... here you go:

Oké, ga ik kijken.
pi_157842091
Gezien.

Welke kritische vragen heb je gesteld bij alle claims in dit filmpje? Niet om te zieken of zo, maar puur even zodat we niet onnodig allerlei zaken gaan bespreken die je zelf al uit hebt gevogeld.
pi_157842869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Gezien.

Welke kritische vragen heb je gesteld bij alle claims in dit filmpje? Niet om te zieken of zo, maar puur even zodat we niet onnodig allerlei zaken gaan bespreken die je zelf al uit hebt gevogeld.
Geen kritische vragen, want toen ik zelf even verder ging kijken kwam ik deze lijsten tegen:

================================================
Q. Research whom owns the national news media?

A. “The U.S. media landscape is dominated by massive corporations that, through a history of mergers and acquisitions, have concentrated their control over what we see, hear and read. In many cases, these giant companies are vertically integrated, controlling everything from initial production to final distribution. Here is information about the largest U.S. media firms.”

Who are these media giants?

General Electric – CEO, Jeffrey R. Immelt
Walt Disney – CEO Robert Iger
News Corp – CEO Rupert Murdoch ( Jewish mother – Elisabeth Joy Greene ),
President of News – Corp Peter Chernin, President Fox News – Roger Ailes
Time Warner – CEO Jeffrey Bewkes
Viacom – CEO Sumner Redstone (aka Murray Rothstein)
CBS – CEO Leslie Moonves

– all are Jewish
==================================================================
Q. Research who runs the Federal Reserve and what three new members were just selected by Obama?

A. Federal Reserve Chairman Ben Bernanke. His predecessors Alan Greenspan and Paul Volker.

Federal Reserve Vice Chairman Don Kohn, Board of Governors -Kevin M.Warsh, Frederic Mishkin

April 29th, 2010 Obama named three more to the Federal Reserve:

Janet Yellen as Vice Chairman, Peter Diamond and Sarah Bloom Raskin as general members – all are Jewish.

Federal Reserve District Bank Presidents:
– Eric S. Rosengren – President, Federal Reserve Bank of Boston
– Charles I. Plosser – President, Federal Reserve Bank of Philadelphia
– Jeffrey M. Lacker – President, Federal Reserve Bank of Richmond
– James B. Bullard – President, Federal Reserve Bank of St. Louis
– Gary H. Stern– President, Federal Reserve Bank of Minneapolis
– Thomas M. Hoenig – President, Federal Reserve Bank of Kansas City
– Richard W. Fisher– President, Federal Reserve Bank of Dallas
– Janet L. Yellen – President, Federal Reserve Bank of San Francisco

– all are Jewish.

==================================================================
Q. Research whom runs the banks and investment houses?

A. AIG – Maurice R. Greenburg,
Goldman Sachs – CEO Lloyd Blankfein
Wells Fargo – CEO Dick Kovacevich
Lehman Brothers – CEO Richard Fuld,
Saloman Brothers – CEO John Gutfreund
Bear Sterns – CEO Bruce Wasserstein
JP Morgan Chase – CEO Jamie Dimon

– all are Jewish.
===================================================================
Q. How about the computer companies, who owns them?

A. Dell – Michael Dell, Jewish
Microsoft – originally founded by Bill Gates, now run by Steve Ballmer, Jewish
Oracle – Larry Ellison, Jewish
Intel – founded by Robert Noyce and Gordon Moore, now run by Andrew Grove, Jewish. Intel Israel is headquarters for global R&D
Qualcomm – run by Irwin Jacobs, Jewish
====================================================================
Q. Who runs these major internet sites such as Google, Myspace, Facebook, etc…
A. Google is owned by Sergey Brin and Larry Page, Chairman and CEO Eric E. Schmidt. Google owns over 500 domain names “Brin, a 35-year-old Russian-born American Jew, is considered one of the richest people in world, with an estimated fortune of $18.5 billion.” “Page was born into a Jewish family in East Lansing, Michigan.”

Facebook – “The popular social networking site Facebook, launched in February 2004, has a 100% Jewish founder and CEO, Mark Zuckerberg.”

Wikipedia – Jimmy Wales and Larry Sanger, both Jewish

Yahoo – Jewish Terry Semel was CEO of the search engine company Yahoo! between 2001 and 2007.

MySpace – “The website was co-founded by Tom Anderson. Although Tom’s last name reflects his father’s Scottish heritage, he and his mother are Jewish and he was raised in a messianic Jewish household.”

eBay- first President of eBay, a Jewish French-Canadian, Jeff Skoll
=================================================================

Zie je nu een beetje wat voor een vinger men in de pap heeft in de VS?
-
pi_157843041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Gezien.

Ik merk dat je moeite hebt om je weg te vinden hier op BNW. Wil je achter de waarheid komen van bepaalde theorieën/claims dan zal je zelf het vuile werk moeten doen door op 'onderzoek' te gaan

Daarmee bedoel ik niet een zoekopdracht doen van: theorie x debunked
Of achterover leunen en je laten overtuigen door 'argumenten'. Oh je argument staat me niet aan dus is het onzin

Een pro actieve houding zal allen bijdragen aan de discussies hier

Om het bv van de zio matrix fimpje te nemen

Je moet ook niet blind vertrouwen op een youtube filmpje

De claims die gedaan worden in de vid zou je moeten opzoeken om te zien of er een kern van waarheid in zit. Kloppen de namen?Hoe groot is de macht van de groep? Is groep x idd oververtegenwoordigd in media/banking/politiek? Welke agenda houden ze erop na?

Als je die vragen eenmaal beantwoord hebt kunnen we eindelijk eens inhoudelijk discussiëren
pi_157843078
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Lichtkogel het volgende:
Rabbi Josef Antebi exposing Zionists, even after being tortured by them!

Om bepaalde mensen in de BNW folder duidelijk te maken dat er een verschil is tussen het Jodendom en het Zionisme, dan verwijs ik diegene door naar onderstaande video, waarin een Joodse Rabbi te zien is die gruwelijk gemarteld is door de Zionisten waartegen hij protesteerde

Even zonder gekkigheid, het punt wat ik duidelijk probeer te maken dat het Zionisme een supremistische beweging is binnen het Jodendom welke de volledige wereld wil domineren. Luister maar naar de Rabbi zelf en wat hij erover te zeggen heeft.

Hoop dat het verschil Zionisme / Jodendom zo voor iedereen wat duidelijker is geworden.
Ik zie je niet als antisemiet. Ik ben oprecht benieuwd. Jij zegt:
Zionisme is een supremistische beweging binnen het Jodendom welke de volledige wereld wil domineren.

Maar wat is het Jodendom dan volgens jou? En wat is Zionisme volgens jou? En kun jij mij heel duidelijk uitleggen wat nou het verschil tussen zionisme en het Jodendom is? Want het is mij nog niet helemaal duidelijk

Ik ben net zo serieus als jij. Dus ik verwacht een serieuze antwoord. Als die uitblijft weet ik genoeg. En alsjeblieft geen filmpjes.
pi_157843135
Om het dan nog maar niet te hebben over AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobbyclub welke hun invloed uitoefent op de politiek in de VS. (en ons dus daarbij)
https://en.wikipedia.org/(...)ic_Affairs_Committee

Onlangs nog Benjamin Netanyahu die ff de plek van Obama in nam voor het Amerikaanse congres, alsof we naar een soort van Batman-film zaten te kijken:

En het 'publiek' maar zenuwachtig meeklappen bij alles wat hij zei... geeft wel aan wie de controle heeft over de VS, vind je niet?
-
pi_157843217
Je doet wat ik zeg of anders maak ik je uit voor nazi? _O-

Be afraid lichtkogel, be very afraid lol

Heel snel een bericht typen om hem het tegendeel te bewijzen ~O>
pi_157843291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik zie je niet als antisemiet. Ik ben oprecht benieuwd. Jij zegt:
Zionisme is een supremistische beweging binnen het Jodendom welke de volledige wereld wil domineren.

Maar wat is het Jodendom dan volgens jou? En wat is Zionisme volgens jou? En kun jij mij heel duidelijk uitleggen wat nou het verschil tussen zionisme en het Jodendom is? Want het is mij nog niet helemaal duidelijk

Ik ben net zo serieus als jij. Dus ik verwacht een serieuze antwoord. Als die uitblijft weet ik genoeg. En alsjeblieft geen filmpjes.
De Rabbijn in de OP legt je dat haarfijn uit. Check het maar.
-
pi_157843330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen kritische vragen

Ja, daar was ik al een beetje bang voor.
pi_157843383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al een beetje bang voor.
Welke kritische vragen had jij dan? Of welke had je verwacht die ik zou stellen..?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')