Nou, dat is mooi danquote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef ems. het volgende:
Goed dat je het zegt. En ik maar denken dat joden en zionisten allemaal een pot nat waren. Maar nu is het allemaal duidelijk.
Ah, jammer, dit heb je weer verkeerd begrepen.quote:Als een jood iets zegt waar je het niet mee eens bent is het een zionist, en als hij iets zegt waar je wel achter staat is het "gewoon" een jood.
Dat heb ik sowieso al, daarom doe ik nooit moeite om er al te veel aandacht aan te besteden. In de kern is het vrij oninteressant namelijk. Gewoon een clubje mensen met een mening, net als jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:48 schreef Lichtkogel het volgende:
Mag ik je adviseren om de video anders even volledig te kijken, daar deze 47 minuten duurt, echter jij reageert al binnen 10 minuten. Ik denk dat je hierdoor nog niet echt een goed beeld hebt van wat Zionisme is.
Mag er helemaal niet over Joden gesproken worden dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
Daar gaan we weer. Doe iets aan je obsessie met Joden, Lichtkogel.
Wat maakt dat zo interessant? Ik denk dat je helemaal niemand hier kan vinden die dol zijn op zionisten.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nu zie je een Joodse Rabbijn zelf tegen het Zionisme ageren.. is het nog niet goed?
Fout. Jammer.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef theguyver het volgende:
zonder te kijken,
een intro spannend muziekje met wat beelden die er niks mee van doen hebben.
Een narrorator dan een journalist met een zeer langdradige intro, en dan pas het bloed stollende verhaal van slachtoffer.
Daarna een uitro met lap tekst! met een spannend muziekje!
Uhm.. Lavenderr?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat maakt dat zo interessant? Ik denk dat je helemaal niemand hier kan vinden die dol zijn op zionisten.
Je mag ook rustig de minpunten van het jodendom aanstrepen hoor. Als je je maar bij de feiten houdt.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Uhm.. Lavenderr?
Lavenderr vindt het overigens wel goed dat er hier forumleden zijn die het Satanisme aanprijzen en de pluspunten ervan aanstrepen, echter zodra het woord Jood valt kan het allemaal niet.
Typisch.
Ja..? In plaats van in de FB te gaan jammeren over het ene topic nu maar met trollmethodes een ander topic proberen onderuit te halen ipv inhoudelijk discussiëren?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
In deze video wordt onmiskenbaar duidelijk dat TS fout zit, maar eerst moet TS de hele video uitkijken, want anders heeft hij geen poot om op te staan en heeft hij dus ongelijk.
Zeg dan gewoon wat je punt is in plaats van die eindeloze stroom aan YouTube-filmpjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja..? In plaats van in de FB te gaan jammeren over het ene topic nu maar met trollmethodes een ander topic proberen onderuit te halen ipv inhoudelijk discussiëren?
Jammer inderdaad anders had ik m wel even bekekenquote:
Zie tekst OP in dat geval.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je punt is in plaats van die eindeloze stroom aan YouTube-filmpjes.
Mwah.. punt is dat de Zionisten daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben in de wereld en o.a. de VS volledig controleren en hen de oorlogen voor hun laten voeren in het M-O.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Meningsverschillen binnen het jodendom. Wauw. Het is net een religie.
Wat? Nu snap ik het helemaal niet meer. Net waren het nog de satanisten?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mwah.. punt is dat de Zionisten daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben in de wereld en o.a. de VS volledig controleren en hen de oorlogen voor hun laten voeren in het M-O.
Waar precies spreekt ze haar steun voor een zionistische wereld uit?quote:
Jood en satanisme zijn dan ook twee verschillende woorden.quote:Lavenderr vindt het overigens wel goed dat er hier forumleden zijn die het Satanisme aanprijzen en de pluspunten ervan aanstrepen, echter zodra het woord Jood valt kan het allemaal niet.
Jouw topics, inderdaad.quote:Typisch.
En dat doe je niet door andermans filmpjes te plaatsen maar door zelf het argument te brengen. Iets dat blijkbaar nog steeds boven je pet gaat.quote:Edit: mij maakt het niks uit wie wat verkondigd; zolang het maar inhoudelijk beargumenteerd wordt.
Kom dan met argumenten die niet meteen onderuitgehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Men wil graag argumenten zodat het meteen onderuit gehaald kan worden. Video's bekijken en dan pas een mening geven duurt veel te lang, dat schiet niet op. Deze tactiekjes zijn zo doorzichtig.
Feit dat als er ook maar IETS wordt gezegd over het Zionisme hang Lavenderr in de boom, dat is wel duidelijk toch? Echter, ze weet niet eens wat het allemaal inhoudt wat erover gezegd wordt.. anders had ze wel anders gereageerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar precies spreekt ze haar steun voor een zionistische wereld uit?
Dat is het ook, maar als je bekijkt wat voor afschuwelijke versen in de Talmud staan, dan ligt het niet ver van Satanisme af.quote:[..]
Jood en satanisme zijn dan ook twee verschillende woorden.
Moeilijk he, nieuwe informatie tot je nemen?quote:[..]
Jouw topics, inderdaad.
LOL. Als ik hier alleen maar mijn eigen argumenten plaats, zonder enige onderbouwing.. wat is dan de geloofwaardigheid ervan?quote:[..]
En dat doe je niet door andermans filmpjes te plaatsen maar door zelf het argument te brengen. Iets dat blijkbaar nog steeds boven je pet gaat.
Yep, het is droevig gesteld met velen jaquote:Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Men wil graag argumenten zodat het meteen onderuit gehaald kan worden. Video's bekijken en dan pas een mening geven duurt veel te lang, dat schiet niet op. Deze tactiekjes zijn zo doorzichtig.
Noem eens... Oké, drie overeenkomsten. Lukt dat?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:02 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat is het ook, maar als je bekijkt wat voor afschuwelijke versen in de Talmud staan, dan ligt het niet ver van Satanisme af.
Ik heb de moeite genomen om het filmpje te bekijkenquote:
Daarin wordt aangetoond dat De Correspondent bijvoorbeeld 100% eigendom is van de zionisten?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb de moeite genomen om het filmpje te bekijken
Zou je ook eens moeten doen
Strak genoteerd zoals altijdquote:Op donderdag 26 november 2015 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Je zou de vid in tweeën kunnen splitsen
Wat de zionisten hem hebben aangedaan:
-Ze hebben zijn botten gebroken op enkele plekken
-Hij kan nauwelijks lopen hierdoor
-Hij is gecompenseerd door de nl staat
-De telegraaf speelde een rol door zijn verhaal te publiceren
Waar de Zionisten verantwoordelijk voor zijn:
-Msm is 100% Zionist owned
-Zonder zionistische invloeden zouden de joden en Palestijnen nu vredig naast elkaar leven
Je moet kijken naar wie de eigenaren van de media zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daarin wordt aangetoond dat De Correspondent bijvoorbeeld 100% eigendom is van de zionisten?
Nou, vooruit. Een keer dan. Kom maar op met dat overweldigende bewijs.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gaat hij niet doen want hij 'kijkt geen filmpjes' heeft hij al meerdere keren gezegd.
En je vermoed dat dat komt omdat ze sympathie heeft Zionisme en niet zozeer omdat ze hoofdpijn krijgt van je retoriek?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Feit dat als er ook maar IETS wordt gezegd over het Zionisme hang Lavenderr in de boom, dat is wel duidelijk toch? Echter, ze weet niet eens wat het allemaal inhoudt wat erover gezegd wordt.. anders had ze wel anders gereageerd.
In vergelijking met welke versen uit welk boek van satanisme beroep je je nu? De enige "echte" bron wat betreft het enge satanisme waar jij het over hebt is de bijbel en die is nou niet bepaald objectief te noemen over alles dat geen zin heeft in god en z'n regeltjes.quote:Dat is het ook, maar als je bekijkt wat voor afschuwelijke versen in de Talmud staan, dan ligt het niet ver van Satanisme af.
Google hard genoeg en je vindt overal nieuwe informatie.quote:Moeilijk he, nieuwe informatie tot je nemen?
Het zou in ieder geval de schijn kunnen werpen dat het iemand betreft die zelf in staat is om een mening te vormen en verdedigen. Alle filmpjes die je tot noch toe hebt gepost zijn in de kern gewoon een vorm van propaganda voor een specifieke 'cause', net zo goed als de vermeende mainstreammedia die in handen zou zijn van de boosjoden.quote:LOL. Als ik hier alleen maar mijn eigen argumenten plaats, zonder enige onderbouwing.. wat is dan de geloofwaardigheid ervan?
Rob Wijnberg. En nu?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je moet kijken naar wie de eigenaren van de media zijn.
Owkie... here you go:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Een keer dan. Kom maar op met dat overweldigende bewijs.
Oké, ga ik kijken.quote:
Geen kritische vragen, want toen ik zelf even verder ging kijken kwam ik deze lijsten tegen:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Gezien.
Welke kritische vragen heb je gesteld bij alle claims in dit filmpje? Niet om te zieken of zo, maar puur even zodat we niet onnodig allerlei zaken gaan bespreken die je zelf al uit hebt gevogeld.
Ik merk dat je moeite hebt om je weg te vinden hier op BNW. Wil je achter de waarheid komen van bepaalde theorieën/claims dan zal je zelf het vuile werk moeten doen door op 'onderzoek' te gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Gezien.
Welke kritische vragen heb je gesteld bij alle claims in dit filmpje? Niet om te zieken of zo, maar puur even zodat we niet onnodig allerlei zaken gaan bespreken die je zelf al uit hebt gevogeld.
Ik zie je niet als antisemiet. Ik ben oprecht benieuwd. Jij zegt:quote:Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Lichtkogel het volgende:
Rabbi Josef Antebi exposing Zionists, even after being tortured by them!
Om bepaalde mensen in de BNW folder duidelijk te maken dat er een verschil is tussen het Jodendom en het Zionisme, dan verwijs ik diegene door naar onderstaande video, waarin een Joodse Rabbi te zien is die gruwelijk gemarteld is door de Zionisten waartegen hij protesteerde
Even zonder gekkigheid, het punt wat ik duidelijk probeer te maken dat het Zionisme een supremistische beweging is binnen het Jodendom welke de volledige wereld wil domineren. Luister maar naar de Rabbi zelf en wat hij erover te zeggen heeft.
Hoop dat het verschil Zionisme / Jodendom zo voor iedereen wat duidelijker is geworden.
De Rabbijn in de OP legt je dat haarfijn uit. Check het maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:16 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Ik zie je niet als antisemiet. Ik ben oprecht benieuwd. Jij zegt:
Zionisme is een supremistische beweging binnen het Jodendom welke de volledige wereld wil domineren.
Maar wat is het Jodendom dan volgens jou? En wat is Zionisme volgens jou? En kun jij mij heel duidelijk uitleggen wat nou het verschil tussen zionisme en het Jodendom is? Want het is mij nog niet helemaal duidelijk
Ik ben net zo serieus als jij. Dus ik verwacht een serieuze antwoord. Als die uitblijft weet ik genoeg. En alsjeblieft geen filmpjes.
Welke kritische vragen had jij dan? Of welke had je verwacht die ik zou stellen..?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al een beetje bang voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |