Ik wil met de boot uiteindelijk door gaan naar Zuid korea. Valt die ook over de JR?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:22 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie ferry hebben, even opletten.
Ben benieuwd welke je hebt gevonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:19 schreef habitue het volgende:
Heb leuk betaalbaar hotel gevonden daar. Zin in!
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:20 schreef master_X het volgende:
[..]
Ik wil met de boot uiteindelijk door gaan naar Zuid korea. Valt die ook over de JR?
Ik verbleef zelf in de Dormy Inn Shibuya en vond de bedden voor Azië nog best comfortabel. Het bed in Seoul daarentegen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:29 schreef Roomsnoes het volgende:
Akihabara is ook een erg leuke buurt om in te verblijven. Op zondagen is daar de hoofdstraat dicht, dus iedereen loopt dan op straat. Erg gezellig. Verder een hoop AKB-48 zooi te vinden, winkeltjes met oude gameboys etc. Maid cafés vindt je ook hier. Ga alleen NIET naar de Dormy Inn-keten. Die bedden waren harder dan de matten waar we in Hakone op sliepen
Eerste keer met baby he? Succesquote:
wel leuk dat ie niet alleen maar positief is. dat zie je niet vaak..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:05 schreef Aurelius het volgende:
Kent iemand dit YouTube kanaal? Die gast spoort niet helemaal, maar hij geeft wel een goede blik van het dagelijkse leven in Japan.
https://www.youtube.com/user/japanascope
Yep. Thanks!quote:
Volgens mij heeft die gast serieuze borderline. In de ene video is het geweldig, in de andere is alles k*t.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:57 schreef pokkerdepok het volgende:
wel leuk dat ie niet alleen maar positief is. dat zie je niet vaak..
Je reist dan niet met de shinkansen (bullet train). Vul anders je route even in op Hyperdia, kun je precies zien wat het kost:quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef master_X het volgende:
Vraag over de JR-pass.
Ik wil van Tokio naar de volgende plaatsen reizen en dan een aantal dagen verblijven
Start Tokio, Kyoto, Nara, Osaka, Hiroshima.
Volgens mijn berekening ben ik dan ongeveer 120 euro kwijt aan tickets kopen. Ik kan mij dat niet voorstellen aangezien ik hoor dat het allemaal zo duur is.
Klopt dit of zit ik er helemaal naast?
hij heeft er weinig geduld mee, haha...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:42 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast serieuze borderline. In de ene video is het geweldig, in de andere is alles k*t.
tokio Kyoto 110quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:27 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Je reist dan niet met de shinkansen (bullet train). Vul anders je route even in op Hyperdia, kun je precies zien wat het kost:
http://www.hyperdia.com/e(...)eserved&sum_target=7
Tokyo-Kyoto is al 13k¥
Bedragen zijn in Yen?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:56 schreef master_X het volgende:
[..]
tokio Kyoto 110
Kyoto Nara 6
Nara Osaka 6.30
osaka Hiroshima 83
totaal 205
jr-pass 7 dagen 220
14 350
21 448
Voor mij is het goedkoper om alles los te kopen aangezien ik er zeker langer dan 7 dagen over ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |