abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 november 2015 @ 22:23:42 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157823436


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Icemotion - icemotion#2274
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
lord_bono - Bono#2862
Molurus - Molurus#2812
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
TwyLight - jmxd#2355
Vaarsuvius - Blackadder#2414
Verbal - robboroom#2907
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157824014
Ok, ik heb 4200 dust om stuk te slaan aan gouden kaartjes.

Gouden Grommash doen dan maar? :7 Speel voornamelijk Mage/Warrior/Priest/Hunter (in die volgorde), en heb deze al goud:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk moet ik nog wat epics goud hebben (Arcane Blast bijvoorbeeld), maar die zijn zo duur -O- -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 25 november 2015 @ 22:41:53 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157824131
Grommash is wel enorm gaaf. Doen, doen, doen! Heb ik laatst ook gedaan (compleet golden control warrior deck B-) ). Black Knight is ook heel erg mooi golden! Of Al Akir/Neptulon!

Ik heb deze goud btw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157825466
Mijn gouden legends:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_157825482
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef TwyLight het volgende:
Mijn gouden legends:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Ohja die was ik nog vergeten te noemen :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157825681
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ohja die was ik nog vergeten te noemen :P
Als ik hem kon disenchanten had ik het gedaan :P
  donderdag 26 november 2015 @ 00:36:53 #7
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_157826478
Dit zijn al mijn golden legendaries die ik sinds de beta heb gekregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 november 2015 @ 00:37:28 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157826482
Mijn gouden legends:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 november 2015 @ 00:37:41 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157826483
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:36 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit zijn al mijn golden legendaries die ik sinds de beta heb gekregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTA

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157826718
Vandaag drie potjes gespeeld met een aangepaste variant van Freeze Mage. Eerste potje tegen een midrange facetard die waarschijnlijk begon te janken toen hij, nadat mijn Emperor op het bord kwam, drie beurten op rij: Nova, Nova, Blizzard over zich heen kreeg en Emperor alles goedkoper bleef maken. Simpel afgemaakt.

Tweede potje tegen een Handlock die Jaraxxus speelde en toen kapot ging door topdeck fostbolt+ice lance+Malygos. Al was de winst anders ook aanstaande al, had nog card draw +healbot in mijn hand en twee beurten minimaal ice block.

Derde potje weet ik even niet meer precies. Waren iig fijne potjes om te spelen. Nu rank 11, 3 stars en winstreak, dus nog eentje voor rank 10...
pi_157828147
Matige TT :9
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 26 november 2015 @ 07:11:41 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157828190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Matige TT :9
Ja ja.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157828214
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja ja.

V.
:*
Gewoon normaal doen ja.
pi_157828546
Drood quest vandaag :r

Ik haat het spelen met een Druid. Nog nooit een goed deck mee gehad.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157828592
quote:
99s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
Drood quest vandaag :r

Ik haat het spelen met een Druid. Nog nooit een goed deck mee gehad.
Rampdruid is wel echt heel sterk :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_157828624
Op een of andere manier heb ik daar nooit de goeie kaarten voor, om die decks te maken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157828996
quote:
99s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:40 schreef mosselmossel het volgende:
Op een of andere manier heb ik daar nooit de goeie kaarten voor, om die decks te maken.
Ach, Force of Nature + Savage roar, rest aanvullen met wat je maar wilt. Desnoods gooi je er allemaal mechs bij ofzo.
pi_157829135
Ik vind de brawl wel erg geinig... heb nog geen pot verloren xD (en ik heb de win 5 tb quest dus dat gaat lekker vlot)

Altijd grappig als mensen dan een facehunter maken en compleet stuklopen op een flamewaker machinegun in combinatie met troggs en mana wyrms en vooral de nieuwere summoning stone..

Summoning stone is echt te OP xD allemaal gratisch spells en je krijgt minions voor hun oorspronkelijke cost :) t5 Stone, holy nova krijgen, casten en dan n blecher of iets anders leuks terugkijken is te grappig.
pi_157829166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:36 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit zijn al mijn golden legendaries die ik sinds de beta heb gekregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb precies dezelfde gekregen.

Ken iemand die sinds een paar maanden af en toe speelt. Die heeft er al 2. -O-
pi_157829191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:28 schreef icemotion het volgende:
Ik vind de brawl wel erg geinig... heb nog geen pot verloren xD (en ik heb de win 5 tb quest dus dat gaat lekker vlot)

Altijd grappig als mensen dan een facehunter maken en compleet stuklopen op een flamewaker machinegun in combinatie met troggs en mana wyrms en vooral de nieuwere summoning stone..

Summoning stone is echt te OP xD allemaal gratisch spells en je krijgt minions voor hun oorspronkelijke cost :) t5 Stone, holy nova krijgen, casten en dan n blecher of iets anders leuks terugkijken is te grappig.
De minions uit je Stone geven je niet nog een keer een spell toch? Aangezien je ze summoned, en niet "speelt".
pi_157829232
Nee dat zou wel heel OP zijn. Maar toch, je krijgt toch een gratis 5 mana spell die je daarna meteen een gratis 5 mana minion geeft als je m nuttig kan spelen.. dus das wel erg prettig. Nadeel; Brawl is een 5 mana spell xD
  donderdag 26 november 2015 @ 09:44:46 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157829302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:28 schreef icemotion het volgende:
Ik vind de brawl wel erg geinig... heb nog geen pot verloren xD (en ik heb de win 5 tb quest dus dat gaat lekker vlot)

Altijd grappig als mensen dan een facehunter maken en compleet stuklopen op een flamewaker machinegun in combinatie met troggs en mana wyrms en vooral de nieuwere summoning stone..

Summoning stone is echt te OP xD allemaal gratisch spells en je krijgt minions voor hun oorspronkelijke cost :) t5 Stone, holy nova krijgen, casten en dan n blecher of iets anders leuks terugkijken is te grappig.
Decklist O-) ?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157829459
En ik maar denken dat summoning stone niet werkt en dat je dan wisps en die taunter krijgt. Dat was iig wel zo toen spells minions opleverde en mensen met Millhouse speelde _O-. Die is nu overigens ook erg lekker.
pi_157830184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Decklist O-) ?

V.
Uhm ff uit mn hoofd:

2 Mana wyrm
2 Clockwork gnome
2 2 mana trogg
2 flamecannon
1 unstable portal
2 flamewaker
2 duplicate
piloted shredder
defender of argus
1 4 mana trogg
loatheb
2 azure drake
2 summoning stone
dr boom

dat soort dingen; je speelt heel veel gratis spells en je tegenstander ook dus heb gewoon minions gepakt die daar beter van worden, troggs en mana wyrms en flamewakers en summoning stones dus.
  donderdag 26 november 2015 @ 11:12:26 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157830778
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:39 schreef icemotion het volgende:

[..]

Uhm ff uit mn hoofd:

2 Mana wyrm
2 Clockwork gnome
2 2 mana trogg
2 flamecannon
1 unstable portal
2 flamewaker
2 duplicate
piloted shredder
defender of argus
1 4 mana trogg
loatheb
2 azure drake
2 summoning stone
dr boom

dat soort dingen; je speelt heel veel gratis spells en je tegenstander ook dus heb gewoon minions gepakt die daar beter van worden, troggs en mana wyrms en flamewakers en summoning stones dus.
Aha, hij is puur voor de brawl dus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157830892
Ik had gisteren een priestdeck gemaakt voor de brawl en het potje was aardig op gang totdat mijn tegenstander een mana addict speelde. Had ik daar net een Shadow Madness gekregen ... dat was dus een insta beuk win galore hahahaha :D. Jammer dat hij opgaf, ze zat net op de 9 dmg en was nog niet klaar voor letal ;(
pi_157832010
Ik vind het een toffe brawl
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 26 november 2015 @ 12:38:32 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157832217
Dit was trouwens net een heeeel fijne synergie tussen twee reeds geplaatste creepers, unleash the hounds en de scavenging hyena _O_



Jammer genoeg dat hij de rest van mijn 1 healthers op 1 na weghaalde en toen met een 50/50 kans met een deadly shot natuurlijk precies mijn hyena weghaalde -O-

Magoed, hij gooide vervolgens iets later Dr Boom neer, maar toen hakte ik hem precies in mootjes met de core hound (die hij had laten staan) en mijn Hound Master. Hero power voor de laatste health _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 november 2015 @ 12:43:32 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157832303
quote:
99s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
Drood quest vandaag :r

Ik haat het spelen met een Druid. Nog nooit een goed deck mee gehad.
Fel reaver deck is goed :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 november 2015 @ 13:01:46 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157832629
En even een vraag, hoe kan iemand dit turn 2 neerleggen, zelfs met de 1 extra mana?



V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157832663
Staat aan de linkerkant (de history bar): Aspirant (voor 2, verhoogt max mana van 2 naar 3) + Innervate (kost 0, geeft 2 mana) + Robocub (voor 2) :-)
pi_157833072
Schiet aspirant kapot en gooi je webspinner in de taunter :)
pi_157833084
Hebben er meer het idee dat het dit seizoen vrij makkelijk is te klimmen in de ranks? Normaal was het bij 9/10 toch wel klaar. Nu ben ik aardig makkelijk al bij 7.
pi_157833095
Ik heb er juist meer moeite mee ;(
pi_157836393
Mygod ik word echt helemaal tureluurs van die secradins :'(
Zit ik eindelijk lekker in een winstreak, komt er weer zo'n mongool waar ik niet omheen kan spelen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_157836394
De echte ellende begint pas bij Rank 5 imo
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_157836450
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef Seamonkey- het volgende:
De echte ellende begint pas bij Rank 5 imo
Daar ben ik helaas nog nooit geweest :X
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 26 november 2015 @ 16:12:07 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157836461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:01 schreef Verbal het volgende:
En even een vraag, hoe kan iemand dit turn 2 neerleggen, zelfs met de 1 extra mana?

[ afbeelding ]

V.
Zie geen plaatje?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_157836488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zie geen plaatje?
Het is al uitgelegd sowieso en het plaatje werkt gewoon :o

Btw het is net of ik in het KFC topic zit 'hot wings' :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_157836515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mygod ik word echt helemaal tureluurs van die secradins :'(
Zit ik eindelijk lekker in een winstreak, komt er weer zo'n mongool waar ik niet omheen kan spelen.
Eens. Omheen spelen kan soms nog wel maar irritant is het wel ja.
Ik vind het irritanter dan facehunter. Niks is zo oneerlijk als 4 tot 5 kaarten gratis in het spel brengen.
pi_157836530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Daar ben ik helaas nog nooit geweest :X
Mijn hoogste rank ooit is 2 toen had ik het wel gehad. Van rank 5 naar legend is echt een struggle. Was destijds met midrange paladin. Deck van Lifecoach. Ben de afgelopen seizoenen niet hoger gekomen dan 8 dan vind ik het wel weer mooi geweest
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_157836534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eens. Omheen spelen kan soms nog wel maar irritant is het wel ja.
Ik vind het irritanter dan facehunter. Niks is zo oneerlijk als 4 tot 5 kaarten gratis in het spel brengen.
Soms kan je er inderdaad omheen spelen, maar nu was ik gewoon echt in 7 of minder rondes dedde. Om gek van te worden, super oneerlijk inderdaad.
Gewoon normaal doen ja.
pi_157836612
Ik ben 2 maal tot 5 gekomen en gestopt want ik wilde de golden epic maar deze maand weet ik niet of het nog haalbaar is. Ik hang nu op 10 of 11 en heb de laatste 5 potjes verloren :+.

Vrijdagavond is meestal wel een goede avond, dan win ik behoorlijk veel potjes dus ik denk dat ik morgen er even voor ga zitten. :)
  donderdag 26 november 2015 @ 16:21:16 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157836649
Ik probeer altijd rank 10 te halen, maar deze maand gaat zelfs dat niet meer lukken. Of ik heb pech met card draw, of de tegenstander pakt net wat hij nodig heeft, etc. Blijf hangen rond rank 13 helaas :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157836939
Ik ben meestal al blij als ik rank 15 haal XD

Maar goed, ik speel dan ook voornamelijk Arena en Brawl als t ff kan.. en mijn winrates in Arena gaan de laatste tijd wel lekker, al moet ik nog steeds eens boven de 8 wins uitkomen. :p Maar goed altijd lekker als je Arena run voor zichzelf betaald en je feitelijk n free pack hebt :p
pi_157837408
Mijn hoogte ooit is 13. Hoger ben ik nooit gekomen :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_157837514
Ook altijd blij als ik 15 haal. Dat ik nu level 11 ben, is ongekende luxe. Hopelijk nog een beetje mazzel en lvl 10 halen de komende dagen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 26 november 2015 @ 18:06:35 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157839032
Nog een golden Ice Block en een golden doomsayer en dan heb ik mijn tweede golden deck compleet (freeze mage). Heb alleen nog maar 0 dust ;(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157839081
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog een golden Ice Block en een golden doomsayer en dan heb ik mijn tweede golden deck compleet (freeze mage). Heb alleen nog maar 0 dust ;(
Pakjes kopen dan maar :P

Mijn hoogste rank is rank 5 volgens mij, maar ik speel vaak tot rank 10 en dan de-rank ik weer naar rank 20 om wins te farmen voor gouden heros :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 26 november 2015 @ 18:37:08 #50
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157839717
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Pakjes kopen dan maar :P

Mijn hoogste rank is rank 5 volgens mij, maar ik speel vaak tot rank 10 en dan de-rank ik weer naar rank 20 om wins te farmen voor gouden heros :Y
Mezelf belooft om dat een tijdje niet meer te doen :P

Bleh, dacht dat ik een goed warlock deck had gemaakt. Drie keer stabiel gewonnen. Drie potjes daarna alle drie verloren door een topdeck, of een keuze die 50/50 kans had om te slagen (Hij had Ysera gespeeld, en ik wist niet of hij een Ysera Awakens had of een Nightmare. Ik gooide mijn wapen - Jaraxxus- in de 7/6 dragon die er stond...natuurlijk was het een ysera awakens, waardoor ik op 1 hp kom te staan..en vervolgens een egg topdeck...geen mal gannis, of siphon soul of healbot...terwijl ik nog maar 6 kaarten in mn deck had..pff). Ook Implosions van 2 bv, of jousts die compleet verkeerd gaan :P

Af en toe is dit spel zo frustrerend :( Kom maar niet bij rank 10, met welk deck ik ook speel. -O-

Hoogste rank ooit is tevens rank 8 volgens mij. Rank 10 haalde ik tot September ook wel altijd, maar laatste maand..:/
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157840149
error-404

[ Bericht 93% gewijzigd door Jiang153 op 26-11-2015 19:12:33 ]
Irene is bae <3
  Redactie Games donderdag 26 november 2015 @ 18:53:13 #52
181272 crew  Noppie2000
pi_157840200
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:51 schreef Jiang153 het volgende:
Hoi,

Na het gratis te hebben verkregen van TTK ga ik denk ik binnenkort weer spelen. Iemand die mij kan helpen met die clan/raid trophies?
Probeer het nog eens in een ander topic :+
pi_157840752
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:51 schreef Jiang153 het volgende:
Hoi,

Na het gratis te hebben verkregen van TTK ga ik denk ik binnenkort weer spelen. Iemand die mij kan helpen met die clan/raid trophies?
Euhm
pi_157840802
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:51 schreef Jiang153 het volgende:
Hoi,

Na het gratis te hebben verkregen van TTK ga ik denk ik binnenkort weer spelen. Iemand die mij kan helpen met die clan/raid trophies?
Welkom in het verkeerde topic! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_157840836
Verdomme die control-f ook

Zag opeens hartsteen in m'n AT staan
Irene is bae <3
pi_157841484
quote:
8s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Jiang153 het volgende:
Verdomme die control-f ook

Zag opeens hartsteen in m'n AT staan
Je bent altijd welkom hoor :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_157841515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je bent altijd welkom hoor :9
Ja maar speel dit rare spel niet, dus of het zin heeft.
Irene is bae <3
pi_157841583
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja maar speel dit rare spel niet, dus of het zin heeft.
:'( ouch
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 26 november 2015 @ 19:32:28 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157841586
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja maar speel dit rare spel niet, dus of het zin heeft.
Je onderbewustzijn heeft je zojuist een teken gegeven dat je hier moet zijn! Altijd naar luisteren 😉
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157842058
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja maar speel dit rare spel niet, dus of het zin heeft.
Waarom lurk je hier dan :6
pi_157842069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

:'( ouch
We zijn wel een beetje raar dat klopt wel
pi_157842133
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef TwyLight het volgende:

[..]

We zijn wel een beetje raar dat klopt wel
True true
Gewoon normaal doen ja.
pi_157846432


Well met! :W
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157853897
Iemand enig idee waarom mijn Decktracker niet opstart als ik Windows start, terwijl het vinkje 'Start with windows' wél staat aangevinkt?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 27 november 2015 @ 08:12:01 #65
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157854167
It's nog a bug, It's a feature *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 november 2015 @ 08:12:59 #66
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157854179
Wat doet Decktracker? Anders dan Innkeeper, bedoel ik dan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157854276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:12 schreef Verbal het volgende:
Wat doet Decktracker? Anders dan Innkeeper, bedoel ik dan.

V.
Wins / losses bijhouden tegen bepaalde classes, een overlay tonen van je deck en welke kaarten al gespeeld zijn en welke niet (zodat je bijvoorbeeld kan zien of Reno al gespeeld kan worden), bijhouden welke kaarten je tegenstander al gespeeld heeft etc.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  Redactie Games vrijdag 27 november 2015 @ 08:36:19 #68
181272 crew  Noppie2000
pi_157854336
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Well met! :W
Zo'n vieze opening is dat :x instant concede :P
pi_157854369
Meh, al drie keer vier sterren op level 11, maar steeds verliezen daarna :(
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157854416
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:40 schreef mosselmossel het volgende:
Meh, al drie keer vier sterren op level 11, maar steeds verliezen daarna :(
Pff, dat is echt pech hebben steeds. Ik zat op 4 sterren op 10, daarna deathrattle rogue, secret paladin, mech mage met perfecte draw en nog een tegenstander. Vier op rij verloren :') :'( En nu wil ik eigenlijk niet meer spelen omdat ik anders rank 10 kwijt raak :p
pi_157854439
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik zat op 4 sterren op 10, daarna deathrattle rogue, secret paladin, mech mage met perfecte draw en nog een tegenstander. Vier op rij verloren :') :'( En nu wil ik eigenlijk niet meer spelen omdat ik anders rank 10 kwijt raak :p
Kwijtraken is niet zo erg, Je krijgt 1 december toch een chest voor het hoogste dat je hebt gehaald.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 27 november 2015 @ 08:54:42 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157854523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:28 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Wins / losses bijhouden tegen bepaalde classes, een overlay tonen van je deck en welke kaarten al gespeeld zijn en welke niet (zodat je bijvoorbeeld kan zien of Reno al gespeeld kan worden), bijhouden welke kaarten je tegenstander al gespeeld heeft etc.
Ooooh, zo kan ik het ook :{

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games vrijdag 27 november 2015 @ 09:00:28 #73
181272 crew  Noppie2000
pi_157854569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ooooh, zo kan ik het ook :{

V.
De gedachtegang is: 'Het doet niets wat je niet met pen en papier kan doen, dus is het toegestaan'

Ik doe alles gewoon met geheugen, heb die ongein ernaast niet nodig :P
pi_157854589
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Kwijtraken is niet zo erg, Je krijgt 1 december toch een chest voor het hoogste dat je hebt gehaald.
Echt? Ik dacht dat je een reward kreeg voor het niveau wat je behaald hebt. Dan kan ik met een gerust hart verder spelen :p
  Redactie Games vrijdag 27 november 2015 @ 09:05:06 #75
181272 crew  Noppie2000
pi_157854614
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:02 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Echt? Ik dacht dat je een reward kreeg voor het niveau wat je behaald hebt. Dan kan ik met een gerust hart verder spelen :p
:Y Gewoon doen ja, behalve dat het altijd vervelend voelt om een rank naar beneden te gaan, heeft het verder geen negatieve gevolgen voor je maandelijkse beloning: hoogste rank telt :D
pi_157854663
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:02 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Echt? Ik dacht dat je een reward kreeg voor het niveau wat je behaald hebt. Dan kan ik met een gerust hart verder spelen :p
Als je naar je quest log gaat, zie je bovenin play mode staan met daaronder ranked chest. De ranked nummer die daarin staat is de ranked waarop je reward gebaseerd is.
pi_157854886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ooooh, zo kan ik het ook :{

V.
Het is echt niet zo dat je veel beter speelt met een decktracker hoor. Ik vind het vooral handig voor de statistieken ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_157854924
Deck Tracker is nice voor de stats inderdaad :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:33:55 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157854948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:00 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De gedachtegang is: 'Het doet niets wat je niet met pen en papier kan doen, dus is het toegestaan'

Ik doe alles gewoon met geheugen, heb die ongein ernaast niet nodig :P
Ik ook. Maar ik kom dan ook niet ver :')

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157854957
Tegenstander die Finicky Cloakfield op een taunt minion gooit _O- Hardop lachen :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157855006
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:32 schreef Blistering het volgende:
Deck Tracker is nice voor de stats inderdaad :Y
Ik vind het ook echt wel handig om te zien wat ik nog kan met de kaarten in mijn deck. Vooral in Arena weet ik echt niet meer precies uit m'n hoofd wat er allemaal in zit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157855012
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt wel handig om te zien wat ik nog kan met de kaarten in mijn deck. Vooral in Arena weet ik echt niet meer precies uit m'n hoofd wat er allemaal in zit.
Zeker! En helemaal nu met Reno decks is het wel heel waardevol om te weten wat er nog allemaal in je deck zit :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157855056
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:39 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zeker! En helemaal nu met Reno decks is het wel heel waardevol om te weten wat er nog allemaal in je deck zit :Y
Precies, maar het is echt niet zo hoe Verbal zegt 'ohhh, zo kan ik het ook'. Hij zegt het alsof het cheaten is. Wat het absoluut niet is. :D

PS. ik heb nog geen antwoord op mijn vraag ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 27-11-2015 09:47:28 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_157855249
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Blistering het volgende:
Well met! :W
Zo een opening had iemand gisteren tegen mij ook :(

Het was een close game :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:28:54 #85
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157855710
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Precies, maar het is echt niet zo hoe Verbal zegt 'ohhh, zo kan ik het ook'. Hij zegt het alsof het cheaten is. Wat het absoluut niet is. :D
Nee, ik bedoel niet dat het cheaten is, maar het is wel makkelijker om te weten wat je nog kunt verwachten uit je eigen draw, of om te bij te houden of je tegenstander al 2 keer Shadowword Death heeft gespeeld (of dat hij ()of zij natuurlijk ;) ) opvallend genoeg alleen maar van alles 1 speelt (wat de kans op een Reno zeer aanwezig maakt ;) )

Het is hoe dan ook makkelijker, anders zou het niet worden gebruikt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157857195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ooooh, zo kan ik het ook :{

V.
:') het is echt geen boost aan skill, kun je op pen en papier, of gewoon wat onthouden, je word er niet zomaar pro van :P

Gebruik het zelf niet trouwens, lukt prima in m'n koppie.

Nu al 3 maanden achter elkaar legendary ^O^
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157857250
Ik gebruik het ook niet omdat ik ook vaak mobiel speel en niet aan de luxe wil wennen :)
pi_157857279
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik gebruik het ook niet omdat ik ook vaak mobiel speel en niet aan de luxe wil wennen :)
idd, het geeft je geen voordeel (tenzij je niet kan schrijven / slecht geheugen hebt), maar maakt je wel lui :D
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157858428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:22 schreef DrParanoid het volgende:
idd, het geeft je geen voordeel
Dat is natuurlijk niet waar, het gebruik van de decktracker geeft je een edge, doordat je minder over je deck hoeft na te denken en wat de mogelijkheden nog zijn. Daardoor heb je meer bedenktijd over voor je moeilijke beslissingen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157860161
Dat moment dat je je tegenstander op 1 hp hebt en deze vol verwachting Reno neergooit, om vervolgens te zien dat er maarliefst 0 (!) hp bijkomt :D

*Whoops*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157861871
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:00 schreef Blistering het volgende:
Heb wel succes met Midrange Hunter trouwens. Lekkere winstreaks van rank 12 naar inmiddels rank 9 :)

Lijstje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventueel kun je -1 Webspinner +1 Ram Wrangler doen.
Heb deze ook eens geprobeerd (maar dan glaivezooka ipv eaglehorn bow en powershot ipv quickshot) en speelt best leuk :) . Voelt wel onnatuurlijk om niet face te gaan met een hunter :9

freeze mage / control warrior / mill rogue. Allemaal geen probleem _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door DannyDeko op 27-11-2015 16:39:50 ]
pi_157862531
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar, het gebruik van de decktracker geeft je een edge, doordat je minder over je deck hoeft na te denken en wat de mogelijkheden nog zijn. Daardoor heb je meer bedenktijd over voor je moeilijke beslissingen.
Bullshit :') is even makkelijk te doen zonder als met. Als dat niet zo is moet je aan je skills werken.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157862603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:48 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Bullshit :') is even makkelijk te doen zonder als met. Als dat niet zo is moet je aan je skills werken.
Tuurlijk niet. Je hoeft ergens niet over na te denken, maar kan het meteen zien. Dat scheelt tijd (ook al is het miniem) en geeft je dus een edge (ook al is die miniem).
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157862680
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je hoeft ergens niet over na te denken, maar kan het meteen zien. Dat scheelt tijd (ook al is het miniem) en geeft je dus een edge (ook al is die miniem).
:')
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157862791
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je hoeft ergens niet over na te denken, maar kan het meteen zien. Dat scheelt tijd (ook al is het miniem) en geeft je dus een edge (ook al is die miniem).
:') ik moet nog steeds nadenken hoor, het is echt niet zo dat ik op de automatische piloot kan spelen met een decktracker.
Gewoon normaal doen ja.
pi_157863056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

:') ik moet nog steeds nadenken hoor, het is echt niet zo dat ik op de automatische piloot kan spelen met een decktracker.
Dat zeg ik ook niet. TUurlijk moet je blijven nadenken, maar over wat er nog in je deck zit hoef je niet na te denken. Of over wat hij allemaal al precies heeft gespeeld. En omdat je het 100% zeker kan weten, in plaats van misschien 99% (als je heel goed bent) heb je dus een edge. Simple math.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157863196
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. TUurlijk moet je blijven nadenken, maar over wat er nog in je deck zit hoef je niet na te denken. Of over wat hij allemaal al precies heeft gespeeld. En omdat je het 100% zeker kan weten, in plaats van misschien 99% (als je heel goed bent) heb je dus een edge. Simple math.
Ik kijk niet eens naar wat hij allemaal gespeeld heeft en ik betrap mezelf er ook op dat ik niet eens naar het mijne kijk, het gaat mij puur om statics. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_157866022
Milldruid vs roaring torches _O-
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:47:44 #99
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_157866163
Even in casual een deck willen testen.. 5 facehunters op rij :{
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_157866177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:47 schreef Keano het volgende:
Even in casual een deck willen testen.. 5 facehunters op rij :{
Dan weet je dus genoeg over je deck :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:49:19 #101
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_157866191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:48 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan weet je dus genoeg over je deck :)
3 vd 5 gewonnen, maar is gewoon zo saai.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_157866200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Keano het volgende:

[..]

3 vd 5 gewonnen, maar is gewoon zo saai.
Oh :P Door je reactie leek het alsof je 5x verloren had.
pi_157866604
En dat was het zesde potje waarin ik lvl 10 kon worden. Echt. Het mag niet.

edit: Oe! De zevende keer eindelijk wel!



[ Bericht 50% gewijzigd door mosselmossel op 27-11-2015 20:35:57 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157867312
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:
En dat was het zesde potje waarin ik lvl 10 kon worden. Echt. Het mag niet.

edit: Oe! De zevende keer eindelijk wel!

[ afbeelding ]
*O*
pi_157867406
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:
En dat was het zesde potje waarin ik lvl 10 kon worden. Echt. Het mag niet.

edit: Oe! De zevende keer eindelijk wel!

[ afbeelding ]
Yaaay :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_157868024
Bwoh, 50 ranked games gewonnen vandaag :o 400/500 wins, 100 te gaan :D

En feli Mossel! Lekker hoor *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:10:52 #107
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157868427
Ik begin nu te merken dat ik de kracht van Mulligan altijd een beetje heb onderschat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games vrijdag 27 november 2015 @ 21:25:49 #108
181272 crew  Noppie2000
pi_157868900
Heerlijk al die milldecks met spelers die niet weten hoe ze werken *O* Werd net op turn 4 gemilld voor 1, beide coldlight oracles dood :') Nou, GG dan hoor :D
pi_157868967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Heerlijk al die milldecks met spelers die niet weten hoe ze werken *O* Werd net op turn 4 gemilld voor 1, beide coldlight oracles dood :') Nou, GG dan hoor :D
Kut deck, shun!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157872344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef Verbal het volgende:
Ik begin nu te merken dat ik de kracht van Mulligan altijd een beetje heb onderschat.

V.
Sorry, maar je hoeft echt niet elke post af te sluiten met V. hoor. We weten dat jij het bent
pi_157872549
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Sorry, maar je hoeft echt niet elke post af te sluiten met V. hoor. We weten dat jij het bent
Ik snap dat ook nooit zo als mensen dat doen. Moet me al weken inhouden om er niets van te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 november 2015 @ 01:20:19 #112
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157874771
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Sorry, maar je hoeft echt niet elke post af te sluiten met V. hoor. We weten dat jij het bent
Iedere échte FOK!'er weet inmiddels wel dat die V. er bij mij automatisch onder wordt gezet. :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157875001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Iedere échte FOK!'er weet inmiddels wel dat die V. er bij mij automatisch onder wordt gezet. :{w

V.
Dat heb ik inderdaad eerder gehoord en ik geloof er geen hol van
  zaterdag 28 november 2015 @ 07:48:44 #114
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157875694
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad eerder gehoord en ik geloof er geen hol van
Tsja, dat kan ik verder niet helpen :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157875716
Waarom trek ik quick shot altijd achter elkaar voordat ik hem kan casten ;(
  zaterdag 28 november 2015 @ 08:19:50 #116
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157875789
Vooruit dan maar, voor alle ongelovigen :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 28 november 2015 @ 08:25:36 #117
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157875801

V.

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 28-11-2015 09:05:40 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 28 november 2015 @ 08:33:00 #118
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157875818
Hmmm, hij doet het niet :(

Ah, hij stond op private.

V.

[ Bericht 18% gewijzigd door V. op 28-11-2015 09:06:09 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zaterdag 28 november 2015 @ 09:19:18 #119
181272 crew  Noppie2000
pi_157876044
quote:
Whehe, rekt :P

Haten op een letter trouwens, maak je je druk. Het is geen Face Hunter, slechts een V ;)
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:50:23 #120
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157876262
Tsja, dat ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157880697
Voor 't eerst in m'n hearthstonetijd rank 12, yayy.

Edit: 11 nu O+

[ Bericht 28% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 28-11-2015 17:25:54 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_157880825
quote:
hekker!!
  zaterdag 28 november 2015 @ 19:22:42 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157884442
Bleh..vanavond door allerlei pechsituaties verloren. Eerste potje was ik aan het winnen...en town ging het mis. Ik zag tegenstander een kaart spelen,maar ik zag de kaart niet op t bord verschijnen. De rope kwam maar niet....was ik vastgelopen. Daarna een milldruid, die net m'n Justicar (speelde control warrior), big game hunter en 2 wapens milde, etc. Weer rank 13 :( rank 10 zit er niet in :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157884562
Feli Salvo O+

Werd net geadd na een potje: ''Enjoy the account ban you skilless hacker'' :') Man man man..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157884758
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:31 schreef Blistering het volgende:
Feli Salvo O+

Werd net geadd na een potje: ''Enjoy the account ban you skilless hacker'' :') Man man man..
pi_157884812
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Voor 't eerst in m'n hearthstonetijd rank 12, yayy.

Edit: 11 nu O+
Gefeliciteerd!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 28 november 2015 @ 20:27:12 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157885725
Weer een paljas die op 6 health triomfantelijk Reno Jackson neerplempt ('I'm sorry'), waarna er niks gebeurt _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:17:00 #128
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157890729
Niet verwacht dat t me zou lukken maar: rank 5 gehaald met m'n mech mage! Nu begint legend natuurlijk wel te lonken, dus hoe veel extra werk is dat? (Niet dat het me deze maand nog lukt..)

De laatste dagen trouwens helemaal geen Reno gezien, dus die hype lijkt ook weer over te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Games zaterdag 28 november 2015 @ 23:25:03 #129
181272 crew  Noppie2000
pi_157890932
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet verwacht dat t me zou lukken maar: rank 5 gehaald met m'n mech mage! Nu begint legend natuurlijk wel te lonken, dus hoe veel extra werk is dat? (Niet dat het me deze maand nog lukt..)

De laatste dagen trouwens helemaal geen Reno gezien, dus die hype lijkt ook weer over te zijn.
Rank 5 wordt veelal gezien als midway point. De grind naar legend kan frustrerend lang zijn, naar rank 5 is in vergelijking peanuts.
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:25:16 #130
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157890934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:27 schreef Verbal het volgende:
Weer een paljas die op 6 health triomfantelijk Reno Jackson neerplempt ('I'm sorry'), waarna er niks gebeurt _O-

V.


Hier moest ik ook wel om lachen. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:31:39 #131
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157891118
Het beste van mn deck is trouwens dat je 80-90% van de face hunter potjes wint, de meeste decks >50% winst zitten (denk ik, speel op iPad dus geen trackers etc), en dat je eigenlijk alleen tegen priest kansloos bent (en ok, secret paladin is vaak ook lastig).



(Plaatje posten op iPad is ook best lastig, anders doe ik t maandag wel weer op een ouderwetse pc)

Edit: poging 3!

[ Bericht 11% gewijzigd door I.R.Baboon op 28-11-2015 23:48:30 ]
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 29 november 2015 @ 00:22:12 #132
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_157892501
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:25 schreef Fera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier moest ik ook wel om lachen. :')
:D

Wist niet dat hij dan de volle 30 damage zou doen, verwachtte juist 23 damage gezien hij normaal voor 23 zal healen.
  zondag 29 november 2015 @ 00:38:38 #133
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157892815
4 legendaries geofferd voor een dr Boom.
Verder rank 14, en dat vind ik voor mijn doen best tof.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 11:16:41 #134
181272 crew  Noppie2000
pi_157895901
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:38 schreef Verbal het volgende:
4 legendaries geofferd voor een dr Boom.
Verder rank 14, en dat vind ik voor mijn doen best tof.

V.
Welke legendaries? :o

Al dat gedust van legendaries hier, zou het zelf niet kunnen :D
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 11:17:53 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_157895910
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het beste van mn deck is trouwens dat je 80-90% van de face hunter potjes wint, de meeste decks >50% winst zitten (denk ik, speel op iPad dus geen trackers etc), en dat je eigenlijk alleen tegen priest kansloos bent (en ok, secret paladin is vaak ook lastig).

[ afbeelding ]

(Plaatje posten op iPad is ook best lastig, anders doe ik t maandag wel weer op een ouderwetse pc)

Edit: poging 3!
Aparte endgame, vanwaar geen Antonidas? Kwam laatst ook een mech mage tegen met een Ysera, wist niet wat me overkwam :D (wel gewonnen trouwens :+ )
  zondag 29 november 2015 @ 12:57:39 #136
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157897410
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welke legendaries? :o

Al dat gedust van legendaries hier, zou het zelf niet kunnen :D
Ik twijfelde ook, en weet nog steeds niet of ik er goed aan heb gedaan, maar we gaan het merken. Mij werd verteld dat je Boom écht moest hebben.. Weet niet precies hoe ze heetten, Een of andere ram van de druid, een spellverdubbelaar van de priest, en die draak die alles doodmaakt, inclusief je hand. En nog een.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 29 november 2015 @ 12:58:49 #137
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157897429
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik twijfelde ook, en weet nog steeds niet of ik er goed aan heb gedaan, maar we gaan het merken. Mij werd verteld dat je Boom écht moest hebben.. Weet niet precies hoe ze heetten, Een of andere ram van de druid, een spellverdubbelaar van de priest, en die draak die alles doodmaakt, inclusief je hand. En nog een.

V.
Die druid kaart was wel goed.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 29 november 2015 @ 12:59:39 #138
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157897445
Ik kom Battlenet niet op?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 29 november 2015 @ 12:59:54 #139
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157897452
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die druid kaart was wel goed.
Die was ook mijn grootste twijfel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 29 november 2015 @ 13:00:53 #140
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157897472
Lamaar, toch wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157897509
Nog maar 20 wins... dan heb ik m'n 3e golden. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 29 november 2015 @ 13:05:43 #142
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157897573
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet verwacht dat t me zou lukken maar: rank 5 gehaald met m'n mech mage! Nu begint legend natuurlijk wel te lonken, dus hoe veel extra werk is dat? (Niet dat het me deze maand nog lukt..)

De laatste dagen trouwens helemaal geen Reno gezien, dus die hype lijkt ook weer over te zijn.
Rank 4 > Legend heb ik in een paar uur gedaan. Nog steeds mogelijk als je een sterk deck hebt.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 13:10:51 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_157897663
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 13:05 schreef Azorius het volgende:

[..]

Rank 4 > Legend heb ik in een paar uur gedaan. Nog steeds mogelijk als je een sterk deck hebt.
Dan heb je echt een bizar hoge winrate gehaald of hele snelle matches :o
pi_157897698
En wat is dan een sterk deck?
pi_157897730
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:13 schreef muhahaha het volgende:
En wat is dan een sterk deck?
Mijn tegenstanders begrijpen vaak niet dat mijn deck sterk is. ;(
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157897798
Ik ben al uren bezig om voorbij de 10 te komen _O-
Dat was vorige maand echt zoveel gemakkelijk.
  zondag 29 november 2015 @ 13:26:07 #147
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157897891
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben al uren bezig om voorbij de 10 te komen _O-
Dat was vorige maand echt zoveel gemakkelijk.
Ik kom geen mede newbies tegen helaas. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157897970
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 13:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik kom geen mede newbies tegen helaas. ;(
Ben je ook begonnen met spelen? :o
  zondag 29 november 2015 @ 13:31:11 #149
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157897985
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ben je ook begonnen met spelen? :o
Ja. Sinds een paar weekjes. Heppie heeft me overgehaald. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157898008
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja. Sinds een paar weekjes. Heppie heeft me overgehaald. :@
Haha leuk :)
Waar speel je nu mee?
  zondag 29 november 2015 @ 13:33:18 #151
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157898030
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha leuk :)
Waar speel je nu mee?
Nu nog met mage en druid. Ben ook al met paladin een begin aan het maken. Maar wilde eerst een class tot level 20 krijgen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157898035
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 13:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Nu nog met mage en druid. Ben ook al met paladin een begin aan het maken. Maar wilde eerst een class tot level 20 krijgen.
Oow ja wel een aanrader omdat je dan met Brawl kunt beginnen :) (extra gratis pakjes)
  zondag 29 november 2015 @ 13:34:15 #153
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157898043
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow ja wel een aanrader omdat je dan met Brawl kunt beginnen :) (extra gratis pakjes)
Yes. Eergisteren was het eindelijk zover. Sindsdien eigenlijk nog niet gespeeld.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157898071
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 13:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Yes. Eergisteren was het eindelijk zover. Sindsdien eigenlijk nog niet gespeeld.
Mischien komende week :)
  zondag 29 november 2015 @ 14:31:27 #155
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157899102
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mijn tegenstanders begrijpen vaak niet dat mijn deck sterk is. ;(
Dat is geen antwoord, toch?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157899129
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord, toch?

V.
Nee, meer een uiting van frustratie. :P

Ik ben best wel tevreden met m'n huidge warlock deck, maar op de 1 of andere manier gaat het ranken toch niet zo snel als ik graag zou willen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157900687
Ik speel 50/50 de laatste dagen :)
Facehunter, secradin, raptorrogue. Maakt niet zoveel uit waar ik mee speel.

Raptorrogue vind ik wel grappig. Death rattle kopieren :)
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 15:38:57 #158
181272 crew  Noppie2000
pi_157900847
[eSports] Handleiding Wereldkampioenschap Hearthstone 2016

Voor wie geïnteresseerd is in competitief Hearthstone is dit wel interessant wellicht, uitleg over hoe het dit jaar in zijn werk gaat allemaal :)

Allemaal goede wijzigingen IMO, vooral het gewijzigde format en de seizoenen :Y
pi_157900991
Na 250 wins te hebben gefarmed in een week:


*O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 15:46:27 #160
181272 crew  Noppie2000
pi_157901041
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Blistering het volgende:
Na 250 wins te hebben gefarmed in een week:
[ afbeelding ]

*O*
Geen fan van farmen, maar gratz on the goldz :7 *O*
pi_157901368
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geen fan van farmen, maar gratz on the goldz :7 *O*
Thanks. 2 potjes gespeeld en 2x gehad dat m'n tegenstander vroegtijdig concede.

Blijkbaar werkt het intimiderend ofzo :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 15:58:42 #162
181272 crew  Noppie2000
pi_157901406
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 15:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Thanks. 2 potjes gespeeld en 2x gehad dat m'n tegenstander vroegtijdig concede.

Blijkbaar werkt het intimiderend ofzo :P
_O-

Ik weet wel toen ik net begon ik heel blij werd als ik een Golden Hero versloeg 'want hij heeft al 500 keer gewonnen en is dus veel beter dan ik' :D
pi_157901914
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Blistering het volgende:
Na 250 wins te hebben gefarmed in een week:
[ afbeelding ]

*O*
Gratz!! ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157902104
Wat kan er beter?



Met veel pijn en moeite dit deck bijelkaar gebouwd. Teveel packs gekocht en 2 uitbreidingen, wat ik eigenlijk niet wou maarja, verliezen is ook niks :')

Ben wel iets gestegen, maar toch lukt het me ook hier niet mee om voorbij rank 13 te komen... Tegenstanders hoeven er maar een paar taunt minions uit te schijten en ik sta vast. Zou eigenlijk nog een tweede Arcane golem in moeten maar daar heb ik het dust niet voor :') Een per toeval verkregen Gladiator's longbow vervangt hem.
pi_157902315
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
Wat kan er beter?

[ afbeelding ]

Met veel pijn en moeite dit deck bijelkaar gebouwd. Teveel packs gekocht en 2 uitbreidingen, wat ik eigenlijk niet wou maarja, verliezen is ook niks :')

Ben wel iets gestegen, maar toch lukt het me ook hier niet mee om voorbij rank 13 te komen... Tegenstanders hoeven er maar een paar taunt minions uit te schijten en ik sta vast. Zou eigenlijk nog een tweede Arcane golem in moeten maar daar heb ik het dust niet voor :') Een per toeval verkregen Gladiator's longbow vervangt hem.
Niet heel veel mis mee. 2e Arcane Golem wat je zelf al aangeeft, en natuurlijk de bekende Dr.Boom :)

En thanks Molurus ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 16:36:01 #166
181272 crew  Noppie2000
pi_157902365
Face hunter met 7-drops? Met face hunter moet je ze dood hebben op turn 7 joh :D Ga dan voor een volledige hybrid, zal wat makkelijker zijn dan nu gok ik zo :)
  zondag 29 november 2015 @ 16:45:29 #167
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157902544
Godsamme!!! De afgelopen dagen nou al twee keer gebeurd dat ik met mijn Dragon Priest gewoon een absolute KUT-draw heb :(

Dragon Priest, he? En dan de eerste draw geheel draakloos. Alle kaarten wisselen, weer niet, eigenlijk alleen spells. En dan dus de allereerste draak op turn 7 krijgen, he?

Driemaal raden of ik die potjes win :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157902550
2e arcane golem en die 2/1 pirate die haste heeft als je een wapen hebt... geen 4 of 7 drops.
  zondag 29 november 2015 @ 16:46:36 #169
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157902564
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:45 schreef muhahaha het volgende:
2e arcane golem en die 2/1 pirate die haste heeft als je een wapen hebt... geen 4 of 7 drops.
Shredder kan wel, handig tegen boardclear.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 29 november 2015 @ 16:48:13 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157902607
Welke kaart vinden jullie trouwens de grappigste/tofste shout hebben?

Ik vind Wyrmrest Agent echt hilarisch _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 16:59:37 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_157902870
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:48 schreef Verbal het volgende:
Welke kaart vinden jullie trouwens de grappigste/tofste shout hebben?

Ik vind Wyrmrest Agent echt hilarisch _O-

V.
''Is this the fishing tournament?''

Gevolgd door:

''TURTLE POWERRRRRRRRR!!!!''

Tuskar Jouster _O_ O+
pi_157903386
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Face hunter met 7-drops? Met face hunter moet je ze dood hebben op turn 7 joh :D Ga dan voor een volledige hybrid, zal wat makkelijker zijn dan nu gok ik zo :)
Das nou net hetgene wat niet lukt, want dan worden er een paar taunts uitgescheten en kan ik niks meer...
  Redactie Games zondag 29 november 2015 @ 17:25:32 #173
181272 crew  Noppie2000
pi_157903549
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Das nou net hetgene wat niet lukt, want dan worden er een paar taunts uitgescheten en kan ik niks meer...
Tweede Ironbeak Owl en eventueel een Hunter's Mark ^O^
  zondag 29 november 2015 @ 18:36:45 #174
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157905349
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Aparte endgame, vanwaar geen Antonidas? Kwam laatst ook een mech mage tegen met een Ysera, wist niet wat me overkwam :D (wel gewonnen trouwens :+ )
tsja, endgame moet je het sowieso niet van hebben met zon deck... Maar idd, kwam vorige maanden nog wel eens tegen een Antonius te staan en dan was het altijd wel een verloren zaak.. Maar goed, heb nu het rust niet om m te craften en weet ook niet wie er dan uit zou moeten (aan de andere kant, het deck is nu zo omdat ik lange tijd 1 azure drake, 1 blastmage en 1 spellbreaker had, en nu ik daar wel dust voor heb weet ik ook niet welk van die 3 ik eruit zou halen en waar ik er 2 van zou nemen, blastmage is ideaal tegen haunted creepers en munster dor battle (plus dat je m met time rewinder nog wel eens terug kan halen om de battle cry 2x te doen), spellbreaker is endgame handig om een taunt weg te halen of anders een sludge belcher of piloted scredder minder waardevol te maken en azure drake voorkomt dat je aan t eis zonder kaarten komt ). Heb ook varianten met fel reaver etc geprobeerd en deze werkt gewoon het lekkerst.

( maar Antonidas staat wel op een wensenlijstje...)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 29 november 2015 @ 18:38:39 #175
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157905399
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:48 schreef Verbal het volgende:
Welke kaart vinden jullie trouwens de grappigste/tofste shout hebben?

Ik vind Wyrmrest Agent echt hilarisch _O-

V.
evil heckler natuurlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_157905742
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Blistering het volgende:
Na 250 wins te hebben gefarmed in een week:
[ afbeelding ]

*O*
Zijn die store heroes niet nog steeds bugged en zonder gouden portrait? :P
pi_157911260
Voor het eerst 12 wins gehaald in een Arena run _O_ ik had nog nooit hoger dan 7 gehaald :P

Twee pakjes en 410 gold gekregen. :)
pi_157911504
Glue_Tournament???

Edit: ah, bug...

[ Bericht 43% gewijzigd door Montagui op 29-11-2015 22:38:23 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 29 november 2015 @ 22:44:38 #179
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157912232
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:13 schreef muhahaha het volgende:
En wat is dan een sterk deck?
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:10 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dan heb je echt een bizar hoge winrate gehaald of hele snelle matches :o
Winrate was behoorlijk hoog ja!

Mijn definitie van een sterk deck: een deck dat goed is tegen de populairste decks van het moment. Of je speelt Secret Paladin, dat kun je zelfs geblinddoekt nog naar Legend spelen :P.
pi_157912798
En wat is dan goed tegen de populairste decks. Wat zijn eigenlijk de populairste decks. Wat ik tot nu toe het meest tegenkom zijn secradins of midrange pala, controlwarrior, mechmage, tempomage en handlock. Rest is heeeel sporadisch een keer. (Freeze, zoo, midrange hunter, oilrogue).
  zondag 29 november 2015 @ 23:18:13 #181
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157913186
Op lvl 6-7 verder nog een hoop ramp druïd, een rare warlock-variant met reliquary seeker (maar die is snel weer weg denk ik), zo nu en dan shaman met tunnel trogg en een hoop overload-kaarten en ook tempo rogue. Erg weinig mages.

En ik mis nog dragen priest in je lijstje.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_157913191
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:03 schreef muhahaha het volgende:
En wat is dan goed tegen de populairste decks. Wat zijn eigenlijk de populairste decks. Wat ik tot nu toe het meest tegenkom zijn secradins of midrange pala, controlwarrior, mechmage, tempomage en handlock. Rest is heeeel sporadisch een keer. (Freeze, zoo, midrange hunter, oilrogue).
Je hebt verschillende deck tiers. Tier 1 zijn de beste decks, tier 2 iets minder goed etc.

Dus wat dat betreft is het logisch dat de populairste decks tier 1 decks zijn, omdat die simpelweg het sterkste zijn in de huidige meta.

Echter, ook tier 1 decks hebben (hard) counters.

Wat vaak gebeurt is dat mensen een deck gaan spelen wat door een bepaalde streamer veel is gebruikt. Zo speelde Reynad recentelijk zijn Zoo versie, en sindsdien zie je gelijk weer veel meer mensen met Zoo spelen.

Ikzelf denk dat de huidige tier 1 decks zijn: Secret Paladin, Freeze Mage, Mid-Range Druid (hoewel Aggro ook wel erg sterk is) & Zoolock.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 30 november 2015 @ 07:54:08 #183
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157915447
Ik heb geen idee hoe jullie al die decknamen uit elkaar kunnen houden. Soms is er wel een soort link te leggen (oilrogue nog nooit gehoord, maar die zal zwaar leunen op boosts van haar wapen), maar rampdruid? zoolock? (warlock met veel dieren? maar hoe werkt dat dan?), handlock? (warlock met veel handen?)

Iedere keer als ik denk dat ik de boel wel een beetje doorheb, komen er weer nieuwe decknamen. Ik vind het onoverzichtelijk.

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 30-11-2015 07:59:13 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157915728
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 07:54 schreef Verbal het volgende:
Ik heb geen idee hoe jullie al die decknamen uit elkaar kunnen houden. Soms is er wel een soort link te leggen (oilrogue nog nooit gehoord, maar die zal zwaar leunen op boosts van haar wapen), maar rampdruid? zoolock? (warlock met veel dieren? maar hoe werkt dat dan?), handlock? (warlock met veel handen?)

Iedere keer als ik denk dat ik de boel wel een beetje doorheb, komen er weer nieuwe decknamen. Ik vind het onoverzichtelijk.

V.
Oil Rogue leunt op het gebruik van Tinker's Sharpsword Oil :Y

Ramp Druid heet ramp druid omdat het doel van het deck is om te rampen, dus qua mana curve een voorsprong te nemen op je tegenstander d.m.v. Wild Growths & Darnassus Aspirant. Zo kan jij sneller big minions spelen dan je tegenstander.

Zoo Lock is een deck met veel lage mana minions. Het doel is dus om het board te flooden waardoor je tegenstander eigenlijk geen antwoord meer heeft. Mass removal is dan een bitch, maar vaak heb je kaarten als Nerubian Egg & Imp Gang Boss in play waardoor je zelfs door mass removal nooit je hele board kwijt bent. Je bent gewoon constant bezig met pressure op je tegenstander uitoefenen, door maar minions te blijven spelen.

Hand Lock heet zo omdat het deck is gebouwd om de Warlock class en zijn hero ability heen. Het doel is veel tappen en een zo vol mogelijke hand opbouwen zodat je grote Twilight Drakes (4/8 of 4/9) en vroege Mountian Giants (t4 of t5) kan neergooien.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games maandag 30 november 2015 @ 09:20:38 #185
181272 crew  Noppie2000
pi_157916120
http://www.twitch.tv/tempo_storm

Leuk toernooi van Team Celestial is net begonnen. Conquest format, geen bans, maar in de groepsfase moet elke spelers elke class gebruiken. Is half Chinees (uiteraard) en de rest opgevuld met spelers als Thijs, Firebat en Lifecoach.

Edit: eerste potje bijvoorbeeld Firebat meteen met Mill Rogue, wie neemt dat nou mee naar een toernooi :D
pi_157916915
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef Blistering het volgende:

[..]

Je hebt verschillende deck tiers. Tier 1 zijn de beste decks, tier 2 iets minder goed etc.

Dus wat dat betreft is het logisch dat de populairste decks tier 1 decks zijn, omdat die simpelweg het sterkste zijn in de huidige meta.

Echter, ook tier 1 decks hebben (hard) counters.

Wat vaak gebeurt is dat mensen een deck gaan spelen wat door een bepaalde streamer veel is gebruikt. Zo speelde Reynad recentelijk zijn Zoo versie, en sindsdien zie je gelijk weer veel meer mensen met Zoo spelen.

Ikzelf denk dat de huidige tier 1 decks zijn: Secret Paladin, Freeze Mage, Mid-Range Druid (hoewel Aggro ook wel erg sterk is) & Zoolock.
Ik doel echt op type decks, hoezo kan je een winstreak van 10 tot 20 wins hebben, waar speel je dan in hemelsnaam mee. Ik kom op rank 10 werkelijk van alles tegen en het voelt soms meer aan als rock, paper, scissors.
  maandag 30 november 2015 @ 15:13:29 #187
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157922231
Goed, rank 12 *O*

Meer gaat het niet worden deze maand, maar voor een tweede season, och.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 november 2015 @ 16:04:22 #188
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_157923282
Eindelijk rank 10 gehaald. Bleef echt de hele tijd hangen in rank 11 met regelmatig 1 win tekort.
  maandag 30 november 2015 @ 16:48:28 #189
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157924154
Paladins zijn trouwens wel om knettergek van te worden... Run van 7 verschillende achter elkaar tegenover mij -O-

De eerste zes trouwens wel afgemaakt *)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 november 2015 @ 16:55:08 #190
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_157924279
Net begonnen met Hearthstone, best vermakelijk.
Wel moeilijk online, iedereen heeft al dikke decks :'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 30 november 2015 @ 17:00:27 #191
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_157924380
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Net begonnen met Hearthstone, best vermakelijk.
Wel moeilijk online, iedereen heeft al dikke decks :'(
offline is denk ik ook wel moeilijk.
pi_157924403
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:00 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

offline is denk ik ook wel moeilijk.
:7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 30 november 2015 @ 17:13:20 #193
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157924616
quote:
18s.gif Op maandag 30 november 2015 16:48 schreef Verbal het volgende:
Paladins zijn trouwens wel om knettergek van te worden... Run van 7 verschillende achter elkaar tegenover mij -O-

De eerste zes trouwens wel afgemaakt *)

V.
Dat is de beste modus, want dan kan je blij zijn als je er eentje tegenkomt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 30 november 2015 @ 17:46:10 #194
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157925320
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Net begonnen met Hearthstone, best vermakelijk.
Wel moeilijk online, iedereen heeft al dikke decks :'(
Volhouden, en dan kun je best snel een eind komen kwa decks. ruim anderhalve maand geleden voelde ik mij ook kansloos, en nu gaat het best aardig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157926328
En nu zijn er ineens veel facehunters actief :P
pi_157936779
Uiteindelijk rank 6 gehaald met 3 sterren en de laatste pot gewonnen, was close deze maand :)
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:39:00 #197
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_157941292
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 17:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Volhouden, en dan kun je best snel een eind komen kwa decks. ruim anderhalve maand geleden voelde ik mij ook kansloos, en nu gaat het best aardig.

V.
Ja ik win soms wel een potje, maar de meeste mensen hebben hele dikke kaarten ( zover ik kan beoordelen :') ). Moet zelf nog even de slimmigheidjes ontdekken door kaarten goed te combineren.

Ik heb wel voor 5 euro 5 packs gekocht, kijken of ik met die kaarten wat verder kom.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Redactie Games dinsdag 1 december 2015 @ 11:41:08 #198
181272 crew  Noppie2000
pi_157941334
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja ik win soms wel een potje, maar de meeste mensen hebben hele dikke kaarten ( zover ik kan beoordelen :') ). Moet zelf nog even de slimmigheidjes ontdekken door kaarten goed te combineren.

Ik heb wel voor 5 euro 5 packs gekocht, kijken of ik met die kaarten wat verder kom.
Speel je casual of ranked? Casual is de logischere keuze qua gevoel, maar in de praktijk kun je beter ranked spelen. Daar kom je (zeker in rank 25-20) meer spelers van je eigen niveau tegen. In casual klopt het niet allemaal :)

En als je van plan bent geld uit te geven aan de game kun je het beste Naxxramas kopen, best bang voor je buck en flink wat goede kaarten!
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:47:28 #199
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157941469
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
  Redactie Games dinsdag 1 december 2015 @ 11:51:38 #200
181272 crew  Noppie2000
pi_157941552
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Azorius het volgende:
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Plezier maken en spelen met nieuwe decks die stromen uit de laatste wings van LoE :D
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:53:10 #201
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157941587
Zal wel weer rank 10 willen halen...maar met het geluk van afgelopen maand gaat dat nog moeilijk worden, dus zal meer neerkomen op hero's wat meer richting de 500 wins slepen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157941622
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Azorius het volgende:
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Afhankelijk van mijn vrije tijd poging doen rank 5 te halen. In november is het niet gelukt, de maand daarvoor wel.
Dit seizoen niet echt de tijd gehad, al moet ik zeggen dat ik ook niet echt content over mijn deck (tempo mage) was.

Eerst kijken naar een nieuw deck die mij ligt in de nieuwe meta.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:57:58 #203
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_157941688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Speel je casual of ranked? Casual is de logischere keuze qua gevoel, maar in de praktijk kun je beter ranked spelen. Daar kom je (zeker in rank 25-20) meer spelers van je eigen niveau tegen. In casual klopt het niet allemaal :)

En als je van plan bent geld uit te geven aan de game kun je het beste Naxxramas kopen, best bang voor je buck en flink wat goede kaarten!
Heb tot nu toe veel casual gespeeld, en maar 1x ranked en een paar keer Brawl.
Ik zal eens kijken naar Naxxramas, dank voor de tip!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_157941734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:54 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Afhankelijk van mijn vrije tijd poging doen rank 5 te halen. In november is het niet gelukt, de maand daarvoor wel.
Dit seizoen niet echt de tijd gehad, al moet ik zeggen dat ik ook niet echt content over mijn deck (tempo mage) was.

Eerst kijken naar een nieuw deck die mij ligt in de nieuwe meta.
Midrange Hunter ^O^
Heb er denk ik 1 van mn +- 15 potjes mee verloren. Het is dat ik weinig tijd had dit seizoen, bijna ongeslagen tot rank 11+4* gekomen. (Gister net te laat thuis om nog proberen rank 10 te halen)
pi_157942031
Ik had zonet een heerlijk potje tegen een warlock; ik met mijn Control / patron warrior tegen een soort van Handlock (al heb ik geen Giants gezien) lekker gelijk op de hele tijd; elkaars threats removen etc.

En een van de kaarten die ik speel bij gebrek aan Alexstraza / Grommash / etc is Nefarian; en daar kreeg ik een Sacrificial pact uit. En hij had nog 2 kaarten in zn deck; en hij speelt dan uiteindelijk toch zn Jaraxxus.. Dankjewel Nefarian; insta-win :p
  dinsdag 1 december 2015 @ 12:59:49 #206
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157943136
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Azorius het volgende:
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Mijn doel is 10 of hoger en ik ga mij serieus op de Arena storten.

Dat denk ik te gaan doen met mijn Dragon Priest (het ranken), want die heeft mij nu ook geen windeieren gelegd.

Verder wil ik Warlock gaan proberen, nog nooit echt mee gespeeld, en ik moet vaak wel lachen als ik er een tegenover me heb die allerlei contra-intuïtieve kaarten neerflatst, die toch een geweldige impact hebben op de health van mijn hero en minions.

Verder vind ik mijn Facehunter erg fijn om te spelen. Lekkerder nog dan mijn Drakenpriester. Maar da's als ik zin heb om te raggen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:01:40 #207
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157943195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Heb tot nu toe veel casual gespeeld, en maar 1x ranked en een paar keer Brawl.
Ik speelde eerst ook casual, omdat ik dacht dat dat makkelijker inkomen was, maar de switch naar ranked is mij beter bevallen. Deze week zul je nog wel veel beter uitgeruste spelers tegenkomen, aangezien net weer het nieuwe ranked season is begonnen, maar op zich is het wel fijner spelen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:03:12 #208
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157943226
En wellicht dat ik mijzelf met kerst 3x7 packs cadeau ga doen :P (van elk eentje)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157943401
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef Verbal het volgende:
En wellicht dat ik mijzelf met kerst 3x7 packs cadeau ga doen :P (van elk eentje)

V.
Tenzij je veel mechs nodig hebt zou ik gewoon classic packs kopen. En dan met de extra dust die je hebt eventueel de losse kaarten uit GvG en TGT craften.
pi_157945412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Azorius het volgende:
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Hoe ziet jou control Shaman eruit?

Ik heb volledig tegen de verwachting in rank 5 met 4 sterren gehaald vorig seizoen. Zou mooi zijn als dat weer lukt dit seizoen en dan met een ander deck dan secret Paladin, want dat is idd wel erg makkelijk spelen.
pi_157945812
Mijn doelen voor het december seizoen; proberen meer ranked te spelen; of gewoon awesome arena runs doen; Heroic League of Explorers afmaken.

Legendaries craften voor awesome decks;

Alexsasztra en Antonidas staan t hoogst op t lijstje.
pi_157945853
Hmm, mooie doelen.

Weet nog niet wat ik ga/wil doen. Nu m'n Mage goud is is het speelplezier gelijk een beetje weg :@ Misschien een gooi doen naar legendary met Tempo & Freeze Mage.

Daarnaast Heroic LoE doen inderdaad, en wellicht ook nog wat wins grinden met Hunter en/of Warrior.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157946620
Ik probeer elke maand rank 5 te halen, verder speel ik meestal voor de quests. Ik ben nu bezig om een paladindeck te craften. Mis oa Tirion nog.
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:19:19 #214
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157948802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:40 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hoe ziet jou control Shaman eruit?

Gisteren even met deze lijst gespeeld. Ging wel aardig, paar Tier 1 decks volledig van het bord gevaagd.
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:40:16 #215
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157949207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Azorius het volgende:
Dit seizoen ga ik puur (Control) Shaman spelen, en hopelijk Legend halen (al ben wel druk met een paper). Wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Ik weet het niet... als ik tijd heb legend proberen, als ik geen tijd heb zo nu en dan een rondje Arena. En een 2e deck een beetje onder de knie krijgen, maar ik weet nog niet wat ik leuk zou vinden om te spelen (misschien niet-dragon priest).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_157960910
Rank 10 alweer, gaat snel, kijken of ik in de eerste week legend kan halen dit seizoen.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157961771
Hoe komen jullie aan de benodigde kaarten? Gewoon heel veel packs kopen elke keer?

Heb nu denk ik in totaal zo'n 80 packs geopend (alle gekochte packs, arena wins, overige aankopen met gold), en ik heb 2 adventures (Naxx en Blackrock). Heb met pijn en moeite een facehunter kunnen bouwen maar heb eigenlijk nog geen andere sterke decks compleet. Spelletje gaat aardig in de cijfers lopen op deze manier....

Wil graag een mech mage en control priest voor de afwisseling, maar niet echt zin om weer 100 euro neer te leggen :') Heb ook pas 1 goeie legendary (Ragnaros) naast die uit de adventures. Wel twee keer Nat pagle en Nozdormu gehad :') die gauw door de versnipperaar gehaald, maar t levert allemaal niet genoeg dust op.
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 12:15:11 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_157961841
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe komen jullie aan de benodigde kaarten? Gewoon heel veel packs kopen elke keer?

Heb nu denk ik in totaal zo'n 80 packs geopend (alle gekochte packs, arena wins, overige aankopen met gold), en ik heb 2 adventures (Naxx en Blackrock). Heb met pijn en moeite een facehunter kunnen bouwen maar heb eigenlijk nog geen andere sterke decks compleet. Spelletje gaat aardig in de cijfers lopen op deze manier....

Wil graag een mech mage en control priest voor de afwisseling, maar niet echt zin om weer 100 euro neer te leggen :') Heb ook pas 1 goeie legendary (Ragnaros) naast die uit de adventures. Wel twee keer Nat pagle en Nozdormu gehad :') die gauw door de versnipperaar gehaald, maar t levert allemaal niet genoeg dust op.
Dailies slim rerollen, dagelijks spelen, arena onder de knie krijgen, gratis packs scoren bij Brawl, verborgen quests doen etc.

Met tijd komt alles, met geld komt het enkel sneller :D
pi_157962329
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe komen jullie aan de benodigde kaarten? Gewoon heel veel packs kopen elke keer?

Vanaf de beta spelen en de quests doen. Sinds een tijdje reroll ik ze ook naar hogere waardes en ik heb 1 wing en 60 packs gekocht.
pi_157962355
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dailies slim rerollen, dagelijks spelen, arena onder de knie krijgen, gratis packs scoren bij Brawl, verborgen quests doen etc.

Met tijd komt alles, met geld komt het enkel sneller :D
Had gisteren een mooi magedeck gemaakt, mooie curve en goeie picks, maar toch maar 2 wins kunnen halen. Wordt telkens weer tegen zwaargewichten gematched, gelijk in de eerste paar potjes al. Nog nooit meer dan 3 wins gehaald, zelfs als ik alle tips en video's netjes opvolg over hoe je goed kan zijn in arena :'(
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 12:41:46 #221
181272 crew  Noppie2000
pi_157962472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Had gisteren een mooi magedeck gemaakt, mooie curve en goeie picks, maar toch maar 2 wins kunnen halen. Wordt telkens weer tegen zwaargewichten gematched, gelijk in de eerste paar potjes al. Nog nooit meer dan 3 wins gehaald, zelfs als ik alle tips en video's netjes opvolg over hoe je goed kan zijn in arena :'(
Maak je misplays? Te weinig endgame? Slechte draws? Removal te vroeg gebruiken? Een deck is maar het halve werk natuurlijk :)

Maar arena is lastig, ik speel nu ruim een jaar en haal gemiddeld 5-7 wins, dus echt geweldig ben ik ook niet ofzo :D
  woensdag 2 december 2015 @ 12:56:09 #222
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157962754
Ik ben echt heel slecht in arena. Krijg vaak hele slechte keuzes voor me en op momenten dat ik wel een goede draft heb dan trek ik de kaarten in de onjuiste volgorde, of de tegenstander heeft net een wat betere draft gehad. Enkele malen meer dan 6 wins gehad, maar zit meestal rond de 3/4 winstpartijen maar :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157963209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maak je misplays? Te weinig endgame? Slechte draws? Removal te vroeg gebruiken? Een deck is maar het halve werk natuurlijk :)

Maar arena is lastig, ik speel nu ruim een jaar en haal gemiddeld 5-7 wins, dus echt geweldig ben ik ook niet ofzo :D
Gewoon weer pech gehad, zoals in de meeste van mijn runs :')
Had mage en maar 1 fireball, 1 frostbolt en 1 flamestrike gekregen dus had te weinig controle op het board. Zat helaas ook geen poly in de draft. En geen legendairies :'(
pi_157963305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Gewoon weer pech gehad, zoals in de meeste van mijn runs :')
Had mage en maar 1 fireball, 1 frostbolt en 1 flamestrike gekregen dus had te weinig controle op het board. Zat helaas ook geen poly in de draft. En geen legendairies :'(
Ik doe een dansje hoor, als ik ze alledrie krijg in Arena. Laat staan meer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 13:23:46 #225
181272 crew  Noppie2000
pi_157963373
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Gewoon weer pech gehad, zoals in de meeste van mijn runs :')
Had mage en maar 1 fireball, 1 frostbolt en 1 flamestrike gekregen dus had te weinig controle op het board. Zat helaas ook geen poly in de draft. En geen legendairies :'(
Mwah, polymorph en een legendary zijn nou niet echt iets wat je nodig hebt in arena. met 1 van elk van de spells die jij hebt zou ik best tevreden zijn, zeker als ik minions had om ze te backen. Misschien gebruik je ze wel te snel?

Dunno, als je echt telkens met redelijke drafts niet verder komt dan een paar wins gaat er toch iets anders mis :+ Maar dat is het leuke, blijven oefenen en spelen tot het allemaal ineens op zijn plek valt *O*
pi_157963401
3 golden heroes. *O*

Waar blijven trouwens die nieuwe heroes? Al even geleden dat mage, hunter en warrior werden uitgebracht.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 13:31:07 #227
181272 crew  Noppie2000
pi_157963526
quote:
6s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
3 golden heroes. *O*

Waar blijven trouwens die nieuwe heroes? Al even geleden dat mage, hunter en warrior werden uitgebracht.
Ze waren geloof ik aan het kijken hoe ze de nieuwe heroes het beste aan kunnen pakken. Of dat inhoudt dat de vorige heroes niet goed verkocht werden, ze rekening willen houden met het gebruik van heroes voor kaarten of ze kijken naar het prijspunt: geen idee. Ze komen er in ieder geval ooit aan :P
  woensdag 2 december 2015 @ 14:37:31 #228
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157964791
Secret paladins.

-O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157967697
Wat is deze brawl :')

https://www.reddit.com/r/(...)l_is_decks_assemble/

Op reddit snappen ze er ook de ballen niet van :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_157967818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Gewoon weer pech gehad, zoals in de meeste van mijn runs :')
Had mage en maar 1 fireball, 1 frostbolt en 1 flamestrike gekregen dus had te weinig controle op het board. Zat helaas ook geen poly in de draft. En geen legendairies :'(
je moet board controle krijgen met je minions, de removal is alleen een extraatje, een soort verzekering voor als je tegenstander iets heel naars doet.

Maar in principe probeer je gewoon met minions te traden in jouw voordeel. Als dat steeds niet lukt draft je bv te weinig 2 drops.. (of als je in latere beurten steeds verliest misschien juist teveel 2 drops....) Dit is uiteraard maar een voorbeeld, ik zou 10 drafts van je moeten zien om echt advies te geven.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_157967849
Deze brawl zou eigenlijk "Prayer without ending" moeten heten. Wat een poepbrawl. En na 15 minuten spelen nog steeds geen einde in zicht te hebben, besluit het spel maar dat ik moet disconnecten waarbij reconnecten niet mogelijk is :{
pi_157967867
ik krijg geen verbinding met de brawl...
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_157967884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef vaarsuvius het volgende:
ik krijg geen verbinding met de brawl...
Ik zit in een queue, wat ook nieuw is. Heb dat nog nooit eerder gezien.
pi_157967902
Ha, ik ben binnen..

Chicken's time to shine zo te zien

top tip: speel met hunter, want dit lijkt een gebed zonder einde, zodat je met hunter tenminste nog iemand kan dood burnen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_157967992
Nou, dan heb je geluk. Ik zit in een Blizzard queue, waarbij de lengte van de queue altijd minimaal 1 minuut meer is dan de tijd dat je in de queue hebt gezeten.... En waarbij de wachttijd altijd hoger wordt...
pi_157968006
Schiet niet op zo die brawl als je er steeds uitgegooid wordt. :')
pi_157968042
Je moet die kippen juist niet spelen. Daarmee vervuil je je deck met kippen.
pi_157968117
yay. weer een disconnect :')

Probeer later wel weer....
  woensdag 2 december 2015 @ 17:46:14 #239
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_157968211
quote:
6s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
3 golden heroes. *O*

Waar blijven trouwens die nieuwe heroes? Al even geleden dat mage, hunter en warrior werden uitgebracht.
Welke heb je nu?
  woensdag 2 december 2015 @ 17:52:05 #240
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157968304
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:38 schreef Cornelis83 het volgende:
yay. weer een disconnect :')

Probeer later wel weer....
Yup, ik word nu ook uit een potje gegooid. De servers zijn al sinds het begin van HS prut.
pi_157968329
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:52 schreef Azorius het volgende:

[..]

Yup, ik word nu ook uit een potje gegooid. De servers zijn al sinds het begin van HS prut.
Ja vooral de EU heeft vaak problemen. Dat gaat in de US een stuk vlotter.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:54:02 #242
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157968336
Wat een kut brawl. Al twee keer achter elkaar op beurt 3/4 dood. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157968597
Twee disconnects. En bij de derde poging geeft de tegenstander na 1 beurt op, als ik een Ironfur Grizzly speel. Mooi. Wat een kutbrawl.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157968938
Het is idd de meest kutte brawl de ik gedaan heb. Traag, saai en de randomfactor is dit keer nog duidelijker aanwezig lijkt het.
pi_157969038
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:06 schreef mosselmossel het volgende:
Twee disconnects. En bij de derde poging geeft de tegenstander na 1 beurt op, als ik een Ironfur Grizzly speel. Mooi. Wat een kutbrawl.
Ook mn pack gehaald met een turn 2 concede. Ben er verder wel klaar mee.
pi_157969255
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:46 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Welke heb je nu?
Van de nieuwe heroes, alleen hunter. (Mage en warrior zijn niet bepaald mijn favoriete classes.)

Golden: hunter, rogue, warlock. Voor die laatste twee zou ik wel custom heroes willen zien. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157969315
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:52 schreef Azorius het volgende:

[..]

De servers zijn al sinds het begin van HS prut.
Je hebt vanilla WoW zeker nooit meegemaakt?

In vergelijking daarmee is het functioneren van de HS servers de zevende hemel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157969960
Ik kon 1 brawl spelen en die werd verbroken, kom er nu niet meer in.
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 19:15:47 #249
181272 crew  Noppie2000
pi_157970323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik kon 1 brawl spelen en die werd verbroken, kom er nu niet meer in.
Volgens de twitter niemand, ze zouden hem hebben ingetrokken voorlopig.

Wel weer belachelijk en WEER tavern brawl. Maar goed, wat doe je eraan.
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 19:16:37 #250
181272 crew  Noppie2000
pi_157970354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je hebt vanilla WoW zeker nooit meegemaakt?

In vergelijking daarmee is het functioneren van de HS servers de zevende hemel.
Na 11 jaar mag er natuurlijk ook wel verbetering zichtbaar zijn :+
  woensdag 2 december 2015 @ 19:17:06 #251
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_157970372
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Van de nieuwe heroes, alleen hunter. (Mage en warrior zijn niet bepaald mijn favoriete classes.)

Golden: hunter, rogue, warlock. Voor die laatste twee zou ik wel custom heroes willen zien. :)
netjes! ben daar idd wel benieuwd naar. Ook wel naar Paladin en priest trouwens! :)
pi_157970622
Dalijk dus weer spiderball? ;(
  Redactie Games woensdag 2 december 2015 @ 20:07:55 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_157971792
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN/status/672127738816405509

quote:
This week's Tavern Brawl has been delayed. We'll update when we have additional news. #Hearthstone #BlizzCS
Dertig minuten daarvoor nog het bericht dat de technische problemen zijn verholpen. Kennelijk wordt bij Blizzard het offline gooien van een modus gezien als fix :D

quote:
Greetings,

Today we would like to talk a bit about stability issues in Europe and Tavern Brawls.

We take our overall customer experience very seriously, regardless of region. When issues arise, we want to resolve them as quickly as possible in order for our players to get back into Hearthstone and continue having fun.

The Europe region has been experiencing some issues with disconnection in conjunction with Tavern Brawl. We want to reassure our players that this is not a European server related issue. When we release new content, such as Tavern Brawls that introduce new mechanics or styles of play, there is a risk that unforeseen issues may arise. If an issue does comes up, the region where the new Brawl was first released (Europe in this case) will see the impact first while the team jumps on getting the fix identified and deployed as quickly as possible.

That said, we acknowledge the stability issues we've seen with Tavern Brawl recently are unacceptable, and we recognize that we have not been providing a quality experience for our players. The Hearthstone team has been working on additional testing measures to identify these issues before our players experience them. This includes expansion of our automated testing efforts, an additional test effort dedicated to tavern brawl stability, and changes to our infrastructure to minimize impact in the event any issues do arise. These improvements will take some time to implement, but they are a major priority for the team and will remain so until Tavern Brawl is a great experience for all players in all regions.

We greatly appreciate our players' patience and understanding. We will continue to improve our Tavern Brawl experience for all of our players, both in exciting new ways to play and stability, and we apologize for the disruptions in gameplay that have been occurring.


[ Bericht 43% gewijzigd door Noppie2000 op 02-12-2015 21:48:34 ]
pi_157977071
Echt geen idee hoe ik deze brawl moet winnen :/
pi_157977151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef DannyDeko het volgende:
Echt geen idee hoe ik deze brawl moet winnen :/
Is een beetje luck voor nodig uiteraard. 1 tip; speel de kippen niet ... je hoeft ook niet on curve te kiezen, beter pak je quality kaarten eerst. Er komt vanzelf wel iets langs wat minder is :)
pi_157977258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Is een beetje luck voor nodig uiteraard. 1 tip; speel de kippen niet ... je hoeft ook niet on curve te kiezen, beter pak je quality kaarten eerst. Er komt vanzelf wel iets langs wat minder is :)
Tja dat dacht ik dus ook. Totdat ik tegen een mage kwam die 1 taunt op het bord het en 6 kippen. Kwam er niet tussen.

Gewonnen! M'n tegenstander had vast een disconnect :')

[ Bericht 8% gewijzigd door DannyDeko op 02-12-2015 23:17:35 ]
pi_157977696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Tja dat dacht ik dus ook. Totdat ik tegen een mage kwam die 1 taunt op het bord het en 6 kippen. Kwam er niet tussen.

Gewonnen! M'n tegenstander had vast een disconnect :')
Als je dan een aoe krijgt verliest ie daar zo hard op en elke kip die hij speelt gaat ook weer in zijn deck _O-
pi_157978606
Lees trouwens dat het niet uitmaakt. WAt je speelt gaat in je deck, wat je in je hand houdt daarna ook :P
pi_157980942
Voor deze brawl: Als je kan, kies Questing Adventurer.....zo goed als sure win.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157981036
Knife juggler doet het ook leuk met al die kippen :p
  donderdag 3 december 2015 @ 07:43:03 #261
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157981216
Ik had Hobgoblin gekozen. Gaf mijn kippen 2+2.
Tegenstander probeerde het nog even, toen legde ik nog twee kippen neer én een timber wolf.

Instaquit _O-

V.

[ Bericht 16% gewijzigd door V. op 03-12-2015 07:48:06 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157981934
quote:
Dat kan niet waar zijn :{ Wat een amateur zeg :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157981945
omg XD le idiot
  donderdag 3 december 2015 @ 09:22:15 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157982002
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:15:35 #266
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157982618
quote:
OMGOMGOMGOM! What did he do there! :D _O- _O- _O- _O-
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:50:54 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157984046
quote:
Lol was dat voor.noob dan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157984123
Zo vandaag eindelijk maar eens 2 mysterious challengers gecraft. Wat een deck. :D
  donderdag 3 december 2015 @ 12:00:39 #270
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_157984222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo vandaag eindelijk maar eens 2 mysterious challengers gecraft. Wat een deck. :D
Stommen hond...
pi_157984257
quote:
8s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:00 schreef Azorius het volgende:

[..]

Stommen hond...
Ja ik had een paladin quest en de brawl is kut dus moest toch een deck hebben :P
pi_157984490
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat kan niet waar zijn :{ Wat een amateur zeg :o
Gebeurt gewoon als je half automatisch speelt, zelf ook wel last van gehad :P helemaal als je al een paar uurtjes aan het streamen bent. Zo lang er je maar om kan lachen :D
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157984620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef DrParanoid het volgende:
Gebeurt gewoon als je half automatisch speelt, zelf ook wel last van gehad :P helemaal als je al een paar uurtjes aan het streamen bent. Zo lang er je maar om kan lachen :D
Dit. Bovendien ben je zo gewend aan het feit dat je hp healt, dat je het soms niet bedenkt dat je die ene minion hebt neergelegd.

Zelf ook vaak gehad.

Of wat ook leuk is, de switch tussen mage en priest. Dat je een minion van een ander healt ipv 1 damage doet. Of dat je je eigen hero damaget ipv healt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157984973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:47 schreef icemotion het volgende:
Knife juggler doet het ook leuk met al die kippen :p
Dat merk ik nu in mijn brawl. Ik heb stuk of 3 in mijn deck:P
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157985096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Gebeurt gewoon als je half automatisch speelt, zelf ook wel last van gehad :P helemaal als je al een paar uurtjes aan het streamen bent. Zo lang er je maar om kan lachen :D
Mwah. Het zal de echte topspelers niet zo snel overkomen denk ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157985144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Is een beetje luck voor nodig uiteraard. 1 tip; speel de kippen niet ... je hoeft ook niet on curve te kiezen, beter pak je quality kaarten eerst. Er komt vanzelf wel iets langs wat minder is :)
Dude, waarom zou je die kippen niet spelen. Zijn toch juist voor board control. Ik vind het een toffe brawl. Early board control proberen te creëren en vervolgens zo goed mogelijke kaarten proberen te krijgen, heb me er mee vermaakt :)
pi_157985162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:49 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

Dude, waarom zou je die kippen niet spelen. Zijn toch juist voor board control. Ik vind het een toffe brawl. Early board control proberen te creëren en vervolgens zo goed mogelijke kaarten proberen te krijgen, heb me er mee vermaakt :)
Als je PollosHermanos heet is het evident dat je de kippen wél speelt :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157985174
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Als je PollosHermanos heet is het evident dat je de kippen wél speelt :7
_O-
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157985229
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mwah. Het zal de echte topspelers niet zo snel overkomen denk ik.
Vaak genoeg hoor :) zo heeft Trump laast zijn entry in de championships verneukt met een domme play.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157985248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Vaak genoeg hoor :) zo heeft Trump laast zijn entry in de championships verneukt met een domme play.
Ik heb het dan ook niet over Trump. Die maakt wel vaker misplays :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games donderdag 3 december 2015 @ 12:55:27 #281
181272 crew  Noppie2000
pi_157985260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Vaak genoeg hoor :) zo heeft Trump laast zijn entry in de championships verneukt met een domme play.
Je bedoelt die risky play waarin hij ging voor de winst in plaats voor het tijdrekken? Kon het prima begrijpen in die situatie.
  Redactie Games donderdag 3 december 2015 @ 12:56:05 #282
181272 crew  Noppie2000
pi_157985271
quote:
12s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over Trump. Die maakt wel vaker misplays :Y
Dit dan weer wel, kan er altijd wel om lachen. Laatste dagen speelt hij met mill rogue, wat een grove fouten komen daar voor :D
pi_157985273
quote:
12s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over Trump. Die maakt wel vaker misplays :Y
True, maar is toch een topspeler te noemen :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157985331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:56 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

True, maar is toch een topspeler te noemen :)
Vergeleken met Massan wel ja :D Massan is meer show dan skill imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157985356
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Vergeleken met Massan wel ja :D
Tja :P ik neem aan dat alle mensen hier met kritiek / lolnoob commentaren elk seizoen sowieso legendary halen? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt die risky play waarin hij ging voor de winst in plaats voor het tijdrekken? Kon het prima begrijpen in die situatie.
En idd die, naast zijn andere tournament misplays (2 HP, face gaan op hunter met explosive trap terwijl hij een healbot kan spelen).
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157985378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:02 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Tja :P ik neem aan dat alle mensen hier met kritiek elk seizoen sowieso legendary halen? :P

[..]

En idd die, naast zijn andere tournament misplays (2 HP, face gaan op hunter met explosive trap terwijl hij een healbot kan spelen).
Dat was maar een show match :P Maar trump zijn misplays komen vooral veel doordat hij teveel nadenkt en de helft weer vergeet. Die misplay was omdat hij dacht even een freebie misdirect check te doen, maar ja dan wel eerst ff healbotten.
pi_157985407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:02 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Tja :P ik neem aan dat alle mensen hier met kritiek elk seizoen sowieso legendary halen? :P

[..]

En idd die, naast zijn andere tournament misplays (2 HP, face gaan op hunter met explosive trap terwijl hij een healbot kan spelen).
Weet niet waar dat op slaat. Ik vind het gewoon lachwekkend dat een ''pro'' zichzelf voor lul zet puur omdat hij zijn tegenstander nog even wilt BM'en. Een echte pro maakt het gewoon gelijk af zonder idioot te doen. Vandaar ook mijn opmerking dat Massan meer show dan skill is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games donderdag 3 december 2015 @ 13:06:45 #288
181272 crew  Noppie2000
pi_157985421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:02 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Tja :P ik neem aan dat alle mensen hier met kritiek / lolnoob commentaren elk seizoen sowieso legendary halen? :P

[..]

En idd die, naast zijn andere tournament misplays (2 HP, face gaan op hunter met explosive trap terwijl hij een healbot kan spelen).
Dat was een show match joh, voor de lol om TGT kaarten te tonen :D Ja, zeker een misplay, maar zeker een leuke _O-

Maar die eerste kun je dus geen misplay noemen, aangezien zijn tegenstander twee topdecks had en daarmee precies lethal vond (ik reken tracking als topdeck). Hij ging voor de overwinning en vergrootte daarmee iets de kansen op verlies, maar het wel zeker lethal.
  Redactie Games donderdag 3 december 2015 @ 13:08:19 #289
181272 crew  Noppie2000
pi_157985436
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:06 schreef Blistering het volgende:

[..]

Weet niet waar dat op slaat. Ik vind het gewoon lachwekkend dat een ''pro'' zichzelf voor lul zet puur omdat hij zijn tegenstander nog even wilt BM'en. Een echte pro maakt het gewoon gelijk af zonder idioot te doen. Vandaar ook mijn opmerking dat Massan meer show dan skill is.
Massan sowieso. Ik hoef ook geen Legend te halen om kritiek te uiten op iets, ik vind wel dat ik genoeg weet van de game om sommige dingen te kunnen roepen :+ Als ik elke dag 8+ uur Hearthstone zou spelen zou ik ook makkelijk Legend halen maandelijks. Helaas heb ik die luxe niet :P
pi_157985441
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Als je PollosHermanos heet is het evident dat je de kippen wél speelt :7
:D

Sowieso als je Hearthstone begrijpt lijkt het mij ondenkbaar om die kippen niet te spelen. Ik denk dan ook dat hij de brawl nog niet helemaal begreep toen hij die tip gaf hier ;)
pi_157985492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Massan sowieso. Ik hoef ook geen Legend te halen om kritiek te uiten op iets, ik vind wel dat ik genoeg weet van de game om sommige dingen te kunnen roepen :+ Als ik elke dag 8+ uur Hearthstone zou spelen zou ik ook makkelijk Legend halen maandelijks. Helaas heb ik die luxe niet :P
Massan is ook redelijk populair, maar zou hem ook niet echt pro noemen idd :)

En kritiek uiten kan, maar zodra iemand (was niet speciaal tegen jou Blistering :* ) lolnoob comments gaat plaatsen ga ik er van uit dat zij het zelf beter doen / kunnen :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157985509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:11 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Massan is ook redelijk populair, maar zou hem ook niet echt pro noemen idd :)

En kritiek uiten kan, maar zodra iemand (was niet speciaal tegen jou Blistering :* ) lolnoob comments gaat plaatsen ga ik er van uit dat zij het zelf beter doen / kunnen :P
*;

En klopt Noppie. Ik wou dat ik de tijd had :( Zou het opzich wel kunnen halen denk ik, maar kan nooit vasthouden aan 1 deck :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157988398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:08 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

:D

Sowieso als je Hearthstone begrijpt lijkt het mij ondenkbaar om die kippen niet te spelen. Ik denk dan ook dat hij de brawl nog niet helemaal begreep toen hij die tip gaf hier ;)
Eh ja, er waren ook andere mensen die dat hier aangaven en ik heb serieus 2 posts later gezegd dat je ze wel gewoon kan spelen... jammer dat daar dan weer wel overheen wordt gelezen.

Overigens, discard effect lijken mij erg sterk, zo kun je wel van die kippen afkomen later in het spel. :)
  donderdag 3 december 2015 @ 15:59:51 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157989012
Net een gave combo: Beurt 9 Bran + Mistcaller. Hij kreeg Bran niet opgeruimd, dus vervolgens Fire Elemental en Tuskarr Totemic waar 2 Totem Golems uitkwamen. Instant concede :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157989482
quote:
17s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net een gave combo: Beurt 9 Bran + Mistcaller. Hij kreeg Bran niet opgeruimd, dus vervolgens Fire Elemental en Tuskarr Totemic waar 2 Totem Golems uitkwamen. Instant concede :P
Bran de taunt der taunts. Gewoon een must remove.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157996560
Denk dat ik mijn plan voor december maar enigszins wijzig en vol voor Control Warrior ga.

Net Grommash en Baron Geddon goud gecraft, dus moet nu alleen de class kaartjes nog voor full golden Control Warrior :9 *O*

Hoewel mijn deck wel maar 1x Brawl heeft, dus dat scheelt weer 1600 dust :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158004640
Wing 3 is uit van de adventure! Leuke wing, en op tijden nog best pittig, vooral de 2e boss (stomme murlocs XD)

Later vandaag heroic maar eens proberen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:58:11 #298
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158005121
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:35 schreef Blistering het volgende:
Denk dat ik mijn plan voor december maar enigszins wijzig en vol voor Control Warrior ga.

Net Grommash en Baron Geddon goud gecraft, dus moet nu alleen de class kaartjes nog voor full golden Control Warrior :9 *O*

Hoewel mijn deck wel maar 1x Brawl heeft, dus dat scheelt weer 1600 dust :7
Kan het je aanraden ^^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158006152
Leuke wing :Y 2e en 3e HC fights waren een eitje, maar die eerste is wel tricky -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games vrijdag 4 december 2015 @ 11:48:44 #300
181272 crew  Noppie2000
pi_158006907
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef Blistering het volgende:
Leuke wing :Y 2e en 3e HC fights waren een eitje, maar die eerste is wel tricky -O-
Vond je? Tweede try met Mill Rogue :7
pi_158007309
Pff ik heb nu 2/3 heroic gedaan.. straks de 3e nog een keer proberen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')