Ik eis een boze tweet Stijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus. Je hebt het middenveld van United compleet in de tang , je eigen middenveld staat retesterk en dan Hendrix wisselen die de pot van zijn leven speelt.
On-be-grij-pe-lijk
unitedquote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bergwijn op de bank. Man man man.
Watquote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het staat juist voor geen meter man![]()
PSV supporters hoor je dan wel weer super goedquote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Dat United publiek is altijd zo saai he.
ach tis wel spannend maar goed is het nietquote:Op woensdag 25 november 2015 22:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een ongelofelijke zaad wedstrijd
Standaard bij United dat je het uit publiek beter hoort.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PSV supporters hoor je dan wel weer super goed
Dan moet het wel heel stil zijn in het stadionquote:Op woensdag 25 november 2015 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PSV supporters hoor je dan wel weer super goed
Ik ga iets anders doen. Ik lees morgen wel de mening van Cavaliers.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach tis wel spannend maar goed is het niet
Oh vetquote:Op woensdag 25 november 2015 22:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Standaard bij United dat je het uit publiek beter hoort.
Is het alleen als je voor PSV of ManU bent. Voor alle anderen is het testbeeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach tis wel spannend maar goed is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |