groot?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Voel mij wel weer beter maar beter als in beter dan gisteren maar nog niet 100%.quote:
doe maarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
Mag ik ook zien?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
waarom eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Waar? Ongeveer?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Lief zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Voor mij ook dichterbij, maar minder druk op de ketel.quote:
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
Bella vraagt om mijn aandacht, maar ik wil dat ze op mijn schoot komt. Maar dat wilt ze niet.
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.
mag ik zienquote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doen
Ook eigenbelang toch als iemand die ovor de werkloosheid wordt opgeleid.quote:
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn levenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
Jaquote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
ziet er mooi en fris uitquote:
ja best nieuw allemaal dus niets mis meequote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er mooi en fris uitMooie keuken
Jemig nu al onder de plakquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerGisteren zeikte ze erom, dus heb ik droge brokjes gegeven. Vandaag was ze braaf, dus heb nat voer gegeven
![]()
We snappen elkaar best.
had je een kat moeten nemen ipv een poesquote:Op woensdag 25 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog een vent en mijn leven is compleet.
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sigquote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een kat moeten nemen ipv een poes
Vannacht was hij hier nog.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
waar is de fokie ik heb hem sinds gistermiddag niet gezien
Oh helaas kan ik niet goed meer nachtbraker tegenwoordigquote:
cool hequote:Op woensdag 25 november 2015 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sig
Vijanden niet.quote:
ik jou welquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
dat ben ik vaak wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kan ik ultiem FOK!ken bij de open haard
believeinana.intropagina.nl/proana-voor-beginners.htmlquote:
jij leest ver terugquote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
believeinana.intropagina.nl/proana-voor-beginners.html
Sensatiezoeker hequote:
Vond echt vies saai.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwe Hunger-Games was nog best aardig
ja dacht ik al welquote:
Wel goed dat het nu afgelopen is ja, lang genoeg geduurdquote:
hebben jullie niet gekeken daar in het echt?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ik fotos heb van die nieuwe casa krijg ik echt neiging onnodige dingen te gaan kopen
Ga je er erg op achteruit?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ik fotos heb van die nieuwe casa krijg ik echt neiging onnodige dingen te gaan kopen
jawel, maar toen stonden er spullen in nu kan ik het beter VISUALISERENquote:Op woensdag 25 november 2015 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben jullie niet gekeken daar in het echt?
qua ruimte wel wat maar ben nu opzich best tevreden met wat het wordtquote:
Tr gemachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
veel plezier vriendinquote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef supersof het volgende:
ff wat drinken met een vriendin ergens
fijne avond vrienden en vijanden
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
HUNGER GAMES SPOILEREn toch vond ik het wel goeie move.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
bij de rest wel. even de directe ding sturenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
Je fotos doen het niet trouwens. KutTinypic
Heb geen dm van jequote:Op woensdag 25 november 2015 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij de rest wel. even de directe ding sturen
quote:
Jij wil de sc voor jezelf zekerquote:
Niks, hij laad de fotos gewoon nietquote:
zaadlaptopquote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Op mn ipad wel. Ligt echt aan m`n laptop dat zaadinternet, geen idee waarom
Klopt. In Maleisie gekocht. Vieze joekelsquote:
openhaardgod.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar ziet er netjes uit hoor. Opemhaardje
je moet dan ook geen shit in Maleisië kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. In Maleisie gekocht. Vieze joekels
Was tijdens m`n reis, en m`n laptop ging kapot. In Azie stuk goedkoper dus ja. Kan je hem net zo goed daar kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet dan ook geen shit in Maleisië kopen
Even naar mediamarkt op afbetaling toch.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was tijdens m`n reis, en m`n laptop ging kapot. In Azie stuk goedkoper dus ja. Kan je hem net zo goed daar kopen
Mediamarkt zal ik niet snel een laptop halenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even naar mediamarkt op afbetaling toch.
moet je maar een creditcard hebbenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:16 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het best kut dat dingen uit Engeland bestellen allemaal via creditcard moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |