quote:Op woensdag 25 november 2015 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker met lekkere wijvenIk kijk wel Benders, niet met lekkere wijven trouwens
mwah 1 7tje met tattoo's , maar wel een leuke serie verderquote:Op woensdag 25 november 2015 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker met lekkere wijvenIk kijk wel Benders, niet met lekkere wijven trouwens
neem dan die H&K dingen ipv deze troep :`quote:Op woensdag 25 november 2015 15:33 schreef gianni61 het volgende:
naast je 65" tv moet je natuurlijk wel dikke speakers hebben
hoi ik ben jimbo de piraatquote:Op woensdag 25 november 2015 15:33 schreef Nizno het volgende:
is nog wel de tikken via dm dat ze weer de laatste was
Wat jij denk ik ook wel leuk zult vinden is Ash versus Evil Dead.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
mwah 1 7tje met tattoo's , maar wel een leuke serie verder
deze zijn dikkerquote:Op woensdag 25 november 2015 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem dan die H&K dingen ipv deze troep :`
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi ik ben jimbo de piraat
ik kaap alle topics
zag je het dit keer wel of was het mijn hint?quote:
ja die staat ook wel op mn kijk lijst inmiddels, maar sinds ik die nieuwe baan heb heb ik voor t eerst in mn leven echt geen tijd meer overquote:Op woensdag 25 november 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat jij denk ik ook wel leuk zult vinden is Ash versus Evil Dead.
je moeder is dikkerquote:
Ik zag het dit keer wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zag je het dit keer wel of was het mijn hint?
oke goede reden wel.quote:
y'arrrrrquote:
dan mag je Jimbo slaanquote:
nee, mijn moeder is de enige in de familie niet dik is toevalligquote:
zolang de stok maar niet dikker is dan de duim... rule of thumb dit datquote:
ben je nou bang voor ieniminimuis?? Die kan niet eens een dikkere stok vasthouden johquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zolang de stok maar niet dikker is dan de duim... rule of thumb dit dat
Die kun je makkelijk even tussendoor kijken, duurt maar een minuut of 25. Oh en dat wist ik niet joh, gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 november 2015 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die staat ook wel op mn kijk lijst inmiddels, maar sinds ik die nieuwe baan heb heb ik voor t eerst in mn leven echt geen tijd meer over
loop met zn beetje alle series minimaal 4-5 afleveringen achter
past mooi bij al die tvschermenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
Versterker, voor bij al die speakers.
de waarheid is hard maar een baksteen is harderquote:
Doos in 3.. 2.. 1..quote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
Ik ga nog even op stap, ibood wordt toch niets meer vandaag..
ja maar je weet maar nooit wat er met die stok gebeurdquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je nou bang voor ieniminimuis?? Die kan niet eens een dikkere stok vasthouden joh
Stapze ik ga ook weer wat anders doen. Mijn internet is sowieso weer een beetje traag, dus de goede dingen ga ik toch niet halenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
Ik ga nog even op stap, ibood wordt toch niets meer vandaag..
ik heb mn eigen doos... en de doos van mn vriendin....... ben best tevreden met 2 dozenquote:
karina !!!!quote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef GekkePoes het volgende:
En het word weer tijd voor een goed gevulde doos.
thankquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kun je makkelijk even tussendoor kijken, duurt maar een minuut of 25. Oh en dat wist ik niet joh, gefeliciteerd
ehm, pics?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn eigen doos... en de doos van mn vriendin....... ben best tevreden met 2 dozen
dag mopquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje ordinair heMaar geen commentaar verder
Nu ben ik echt weg.
allemaal de schuld van de rabobank !quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef TostiTijd het volgende:
Bestelling van sokken meteen geanuleerd, is ergens anders veel goedkoper.... oplichterij is het!
Ik ga pauze houden.
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn eigen doos... en de doos van mn vriendin....... ben best tevreden met 2 dozen
Zal ik doen. Tx.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dag mopgroetjes aan t huisvolk daar
Nee zandkoekjes maar dan zo dat ze nog zacht zijn en eigenlijk gewoon naar koekjesdeeg smakenquote:
Niets mis met licht krokant koekjesdeeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zandkoekjes maar dan zo dat ze nog zacht zijn en eigenlijk gewoon naar koekjesdeeg smaken
en dan nog 6 maand netflix, ja ja die actie is waarschijnlijk allang afgelopen.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef gianni61 het volgende:
ibood leugenaars:
55" (165 cm) beelddiagonaal
Hear hear.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar curved is wel mooi om naar te kijken.
Ik vroeg me ooit af wat ze konden verbeteren aan het perfecte platte beeldschermquote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik hou wel van een beetje curves jaquote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er goed voor zit, dan kijkt het heel mooi. Bijna 3D, maar dat kan ook liggen aan mijn vreemde ogen.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vroeg me ooit af wat ze konden verbeteren aan het perfecte platte beeldscherm
Die komen wel met al die koekjesquote:Op woensdag 25 november 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje curves ja
ik heb een redelijk slecht rechteroog, dus 3D zegt me niet zo veel op tvquote:Op woensdag 25 november 2015 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er goed voor zit, dan kijkt het heel mooi. Bijna 3D, maar dat kan ook liggen aan mijn vreemde ogen.
Ja mij ook niet. Maar het schept meer diepte dan een gewone platte tv. Ik vond het een prettige ervaring.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een redelijk slecht rechteroog, dus 3D zegt me niet zo veel op tv
een prettige ervaring die ver buiten mijn budget ligtquote:Op woensdag 25 november 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mij ook niet. Maar het schept meer diepte dan een gewone platte tv. Ik vond het een prettige ervaring.
De mijne ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een prettige ervaring die ver buiten mijn budget ligt
Smakelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komen wel met al die koekjes
Ik heb soms wel eens een beamer die ik op een witte muur richt. dan heb ik een beeldformaat van 3 meter bij 180quote:Op woensdag 25 november 2015 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een prettige ervaring die ver buiten mijn budget ligt
Ja maar het gaat niet om de grote maar omdat het gebogen is.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens een beamer die ik op een witte muur richt. dan heb ik een beeldformaat van 3 meter bij 180
ja, dan is het een beetje zoals een bioscoopscherm (die zijn ook licht gebogen)quote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet om de grote maar omdat het gebogen is.
Is ook te gebruiken als beveiligingscamera.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah nu een camera waar je als ouder elke pedo toegang geeft tot je kind.
Bedankt hoorquote:
Komen genoeg TV's langs. Geef het even een paar tellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Bedankt hoor
Heb er de hele dag nog geen tijd voor gehad. Sjonge
quote:
Ik heb gisteren nog tot 3 uur gekeken, toen bedacht ik me opeens hoe kut die boxen zijn de laatste tijd.quote:
Hoe weet je dat die kutter zijn dan eerst. Ik heb een paar unboxings gezien op youtube van boxen deze zomer en daar zitten gewoon nog dingen als smartphone en tablet in. Genoeg iig om winst te makenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren nog tot 3 uur gekeken, toen bedacht ik me opeens hoe kut die boxen zijn de laatste tijd.
Gelukkig niet wakker gebleven.
Ja als je de spullen niet nodig hebtquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ga geen box kopen om er winst op te maken
Niet spotten met mijn carnavalsoutfitquote:
Als hij langskomt probeer ik hem ook wel te kopen, maar ik heb er genoeg gezien die echt slecht waren.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die kutter zijn dan eerst. Ik heb een paar unboxings gezien op youtube van boxen deze zomer en daar zitten gewoon nog dingen als smartphone en tablet in. Genoeg iig om winst te maken
oh ja, zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als je de spullen niet nodig hebt
ik heb ook een laptop en daarnaast een beeldschermquote:Op woensdag 25 november 2015 16:00 schreef TostiTijd het volgende:
ahha "De spin "
En die monitor moet opflikkeren, heb een laptop.
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook een laptop en daarnaast een beeldscherm
Hier niet hoorquote:
Zonnetje?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier niet hoor
Ik ben zelfs een metrostation verder gelopen omdat gezellig met iemand anders en zonnetje
Die jaquote:Op woensdag 25 november 2015 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
als je de 'spin' dlink router bedoelde
Jaquote:Op woensdag 25 november 2015 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zonnetje?![]()
Nou ja, als het straks rond half zes maar droog is.
paar ietsen een flink ding.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:02 schreef essnhills het volgende:
En, wat voor mooi spul heb ik allemaal gemist tijdens college?
Correct.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Want jij moet rond half zes naar buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |