Nee, maar ik denk dat je vast wel goed goktquote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vertel.
[..]
Ik denk dat ik zeefje wel kan regelen voor hem.
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je vast wel goed gokt
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.
Beetje fris ook voor een witte toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:01 schreef Faxie het volgende:
Ow, lees iets over dat hij 8 meter moest zijn volgens ooggetuigen![]()
Zal wel een reuzenhaai zijn ofzo dan.
Toch maar ogen open houden voorlopig
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik overtuigend was geweest, had ik wel met een aantal FOK!sters seks gehad.
Waarom is dat goed om te weten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.
Een verdwaalde wellicht hequote:Op woensdag 25 november 2015 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje fris ook voor een witte toch?
Of: het levende bewijs van klimaatverandering
Jij ook danquote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.quote:
Dat is dan ook mijn werk faxquote:
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schattenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een verdwaalde wellicht he![]()
Maar zal wel een reuzen zijn dan, aangezien het wereldrecord voor een witte nog geen 8 meter is.
Inb4 piemelgrapquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Piemel, mooi woordquote:
Slechtste wingman everquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.
De ooggetuigen zullen wel mannelijk geweest zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.quote:
Dan moet Faxie zeker mijn wingman wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.
Kan mijn broer je niet helpen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
Gewaagdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
US de het laat afweten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.
Het vergt ook enige oefening en kunde. Ik ben daar overigens beter in dan in het zelf versierenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.
Jouw aanname is dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Het vergt ook enige oefening en kunde. Ik ben daar overigens beter in dan in het zelf versieren
Bij mij vooral omdat ik nog verliefd ben maar wel weet dat t niet werktquote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als vrouw bij een kerel terug blijft komen, en seks hebt, is het dan wegens de aandacht of positieve bevestiging, wegens de goede seks of omdat ze je nog een kans wil geven?
Of all of the above?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als vrouw bij een kerel terug blijft komen, en seks hebt, is het dan wegens de aandacht of positieve bevestiging, wegens de goede seks of omdat ze je nog een kans wil geven?
Wauw... even door de vrouwencalculator gooien hoor, deze...quote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Druk Druk Drukquote:Op woensdag 25 november 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
US de het laat afweten?Ongehoord!
Ik wil best een keer mee stappen, maar dan zonder te wingwomanen.
Afhankelijk van de persoon is het all of the abovequote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een goeie voorzet geven natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou niet eens weten wat de bedoeling is dat ik zou doen als wingman/woman.
Oh is hij niet meer werkloos?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Druk Druk Druk
Niet? He verdorie...maar dat hoeft ook niet. Over het algemeen ga ik de stad in om gezellig wat te drinken en een poging tot dansen te doen, en je weet hoe dat eruit ziet
Ik denk niet dat: Hee, zij/hij vindt jou leuk gewaardeerd wordt en verder kom ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goeie voorzet geven natuurlijk
Had hij tetten en een vagijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En als ik hem verder nooit leuk heb gevonden ofzo, is het waarschijnlijk omdat ik de seks wel leuk vond, maar dat heb ik maar 1 keer gehad, een FB.
Tot ik er geen zin meer in had en toen was hij zwaar beledigd en deed hij alsof hij me niet kende
Goh verrassingquote:Op woensdag 25 november 2015 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Broodje haai: http://www.omroepzeeland.nl/node/944885#.VlXyfr9RJLg
Succesquote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat: Hee, zij/hij vindt jou leuk gewaardeerd wordt en verder kom ik niet.
Ik moet gaan btw
Ik zie of een patroon, of...quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee! Hij studeerde rechten waaa
Does not computequote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw... even door de vrouwencalculator gooien hoor, deze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |