Staat erinquote:
Ahh nee, wat is er verslechterd?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net bij de dierenarts.
Het gaat niet goed met ons hondje
FLIPSSSSquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Gvd vuurwerk in Bangkok is een stuk zwaarder#liefdagboek
neem strijkers voor me meequote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziekquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh nee, wat is er verslechterd?
lekker hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Alles ging goedquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
FLIPSSSS
Hoe ging het hoe is het
om het te verkopen denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ahhhquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziek
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles ging goed
Maar ik heb last van een cultuurshockDat zal als ik zo eindelijk fatsoenlijk kan slapen wel wat minder worden. (Hoop ik)
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ja antibioticatje weer pff, vorige week had ze oorontsteking nu luchtwegtinfectiequote:Op woensdag 25 november 2015 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhhheeft ie er wat voor gekregen?
waar heb je je hotelquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijken
Wats probleemquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef kreeg invite om weer mee te doen aan beach soccer @ thailand, lekker op tijdhet vindt over 1,5 maand plaats.
Allemaal keurig afgewimpeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?![]()
Is het daar nu nacht
heb je je laptop meegenomen?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal keurig afgewimpeld.Het is hier nu bijna kwart voor 10 's avonds.
Je bent niet blond toch? Daar zijn die Thai HELEMAAL gek op.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij kan niet alle afspraken nu verplaatsen aangezien hij net een bedrijfje heeft opgestartquote:
ahh kuttiequote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja antibioticatje weer pff, vorige week had ze oorontsteking nu luchtwegtinfectie
Tablet. Laptop vond ik nog risicovollerquote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je je laptop meegenomen?
Nee ik ben niet blond. Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent niet blond toch? Daar zijn die Thai HELEMAAL gek op.
Aircootjequote:Op woensdag 25 november 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]dat wordt straks lekkah slapen of niet. Warm?
[..]
Hij kan niet alle afspraken nu verplaatsen aangezien hij net een bedrijfje heeft opgestart
Thaise boys zijn niet hot. Ik herhaal, Thaise boys zijn niet hotquote:Op woensdag 25 november 2015 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips heeft alle hete bois afgewimpeld?
Sawadee kaquote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat Thais met me, even thais met me.
En de vrouwen?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thaise boys zijn niet hot. Ik herhaal, Thaise boys zijn niet hot
สวัสดีค่ะquote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sawadee ka
Owquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik val dus echt niet op jongens met spleet/amandelvormige ogen
racistquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ook niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
wat ga je kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:59 schreef supersof het volgende:
Nog even shoppen of niet.
Ik heb wel heel erg zin maar ook weer niet zoveel geld
hmmm
Truien en een broekquote:
Only, H&M. Heb niet echt veel geld voor andere winkels, Mango is wel tof of Zara, maar wel wat duurder meteen.quote:
Al Ladyboys ontdekt?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sawadee ka
Zara is wel netjes mijn nichtje koopt daar altijd voor mijn neefje van 1 echt stoere kleding.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Only, H&M. Heb niet echt veel geld voor andere winkels, Mango is wel tof of Zara, maar wel wat duurder meteen.
Baas.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:10 schreef Elan het volgende:
Laatst liep hij in Hugo Boss gilet en jas van Tommy
Haha jaa dat is wel tofquote:Op woensdag 25 november 2015 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zara is wel netjes mijn nichtje koopt daar altijd voor mijn neefje van 1 echt stoere kleding.
Laatst liep hij in Hugo Boss gilet en jas van Tommy
Ja ga ik gewoon doenquote:
Dit is ook de reden dat ik geen dure kleding voor mn sissa koopquote:Op woensdag 25 november 2015 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha jaa dat is wel tof
Al zou ik het er niet voor over hebben aangezien ze zo hard groeien
Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha jaa dat is wel tof
Al zou ik het er niet voor over hebben aangezien ze zo hard groeien
Zou het gewoon kopen denk maar wel voor speciale gelegenheden.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan heb je nog geluk pfff zo snel
Als vrouw is dat wel makkelijkse manier voor een leuk levenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof moet gewoon sugardaddy vinden toch.
Ajax krijgt er 2 punten bij dat is wel weer jammerquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen twente missen.
Extra promovendus toch.
SP AR TA
JanCees en ik juichen voor VOLENDAM.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen twente missen.
Extra promovendus toch.
SP AR TA
Kan wel VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord? #2 vragen vragenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
jammer dat we deze niet kunnen kicken
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord? #2 vragen vragenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
jammer dat we deze niet kunnen kicken
Ach, boeiend. Kampioen of niet, Europees gezien is het weer huilen met de pet op.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax krijgt er 2 punten bij dat is wel weer jammer
Jammer dat ze geen goede spelers meer hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees en ik juichen voor VOLENDAM.
Kees Kwakgod en Jack Tuypquote:Op woensdag 25 november 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen goede spelers meer hebben.
Vorige week nogquote:Op woensdag 25 november 2015 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ties post al een tijdje niet meer op FOK!
Ja waarom nietquote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso, zou jij dit ijsje eten?
[ afbeelding ]
Nogger is idd erg racistisch.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het overduidelijk racistisch is.
Zet ze in de wachtrij schatquote:Op woensdag 25 november 2015 16:32 schreef Etsu het volgende:
Iemand enig idee hoe ik 85 bestanden in 1x kan printen zonder dat ik ze een voor een moet openen om op print te drukken?
Zit in UB, dus UBprinter.
Zulke mensen beter gewoon preventief ruimenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-baby-te-kopen.dhtml
ff hoe kkziek ben je dan zeg![]()
Kun je niet gewoon alle bestanden selecteren (blauw maken) en dan rechtermuisknop op printen doen?quote:
Denk het niet, zit op eigen laptop.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon alle bestanden selecteren (blauw maken) en dan rechtermuisknop op printen doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hanteert de RuG verschillende prijzen per printje?
Ja, Danny lief aangekeken en beloofd dat ik bepaalde dingen niet meer doe.quote:
zo ken ik je nietquote:Op woensdag 25 november 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Danny lief aangekeken en beloofd dat ik bepaalde dingen niet meer doe.
Met een ban van een paar weken of maanden kan ik wel leven. Maar een permban heb ik liever niet.quote:
je moet wat in je leven hequote:Op woensdag 25 november 2015 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een ban van een paar weken of maanden kan ik wel leven. Maar een permban heb ik liever niet.
Zeker nu de winter er aan kom heb ik m'n account op FOK! liefst unvlockedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |