Staat erinquote:
Ahh nee, wat is er verslechterd?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net bij de dierenarts.
Het gaat niet goed met ons hondje
FLIPSSSSquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Gvd vuurwerk in Bangkok is een stuk zwaarder#liefdagboek
neem strijkers voor me meequote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziekquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh nee, wat is er verslechterd?
lekker hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Alles ging goedquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
FLIPSSSS
Hoe ging het hoe is het
om het te verkopen denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ahhhquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziek
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles ging goed
Maar ik heb last van een cultuurshockDat zal als ik zo eindelijk fatsoenlijk kan slapen wel wat minder worden. (Hoop ik)
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ja antibioticatje weer pff, vorige week had ze oorontsteking nu luchtwegtinfectiequote:Op woensdag 25 november 2015 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhhheeft ie er wat voor gekregen?
waar heb je je hotelquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijken
Wats probleemquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef kreeg invite om weer mee te doen aan beach soccer @ thailand, lekker op tijdhet vindt over 1,5 maand plaats.
Allemaal keurig afgewimpeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?![]()
Is het daar nu nacht
heb je je laptop meegenomen?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal keurig afgewimpeld.Het is hier nu bijna kwart voor 10 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |