Dan praat je toch niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahah dat vraag ik me ook af. Wat nou als het zodra je normaal kan praten helemaal niet klikt.
Waarom zou dat zijn? Je weet toch allebei wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef SiIk het volgende:
Ik vroeg mij af vannacht: als je iemand uit de kroeg mee naar huis neemt, is dat stuk naar huis moeten fietsen dan niet kei awkward?
Net als de tijd die je samen doorbracht in de kroeg bedoel je?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef SiIk het volgende:
Ik vroeg mij af vannacht: als je iemand uit de kroeg mee naar huis neemt, is dat stuk naar huis moeten fietsen dan niet kei awkward?
Dan zeg je houdoe en bedankt, en fiets je alleen naar huis.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahah dat vraag ik me ook af. Wat nou als het zodra je normaal kan praten helemaal niet klikt.
Taxi pakken en daar beginnen te vozenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Komt omdat je nog nooit in Nashville bent geweest
Is het een wedstrijdje ja?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik in 2015Toen was het nog hipper
Waar in Florida? Als je naar het noorden gaat moet je zeekoeien gaan kijken
Ze zouden nu al naar iemands huis gaan. TE LAAT. geen weg meer terugquote:Op woensdag 25 november 2015 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zeg je houdoe en bedankt, en fiets je alleen naar huis.wtf is hier het probleem?
Onzin. Tijdje geleden nog geahd, gewoon die miep achterop, en gaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef SiIk het volgende:
verplichtingen enzulks.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zouden nu al naar iemands huis gaan. TE LAAT. geen weg meer terug
Dit is een opmerking voor in een van de maagdentopics...quote:Op woensdag 25 november 2015 11:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat maakt t toch juist awkward? In de kroeg sta je een beetje te vozen enzo. Dat voortzetten tijdens het fietsen lijkt me toch lastig.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn? Je weet toch allebei wat er gaat gebeuren
Vozenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Taxi pakken en daar beginnen te vozen
Zo veelquote:Op woensdag 25 november 2015 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen....
Wat staat er in de top3 van jullie bucketlist eigenlijk?
Ja da's anders. Maar ik zou nooit mn fiets achterlatenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Tijdje geleden nog geahd, gewoon die miep achterop, en gaan.
Nouja ik woon niet op fietsafstand van de stad dus ben altijd met een bob of slaap bij een vriendin die op loopafstand woont.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zeg je houdoe en bedankt, en fiets je alleen naar huis.wtf is hier het probleem?
Miep had geen fiets bij zich, was haar smoes om me mee te krijgen zelfsquote:Op woensdag 25 november 2015 11:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja da's anders. Maar ik zou nooit mn fiets achterlaten
zeg wil je nou neuken of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja da's anders. Maar ik zou nooit mn fiets achterlaten
Dus dan is het al helemaal geen probleemquote:Op woensdag 25 november 2015 11:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja ik woon niet op fietsafstand van de stad dus ben altijd met een bob of slaap bij een vriendin die op loopafstand woont.
Als het zo moet dan laat maarquote:
Is het raar dat ik het asso vind om af te haken en vervolgens in het geval bij slapen van nog ergens gaan aan te staan bellen als het dan toch niet klikt en iedereen al in dromenland is?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan is het al helemaal geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |