Denk je dat verhalen van anderen representatief zijn dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn trouwens echt zo veel mensen van wie ik gewoon wel eens zou willen weten hoe ze in bed zijn, zonder daadwerkelijk iets van ze te willen zeg maar
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je gewoon over je collega denkt 'hmm best benieuwd wat jouw beste moves zijn' maar meer als in: ik zou het heel graag van een goede vriendin horen zodat ik wel kan oordelen en zo maar dat ik zelf niet met je naar bed hoef
Dank jequote:Op woensdag 25 november 2015 12:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dacht dat je al jarig geweest was. Nou bij deze alvast gefeliciteerd dan
Nee, mensen overdrijven. alle kanten op.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk je dat verhalen van anderen representatief zijn dan?
Jij!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn trouwens echt zo veel mensen van wie ik gewoon wel eens zou willen weten hoe ze in bed zijn, zonder daadwerkelijk iets van ze te willen zeg maar
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je gewoon over je collega denkt 'hmm best benieuwd wat jouw beste moves zijn' maar meer als in: ik zou het heel graag van een goede vriendin horen zodat ik wel kan oordelen en zo maar dat ik zelf niet met je naar bed hoef
En ik denk dat ik geweldige seks kan hebben met iemand waar een ander niet veel aan vond, en andersom.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, mensen overdrijven. alle kanten op.
Precies...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik denk dat ik geweldige seks kan hebben met iemand waar een ander niet veel aan vond, en andersom.
Zo persoonlijk of het klikt of niet.
Die van mijn bff wel jaquote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk je dat verhalen van anderen representatief zijn dan?
M.a.w., toch maar gewoon zelf uitproberen dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik denk dat ik geweldige seks kan hebben met iemand waar een ander niet veel aan vond, en andersom.
Zo persoonlijk of het klikt of niet.
Sowieso gewoon nieuwsgierig naar alles.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe anderen in bed zijn boeit me geen reet, ben eerder benieuwd hoe ze naakt uitzien
Hoezo dan? Juist met een open relatie kan dat toch/no pun.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Laatst vertelde ik haar van iemand met wie ik wilde gaan daten
Bleek zij er al mee te datenwerd een beetje ingewikkeld
Tenzij die vriendin daar niet aan doet. Then again... Als ze hetzelfde zijn....quote:Op woensdag 25 november 2015 12:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoezo dan? Juist met een open relatie kan dat toch/no pun.
Dat ik er een heb wil niet zeggen dat zij dat hebben?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoezo dan? Juist met een open relatie kan dat toch/no pun.
Zoals een normaal mens eigenlijk naar alles isquote:Op woensdag 25 november 2015 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso gewoon nieuwsgierig naar alles.
Is dat nou echt nodig als ik de hele dag alleen thuis ga zijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
gewoon dat gevoel dat je ín iemand wil kruipen, je dichter bij elkaar wil kruipen en dat dan niet kan. elkaar opvreten tijdens warme zwetende vieze intieme geborgen harde neuqseks. gewoon al kolere geil worden als je alleen maar het gegroei van zn penert voelt
Weet je wat onhandig is? een bakje friet, een snack en wat te drinken kopen op het CS. Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen als er geen tafel is.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou ook de baas van mijn man niet daten bijvoorbeeld. Sommige dingen zijn gewoon minder handig
sorryquote:Op woensdag 25 november 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is dat nou echt nodig als ik de hele dag alleen thuis ga zijn?
Ik ga wel lunchen. Even de leegte vullen
Drinken in je tas, snack in 1 hap naar binnen duwen en dan rustig je frietjes op eten?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wat onhandig is? een bakje friet, een snack en wat te drinken kopen op het CS. Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen als er geen tafel is.
Doe jij de zeester dan koala ik wel boven op jequote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryik ben ook alleen dus ik weet wat je voelt!
mijn mond is niet groot genoeg voor een burger bijv. en bij een kroket doe ik mijn poezelige mondje zeerquote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Drinken in je tas, snack in 1 hap naar binnen duwen en dan rustig je frietjes op eten?
jaquote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe jij de zeester dan koala ik wel boven op je
Nee laat maar, als je zo'n klein mondje hebt dan heb ik er niks aanquote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn mond is niet groot genoeg voor een burger bijv. en bij een kroket doe ik mijn poezelige mondje zeer
[..]
jagaarne, maar wel veilig, dus een matras ertussen!
wel een diepe keel!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee laat maar, als je zo'n klein mondje hebt dan heb ik er niks aan
Ow wacht ik heb geen piemelDat vergeet ik soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |