abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:37:46 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157796071


Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager is hèt spel als het gaat om realistisch managen.

Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten! Vergeet dan niet te zeggen welk team je bent én in welke versie van Football Manager je dit hebt bereikt.

Handige sites
ManagersUnited
FMInside
FM Base
FM Scout
Sortitoutsi
Sports Interactive Community

Voorgaande topics
Bekijk de topicchain.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157796194
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Al geweest met Akropolis IF. :*
Klinkt Grieks :P

Of anders Denemarken? Dan moet je persé met een X aantal Denen tussen leeftijden Y en Z spelen, ook een hele toer :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:54:20 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157796679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Klinkt Grieks :P

Of anders Denemarken? Dan moet je persé met een X aantal Denen tussen leeftijden Y en Z spelen, ook een hele toer :')
Ik ben nog lang zoet met mijn Vlasim game hoor ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157798496
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ben nog lang zoet met mijn Vlasim game hoor ;)
Ik ben begonnen met Kispest Honved in mijn tweede fm 16 game. Weliswaar hoogste divisie, maar geprognotiseerd als nummero laatst.
pi_157798516
Zojuist ontslag genomen bij Fortuna Düsseldorf, na een prachtig seizoen in de 2. Bundesliga en een half seizoen in de 1. Bundesliga, helaas waren er zodanig veel conflicten met zowel spelers, bestuur en supporters dat ik maar eieren voor mijn geld gekozen heb en zelfstandig vertrokken ben.
De resultaten bleven uit of ik kwam van 3-0 voorsprong op 3-4 achter door de lakse houding van spelers, contracten konden niet verlengd worden of de eisen waren torenhoog.

Het gierige bestuur wilde onder geen beding meewerken aan een hoger salarisplafond, de jeugdopleiding of welke vorm van investering dan ook.

Nu werkloos en op zoek naar een nieuwe uitdaging, FC Nantes stond een maand geleden al op de stoep, en een dag na mijn ontslag vraagt Gaziantepspor mij om eens op gesprek te komen.

Nog geen idee waar ik ga belanden nu.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157798559
Ik ga zo wederom de degens kruisen met Fenerbahçe. Won thuis met 2-1 en ga uit gewoon 3-4-3 spelen en kijken waar het schip strandt. Resultaten uit het verleden hebben me geleerd dat je je niet moet ingraven tegen zulke clubs (ben er al gruwelijk af gegaan tegen Gladbach, Liverpool en Auxerre :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:52:22 #7
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_157798658
Zijn er leuke betaalbare spelers die bij aanvang leuk aan te kopen zijn?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_157798846
Pff ik kom er niet meer in. Heb de afgelopen weken 3 games gestart. De 1e was met PSV om er even weer in te komen. Na 1 seizoen kampioen en halve finale beker. Europa liep nergens op uit helaas.

2e games was met Barletta, maar na een half seizoe ben ik daar ook weer mee gekapt om vervolgens FC Eindhoven klaar te stomen voor promotie. De 1e zomerperiode vind ik altijd leuk om de selectie op orde te brengen etc. maar zodra het seizoen eenmaal begint raak ik al snel mijn geduld kwijt. :(

Iemand tips om mij even over de heuvel te duwen? O-) :)
pi_157798854
Godsamme... uit werd het 5-3, had in het laatste halfuur zeker 4 100% kansen, maar die werden elke keer van de lijn gehaald :X

Waar ik me helemaal kapot aan erger is het feit dat m'n spelers in de blessuretijd nog even lekker de bal rondtikken op de eigen helft ipv alles op alles zetten om de 5-4 te maken waardoor wij op uitdoelpunten naar de laatste vCL hadden kunnen gaan :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:02:24 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157798982
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:52 schreef Sjechov het volgende:
Zijn er leuke betaalbare spelers die bij aanvang leuk aan te kopen zijn?
http://whatculture.com/ga(...)ts-you-must-sign.php
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157802233
Ik heb zojuist een speler genaamd Johannes aan FC Groningen verhuurd.

Lokpost johannes_vermeer
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157802809
Kispest Honved kan me tot op heden totaal niet bekoren. ;(

Ik moet op zoek naar iets anders. Ik denk dat ik even een Gijon game of een Rovers game doe. Met Samp heb ik ook leuke games gehad. Zelfde geldt voor Stuttgart. Wat een dilemma's.
pi_157804124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo wederom de degens kruisen met Fenerbahçe. Won thuis met 2-1 en ga uit gewoon 3-4-3 spelen en kijken waar het schip strandt. Resultaten uit het verleden hebben me geleerd dat je je niet moet ingraven tegen zulke clubs (ben er al gruwelijk af gegaan tegen Gladbach, Liverpool en Auxerre :')
Hoe speel jij 3-4-3?
Met 2 DM en vroeg storende vleugelaanvallers?

Ik heb gisteren een nieuwe uitdaging aangenomen bij Wisla Krakow, de voormalig Poolse kampioenskandidaat staat momenteel 11e en had na mijn sollicitatie nog geen halve dag bedenktijd nodig om te besluiten dat ik de juiste man was om het tij te keren.
Onze visies kwamen goed overeen;
- Investeren in eigen jeugd
- Investeren in jonge spelers
- Eindigen in het linker rijtje.

Voor mijzelf heb ik hier de uitdaging aan toegevoegd dat ik voornamelijk met Poolse spelers wil gaan werken.
De middelen laten te wensen weer over (zit al over mijn salariscap en heb maar 5k transferbudget)
2 prutsers van scouts aanwezig die eigenlijk vervangen moeten worden.

Het eerste wat gaat gebeuren;
Wisla in het linkerrijtje spelen (top 8)
Komende zomer (nog 3 maandjes) zouden er wat mensen weg moeten (dure Brazilianen) en worden er wat jonge Polen gehaald.
Zodat ik volgend seizoen de weg naar de top weer in kan zetten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 november 2015 @ 10:17:15 #14
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157805278
Eerste seizoen zit erop. En erg lastig was het niet. In ieder geval in de Eredivisie dan. Europees de groepsfase van de Europa Cup overleefd en toen kansloos uitgeschakeld door Leverkusen. :')



Nu dus maar eens kijken of we aan kunnen sluiten bij de Europese (sub)top. Talentjes door laten breken gaat in ieder geval prima. Nouri krijgt tot nu toe de meeste minuten. Gevolgd door Cerny en van de Beek en zelfs Matthijs de Ligt krijg al speeltijd op zijn zestiende. _O_ Groeien inmiddels allemaal al rustig door naar prima spelers voor de Eredivisie.

(En vaste krachten Tete, Riedewald, Matija Zivkovic en Bazoer natuurlijk ook.) Bijna een team vol wonderkids zometeen. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 10:45:03 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157805674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:17 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste seizoen zit erop. En erg lastig was het niet. In ieder geval in de Eredivisie dan. Europees de groepsfase van de Europa Cup overleefd en toen kansloos uitgeschakeld door Leverkusen. :')

[ afbeelding ]

Nu dus maar eens kijken of we aan kunnen sluiten bij de Europese (sub)top. Talentjes door laten breken gaat in ieder geval prima. Nouri krijgt tot nu toe de meeste minuten. Gevolgd door Cerny en van de Beek en zelfs Matthijs de Ligt krijg al speeltijd op zijn zestiende. _O_ Groeien inmiddels allemaal al rustig door naar prima spelers voor de Eredivisie.

(En vaste krachten Tete, Riedewald, Matija Zivkovic en Bazoer natuurlijk ook.) Bijna een team vol wonderkids zometeen. :D
Ajax *O*
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 25 november 2015 @ 11:30:28 #16
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157806471
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ajax *O*
*O*

Kan Odegaard oppikken voor 8 miljoen, twijfel alleen een beetje. Heb eigenlijk genoeg spelers op die plek en hij wil ruim 35k per week als 17-jarig broekie. ;( Blijft wel een gigantisch talent, maar toch.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 11:42:37 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157806779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:30 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

*O*

Kan Odegaard oppikken voor 8 miljoen, twijfel alleen een beetje. Heb eigenlijk genoeg spelers op die plek en hij wil ruim 35k per week als 17-jarig broekie. ;( Blijft wel een gigantisch talent, maar toch.
Gewoon doen. Als hij niet floreert, is er altijd nog een gekke club die hem wel wil overnemen. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157806962
_O-

Eerste wedstrijd in de voorbereiding tegen Feyenoord O19 en dan gaat Vejinovic met twee benen een tackle aan. in de tweede minuut! notabene. Direct rood _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_157806979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef Fuszy het volgende:
_O-

Eerste wedstrijd in de voorbereiding tegen Feyenoord O19 en dan gaat Vejinovic met twee benen een tackle aan. in de tweede minuut! notabene. Direct rood _O-
Vejinogod. Kiest trouwens standaard voor Servië bij mij.

Vanavond eens aan een LLM-game beginnen denk ik. Iemand suggesties voor toffe clubs buiten Engeland?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 11:50:29 ]
  woensdag 25 november 2015 @ 11:56:33 #20
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157807163
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

Gewoon doen. Als hij niet floreert, is er altijd nog een gekke club die hem wel wil overnemen. :7
Kon het niet laten inderdaad :@



Kreeg tijdens de onderhandelingen allerlei berichten binnen dat Olympique Marseille achter 'm aan zat en dat het de jongste speler ooit op een EK was en toen ging ik toch overstag. :@ Wilde na de mislukte onderhandelingen wel 10k extra, maar goed, fuck it :')

Er is interesse in Schone, dus die maakt plaats denk ik. :)

Het is wel echt een beest al en nog zo jong :~



En nog een wonderkind :~ En een Scandinaviër :~
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157807438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe speel jij 3-4-3?
Met 2 DM en vroeg storende vleugelaanvallers?
Twee ondersteunende vleugelspitsen, verdedigend ingestelde balveroverende mid, ondersteunende vooruitgeschoven spelmaker :)

Verder een afmaker, diepe spits (beide uiteraard aanvallend) en een ondersteunende target man.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157807485
Mijn assistent heb ik zo ingesteld dat hij oefenwedstrijden voor mij zou maken, maar dat gebeurd niet. WAt doe ik fout of kan ik het beter zelf doen?
Feyenoord Rotterdam
pi_157807568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef Fuszy het volgende:
Mijn assistent heb ik zo ingesteld dat hij oefenwedstrijden voor mij zou maken, maar dat gebeurd niet. WAt doe ik fout of kan ik het beter zelf doen?
Zit je in de zomerstop of winterstop? Ik doe het trouwens sowieso veel liever zelf, dan weet ik dat ik leuke tegenstanders tref. Heb eerlijk gezegd nog nooit m'n assistent die dingen laten regelen, dus eigenlijk geen idee hoe het zit :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157807664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zit je in de zomerstop of winterstop? Ik doe het trouwens sowieso veel liever zelf, dan weet ik dat ik leuke tegenstanders tref. Heb eerlijk gezegd nog nooit m'n assistent die dingen laten regelen, dus eigenlijk geen idee hoe het zit :D
Zomerstop. Spelers zijn net terug van vakantie, maar ik moet over iets meer dan een maand al aantreden voor de JC schaal.
Feyenoord Rotterdam
pi_157807740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:19 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zomerstop. Spelers zijn net terug van vakantie, maar ik moet over iets meer dan een maand al aantreden voor de JC schaal.
Och, je kan gerust een zooi friendlies inplannen. Elke 4 dagen ofzo om ze weer wedstrijdfit te krijgen. Ik begin meestal tegen een clubje uit de buurt (amateur), doe dan wat clubs uit het buitenland waar ik nog friendlies van tegoed heb (ik mag dat graag in een clausule zetten als ik een speler verkoop) en eindig wederom tegen een amateur uit de buurt om even af te bouwen qua inspanningen.

edit: en dan de laatste week vóór de Fruitschaal geen wedstrijd meer spelen zodat ze maximaal uitgerust zijn en zich vol op de training kunnen storten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 25 november 2015 @ 13:19:44 #26
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157809014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:56 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Kon het niet laten inderdaad :@

[ afbeelding ]

Kreeg tijdens de onderhandelingen allerlei berichten binnen dat Olympique Marseille achter 'm aan zat en dat het de jongste speler ooit op een EK was en toen ging ik toch overstag. :@ Wilde na de mislukte onderhandelingen wel 10k extra, maar goed, fuck it :')

Er is interesse in Schone, dus die maakt plaats denk ik. :)

Het is wel echt een beest al en nog zo jong :~

[ afbeelding ]

En nog een wonderkind :~ En een Scandinaviër :~
Lekker bezig. Mag ik een screen van je team? :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157809028
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef Fuszy het volgende:
Mijn assistent heb ik zo ingesteld dat hij oefenwedstrijden voor mij zou maken, maar dat gebeurd niet. WAt doe ik fout of kan ik het beter zelf doen?
Bij mij werkt het gewoon, je ziet alleen wel vaak dezelfde tegenstanders terugkomen dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157809079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bij mij werkt het gewoon, je ziet alleen wel vaak dezelfde tegenstanders terugkomen dan.
Het werkt nu wel inderdaad, maar hij begon pas op 8 juli met plannen.
Feyenoord Rotterdam
pi_157809102
Jamaicaanse club?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 november 2015 @ 13:26:04 #30
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157809133
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:19 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lekker bezig. Mag ik een screen van je team? :D
In principe is dit de basis voor aanvang van het seizoen.



Dijks en Augustinsson mogen samen strijden voor de linksbackpositie, net als Odegaard en Nouri.

Zivkovic komt terug van zijn uitleenbeurt, dus ik denk dat Milik wordt verkocht. Deed het op zich prima, maar moet Calleri voor zich dulden. Fischer gaat ons ook verlaten denk ik.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157809222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:26 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

In principe is dit de basis voor aanvang van het seizoen.

[ afbeelding ]

Dijks en Augustinsson mogen samen strijden voor de linksbackpositie, net als Odegaard en Nouri.

Zivkovic komt terug van zijn uitleenbeurt, dus ik denk dat Milik wordt verkocht. Deed het op zich prima, maar moet Calleri voor zich dulden. Fischer gaat ons ook verlaten denk ik.

[ afbeelding ]
zelfde formatie hier. Welke rollen heb jij voor de spelers? Loopt nog stroef hier maar zit nog in het begin van het seizoen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 25 november 2015 @ 13:32:02 #32
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157809251
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

zelfde formatie hier. Welke rollen heb jij voor de spelers? Loopt nog stroef hier maar zit nog in het begin van het seizoen.


Ben nog wel heel erg aan het tweaken in mijn teaminstructies, moet zeggen dat ik (te) weinig verschil merk als ik het aanpas.

Inmiddels Schone verkocht voor 2,5 miljoen en Milik voor 7,5. Nu nog wat leuke Nederlanders of Scandinaviërs vinden. :~
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 13:33:10 #33
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157809273
Oh en ik speel ook weleens zo. Feestopstelling yeauleaux deluxe 2.0



:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157810102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en ik speel ook weleens zo. Feestopstelling yeauleaux deluxe 2.0

[ afbeelding ]

:D
Zo speel ik altijd als ik een doelpunt moet forceren of als ik kansloos achter sta en toch nog hoop heb op een resultaat. Werkte andere jaren wel goed, maar in mijn huidige selectie zijn capabele spitsen zeldzaam. Ik heb wel standaard aankoop Zivkovic gehaald, maar daar hou ik het bij. Kan in theorie wel met hem en Fischer spelen op de flank en dan Milik en Ghazi spits, maar ze zijn nog niet allemaal tegelijk fit geweest :')

Ik heb voor 1.5m ook Dilrosun teruggehaald. Bizar cheap.

En geprobeerd om Origi te huren, maar die koos voor Wolfsburg. Aangezien mijn eerste actie het ontbinden van de huur van Sanogo was heb ik geen echte tweede spits nu. Dacht nog wel een ander te halen, maar huuropties zijn er eigenlijk niet en qua kopen heb ik nog niks leuks gevonden. Wel gekeken of Embolo haalbaar was. Voor 26m kon het, maar dat heb ik zonder verkoop niet en hij bleek ook geen interesse te hebben ;(

Eerst maar CL halen en dan verder kijken.

1-1 en 1-2 winst tegen Austria Wien en nu 0-0 uit bij Lazio.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 25 november 2015 @ 14:20:34 #35
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157810367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo speel ik altijd als ik een doelpunt moet forceren of als ik kansloos achter sta en toch nog hoop heb op een resultaat. Werkte andere jaren wel goed, maar in mijn huidige selectie zijn capabele spitsen zeldzaam. Ik heb wel standaard aankoop Zivkovic gehaald, maar daar hou ik het bij. Kan in theorie wel met hem en Fischer spelen op de flank en dan Milik en Ghazi spits, maar ze zijn nog niet allemaal tegelijk fit geweest :')

Ik heb voor 1.5m ook Dilrosun teruggehaald. Bizar cheap.

En geprobeerd om Origi te huren, maar die koos voor Wolfsburg. Aangezien mijn eerste actie het ontbinden van de huur van Sanogo was heb ik geen echte tweede spits nu. Dacht nog wel een ander te halen, maar huuropties zijn er eigenlijk niet en qua kopen heb ik nog niks leuks gevonden. Wel gekeken of Embolo haalbaar was. Voor 26m kon het, maar dat heb ik zonder verkoop niet en hij bleek ook geen interesse te hebben ;(

Eerst maar CL halen en dan verder kijken.

1-1 en 1-2 winst tegen Austria Wien en nu 0-0 uit bij Lazio.
Ik heb ook direct Sanogo teruggestuurd. _O- Verdiende ook belachelijk veel. Ik kon Calleri voor 7 miljoen krijgen en dat heb ik gedaan. Werd met 24(!) wedstrijden topscorer van de Eredivisie met 20 goals. :P Wordt dit seizoen eerste spits. Ik probeer al een heel seizoen Donyell Malen terug te halen, maar hij en Arsenal willen allebei niet meewerken. ;( Dilrosun lijkt bij mij niet heel bijzonder, heb je een screentje van hem?

El Ghazi deed het hier trouwens inderdaad ook prima in de punt. En Fischer zou daar op zich ook nog kunnen spelen. :) En anders Sam Hendriks :')

Heb jij al wat jonkies bij het eerste gehaald?

Dit is de Ligt bij mij. _O_



Laten begeleiden door Heitinga. _O_ Profit. Nog steeds pas 16 jaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157810453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb ook direct Sanogo teruggestuurd. _O- Verdiende ook belachelijk veel. Ik kon Calleri voor 7 miljoen krijgen en dat heb ik gedaan. Werd met 24(!) wedstrijden topscorer van de Eredivisie met 20 goals. :P Wordt dit seizoen eerste spits. Ik probeer al een heel seizoen Donyell Malen terug te halen, maar hij en Arsenal willen allebei niet meewerken. ;( Dilrosun lijkt bij mij niet heel bijzonder, heb je een screentje van hem?

El Ghazi deed het hier trouwens inderdaad ook prima in de punt. En Fischer zou daar op zich ook nog kunnen spelen. :) En anders Sam Hendriks :')

Heb jij al wat jonkies bij het eerste gehaald?
Nouri en Van de Beek zitten er wel bij en krijgen wat minuten al. De Ligt ook minuten gemaakt in de voorbereiding vanwege blessures. Grootste issue is Klaassen. Wil hem nog 1 seizoen houden eigenlijk, maar hij is RAZEND.

Had een bod van 9 miljoen ofzo op hem afgewezen en na een gesprek gezegd dat het bod gewoon te laag was. Daarna een vergelijkbaar bod afgewezen en nu ben ik ineens mijn belofte niet nagekomen en is de hele selectie boos. Kan zo slecht tegen dit soort bullshit :')

Screen komt vanavond wel als ik thuis ben :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157810469
Die kan echt prima meespelen in de 2. Bundesliga of Championship,
of benut je hem zelf al?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157810472
Ik heb 3 jeugdexponenten in de basis staan :P

Multi-inzetbare verdediger:



Verdediger die ook als balveroverende mid kan spelen:



Multi-inzetbare middenvelder:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 25 november 2015 @ 14:28:12 #39
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157810526
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Die kan echt prima meespelen in de 2. Bundesliga of Championship,
of benut je hem zelf al?
Maakt al lekker veel minuten in de Eredivisie. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nouri en Van de Beek zitten er wel bij en krijgen wat minuten al. De Ligt ook minuten gemaakt in de voorbereiding vanwege blessures. Grootste issue is Klaassen. Wil hem nog 1 seizoen houden eigenlijk, maar hij is RAZEND.

Had een bod van 9 miljoen ofzo op hem afgewezen en na een gesprek gezegd dat het bod gewoon te laag was. Daarna een vergelijkbaar bod afgewezen en nu ben ik ineens mijn belofte niet nagekomen en is de hele selectie boos. Kan zo slecht tegen dit soort bullshit :')

Screen komt vanavond wel als ik thuis ben :)
Ik was Klaassen ook direct kwijt ja. :') Kut. Gelukkig heb je met Gudelj dit jaar direct echt een beest als 'vervanger' als leider van het team.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157810531
Doorzettingsvermogen, eerste meters, kracht en techniek.

Alleen de snelle bril nog, Ad Vergouwen -> Adje Davids

Top regens ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 november 2015 @ 14:29:57 #41
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157810573
Weten jullie trouwens hoe lang het duurt voor een speler een nieuwe positie dit jaar volledig onder de knie heeft? Vorig jaar ging het supersnel, maar El Ghazi traint nu al een jaar vol op linksbuiten en hij speelt alleen op die plek en het is nog steeds niet 'natuurlijk'. Terwijl zijn beginpositie al een donkergroen bolletje op die plek is.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 14:34:24 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157810663
Stond net trouwens op het punt om Subotic voor 5 miljoen binnen te halen, maar toch maar afgezegd. :P Wel een baas, maar niet echt nodig.

Probeerde net Napoli af te schrikken door 30 miljoen voor Calleri te vragen, maar ze betalen ook nog. ;( Wat moet ik daar nou weer mee.



Edit: oh en dit :')



In het echt nog zo'n knulletje, in FM zit de wereldtop achter 'm aan. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157810693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe lang het duurt voor een speler een nieuwe positie dit jaar volledig onder de knie heeft? Vorig jaar ging het supersnel, maar El Ghazi traint nu al een jaar vol op linksbuiten en hij speelt alleen op die plek en het is nog steeds niet 'natuurlijk'. Terwijl zijn beginpositie al een donkergroen bolletje op die plek is.
Iets wat aangeleerd is kan natuurlijk ook nooit "natuurlijk" worden.

Maar weet niet of het spel daar ook over mee denkt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 november 2015 @ 14:36:49 #44
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157810710
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Iets wat aangeleerd is kan natuurlijk ook nooit "natuurlijk" worden.

Maar weet niet of het spel daar ook over mee denkt.
In vorige jaren was dat in ieder geval wel mogelijk. ^O^

Edit: Ik word hier zo ziek van he. :') Bazoer loopt elke keer te janken om een nieuw contract en die wil ik best geven, maar dit:





Oh en gelachen:



[ Bericht 16% gewijzigd door Lindgren. op 25-11-2015 15:05:59 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157811014
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Rauw. het volgende:
Doorzettingsvermogen, eerste meters, kracht en techniek.

Alleen de snelle bril nog, Ad Vergouwen -> Adje Davids

Top regens ^O^
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157811074
*O*

JC gewonnen 1-0 van Ajax door een doelpunt van Zivkovic :'). Debuut van hem tegen zijn oude club _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_157811340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:36 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

In vorige jaren was dat in ieder geval wel mogelijk. ^O^

Edit: Ik word hier zo ziek van he. :') Bazoer loopt elke keer te janken om een nieuw contract en die wil ik best geven, maar dit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vorig jaar kon je die shit vaak nog wel omzeilen, maar nu dus niet zo te zien..zo kut is dat :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 25 november 2015 @ 15:09:30 #48
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157811398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vorig jaar kon je die shit vaak nog wel omzeilen, maar nu dus niet zo te zien..zo kut is dat :')
't is gelukt. :) Gewoon blijven uitstellen en zijn eisen worden steeds iets lager. Heeft nu een afkoopsom van 48 miljoen.

Er wordt inmiddels ook al 35 miljoen op Riedewald geboden. :') Ze proberen mijn hele selectie leeg te halen. :r

[ Bericht 16% gewijzigd door Lindgren. op 25-11-2015 15:24:48 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157811824
Hoe de fuck krijgen jullie zulke hoge biedingen? Bij mij bieden ze ondanks een contract van 4 jaar continu ongeveer zijn marktwaarde.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 25 november 2015 @ 15:37:48 #50
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157812111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Hoe de fuck krijgen jullie zulke hoge biedingen? Bij mij bieden ze ondanks een contract van 4 jaar continu ongeveer zijn marktwaarde.
Continu blijven afwijzen. :P En soms met als toevoeging dat ze onmisbaar zijn of dat je het bod niet hoog genoeg vindt. Daarnaast zijn het bijna allemaal wonderkoters, dus dan bieden ze nog wel een paar muntjes meer. PSG biedt nu ineens 40 miljoen op Bazoer. :') Heb er 60 miljoen, niet onderhandelbaar van gemaakt en nu zijn ze gelukkig weg. _O-

Oh en ik heb altijd geleerd, spelers die je duur wil verkopen, moet je nooit aanbieden. Gewoon wachten als ze niet genoeg bieden.

In mijn game loopt Robinho trouwens bij Feyenoord _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157812442
Verloren in de 3de voorronde van de CL van Dinamo Kiev. Eerste wedstrijd 2-1 en de tweede pot al na 4 minuten met 1-0 achter. Daarna nog terug gekomen naar 2-1, maar dat was ook binnen 2 minuten weer weg. :')

Bestuur vindt me niet zo chill aangezien ik de groepsfase moest halen.

Nu mag ik voor de EL tegen Rosenborg.
Feyenoord Rotterdam
pi_157812483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:36 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

In vorige jaren was dat in ieder geval wel mogelijk. ^O^

Edit: Ik word hier zo ziek van he. :') Bazoer loopt elke keer te janken om een nieuw contract en die wil ik best geven, maar dit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh en gelachen:

[ afbeelding ]
Lindgrenposts _O_
pi_157812997
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 25 november 2015 @ 16:18:16 #54
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157813076
quote:
Uh ja?

Bovenstaande afbeelding was alleen een overzicht van de nationaliteiten van mijn team met Vlasim. Tsjechische spelers vragen veel te veel geld, dus dan maar goedkopere alternatieven aantrekken die uit alle windrichtingen komen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 25 november 2015 @ 16:21:40 #55
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157813148
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Lindgrenposts _O_
Huh? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Verloren in de 3de voorronde van de CL van Dinamo Kiev. Eerste wedstrijd 2-1 en de tweede pot al na 4 minuten met 1-0 achter. Daarna nog terug gekomen naar 2-1, maar dat was ook binnen 2 minuten weer weg. :')

Bestuur vindt me niet zo chill aangezien ik de groepsfase moest halen.

Nu mag ik voor de EL tegen Rosenborg.
Zonde. ;( Bestuur is hier gelukkig soepel, maar ben echt in een kutpoule beland met Real Madrid, Chelsea en Salzburg :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157813244


Winterstop stand
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157813694
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Uh ja?

Bovenstaande afbeelding was alleen een overzicht van de nationaliteiten van mijn team met Vlasim. Tsjechische spelers vragen veel te veel geld, dus dan maar goedkopere alternatieven aantrekken die uit alle windrichtingen komen.
Ach so, dacht dat je competities voor LLM bedoelde _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 25 november 2015 @ 16:54:44 #58
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157813999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Winterstop stand
Ziet er moeizaam uit tot nu toe, veel puntverlies allemaal. :o
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157814297
Ik ben bang dat Richairo Zivkovic een enorme miskoop gaat worden. Ik heb hem voor 5 jaar vast gelegd met een optie tot nog 2/3 jaar _O-. Tot op heden komt hij totaal niet uit de verf, maar wellicht komt het doordat ik 4-3-3 speel.
Feyenoord Rotterdam
pi_157814479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben bang dat Richairo Zivkovic een enorme miskoop gaat worden. Ik heb hem voor 5 jaar vast gelegd met een optie tot nog 2/3 jaar _O-. Tot op heden komt hij totaal niet uit de verf, maar wellicht komt het doordat ik 4-3-3 speel.
Ach, zo'n talentje kan je altijd wel met winst verkopen nog.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157814482
Ik heb de aanvoerdersband van een ouwe rot van 31 overgedragen op een knul van 23. Reden is dat die ouwe nauwelijks meer speelt. Houdt vooral de bank warm en valt in als de andere Target Man een kutpot speelt.

Was ook wel te merken dat die van 23 in het begin echt niet met de druk om kon gaan, scoorde in 5 duels maar 1x (terwijl hij er normaal elke wedstrijd wel eentje maakt) en haalde geen hoger cijfer dan een 6.3. Gelukkig zit hij nu beter in z'n vel: 7 goals in 5 wedstrijden en een gemiddelde van 7.08 ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157814538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de aanvoerdersband van een ouwe rot van 31 overgedragen op een knul van 23. Reden is dat die ouwe nauwelijks meer speelt. Houdt vooral de bank warm en valt in als de andere Target Man een kutpot speelt.

Was ook wel te merken dat die van 23 in het begin echt niet met de druk om kon gaan, scoorde in 5 duels maar 1x (terwijl hij er normaal elke wedstrijd wel eentje maakt) en haalde geen hoger cijfer dan een 6.3. Gelukkig zit hij nu beter in z'n vel: 7 goals in 5 wedstrijden en een gemiddelde van 7.08 ^O^
Welk niveau speel je en waarom heb je zo'n oude speler in je selectie? :+
pi_157814563
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welk niveau speel je en waarom heb je zo'n oude speler in je selectie? :+
Eredivisie, heb een behoorlijk jong team (veel spelers 20 tot 23) en 3 ervaren rotten (31, 31 en 29), ideale mix.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157816619
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eredivisie, heb een behoorlijk jong team (veel spelers 20 tot 23) en 3 ervaren rotten (31, 31 en 29), ideale mix.
Mensen die de 30 aan gaan tikken probeer ik altijd te verpatsen.
  woensdag 25 november 2015 @ 18:59:25 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_157816674
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mensen die de 30 aan gaan tikken probeer ik altijd te verpatsen.
Vond het altijd wel leuk om met spelers als Litmanen en later Siem de Jong te spelen totdat ze met pensioen gingen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_157816725
Groepsfase EL bereikt met Feyenoord in het tweede seizoen. Krijg ik de loting Napoli,Fenerbahce en Rijeka :')
Feyenoord Rotterdam
pi_157816817
Ik ga beginnen bij FC Dordrecht. Al eens eerder een hele leuke game mee gehad, hoop dat ik opnieuw de CL kan winnen. :+
pi_157817445
Wat de neuk...

Kijk mijn namen. :{
Ook mijn manager krijgt gewoon een random naam. Help? _O-
De profielen zelf kloppen wel, maar de namen zijn gewoon compleet random geloof ik.
Dordt:

Feyenoord:

Ajax:


Godver en ik had net zin in fm.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 19:25:04 ]
  woensdag 25 november 2015 @ 19:30:52 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157817693
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Typisch het volgende:
Wat de neuk...

Kijk mijn namen. :{
Ook mijn manager krijgt gewoon een random naam. Help? _O-
De profielen zelf kloppen wel, maar de namen zijn gewoon compleet random geloof ik.
Dordt:
[ afbeelding ]
Feyenoord:
[ afbeelding ]
Ajax:
[ afbeelding ]

Godver en ik had net zin in fm.
Originele game? Dan staat waarschijnlijk bij het aanmaken van de game een vinkje bij 'echte spelersnamen verbergen' oid. Weet de precieze benaming niet, maar dat kan bij het aanmaken van een nieuw spel in ieder geval.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 19:31:35 #70
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157817714
Heerlijke start van seizoen 2 trouwens. :~



18 uit 6, 19 voor en 1 tegen. O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157817746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:30 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Originele game? Dan staat waarschijnlijk bij het aanmaken van de game een vinkje bij 'echte spelersnamen verbergen' oid. Weet de precieze benaming niet, maar dat kan bij het aanmaken van een nieuw spel in ieder geval.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:30 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Originele game? Dan staat waarschijnlijk bij het aanmaken van de game een vinkje bij 'echte spelersnamen verbergen' oid. Weet de precieze benaming niet, maar dat kan bij het aanmaken van een nieuw spel in ieder geval.
Ja, gewoon via Steam zoals altijd. :+


Die heb ik niet aan staan.
pi_157817820
Zo irritant. Sven van Beek was al pissed of door een beetje interesse vna Milan aan het begin van de zomerstop. Wordt er op de laatste dag 9 miljoen geboden door Benfica en 10 miljoen door Porto. Gaat hij janken dat ik die niet accepteer _O-. Wat denkt hij zelf dan.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 25 november 2015 @ 19:35:39 #73
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157817852
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Ja, gewoon via Steam zoals altijd. :+

[ afbeelding ]
Die heb ik niet aan staan.
Dan heb ik geen flauw idee. :@ Erg vreemd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157817885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:35 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dan heb ik geen flauw idee. :@ Erg vreemd.
Ja, ik baal flink. Gekkigheid.
Even opnieuw installeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 19:37:31 ]
pi_157817940
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Ja, gewoon via Steam zoals altijd. :+

[ afbeelding ]
Die heb ik niet aan staan.
Heel apart dan :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157817965
Als is het wel verleidelijk om met Cristiano Ronaldo Zukic in de spits te gaan spelen bij Dordt.
  woensdag 25 november 2015 @ 19:40:25 #77
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157818016
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:38 schreef Typisch het volgende:
Als is het wel verleidelijk om met Cristiano Ronaldo Zukic in de spits te gaan spelen bij Dordt.
Zunic. Ken je spelers een beetje, ja.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 25 november 2015 @ 19:42:29 #78
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157818077
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, ik baal flink. Gekkigheid.
Even opnieuw installeren.

http://community.fmhvibe.(...)rs-have-wrong-names/

Schijnt de oplossing te zijn ja. Het komt dus wel vaker voor (ook op handheld)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157818079
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:38 schreef Typisch het volgende:
Als is het wel verleidelijk om met Cristiano Ronaldo Zukic in de spits te gaan spelen bij Dordt.
Gewoon doorgaan joh, lachen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157818162
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:40 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zunic. Ken je spelers een beetje, ja.
Ah ja, mijn naam was ook ineens Johan Boskamp.
pi_157819066
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:54 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ziet er moeizaam uit tot nu toe, veel puntverlies allemaal. :o
Een gelijkspel komt wel vaak voor ja
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 25 november 2015 @ 20:22:05 #82
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157819206
Gvd :~ :D



En uitgerekend de 17-jarige Odegaard natuurlijk. _O_ Tegen z'n oude club.

Edit:

volgende pot :@ deze is wel vies



Assist van de tweede was van Nunnely O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Lindgren. op 25-11-2015 21:19:43 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157825014
Tiki taka, totaalvoetbal, alles.



:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157826329
Ook maar even gedeïnstalleerd. Hopelijk draait het dadelijk wat beter.
pi_157826381
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd :~ :D

[ afbeelding ]

En uitgerekend de 17-jarige Odegaard natuurlijk. _O_ Tegen z'n oude club.

Edit:

volgende pot :@ deze is wel vies

[ afbeelding ]

Assist van de tweede was van Nunnely O+
Best vies idd :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157826410
Enfin; Alvorens ik wat last kreeg had ik me op Real Oviedo gestort. Nagenoeg nooit een leuke game in Spanje gehad en Oviedo terugbrengen naar de Primera Division is natuurlijk wel een leuke uitdaging.
pi_157828261
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welk niveau speel je en waarom heb je zo'n oude speler in je selectie? :+
Ik heb ook altijd bewust een oudere speler op het middenveld en in de verdediging staan.
Of het het spel ten goede komt geen idee, maar het voelt gewoon goed :+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157828326
Gisteren maar tijd gehad voor 3 wedstrijdjes bij mijn nieuwe uitdaging met Wisla Krakow, maar toch met een flinke knaller binnengekomen bij de club.

Eerste wedstrijd mocht ik direct tegen de nummer 1. Zware dobber voor een nieuwe coach die nog moet wennen aan zijn spelersmaterieel...
Ik had dus nooit verwacht dat ik tegen Legia een prestatie neer kon zetten met een team met "OK" moraal die nog niet gewend was aan de nieuwe tactieken.
Maar op hun eigen veld zijn ze vrijwel niet aan zet gekomen. 0-3 voor Witte Ster Krakow, dus alle 3 te verdelen punten meegenomen en mooier nog, daardoor 2 plaatsen gestegen op de ranglijst.

Vervolgens een nette 2-2 tegen Polonia (Zat te twijfelen om te consolideren, had ik het maar gedaan want 90+1 werd er gelijk gemaakt), en wederom een 3-0 overwinning op Nieciecza waar de tegenstander er niet aan te pas is gekomen.

Dit zet mij na 3 wedstrijden in het gewenste linker rijtje. Van plaats 11 naar plaats 6 (1 wedstrijd meer gevoetbald dan de nummer 8 overigens)

Ondertussen druk aan het scouten, en er loopt best wat talent rond in polen (voornamelijk voor lagere competities). Wat ik zelf tof vind is dat de scout zelfs aangeeft dat de speler prima in de club zijn en mijn visie past ^O^. Geeft veel meer vertrouwen dan Fortuna Düsseldorf.

Wederom wel een Spitsenprobleem, ik heb een mooie brede selectie alleen maarliefst 1 speler in het eerste die op de spitspositie kan spelen, volgende zorg is dus om een van mijn 3 jonge spitsen uit het 2e elftal over te hevelen naar het eerste of een fijne Free Transfer oppikken, want het transferbudget is alweer samengevoegd met de salarissen, zodat ik een aantal spelers kan behouden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157828478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:21 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Huh? :P

[..]

Zonde. ;( Bestuur is hier gelukkig soepel, maar ben echt in een kutpoule beland met Real Madrid, Chelsea en Salzburg :')
Dat je leuk schrijft :+
  donderdag 26 november 2015 @ 11:43:54 #90
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157831291
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat je leuk schrijft :+
O+



Scoort net bij zijn rentree :7 O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 26 november 2015 @ 12:44:36 #91
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157832316
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]

Scoort net bij zijn rentree :7 O+
63K p/w...



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 26 november 2015 @ 13:00:00 #92
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157832603
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

63K p/w...

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best hoor. :+



Prima mentor voor die twee jaartjes.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 26 november 2015 @ 13:20:40 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157832978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Kan best hoor. :+

[ afbeelding ]

Prima mentor voor die twee jaartjes.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 26 november 2015 @ 13:21:34 #94
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157832992
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 26 november 2015 @ 14:28:05 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157834150
:@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 26 november 2015 @ 14:48:24 #96
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157834640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
:@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas. _O_

Zo had ik een aantal jaren geleden (FM09 volgens mij) Adriano aangetrokken met Ajax. Bestuur en publiek vonden het niks, totdat hij ging scoren. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157836507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]

Scoort net bij zijn rentree :7 O+
Ajax koopt hier voor 12mil een speler :

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 26 november 2015 @ 16:51:34 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157837283
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ajax koopt hier voor 12mil een speler :

[ afbeelding ]
Wat een geld. -O-

Hier is dit het lijstje met genomineerden voor Talent van het jaar. :P



En dit :') Finale van de beker. Kijk die minuten:


Wat een absurd eerste half uur _O- Uiteindelijk uiteraard 3-4 verliezen. Het hele seizoen tegen geen enkele Eredivisieclub in de problemen gekomen en dan de finale van de beker verliezen. :+ ach, ben al blij dat het geen verlengen wordt zoals altijd voor een midweekse Europese wedstrijd.

Edit:

dat gaat beter :7 weggespeeld



Halve finale Europacup _O_ Napoli is het volgende slachtoffer.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lindgren. op 26-11-2015 17:15:52 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157838061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:51 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wat een geld. -O-

Hier is dit het lijstje met genomineerden voor Talent van het jaar. :P

[ afbeelding ]

En dit :') Finale van de beker. Kijk die minuten:
[ afbeelding ]

Wat een absurd eerste half uur _O- Uiteindelijk uiteraard 3-4 verliezen. Het hele seizoen tegen geen enkele Eredivisieclub in de problemen gekomen en dan de finale van de beker verliezen. :+ ach, ben al blij dat het geen verlengen wordt zoals altijd voor een midweekse Europese wedstrijd.

Edit:

dat gaat beter :7 weggespeeld

[ afbeelding ]

Halve finale Europacup _O_ Napoli is het volgende slachtoffer.
Talent van het jaar is hier net iets anders :

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 26 november 2015 @ 17:38:40 #100
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157838349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Talent van het jaar is hier net iets anders :

[ afbeelding ]
Baker won hem volgens mij bij mij in het eerste seizoen :)

Edit: Oh grapje. Zivkovic. Baker tweede en El Ghazi derde. Redelijk hetzelfde als bij jou :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157838418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Baker won hem volgens mij bij mij in het eerste seizoen :)

Edit: Oh grapje. Zivkovic. Baker tweede en El Ghazi derde. Redelijk hetzelfde als bij jou :P
Oh nee, dit is de shortlist :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 26 november 2015 @ 17:41:35 #102
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157838428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh nee, dit is de shortlist :P
Ja, ik weet het, maar dezelfde genomineerden iig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 26 november 2015 @ 17:48:51 #103
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157838601



Hoppa _O_ Voor het mooie nog iets te vaak gelijkgespeeld (maar de meeste nadat we al kampioen waren, dus daar kan ik wel mee leven)

Napoli wordt even vakkundig aan de kant gemieterd. Dit mogen we niet meer weggeven. Kan alsnog een heerlijk seizoen worden zo.


Dnipro in de finale :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Lindgren. op 26-11-2015 18:02:25 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157841709
Vandaag toch ook maar FM2016 gekocht. Gelijk ook maar een aantal kits en logo's gedownload. Vanwege de grootte hiervan maak ik normaal gesproken een andere map aan voor m'n savegames en dergelijke.

Weet iemand waar ik dit kan vinden in 2016? In 2015 stond dat onder opslaan, maar bij 2016 kan ik dat niet vinden..

2015:

2016:
pi_157843132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:35 schreef SiebeJ het volgende:
Vandaag toch ook maar FM2016 gekocht. Gelijk ook maar een aantal kits en logo's gedownload. Vanwege de grootte hiervan maak ik normaal gesproken een andere map aan voor m'n savegames en dergelijke.

Weet iemand waar ik dit kan vinden in 2016? In 2015 stond dat onder opslaan, maar bij 2016 kan ik dat niet vinden..

2015:
[ afbeelding ]
2016:
[ afbeelding ]
Als je het spel inname opslaat kan je toch kiezen waar je het spel wil opslaan?
pi_157844611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je het spel inname opslaat kan je toch kiezen waar je het spel wil opslaan?
Dat kan, maar dan staat de standaard map nog steeds onder Documents\Sports Interactive . Dat wil ik graag wijzigen, zoals in voorgaande versies
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 01:25:27 #107
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157853294
Even voor 5 miljoen ophalen:



Rendla heeft zijn beste tijd gehad na dik 5 jaar bij Telvanni, speelt al een half jaar kut en ga hem aldus vervangen:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157854899
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoppa _O_ Voor het mooie nog iets te vaak gelijkgespeeld (maar de meeste nadat we al kampioen waren, dus daar kan ik wel mee leven)

Napoli wordt even vakkundig aan de kant gemieterd. Dit mogen we niet meer weggeven. Kan alsnog een heerlijk seizoen worden zo.
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Dnipro in de finale :D
Niet verkeerd. Je hebt dan ook een gigantisch goed team volgens mij. Hoe speel je?
En welke instructies heb je Zivkovic (Richairo) gegeven?
Feyenoord Rotterdam
pi_157860596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:35 schreef SiebeJ het volgende:
Vandaag toch ook maar FM2016 gekocht. Gelijk ook maar een aantal kits en logo's gedownload. Vanwege de grootte hiervan maak ik normaal gesproken een andere map aan voor m'n savegames en dergelijke.

Weet iemand waar ik dit kan vinden in 2016? In 2015 stond dat onder opslaan, maar bij 2016 kan ik dat niet vinden..

2015:
[ afbeelding ]
2016:
[ afbeelding ]
http://community.sigames.(...)r-User-Data-Location

Succes ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 15:44:16 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157861043
Pff, een Duitse tweedeklasser wil mijn 4e keeper hebben, er is 12 januari al geboden, ik accepteerde, en nu is het 31 januari, de laatste dag van de transferperiode en die kerel zit nog steeds bij mij.

edit: transfer afgeketst. Laat maar weer :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-11-2015 15:54:26 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 15:55:48 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157861302
En dit is ook al wel een gelopen race:



PSV gaat voor de tweede op rij :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 16:13:21 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157861743
Gristus te paard wat een wedstrijd _O-



Had een piepjonge verdediging + keeper (speelde een platte 3-4-3) staan en dat was te merken zeg :D Roda staat 16e, vandaar dat ik er maar gewoon op gokte.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157862928
Nou het seizoen zit er hier ook eindelijk op

Kampioen geworden, maar in het begin van de competitie was het toch redelijk stroef allemaal
Eindstand :



Feyenoord had wel een matig seizoen, en Willem II juist weer een prima seizoen
Door de problemen bij Feyenoord heeft Gio natuurlijk zijn ontslag gekregen, maar ook Cocu kreeg zijn ontslag


Willem II dan :

Daar valt eigenlijk weinig over te zeggen

Terug naar PSV
We beginnen met de selectie :


Dit is eigenlijk de groep die de meeste wedstrijden hebben, al kreeg ik wel een melding dat ik in totaal 40 spelers heb gebruikt 8)7

Transfers dan :


Uit :
De Jong (was eigenlijk niet van plan hem te verkopen, maar goed 10mil plus bonus is doei :W )
Schaars (gewoon oprotten)
Narsingh (ook gewoon oprotten)
Brent (was 3e back, dus dan maar weg)
Simon Poulsen (3e back, al heeft ie wel een paar wedstrijden gehad)
Steven Bergwijn (tja, die dacht bij Porto wel mee te doen in het 1ste. Zat bij mij gewoon bij de selectie, maar begon te zeiken. Heeft bij Porto 4 wedstrijdjes meegedaan :'))

In :

Nedelcearu (huur, met mogelijkheid tot transfer van 2.2mil. Wat ik waarschijnlijk wel ga doen)
Zivkovic (geen uitleg nodig)
Grimaldo (Vanwege blessure Willems, en Poulsen die er niks van kan)
Borja Mayoral (Omdat De Jong wegging had ik een nieuwe spits nodig)
Borja San Emeterio (2e keus achter Arias, en volgend seizoen basisspeler)
Coric (2e keus achter Maher)
Saeter (jeugd)
Fossum (extra voor het middenveld)
Larsson (Snap eigenlijk nog steeds niet waarom, heeft ook een kut seizoen gehad)
Svendsen (jeugd en volgend seizoen 1ste selectie)
Vlaar (ervaring)
Schar (ervaring)
Lucao (jeugd)
Cornelis (jeugd)

Beste transfer :


Wedstrijden :

Competitie, tja ik sta bovenaan en dat is het dan ook meteen
Beker :

De finale winnen door een eigen goal is natuurlijk helemaal mooi _O-

CL :
Een poule met Man City, Dinamo Kiev en Viktoria Plzen kan heel pittig zijn, maar de 3e plek moesten we gewoon halen
Het liep net iets anders :



PSG was gewoon geluk en tegen Leverkussen eigenlijk ook. Benfica was te sterk

TLDR :

Leuk seizoen, en mocht je na het lezen van deze klets nog een screentje willen zien. Dat kan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157863310
Hansie Hansie gekocht van Bayern Munchen :P

Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:32:35 #115
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157863457
Al na 26 wedstrijden kampioen van de 2de Bundesliga :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_157863627
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Al na 26 wedstrijden kampioen van de 2de Bundesliga :')
Doe je goed.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:51:16 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157863878
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Doe je goed.


Of anderen kunnen er geen kut van
RED ONS HENNIEGOD
pi_157863972
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Of anderen kunnen er geen kut van
Laten we het daarop houden :+

Hier is de stand tot nu toe bij mij:
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:58:15 #119
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157864014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Laten we het daarop houden :+

Hier is de stand tot nu toe bij mij:
[ afbeelding ]
Nog steeds in FM 1945 , respect daarvoor
RED ONS HENNIEGOD
pi_157864276
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nog steeds in FM 1945 , respect daarvoor
Ik ben nu 50 jaar, weet nog niet wanneer ik ga stoppen. Ik ga sowieso wel FM16 kopen, en als ik dat zat ben kan ik weer verder gaan met Cambuah tot ik een mummelende oude man ben van 85 :D
Children of the night. What music they make.
pi_157865061
2-0 voor tegen Fenerbahce (uit) en dan komt de 2-1 in de 45ste minuut. Daarna in de 80ste minuut de 2-2. Gewisseld zodat ik verdedigend sterker ben. Wat denk je. 91ste minuut de 3-2 tegen _O-.

Natuurlijk ook 3x van Persie :') tegen zijn oude club.
Feyenoord Rotterdam
pi_157865233
Grunn wint van PSV, dus na 19 wedstrijdne sta ii met 10 punten voor op ze _O_
Children of the night. What music they make.
pi_157865417


Wel mooi revanche op de het verlies tegen Fener. :)
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:26:10 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157867002
Hoe zorgen jullie ervoor dat het bestuur overstag gaat om de faciliteiten te upgraden? Mijn spelers hebben veelal 4-5 ster potentieel, maar de faciliteiten zijn gewoon ruk. Onderhandelen tijdens een nieuw contract? Bij het bestuur aankloppen en eisen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 20:50:26 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157867816
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:26 schreef donroyco het volgende:
Hoe zorgen jullie ervoor dat het bestuur overstag gaat om de faciliteiten te upgraden? Mijn spelers hebben veelal 4-5 ster potentieel, maar de faciliteiten zijn gewoon ruk. Onderhandelen tijdens een nieuw contract? Bij het bestuur aankloppen en eisen?
Aankloppen en eisen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:51:09 #126
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157867833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Aankloppen en eisen :Y
Ik heb het al een keer eerder gedaan en toen kreeg ik nul op het rekest. ;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157868412
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik heb het al een keer eerder gedaan en toen kreeg ik nul op het rekest. ;(
Ik probeer al eeuwen om het bestuur ervan te overtuigen om een nieuw stadion te laten bouwen. Huidige capaciteit is 48k. PSV heeft een grootste stadion met 76k man.

Heb godverdorie vorig seizoen de CL, Supercup en Wereldbeker gewonnen, maar een nieuw stadion? Ho maar. Die optie blijft grijs dus ik kan het niet eens aanklikken.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:22:06 #128
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157868792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik probeer al eeuwen om het bestuur ervan te overtuigen om een nieuw stadion te laten bouwen. Huidige capaciteit is 48k. PSV heeft een grootste stadion met 76k man.

Heb godverdorie vorig seizoen de CL, Supercup en Wereldbeker gewonnen, maar een nieuw stadion? Ho maar. Die optie blijft grijs dus ik kan het niet eens aanklikken.
Haha, maar dat is Cambuah :{w
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157869183
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:22 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha, maar dat is Cambuah :{w
Idd. Word nog steeds niet als een topclub gezien door t spel, ondanks m'n prijzen :r

Ik ga naar H'veen, dat zal ze leren. Maar dat is wel een stap terug want die spelen in de JL :')
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:42:36 #130
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157869347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik probeer al eeuwen om het bestuur ervan te overtuigen om een nieuw stadion te laten bouwen. Huidige capaciteit is 48k. PSV heeft een grootste stadion met 76k man.

Heb godverdorie vorig seizoen de CL, Supercup en Wereldbeker gewonnen, maar een nieuw stadion? Ho maar. Die optie blijft grijs dus ik kan het niet eens aanklikken.
Je mag maar 1x in de 20 jaar een nieuw stadion bouwen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 21:46:11 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157869469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Je mag maar 1x in de 20 jaar een nieuw stadion bouwen.
Hij zit al in 2036 ofzo, dus die 20 jaar zijn inmiddels wel verstreken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:53:48 #132
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157869721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. Word nog steeds niet als een topclub gezien door t spel, ondanks m'n prijzen :r

Ik ga naar H'veen, dat zal ze leren. Maar dat is wel een stap terug want die spelen in de JL :')
Dus...

Ik ben bij het bestuur geweest...

Ze hebben liever dat ik spelers koop (!) die meteen klaar zijn voor het eerste dan eigen jeugd de kans geven :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:25:42 #133
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157870742


Kampioenen!



Kampioenswedstrijd tegen #2.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157870824
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:25 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

Kampioenen!

[ afbeelding ]

Kampioenswedstrijd tegen #2.
Knap hoor. Zelf een tactiek ontwikkeld of een gedownloade?
pi_157870901
Ik heb in 16 moeite met die sliders. Krijg er nog geen lekkere tactiek uit. Met PSV was het makkelijk maar in de lagere regionen is het vooralsnog strugglen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:32:29 #136
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157870989
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Knap hoor. Zelf een tactiek ontwikkeld of een gedownloade?
Zelf wisselen tussen tactiek. Soms een platte 4-4-2, soms een 4-1-2-2-1 met vleugelspitsen. Daarnaast is de rest van de teams nou niet echt noemenswaardig goed. Ze hebben wel hele goede spelers (en talenten vanwege meer geld), maar ze spelen vaak als elf eilandjes.
FM14.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 00:03:37 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157873375
Zuur dit :{ Speelde uit bij Wolfsburg 2-1 (verlies dus) in de eerste knockoutronde van de EL. Thuis stond ik tot de 77e 1-0 voor, Wolfsburg scoort, 1-1. Ik zet alles op alles, krijg in de laatste 5 minuten 2 dotten van kansen, maar die gaan naast. Diep in blessuretijd knalt oude spits Van Aarden de 2-1 binnen, ik juichen... afgekeurd wegens buitenspel :r ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 00:29:04 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157873871
PSV speelt drie keer achter mekaar gelijk :9



HET KAN NOG!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 02:21:59 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157875265
Godsamme wat spannend _O-

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 02:44:11 #140
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157875319
We winnen allemaal, ik doe niet meer mee om de titel:



Ik hoop dat Twente de titel claimt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 03:05:59 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157875353
Iedereen wint, Heerenveen kampioen:





De volledige stand, PEC was DRA-MA-TISCH:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 17:48:11 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157882652
Goeie voorbereiding van m'n assistent Jan Olde Riekerink:



En dan nu het seizoen 2020-21 openen tegen AZ ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157885336
1e geworden met Real Oviedo. *O*
Promotie naar de Primera Division bewerkstelligd. Heeeeeel veel gelijk gespeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 28-11-2015 21:26:18 ]
pi_157885447
Net met 0-2 gewint tegen Vitas, m'n keep haalde een 8.4 en is MotM _O_

Komt niet vaak voor :P
Children of the night. What music they make.
pi_157890662
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie voorbereiding van m'n assistent Jan Olde Riekerink:

[ afbeelding ]

En dan nu het seizoen 2020-21 openen tegen AZ ^O^
Jan Olde Riekerink eindbaas! _O_ _O_ _O_ *O*
pi_157891033
Het is wat behelpen met 0 salaris en transferbudget en maar 16 spelers. :{
pi_157891206
Aanbod van Hoffenheim. 58 Miljoen transferbudget. Tempting.
pi_157891232
Okay ik ben echt fucked. Lloris langdurig geblesseerd, en nu ligt Vorm er ook maanden uit :')
Demain, on roule
  zondag 29 november 2015 @ 00:16:41 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157892354
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:36 schreef Mykonos het volgende:
Okay ik ben echt fucked. Lloris langdurig geblesseerd, en nu ligt Vorm er ook maanden uit :')
Huren.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157896451
Met Dordrecht na 10 wedstrijden op 16 punten, gaat niet heel erg goed.
Ik heb als bekende speler Joey Suk gehaald voor op 10, hij speelde uitstekend met 2 goals en 3 assists in 7 wedstrijden. Maar nu ligt hij er uit tot aan de winterstop. ;( Verder raken regelmatig andere belangrijke spelers geblesseerd en wat er achter zit is echt heel erg matig, zelfs voor de Jupiler League.

Ik hoop dit seizoen mee te kunnen doen aan de play-offs, als dat niet lukt wil ik het in seizoen twee opnieuw proberen met hopelijk een sterkere selectie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 11:59:58 ]
pi_157897437
Embolo gekocht met Ajax _O_

En vannacht ( :') ) op bizarre wijze Barca uitgeschakeld in de 1/8 finale van de CL. Echt te bizar. Zal de screens straks even posten als ik klaar ben met werken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157905950
Overtoom naar Dodrecht gehaald. :D

En Pluim. :'(


[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 19:12:18 ]
pi_157911875
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Embolo gekocht met Ajax _O_

En vannacht ( :') ) op bizarre wijze Barca uitgeschakeld in de 1/8 finale van de CL. Echt te bizar. Zal de screens straks even posten als ik klaar ben met werken :)



Echt bizar. In die 2e pot compleet weggespeeld ook, maar toch eruit gesleept _O-

Inmiddels gaat het wel weer wat minder. Mijn 13 punten voorsprong op PSV zijn bijna verdampt na een dramatische serie, vooral door een absurde blessuregolf zoals elke fucking FM. Altijd dezelfde bullshit dat alles tegelijk fout gaat en als je positie 3 goede spelers heeft ze altijd allemaal tegelijk geblesseerd raken. Speel met een half team 16-jarigen door de combinatie van midweeks voetbal en die blessures nu.

Net ook 4-1 verloren van PSG door 3 late goals ( :') ). Dus de kwartfinale zal wel het eindstation worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157912368
Blessureproblemen begonnen bij de bekerwedstrijd tegen Zwolle...



Maar deze week kreeg ik 9 spelers tegelijk terug van blessures ( :') ) dus nu komt alles goed. En zelfs na dit alles sta ik nog 4 punten boven PSV met 4 wedstrijden te gaan..treurig.

Het ging trouwens om El Ghazi (pas 4 wedstrijden gespeeld, raakt steeds opnieuw geblesseerd), Riedewald, Fischer, Cerny, Nouri, Bazoer, Grimaldo (gehuurd) en nog 2 talenten die evt. op die posities hadden gespeeld en bij mijn selectie zitten.

edit: 2-0 winst thuis tegen PSG..so close

[ Bericht 12% gewijzigd door Tim86 op 29-11-2015 23:21:53 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157914997
Zo, seizoen 1 zit erop. Kampioen geworden en de beker gepakt, maar beide niet echt overtuigend. In de beker alleen tegen matige ploegen (Utrecht als beste tegenstander..in de finale) en bijna alles met een B-team gedaan. In de competitie een stroef begin en zoals eerder gepost liep het, mede door blessures en CL ineens totaal niet meer, maar was de concurrentie gewoon te brak. 76 punten waren genoeg voor een gat van 6 punten na 34 wedstrijden. Enige hoogtepunt was de CL. Kwalificatie was moeizaam, maar poule verrassend simpel 2e dankzij uit en thuiswinst tegen Porto (Chelsea en Steau waren de andere ploegen). Hoogtepunt zoals gepost de lucky winst tegen Barca, maar de ronde erna tegen PSG uiteindelijk een nipte nederlaag.

Basis en schaduwelftal (Screens op verzoek):


Verder nog wat regens + huurlingen die terug komen. En Sinkgraven (veel geblesseerd), Nunnely, Eiting (hele wereldtop zit al achter hem aan) o.a. die al genoeg minuten hebben gemaakt. Er komen verder nog wat talenten deze kant op, maar die zijn allemaal voor de toekomst. Directe versterking is niet echt nodig. Schone en Klaassen mogen wel vertrekken. Vooral de bijdrage van Klaassen was erg beperkt. Krijg de CAM positie sowieso nog niet aan de praat..heeeeeel weinig rendement, wie er ook speelt. Nouri ook nog niet ;(

TLDR: jeuj, weer iemand die met Ajax speelt en meteen de titel pakt :-O
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157915033
Frosinone heeft wel een leuk seizoen gehad. 0 overwinningen en 30 punten onder de streep _O-

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157917965
Ik post hier normaal niet echt, maar hopelijk vanaf nu wel.
Even een kleine introductie in mijn game..
De nieuwe functie van zelf een club maken maar aan het uit proberen.
Heb besloten om een club in de jupiler league te beginnen, omdat ik een redelijk budget wou hebben heb ik besloten om VVV te vervangen door FC Sway.

De spelers die ik geselecteerd heb zijn veelal jonge spelers met potentie, met een aantal ervaren krachten ertussen. Prioriteit bij de selectie was dat ze allemaal Nederlands waren.
Hierbij een lijstje met de spelers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste seizoen ben ik, na een wat stroeve start, nog net kampioen geworden in de jupiler league.

2015/2016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn "sterrenteam" voor dat seizoen zag er als volgt uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2016/2017
Zoals te zien bij het sterrenteam ontbrak het een beetje aan een spits die daadwerkelijk doelpunten scoorde. Met de promotie naar de Eredivisie was dit wel nodig. Helaas was het budget erg klein en zat ik al boven mijn salarisbudget. Ik ga in het spel nooit zelf actief op zoek naar spelers, vind het leuker om de scouts opdracht te geven om een speler voor me te vinden, en dan gebaseerd op die suggesties een keuze te maken. Dit keer kwamen ze met een speler waar ik nog nooit van had gehoord: Hamdi Salihi, een international uit Albanië van 32 jaar. Hij heeft me de hoofdprijs van 1700 euro gekost, fantastische investering!

Een screen van Salihi uit 2018, iets gezakt in niveau door leeftijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik nog Stijn Schaars met een vrije transfer weten aan te trekken voor een versterking op het middenveld.

Overzicht transfers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2016/2017 eindstand en "sterrenteam" FC Sway:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een erg goed seizoen, meteen kampioen! Enige smetje was dat Nouri voor 9 maanden geblesseerd was, waardoor ik eigenlijk een goede nummer 10 miste.
pi_157918315


Goed lezen _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157918420
Hahaha die Hiddink _O-
  maandag 30 november 2015 @ 16:23:36 #160
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157923655
Zo fucking irritant. :')



hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 30 november 2015 @ 16:56:59 #161
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157924318
Wel leuk om die ontwikkeling van je spelers zo te zien, screentje van twee seizoenen terug staat al in dit topic:



nu:


+4 kracht _O_ en nog steeds pas 18. :~





1m90 + 17 springen en 14 kracht. _O_ heerlijk bij standaardsituaties. Ik denk dat Veltman er dit jaar uitgespeeld gaat worden. :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157924517
Zijn de prestaties van Dijks ook zo goed bij jou Lindgren? Hoogste cijfer hier in seizoen 1..en veul assists _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157924546
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Zijn de prestaties van Dijks ook zo goed bij jou Lindgren? Hoogste cijfer hier in seizoen 1..en veul assists _O_
Bij mij niet heel bijzonder iig.
pi_157924628
quote:
nu:
[ afbeelding ]

+4 kracht _O_ en nog steeds pas 18. :~

Wow, hij is mijn game door Arsenal gekocht, maar loopt qua ontwikkeling echt een stuk achter op die bij jou.
  maandag 30 november 2015 @ 17:30:50 #165
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157924957
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Zijn de prestaties van Dijks ook zo goed bij jou Lindgren? Hoogste cijfer hier in seizoen 1..en veul assists _O_
Dit seizoen pas echt de eerste keuze op de linksbackpositie, 7,63 gemiddeld in 16 potjes. :) Prima dus. 3 assists. Ik denk dat de concurrentiestrijd met Augustinsson 'm goed gedaan heeft. Die pakt toevallig precies hetzelfde gemiddelde :P

Ook wel een baas.



Wordt zelfs iets beter ingeschaald dan Dijks, maar Nederlander hè :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 30 november 2015 @ 17:36:58 #166
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157925084
Zie nu pas dat je Embolo hebt gehaald, Tim. _O- Wtf. Die zit bij mij bij Manchester, 45 miljoen waard. :D

Is 't wat, bij jou?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157928739
Oplossing gevonden.

[ Bericht 94% gewijzigd door Akwasi op 30-11-2015 20:12:06 ]
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_157929024
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Frosinone heeft wel een leuk seizoen gehad. 0 overwinningen en 30 punten onder de streep _O-

[ afbeelding ]
Ik was in de veronderstelling dat de uitdaging in Italië bij Carpi zat. :)
Dit is echt fucking sad. Volgende game begin ik met Frosinone. _O_
  maandag 30 november 2015 @ 20:21:12 #169
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157929077
Volgens mij zien clubs mij als een soort Crisiscoach,
Na een prima seizoen (momenteel 5e plaats met 1 wedstrijd te gaan bij Wisla) word ik overal op gesprek gevraagd (Trabzonspor, Herta BSC, 1860 Munchen, Bordeaux etc etc)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157930111
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:21 schreef Rauw. het volgende:
Volgens mij zien clubs mij als een soort Crisiscoach,
Na een prima seizoen (momenteel 5e plaats met 1 wedstrijd te gaan bij Wisla) word ik overal op gesprek gevraagd (Trabzonspor, Herta BSC, 1860 Munchen, Bordeaux etc etc)
Bordeaux is wel vet natuurlijk.
  maandag 30 november 2015 @ 21:09:21 #171
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157930809
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bordeaux is wel vet natuurlijk.
Zeker, Herta BSC is ook een hele eer om voor uitgenodigt te worden, maar de missie bij Wisla is nog niet voltooid.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157930957
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Zie nu pas dat je Embolo hebt gehaald, Tim. _O- Wtf. Die zit bij mij bij Manchester, 45 miljoen waard. :D

Is 't wat, bij jou?
Kwam pas in de winterstop, maar tot nu toe wel degelijk. Stats in korte tijd al flink verbeterd ook. Maar team draaide brak, dus dat heeft zijn gemiddeldes niet echt bevorderd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157930969
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:21 schreef Rauw. het volgende:
Volgens mij zien clubs mij als een soort Crisiscoach,
Na een prima seizoen (momenteel 5e plaats met 1 wedstrijd te gaan bij Wisla) word ik overal op gesprek gevraagd (Trabzonspor, Herta BSC, 1860 Munchen, Bordeaux etc etc)
Huub Stevens, ben jij het?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 21:35:13 #174
42184 crew  DaMart
pi_157931855
Na jaren in FM13 te zijn blijven hangen, heb ik FM16 gekocht. Mijn eerste uitdaging zocht ik in Schotland, waar ik probeerde om met St. Johnstone Europees voetbal te halen.

Ik kwam daar terecht bij een club die nog net aan een positief banksaldo heeft en veel geld voor nieuwe spelers was er niet. De enige twee aanwinsten kwamen dan ook via een vrije transfer.

De selectie was niet heel evenwichtig, zeker niet voor de tactiek die ik wilde gaan hanteren. Na een stroeve voorbereiding bleek een brede 4-1-3-1-1-opstelling het best bij het spelersmateriaal te passen. Met 5 spitsen in de selectie zorgde dat gedurende het seizoen voor wat ontevredenheid bij een aantal ervaren jongens, zeker aangezien ik de voorkeur gaf aan de jonge spits die uiteindelijk hoog op de topscorerslijst zou eindigen.

Het seizoen begon veelbelovend. We wonnen niet met ruime cijfers, maar we wonnen wel veel van de wedstrijden, met af en toe een gelijkspel. Na een wedstrijd of 8 stonden we dan ook bovenaan de ranglijst, waar we een paar weken bleven staan. En toen stortte het in...

We verloren een wedstrijd tegen een laag geklasseerd team. Kan gebeuren, maar de koppies gingen hangen en de ploeg werd steeds wisselvalliger. Wisten we eerst nog wel een plek in de top 3 vast te houden, tegen het einde van de competitie gleden we af naar de zesde plaats, die nog net voldoende was om in de kampioensgroep mee te mogen strijden om de prijzen.

Helaas was het vertrouwen te broos en nadat we met ruime cijfers van een aartsrivaal hadden verloren, begon het bestuur het vertrouwen in mij kwijt te raken. Eerst gingen ze nog wel mee in mijn uitleg dat ik niet verzaakte, maar de spelers ( O-) ), maar uiteindelijk moest ik 11 punten beloven uit de volgende 5 wedstrijden.

Ondanks het broze vertrouwen, kreeg ik een nieuw contract voor 2 seizoenen. Omdat er nog steeds geen geld voor transfers was, laat staan mogelijkheden om transfervrije spelers een contract aan te kunnen bieden, kwamen er maar 2 versterkingen. Tijdens de voorbereiding heb ik de spelers laten wennen aan een nieuwe tactiek en de eerste twee wedstrijden van de competitie weden gewonnen. Daarna volgde echter twee keer een verlies en toen was voor het bestuur de maat vol... ik had de 11 punten niet gehaald en mocht vertrekken...

Dus... nu is het wachten op een nieuwe club. Is weer eens wat anders dan in de voorgaande versies die ik heb gespeeld, waar ik soms wel tien jaar bij de beginclub bleef :D.

Overigens wel een grappige bug tegengekomen bij de media. Ik was net ontslagen toen de manager van Schotland zijn selectie bekendmaakte... vervolgens ging de media mij vragen waarom ik in godsnaam speler X had geselecteerd :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 30 november 2015 @ 23:53:49 #175
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157936379
Ik krijg door Lindgren ook weer FM kriebels ;(
Morgen toch maar aanschaffen dan, doei social life :W :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:22:33 #176
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157936928
Sisto ook nog zo'n held in 16?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:31:51 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157941157
Ik zag FM16 in de steam recommended staan en nu ben ik weer bezig met mijn save uit fm12
emo.gif.
Gelukkig heb ik 16 nog niet gekocht. Heb FM13 gekocht maar nooit gespeeld, FM14 10 uur ofzo en FM15 heb ik gelukkig kunnen traden (als gift gekocht).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:33:27 #178
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157941185
quote:
9s.gif Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
Ik krijg door Lindgren ook weer FM kriebels ;(
Morgen toch maar aanschaffen dan, doei social life :W :')
Door mij?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157941441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
Sisto ook nog zo'n held in 16?
Dion heten :')
U MAD?
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:56:59 #180
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157941668
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:33 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Door mij?
Jah, leuke game heb je met al die wonderkindjes :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157942911
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:31 schreef PirE het volgende:
Ik zag FM16 in de steam recommended staan en nu ben ik weer bezig met mijn save uit fm12
[ afbeelding ].
Gelukkig heb ik 16 nog niet gekocht. Heb FM13 gekocht maar nooit gespeeld, FM14 10 uur ofzo en FM15 heb ik gelukkig kunnen traden (als gift gekocht).
Dit is ook de laatste FM die ik koop, heb er dit jaar totaal geen zin meer in.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:10:40 #182
231633 Xummon
of toch niet?
pi_157943459
even een paar dage FM rust genomen en zojuist een game gestart met het Griekse Kissamikos.
Clubje uit de 2e divisie met een station van 1200 man
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:11:16 #183
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157943476
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 12:52 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dit is ook de laatste FM die ik koop, heb er dit jaar totaal geen zin meer in.
Precies die gedachte loop ik ook al 5 jaar mee rond. Nu 5 FM's later sta ik weer op het punt fm 16 aan te schaffen :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:12:48 #184
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157943518
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dion heten :')
Zooo 2014 :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157944218
Als ik in de beker van amateurs zou winnen in de derde ronde, dan zou ik in de vierde ronde moeten aantreden tegen Rijnsburgse boys of PSV. PSV had een thuis wedstrijd en ze moesten tegen amateurs dus ik had wel verwacht dat die zouden winnen.

_O- niet dus. 1-1 en na penalties verloren. Is toch net wat makkelijker die amateurs dan een uitwedstrijd in eindhoven. Ajax ligt ook al uit de beker. :)
Feyenoord Rotterdam
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 13:46:38 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157944386
Hier heeft Telvanni II zelfs Vitesse uit de beker getrapt :D Geen van m'n basisspelers en bankzitters kon mee omdat ik op dezelfde dag tegen Nieuw-Buinen (kent u die?) aan moest tredem, dus het is een geweldige stunt *O*

Het eerste staat in de volgende ronde tegen Volendam, het tweede moet het tegen Utrecht opnemen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 13:52:10 #187
42184 crew  DaMart
pi_157944522
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 12:52 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dit is ook de laatste FM die ik koop, heb er dit jaar totaal geen zin meer in.
Dat riep ik drie jaar geleden ook... en toen kocht ik FM16 weer :@ :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_157946047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier heeft Telvanni II zelfs Vitesse uit de beker getrapt :D Geen van m'n basisspelers en bankzitters kon mee omdat ik op dezelfde dag tegen Nieuw-Buinen (kent u die?) aan moest tredem, dus het is een geweldige stunt *O*

Het eerste staat in de volgende ronde tegen Volendam, het tweede moet het tegen Utrecht opnemen.
Heb je Telvanni via dat Maak een club gemaakt in FM? En hoe ver ben jij ondertussen in je game?
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:21:23 #189
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157946278
Kan Donyell Malen inmiddels wel oppikken. Heb hem gehuurd van Arsenal en daarbij een koopclausule van 15 miljoen bedongen. Wil ik op zich best betalen, alleen meneer wil ruim 25k per week en eerste elftalvoetbal. ;(

Heb 'm laten begeleiden en dat heeft z'n vastberadenheid positief beïnvloed.



Komt terug van een blessure, krijgt wat meer speeltijd en ontwikkelt zich verder prima. Lijkt me een prima aankoop.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 15:28:50 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157946434
Wajoo, win net in de EL groepsfase met 1-4 van Granada, het stond na 8 min al 0-3 :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157946775
Is de game al een beetje bugvrij ? M.a.w. zijn er al voldoende updates/patches etc.
U MAD?
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 15:47:06 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157946817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:11 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Heb je Telvanni via dat Maak een club gemaakt in FM? En hoe ver ben jij ondertussen in je game?
Nope, in de ditor van FM14 gemaakt, zit nu in seizoen 2020-21.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157946925
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Precies die gedachte loop ik ook al 5 jaar mee rond. Nu 5 FM's later sta ik weer op het punt fm 16 aan te schaffen :'(
Ik heb exact dit, maar heb me tot nu toe weten te bedwingen :P

Heb fm15 ook al een aantal weken niet meer aangeraakt. Toch gok ik dat als ik hem ergens voor weinig geld tegen kom, ik fm16 wel weer zal kopen }:|
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:30:50 #194
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157947675
Holy shit. :D




Wat een geld. Donny dan eindelijk echt basis.

Ruim 75 miljoen om te investeren nu. Geen idee waarin want Nederlands talent is schaars. :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 16:38:12 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157947844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit. :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een geld. Donny dan eindelijk echt basis.

Ruim 75 miljoen om te investeren nu. Geen idee waarin want Nederlands talent is schaars. :@
Wat een bedrag _O- Is die vent echt zo goed in jouw game?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:41:49 #196
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157947935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat een bedrag _O- Is die vent echt zo goed in jouw game?
Ik heb wel gemerkt dat je bij grote interesse gewoon moet blijven afwijzen, gewoon continu. Voor jezelf een prijs benoemen en daaraan vasthouden. Na een tijdje komen ze dan alsnog terug en betalen ze uiteindelijk na onderhandelen het volle pond.

Gudelj was erg goed bij mij, maar van de Beek gaat hem denk ik moeiteloos opvolgen. :) Haalt nu al ongeveer dezelfde gemiddeldes.





Inmiddels ook al wonderkind zie ik _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157948073
Transferperiode zijn echt een hel dit jaar. Krijg letterlijk 25 offers per week en iedere club blijft terugkomen met exact hetzelfde bod. En als een speler niet boos is na afwijzen van bod 1 tot 9 dan is hij het wel bij bod 10.

En ze reageren ook niet meer normaal als je dan met ze gaat praten. Wat je ook doet..Ze blijven boos 9 vd 10 keer. En al mijn 16-jarigen willen binnen een jaar de CL winnen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:50:22 #198
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157948166
Wonderkind in mijn huidige selectie:

Matthijs de Ligt, CB/CDM, 18 jaar
Martin Odegaard, CAM, AMR, 19 jaar
Vaclav Cerny, AMR, AML, 18 jaar
Donny van de Beek, CM/CDM, 20 jaar
Abdelhak Nouri, CM/CAM, 20 jaar
Che Nunnely, AMR, 18 jaar

Wonderkind geweest (verspringt nog weleens)


Riechedly Bazoer, CB/CDM/CM, 21 jaar
Jairo Riedewald, CB/VL/CDM, 21 jaar
Andrija Zivkovic, MR/AMR/AML, 21 jaar

9 in mijn huidige selectie :~. Ik heb er echt nog nooit zoveel gehad. Wtf. Net deze knul ook maar bij het eerste elftal gehaald. Gaat er ook eentje worden denk ik.



Potentie om beter te worden dan Riedewald. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Transferperiode zijn echt een hel dit jaar. Krijg letterlijk 25 offers per week en iedere club blijft terugkomen met exact hetzelfde bod. En als een speler niet boos is na afwijzen van bod 1 tot 9 dan is hij het wel bij bod 10.

En ze reageren ook niet meer normaal als je dan met ze gaat praten. Wat je ook doet..Ze blijven boos 9 vd 10 keer. En al mijn 16-jarigen willen binnen een jaar de CL winnen :')
True ja. Irritant, maar fuck ze. _O- Ik breek die transferbeloftes zo vaak, uiteindelijk draaien ze wel bij en tekenen ze wel bij.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lindgren. op 01-12-2015 18:28:17 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157948184


Moet ik dus opzoek naar een rechtsbuiten, want Laursen is nog geen selectie materiaal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:55:09 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157948280
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Moet ik dus opzoek naar een rechtsbuiten, want Laursen is nog geen selectie materiaal
Nunnely misschien haalbaar? :) Anders misschien Marko Pjaca, Zekhnini of Bilal?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157948395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nunnely misschien haalbaar? :) Anders misschien Marko Pjaca, Zekhnini of Bilal?
Allemaal ff scouten :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 17:00:45 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157948413
Hier is het elke transferperiode weer raak, waar Spaanse clubs zo'n 2,5 tot 3 miljoen op deze drie basisspelers bieden:







Voor minder dan 15M per stuk gaan ze echt niet weg, maar ze blijven het zowat 2x per week proberen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:10:08 #203
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157948609
Ik voel je pijn



:P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157948668
Dion heten _O_
FUT in het Nederlands :')
FM in het Nederlands :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:14:07 #205
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157948687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Dion heten _O_
FUT in het Nederlands :')
FM in het Nederlands :')
FUT in het Nederlands :')
FM in het Nederlands omdat ik de stats al jaren in een oogopslag zo lees :Y :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157948737
Ik ga Jong Ajax zelf maar managen denk ik..Want Andries :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:27:50 #207
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157948956
Dacht het hier net al gepost te hebben, maar blijkbaar iets misgegaan met plaatsen.

Las op Reddit een interessant stukje en het werkt tot nu toe prima. Begin de wedstrijd standaard, maar hou de spelersratings van de tegenstander in de gaten. Als je merkt dat er een verdedigende speler duidelijk minder goed in de wedstrijd zit dan de rest, ga dan full slaughter op 'm. :@ Tactiek -> tegenstander, man marking op die speler aanzetten en fel tackelen. Heb al een paar keer gehad dat er grote kansen uitkomen omdat hij zenuwachtig speelt, opgejaagd wordt en balverlies lijdt. Werkt ook goed bij jonkies achterin met weinig ervaring.

En ik doe het stiekem ook bij lichtgeblesseerde spelers :@

Vond deze direct na de wedstrijd daarom wel grappig :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 17:43:22 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157949252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dacht het hier net al gepost te hebben, maar blijkbaar iets misgegaan met plaatsen.

Las op Reddit een interessant stukje en het werkt tot nu toe prima. Begin de wedstrijd standaard, maar hou de spelersratings van de tegenstander in de gaten. Als je merkt dat er een verdedigende speler duidelijk minder goed in de wedstrijd zit dan de rest, ga dan full slaughter op 'm. :@ Tactiek -> tegenstander, man marking op die speler aanzetten en fel tackelen. Heb al een paar keer gehad dat er grote kansen uitkomen omdat hij zenuwachtig speelt, opgejaagd wordt en balverlies lijdt. Werkt ook goed bij jonkies achterin met weinig ervaring.

En ik doe het stiekem ook bij lichtgeblesseerde spelers :@

Vond deze direct na de wedstrijd daarom wel grappig :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel slim ja :o

Zit hier trouwens met een hele aparte verdediger:



Bazige stats voor z'n leeftijd, toch? Hij is na vergelijkingen de beste verdediger die ik heb, maar om de een of andere reden scoort hij in de competitie nooit hoger dan een 6.3. Bij de reserves haalt hij gemiddeld een 7.8, is jeugdinternational (en vice-aanvoerder) en doet het daar ook goed.

Aangezien hij steeds om speeltijd loopt te zeuren en vervolgens een paar joekels van blunders maakt omdat ik hem toch maar weer opstel, heb ik besloten om hem te verkopen. Nog geen dag later staat AS Monaco voor hem aan de deur en meneer is verkocht :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157949354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dacht het hier net al gepost te hebben, maar blijkbaar iets misgegaan met plaatsen.

Las op Reddit een interessant stukje en het werkt tot nu toe prima. Begin de wedstrijd standaard, maar hou de spelersratings van de tegenstander in de gaten. Als je merkt dat er een verdedigende speler duidelijk minder goed in de wedstrijd zit dan de rest, ga dan full slaughter op 'm. :@ Tactiek -> tegenstander, man marking op die speler aanzetten en fel tackelen. Heb al een paar keer gehad dat er grote kansen uitkomen omdat hij zenuwachtig speelt, opgejaagd wordt en balverlies lijdt. Werkt ook goed bij jonkies achterin met weinig ervaring.

En ik doe het stiekem ook bij lichtgeblesseerde spelers :@

Vond deze direct na de wedstrijd daarom wel grappig :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die krijgen altijd een speciale behandeling })
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:35:18 #210
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157950224





Oh, en



:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:50:33 #211
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157950604
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Dion heten _O_
FUT in het Nederlands :')
FM in het Nederlands :')
Het is de schuld van de Rabobank.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:53:58 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157950678
Blijven afwijzen jongens, blijven afwijzen. Dat is de key.



Houdoe. 14.gif
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:54:52 #213
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157950702
Waar kon je ook alweer een key kopen met iDeal?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:01:15 #214
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157950855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:54 schreef dion_v_k het volgende:
Waar kon je ook alweer een key kopen met iDeal?
http://www.cdkeys.com/pc/(...)-pc-mac-cd-key-steam
Deze had ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:06:52 #215
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157950983
quote:
Ja zag ik ook, maar paypal ;(
Heb geloof ik vorig jaar wel een account aangemaakt en 15 gekocht maar weet al niet meer hoe het werkt :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:10:07 #216
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157951071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja zag ik ook, maar paypal ;(
Heb geloof ik vorig jaar wel een account aangemaakt en 15 gekocht maar weet al niet meer hoe het werkt :')


kan daar gewoon hoor
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 19:11:50 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157951124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja zag ik ook, maar paypal ;(
Heb geloof ik vorig jaar wel een account aangemaakt en 15 gekocht maar weet al niet meer hoe het werkt :')
Paypal kun je aan je bankrekening koppelen, handig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:19:50 #218
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157951318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kan daar gewoon hoor
Toch maar even de moeite gedaan om PayPal op te starten, blijken er nog 4 hele euros op te staan _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:20:09 #219
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157951331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:19 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Toch maar even de moeite gedaan om PayPal op te starten, blijken er nog 4 hele euros op te staan _O_
oeps foutje :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:21:36 #220
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157951361
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Paypal kun je aan je bankrekening koppelen, handig.
Bedankt Dries.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 19:24:17 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157951434
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:21 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Bedankt Dries.
Graag gedaan, Frederik.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:35:11 #222
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157951770


:{
:'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:44:01 #223
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157952007
Upgrade je internet man.

Was bij mij echt een half uurtje ofzo.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157952012
quote:
Ik heb Bergwijn ook weer terug :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 19:45:07 #225
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157952024
Halverwege de competitie:



Twente zit in een dikke vormdip, die stonden met 36 uit 12 schitterend bovenaan, maar hebben uit de laatste 5 duels maar 1 lullig punt gepakt. Vind ik helemaal niet erg.

Telvanni op weg naar de tweede titel? _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:46:36 #226
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157952060
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:44 schreef Rauw. het volgende:
Upgrade je internet man.

Was bij mij echt een half uurtje ofzo.
Weet niet waarom ie dat aangaf. was na een paar minuten klaar met 3mb/s
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157952074
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:48:01 #228
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157952092
quote:
Heb ik ook al gedaan ja :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157952125
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Heb ik ook al gedaan ja :P
Die spelers van dat lijstje zijn niet echt haalbaar. Die Pjaca gaat voor 25mil ineens weg _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:06:05 #230
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157952627
quote:
Zal die wel eens toevoegen want ik knip en plak al jaren alle logos, kits en facepacks van 2013.
Elk jaar weer krijgt Rooney z'n kale klets terug _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157953600
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Zal die wel eens toevoegen want ik knip en plak al jaren alle logos, kits en facepacks van 2013.
Elk jaar weer krijgt Rooney z'n kale klets terug _O-
dit gaat over regens. Zonder dit ziet elke regen er uit als een surfnazi uit de jaren 80
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 20:41:02 #232
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157953641
Surfnazi _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157953810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

dit gaat over regens. Zonder dit ziet elke regen er uit als een surfnazi uit de jaren 80
Dit jaar is het wel erg ja :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:53:24 #234
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157954006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

dit gaat over regens. Zonder dit ziet elke regen er uit als een surfnazi uit de jaren 80
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:10:59 #235
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157954565


:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 21:12:22 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157954612
Kwartfinale beker:



Die boys van mij toch _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:49:45 #237
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157955637
Zo, bijna 2 uur aan het downloaden geweest :')
Tijd om met Ajax jeugd (eigen jeugd dit dat) de CL te gaan winnen _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157955841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
Zo, bijna 2 uur aan het downloaden geweest :')
Tijd om met Ajax jeugd (eigen jeugd dit dat) de CL te gaan winnen _O_
Wedden dat ik straks toch weer een elftal met allemaal standaard talenten uit het buitenland zie? :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:01:07 #239
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157955937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wedden dat ik straks toch weer een elftal met allemaal standaard talenten uit het buitenland zie? :P
Je moet toch ook langzaam ergens naartoe werken :(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:03:52 #240
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157956013
Waarom heeft Duitsland nog steeds fake players :{
Heb deze gedownload :

http://www.fmscout.com/a-fm16-real-names-license-fix.html

Edit:

Afbeeldingen van alle stadions doen het ook niet.
De rest wel.. iemand hier ook last van?

Edit: in dit scherm weer wel
vreemd allemaal :O

[ Bericht 18% gewijzigd door dion_v_k op 01-12-2015 22:26:12 ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 22:29:01 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157956789
Fakebestandje wissen, dan moet het goed komen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:29:45 #242
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157956805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fakebestandje wissen, dan moet het goed komen.
Heb alles gewist en de gedownloade files teruggeplaatst maar noppes :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:34:49 #243
231633 Xummon
of toch niet?
pi_157956955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:29 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Heb alles gewist en de gedownloade files teruggeplaatst maar noppes :'(
Moet je wrl nieuwe game starten, in al bezige game blijft de nepnaam staan
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:45:29 #244
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157957336
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:34 schreef Xummon het volgende:

[..]

Moet je wrl nieuwe game starten, in al bezige game blijft de nepnaam staan
Klopt. Duitsland is nu in orde maar Jan Jansen blijft aan als bondscoach van Oranje -O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:04:19 #245
231633 Xummon
of toch niet?
pi_157958006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Klopt. Duitsland is nu in orde maar Jan Jansen blijft aan als bondscoach van Oranje -O-
JJ blijft evenals de namen van de duitse clubs
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:49:29 #246
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_157959268
Abate speelt nu al 3 seizoenen ver boven zijn niveau :D

Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  woensdag 2 december 2015 @ 00:09:49 #247
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157959643
Cerny scoort even 8 Eredivisiewedstrijden op rij. :P Veelal als ondersteunende vleugelspits. 11 goals in totaal _O- En nog 3 assists.



Edit: Het lag misschien meer aan wie er linksbuiten stond :+



[ Bericht 9% gewijzigd door Lindgren. op 02-12-2015 00:22:37 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157959898
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Cerny scoort even 8 Eredivisiewedstrijden op rij. :P Veelal als ondersteunende vleugelspits. 11 goals in totaal _O- En nog 3 assists.

[ afbeelding ]

Edit: Het lag misschien meer aan wie er linksbuiten stond :+

[ afbeelding ]
Almere gepromoveerd en nog steeds een samenwerkingsverband? Andere jaren werd dat dan automatisch verbroken. Wel chill om wat spelers die kant op te sturen dan :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 00:31:53 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157959901
Godsamme, daarnet een bekerpot tegen PSV, stond na 79 minuten riant 4-0 voor en 7 min later was het ineens 4-3 _O- Het was daarna nog 8 minuten billenknijpen (4 min extra tijd) waarin PSV tweemaal de lat raakte en eenmaal een 100000% kans om zeep hield, maar we zijn door naar de halve finale *O*

Jong Telvanni heeft met 3-0 van NAC verloren, mijn volgende tegenstander. Daarna ontmoet ik Twente of Ajax in de finale en hoop de dubbel te halen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157959924
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Klopt. Duitsland is nu in orde maar Jan Jansen blijft aan als bondscoach van Oranje -O-
Workaround als je al een lopende game hebt: http://sortitoutsi.net/comments/get/292886
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 01:06:13 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157960242
OOOOOH JONGENS! :o :D *O*

Ik verloor uit bij Braga (1e ronde knockout EL) met 2-1. Nu speel ik ze thuis VOL-LE-DIG van de mat en win met maarliefst 8-1 :D _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157960551
Arme Joop..pas 16 jaar oud en nu al haaruitval ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 december 2015 @ 11:42:54 #253
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157961143
Veltman voor 22,5 miljoen verkocht aan PSG. De Ligt is inmiddels minstens zo goed. :)

Ook Richairo Zivkovic verkocht. Presteerde weinig en kon voor 23 miljoen naar QPR. Deal. Toen nog wel een spits moeten vinden om te laten concurreren met Donyell Malen. Ik kwam uit bij Maxi Romero. Sporting wilde 'm absoluut niet kwijt, dus ik besloot om z'n clausule van 37 miljoen te lichten :D

Hij is ook een wonderkind.



Heerlijke stats voor een 19-jarig knulletje.

Zijn entree is op z'n minst opvallend te noemen. Eerste duel tegen ADO niet gescoord, mager zesje gescoord. Tweede wedstrijd tegen Feyenoord niet gescoord en zelfs een rode kaart gepakt.

En toen ging 'ie los. _O_





Wat een god. _O-

Veltman dus wel weg, heb als back up Keziah Veendorp van Groningen gekocht. (10 miljoen :') Nederlanders..) Lijkt me een prima stand in voor De Ligt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 11:50:19 #254
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157961292
Helaas laten de financien in mijn game het niet toe om zulke wonderkids te kopen.
Ik hoop op Europees voetbal na huidig seizoen, zodat ik de kas wat kan proberen te spekken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 2 december 2015 @ 12:02:55 #255
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157961570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Arme Joop..pas 16 jaar oud en nu al haaruitval ;(
[ afbeelding ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157962422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom heeft Duitsland nog steeds fake players :{
Heb deze gedownload :

http://www.fmscout.com/a-fm16-real-names-license-fix.html

Edit:

Afbeeldingen van alle stadions doen het ook niet.
De rest wel.. iemand hier ook last van?

Edit: in dit scherm weer wel [ afbeelding ]
vreemd allemaal :O
Dan doe je toch echt iets verkeerd, maar gebruik altijd deze :

http://sortitoutsi.net/do(...)10-for-fm16-13112015

Waar moeten de stadions het nog meer doen dan? En misschien een keer cache legen, afsluiten en weer opstarten?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157962448
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Veltman voor 22,5 miljoen verkocht aan PSG. De Ligt is inmiddels minstens zo goed. :)

Ook Richairo Zivkovic verkocht. Presteerde weinig en kon voor 23 miljoen naar QPR. Deal. Toen nog wel een spits moeten vinden om te laten concurreren met Donyell Malen. Ik kwam uit bij Maxi Romero. Sporting wilde 'm absoluut niet kwijt, dus ik besloot om z'n clausule van 37 miljoen te lichten :D

Hij is ook een wonderkind.

[ afbeelding ]

Heerlijke stats voor een 19-jarig knulletje.

Zijn entree is op z'n minst opvallend te noemen. Eerste duel tegen ADO niet gescoord, mager zesje gescoord. Tweede wedstrijd tegen Feyenoord niet gescoord en zelfs een rode kaart gepakt.

En toen ging 'ie los. _O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een god. _O-

Veltman dus wel weg, heb als back up Keziah Veendorp van Groningen gekocht. (10 miljoen :') Nederlanders..) Lijkt me een prima stand in voor De Ligt.
Met wat voor tactiek werk jij eigenlijk?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 13:03:47 #258
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157962937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Met wat voor tactiek werk jij eigenlijk?
Vooral met deze





Als het niet lekker loopt, switch ik naar iets directer, maar meestal boek ik hiermee eenvoudig resultaat. Ben alleen op zoek naar een tactiek om de grote clubs (Chelsea, Barcelona) buitenshuis aan te pakken. Dat lukt nog niet. Thuis kunnen we ze meestal prima aan, uit niet.



Mijn AML en AMR wisselen nog weleens, dus soms is de ene kant een hangende vleugelspits en de andere een normale en de wedstrijd erna weer andersom. Daarbij wissel ik de taak van de backs ook. Als de AML een hangende vleugelspits is, komt de back er continu overheen, als hij een gewone vleugelspits is, niet. Ik gaf eerder al aan dat ik veel tweak in mijn tactiek, maar echt dusdanig verschil merk ik niet (meer). Het staat wel aardig.

In de wedstrijd zelf wil ik ook nog weleens reageren. Merk ik dat de spitsen van de tegenstander snel zijn en op de counter loeren, laat ik mijn defensie een stapje terugzetten en pass ik iets directer.

Heeft er iemand een leuke corner setup? Of tips voor mijn huidige tactiek, qua duidelijke tegenstrijdigheden?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157963105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Arme Joop..pas 16 jaar oud en nu al haaruitval ;(
[ afbeelding ]
Joop Bos?
U MAD?
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 13:53:28 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157963969
Hoplakee, Spartak Moskou wordt ook aan de zegekar gebonden *O* Uit 1-2 winst en thuis 5-2 winst, op naar de kwartfinale van de EL :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 14:13:49 #261
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157964342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:03 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Vooral met deze

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als het niet lekker loopt, switch ik naar iets directer, maar meestal boek ik hiermee eenvoudig resultaat. Ben alleen op zoek naar een tactiek om de grote clubs (Chelsea, Barcelona) buitenshuis aan te pakken. Dat lukt nog niet. Thuis kunnen we ze meestal prima aan, uit niet.

[ afbeelding ]

Mijn AML en AMR wisselen nog weleens, dus soms is de ene kant een hangende vleugelspits en de andere een normale en de wedstrijd erna weer andersom. Daarbij wissel ik de taak van de backs ook. Als de AML een hangende vleugelspits is, komt de back er continu overheen, als hij een gewone vleugelspits is, niet. Ik gaf eerder al aan dat ik veel tweak in mijn tactiek, maar echt dusdanig verschil merk ik niet (meer). Het staat wel aardig.

In de wedstrijd zelf wil ik ook nog weleens reageren. Merk ik dat de spitsen van de tegenstander snel zijn en op de counter loeren, laat ik mijn defensie een stapje terugzetten en pass ik iets directer.

Heeft er iemand een leuke corner setup? Of tips voor mijn huidige tactiek, qua duidelijke tegenstrijdigheden?
Voor de uitwedstrijden; de linie van Van de Beek en Bazoer een tikje terug.
Van de Beek als Regista en Bazoer als VM

Edit:
En Counteren maar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 14:19:48 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157964447
Heuj, moet in de kwartfinale tegen Charleroi, geef mezelf een goeie kans om door te stoten naar de halve finale, waar ik Fenerbahçe of Inter tegenkom. Dat zal zeer waarschijnlijk het eindstation zijn.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 14:35:12 #263
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157964743
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Voor de uitwedstrijden; de linie van Van de Beek en Bazoer een tikje terug.
Van de Beek als Regista en Bazoer als VM

Edit:
En Counteren maar.
Thanks. :) Ik ga het zo proberen. Thuis Chelsea opgerold, dus we staan er goed voor in een loodzware poule. Barca uit was echt niet te houden.





Edit: Doorslaand succes :')



Uiteraard ook weer exact genoeg om op onderling resultaat door te gaan zometeen. :r Chelsea wint sowieso van Midtjylland, dus heb ik aan een gelijkspel tegen Barca al niet meer genoeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lindgren. op 02-12-2015 14:53:33 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 15:02:52 #264
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157965249
Werkt bij mij uit tegen de betere ploegen uit de competitie vrijwel altijd. (0-4 Legia Warsawa, 0-3 Piast etc)

wellicht het verschil tussen Ekstraklassa en Champions Cup :+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 2 december 2015 @ 15:30:47 #265
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157965825
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Werkt bij mij uit tegen de betere ploegen uit de competitie vrijwel altijd. (0-4 Legia Warsawa, 0-3 Piast etc)

wellicht het verschil tussen Ekstraklassa en Champions Cup :+
Tja, jammer. Zeker omdat Chelsea uiteraard met gemak wint van Midtjylland.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 15:31:22 #266
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157965832
haha oh wacht



Fuck aanpassen aan de tegenstander. _O- Gewoon uitgaan van eigen kracht.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 15:32:13 #267
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157965847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Arme Joop..pas 16 jaar oud en nu al haaruitval ;(
[ afbeelding ]
_O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  woensdag 2 december 2015 @ 15:34:21 #268
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157965889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:03 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Vooral met deze

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als het niet lekker loopt, switch ik naar iets directer, maar meestal boek ik hiermee eenvoudig resultaat. Ben alleen op zoek naar een tactiek om de grote clubs (Chelsea, Barcelona) buitenshuis aan te pakken. Dat lukt nog niet. Thuis kunnen we ze meestal prima aan, uit niet.

[ afbeelding ]

Mijn AML en AMR wisselen nog weleens, dus soms is de ene kant een hangende vleugelspits en de andere een normale en de wedstrijd erna weer andersom. Daarbij wissel ik de taak van de backs ook. Als de AML een hangende vleugelspits is, komt de back er continu overheen, als hij een gewone vleugelspits is, niet. Ik gaf eerder al aan dat ik veel tweak in mijn tactiek, maar echt dusdanig verschil merk ik niet (meer). Het staat wel aardig.

In de wedstrijd zelf wil ik ook nog weleens reageren. Merk ik dat de spitsen van de tegenstander snel zijn en op de counter loeren, laat ik mijn defensie een stapje terugzetten en pass ik iets directer.

Heeft er iemand een leuke corner setup? Of tips voor mijn huidige tactiek, qua duidelijke tegenstrijdigheden?
Zivkovic is hier ook de eerste aankoop. Over een jaar is het toch eigen jeugd w/
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:39:54 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157965985
Genottelijk weekje hier:
- win de halve bekerfinale met 1-0 van NAC;
- versla Charleroi over twee wedstrijden met 7-3 en heb het record van meeste goals in de EL ooit te pakken (50);
- sta op het punt kampioen van Nederland te worden. Twente verliest met 2-0 van Heerenveen, als ik van Vitas win ben ik niet meer in te halen.

edit: 1-0 van Vitas verloren. Zometeen dan maar thuis kampioen worden tegen Cambuâh.

[ Bericht 13% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 02-12-2015 15:47:35 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 15:44:45 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966077
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Zivkovic is hier ook de eerste aankoop. Over een jaar is het toch eigen jeugd w/
:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966237
Mijn spelers gaan steeds meer salaris eisen. :') Daar heb ik helemaal geen zin in. Karsdorp, van Beek, Vermeer, Kuyt enz die ruim 70k per week vragen. Zelfs mijn wisselspelers worden helemaal gek. Lekker 40-50k om op de bank te zitten :').

Volgende transfer periode moet ik toch echt naar de toekomst gaan kijken en talenten aantrekken.
Ik ben overigens bang dat ik Schuurman ga verliezen. Die vraagt geen bizar salaris. 15-20k, maar hij wil na 10 wedstrijden 40k hebben. :')
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:56:39 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157966288
Ondanks een rode kaart in de eerste helft win ik met 3-0 van Cambuur: voor de tweede keer in de historie KAMPIOEN van de eredivisie in seizoen 2020-21! *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157966316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:35 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Thanks. :) Ik ga het zo proberen. Thuis Chelsea opgerold, dus we staan er goed voor in een loodzware poule. Barca uit was echt niet te houden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit: Doorslaand succes :')

[ afbeelding ]

Uiteraard ook weer exact genoeg om op onderling resultaat door te gaan zometeen. :r Chelsea wint sowieso van Midtjylland, dus heb ik aan een gelijkspel tegen Barca al niet meer genoeg.
http://sortitoutsi.net/graphics/style/3/metallic-logos

doe het
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 16:00:19 #274
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966354
quote:
I know, ik heb dat echt elk jaar veel te laat. :P Thanks. Nooit zin om ze op te zoeken. :@

En die 4gb staat me ook een beetje tegen :') nondeju

En nog een account aanmaken ook :'( Van kwaad tot erger
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966414
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

I know, ik heb dat echt elk jaar veel te laat. :P Thanks. Nooit zin om ze op te zoeken. :@

En die 4gb staat me ook een beetje tegen :') nondeju

En nog een account aanmaken ook :'( Van kwaad tot erger
Heb ooit bij 15 of 14 allemaal linkjes gepost voor in de OP, misschien maar weer eens doen :P

Ah ja, account heb ik er sowieso en volgens mij heb ik tijdens FM15 10 euro betaald vanwege downloads :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 16:06:02 #276
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb ooit bij 15 of 14 allemaal linkjes gepost voor in de OP, misschien maar weer eens doen :P

Ah ja, account heb ik er sowieso en volgens mij heb ik tijdens FM15 10 euro betaald vanwege downloads :P
Erg handig dit ja. _O- Moet ze nog in 7 aparte downloads binnenhalen ook. Ach ja.

Edit: oké, nvm :') zoek wel een andere manier.



Maar precies om dit soort kutdingen duurt het bij mij altijd eeuwen voordat ik ernaar ga zoeken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966543
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Erg handig dit ja. _O- Moet ze nog in 7 aparte downloads binnenhalen ook. Ach ja.

Edit: oké, nvm :') zoek wel een andere manier.

[ afbeelding ]

Maar precies om dit soort kutdingen duurt het bij mij altijd eeuwen voordat ik ernaar ga zoeken.
Enige reden waarom ik die gebruik is omdat ze er bijna allemaal in zitten

Anders deze proberen? : http://www.logo-world.net/tcm16-logos-fm16-en/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 16:13:12 #278
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157966575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Erg handig dit ja. _O- Moet ze nog in 7 aparte downloads binnenhalen ook. Ach ja.

Edit: oké, nvm :') zoek wel een andere manier.

[ afbeelding ]

Maar precies om dit soort kutdingen duurt het bij mij altijd eeuwen voordat ik ernaar ga zoeken.
http://www.fmscout.com/a-standard-logos-megapack-2016.html

Deze heb ik. 2 downloads van 5 minuten _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:13:59 #279
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Enige reden waarom ik die gebruik is omdat ze er bijna allemaal in zitten

Anders deze proberen? : http://www.logo-world.net/tcm16-logos-fm16-en/
Die heb ik inmiddels binnen ja. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

http://www.fmscout.com/a-standard-logos-megapack-2016.html

Deze heb ik. 2 downloads van 5 minuten _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Die heb ik inmiddels binnen ja. :)
Prima ^O^ Nog meer mensen aan de logo's, staat toch een stuk beter :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157966655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voel je pijn

[ afbeelding ]

:P
Is Arango ooit fit bij jou? In mijn game heeft 'ie de ene blessure na de andere.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:21:34 #282
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Is Arango ooit fit bij jou? In mijn game heeft 'ie de ene blessure na de andere.
Valt mee. Een paar korte blessures.



Krijgt alleen veel te weinig speeltijd en zal zich nooit zo goed ontwikkelen als mogelijk. Uitleenbeurt deed ook weinig goeds. Wordt wel langzaam beter, maar die 4* gaat 'ie echt niet halen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 16:25:12 #283
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966747
Ziet er inderdaad netjes uit, Nick. Thanks.



Edit: Ik blijf intussen verder doorspammen hoor. Als iemand het irritant vindt worden, hoor ik het wel :+




:~
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966796
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ziet er inderdaad netjes uit, Nick. Thanks.

[ afbeelding ]

Edit: Ik blijf intussen verder doorspammen hoor. Als iemand het irritant vindt worden, hoor ik het wel :+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:~
Kijk, helemaal prima!

Beide trouwens _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 16:29:11 #285
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157966813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Prima ^O^ Nog meer mensen aan de logo's, staat toch een stuk beter :D
Bij mij is het zo erg dat ik spelers zonder foto niet koop :') ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157966868


Nou, dit gaat dus leuk worden



haha vooruit dan _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 16:34:27 #287
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157966896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, dit gaat dus leuk worden

[ afbeelding ]

haha vooruit dan _O-
Zenit en Celtic moeten wel te doen zijn, toch? :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157966930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:34 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zenit en Celtic moeten wel te doen zijn, toch? :)
Vorig jaar ging ik voor plek 3, werd ineens 2e. Hopelijk lukt dat nu ook, al is Zenit uit wel lastig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157966956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:21 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Valt mee. Een paar korte blessures.

[ afbeelding ]

Krijgt alleen veel te weinig speeltijd en zal zich nooit zo goed ontwikkelen als mogelijk. Uitleenbeurt deed ook weinig goeds. Wordt wel langzaam beter, maar die 4* gaat 'ie echt niet halen.
Ik heb hetzelfde. Hoop dat ik hem kan lozen in de zomerstop. Die Romero doet het wel heel goed voor jou. Ik had 'm in eerste instantie een jaartje gehuurd maar daarna toch Zivkovic gekocht. Spijt van :'(

Gister overigens de cup met de grote oren gepakt _O_ _O_ Chelsea en Bayern uitgeschakeld op uitdoelpunten en Barca in de finale verslagen. Geheel onverwacht en ging eigenlijk helemaal nergens over. Vooral omdat ik in de competitie met veel pijn en moeite 2e werd.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:44:38 #290
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967113
De tijd van Odegaard is voorbij. Na 72 wedstrijden en 20 goals komt FC Barcelona langs met een bod van 15 miljoen, ik geef aan dat ik er 70 miljoen + 20% voor wil hebben en ze accepteren 8)7





Ik wil graag doorgroeien naar de Europese top, maar met dit soort bedragen zijn jongens als deze echt niet meer te houden. Doei knul. Het was mooi. :'(

Nouri vanaf nu elke wedstrijd basis. Nunnely dus ook weer wat meer minuten. Het vult elkaar mooi aan, maar dat houdt een keer op natuurlijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157967136
Hoe doen jullie al die screenshots zo snel maken en posten? :P
Ga ik ook is een verslagje maken.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:45:43 #292
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:36 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Hoop dat ik hem kan lozen in de zomerstop. Die Romero doet het wel heel goed voor jou. Ik had 'm in eerste instantie een jaartje gehuurd maar daarna toch Zivkovic gekocht. Spijt van :'(

Gister overigens de cup met de grote oren gepakt _O_ _O_ Chelsea en Bayern uitgeschakeld op uitdoelpunten en Barca in de finale verslagen. Geheel onverwacht en ging eigenlijk helemaal nergens over. Vooral omdat ik in de competitie met veel pijn en moeite 2e werd.
Lekker. _O_ Met welk team?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 16:45:57 #293
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967146
quote:
4s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe doen jullie al die screenshots zo snel maken en posten? :P
Ga ik ook is een verslagje maken.
http://puush.me/

Werkt perfect!

Ctrl-shift-4 en je kunt een vakje trekken waar 'ie automatisch een screenshot maakt + uploadt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 16:46:57 #294
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967167


:@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 16:47:14 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157967172
Mwoaaah Gertjuuuuh! :D Eerst met 2-0 van Fenerbahçe winnen en daarna de beker winnen door Ajax met 1-0 te verslaan *O* Als ik uit ook van Fener win, of gelijkspeel, sta ik in de EL-finale tegenover United!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 16:47:49 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157967186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

http://puush.me/

Werkt perfect!

Ctrl-shift-4 en je kunt een vakje trekken waar 'ie automatisch een screenshot maakt + uploadt.
Daar heb ik Ctrl+Alt+A van gemaakt om de layout van het toetsenbord niet te verneuken :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 16:55:41 #297
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157967343


Die stadions vind ik wel echt tof _O_ _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157967445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Lekker. _O_ Met welk team?
Feyenoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:02:41 #299
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967481
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:00 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Feyenoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 17:03:41 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157967500
NEEEEE :'( het was na 90 minuten 2-0 in Turkije. In de eerste verlenging maak ik 2-1, daarna zij 3-1 en in de allerlaatste seconde wordt het 4-1 ;( Geen EL-finale voor Telvanni.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 17:04:55 #301
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967525
vol
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')