Nee dat is geen toeval. Ik wilde even opmerken dat het ordinair was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En gelijk ben jij terug in NWS-SC. Dat kan haast geen toeval zijn.
Wat dan? Zijn ze weer "guilty pleasures" op akoestische gitaar aan het coveren?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Specularium het volgende:
DWDD heeft zich weer overtroffen qua aidsness.
Noem je Corrie nu gewoon ordinair?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En gelijk ben jij terug in NWS-SC. Dat kan haast geen toeval zijn.
Dat hoort bij deze SC.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is geen toeval. Ik wilde even opmerken dat het ordinair was.
Nee. Ik stel slechts vast dat ze op het ordinaire afkomt....quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noem je Corrie nu gewoon ordinair?
Volgens mij ben ik niet zo ordinair hoor. Nou ja, ordinair betekent eigenlijk 'gewoon', gewoon ben ik wel natuurlijk.quote:
Dus je vond de TT van dit topic dus "gewoon" ?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet zo ordinair hoor. Nou ja, ordinair betekent eigenlijk 'gewoon', gewoon ben ik wel natuurlijk.
Nee die vond ik ordinair in de andere betekenisquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus je vond de TT van dit topic dus "gewoon" ?
Nu moet je het even gaan uitleggen hoor, want ik snap er geen kut meer van.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die vond ik ordinair in de andere betekenis
Ordinair betekent eigenlijk: normaal. Maar je gebruikt het ook als: goedkoop/vulgair.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu moet je het even gaan uitleggen hoor, want ik snap er geen kut meer van.
Dan vragen we het sp3c wel even.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ordinair betekent eigenlijk: normaal. Maar je gebruikt het ook als: goedkoop/vulgair.
Of zo, weet ik veel, ik schrijf niet voor de FP he, jullie zijn goed met taal ik niet
Zeg dan gewoon dat het een vulgaire TT is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ordinair betekent eigenlijk: normaal. Maar je gebruikt het ook als: goedkoop/vulgair.
Of zo, weet ik veel, ik schrijf niet voor de FP he, jullie zijn goed met taal ik niet
Je doet maar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan vragen we het sp3c wel even.
Het ordinair was een verwijzing naar VIquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het een vulgaire TT is.
Dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ordinair was een verwijzing naar VIMaar die pikten jullie niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |