quote:Op maandag 30 november 2015 15:51 schreef Crumpette het volgende:
Hier slaapt het! Dank voor het zand. JM, buikfoto hoor
ennnn wakker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op maandag 30 november 2015 16:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoort kei in het buiktopic![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 16:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi al!!
Ja dat heeft Saar ook,ben ook wel op zoek naar tips.quote:Op maandag 30 november 2015 18:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zo veel leuke, lastige en mooie dingen hier. Heel veel herkenbaar ookvind de foto's ook altijd zo leuk om om te zien!
Herkennen jullie dit probleempje misschien ook en weten jullie een oplossing? Onze kleine plast s'nachts zo veel dat hij altijd zijn pyjama en soms zelfs zijn trappelzak nat heeft. We geven hem s'nachts al een 4+ luier aan maar dat is nog niet genoeg.
Daar zat ik ook net aan te denken...quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:37 schreef Amsel het volgende:
Ach jemig DaD, wat zwaar! Zou het niet iets als oorontsteking kunnen zijn misschien, of zeg ik dan iets geks?
Ik praat niet over mijn nacht ivm Fokwet![]()
jm wat vervelend. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:00 schreef JufMariska het volgende:
Uk zou vandaag de hele dag naar J's moeder zodat wij herrie-klussen kunnen doen, maar vannacht is (niet onverwacht, maar wel heel snel gegaan ineens) zijn oma (haar moeder) overleden, dus hij blijft thuis. Ook gezellig, maar klustechnisch niet ideaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou oma dat leuk of niet leuk hebben gevonden? Dat is altijd mijn graadmeter om wel of niet mee te nemen. En het kind zelf natuurlijk. Fransje was ziek toen mijn opa overleed en V zou er nachtmerries van krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef JufMariska het volgende:
Goed nieuws exode!
En tnx, het is ok hoor voor iedereen, oma was 99 en ging maar achteruit. Zaterdag uitvaart, even bedenken of we uk meenemen () of een dag eerder aan mijn ouders uitbesteden oid.. Het is 2x 2 1/2u rijden ook nog
En hij is niet meer op een draagdoek->slaapleeftijd zeg maar. Ik zie ons 'm al 200x uit de boeketten plukken daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |