abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157920509
Sinterklaas heeft mijn vriend als brit ook niks mee idd, hij vindt het nogal een dubieus feest :') net als de rest van de wereld zeg maar. Maargoed, hij past zich maar even aan ^O^.

Razz, helaas. Poging 3 is zojuist mislukt, dacht dat ik hem dan maar even mee zou nemen in mijn bed, misschien dan wel slapen, maar nee. Lachend afwisselend op mijn hoofd willen klimmen/van het bed afduiken was het resultaat. Wel heel gezellig hoor :') O+ maar na een nachtwawawawafeestje geloof ik het nu wel.
pi_157920762
Zeg eens even tegen W dat 'ie A niet moet aansteken met z'n wilnieslapennie }:| . Kind ligt al vanaf 13:00 te kletsen in bed. Heel leuk, maar dit voorspelt niet veel goeds voor de middag :') .
pi_157920818
Sinterklaas O+ <O) Was jaren mijn favoriete feest, sinds ik op mezelf woon is het een beetje naar kerst gegaan, maar toch vind ik sinterklaas heerlijk.

Ik kwam vanochtend boven met Fietje, zet haar bij de tafel neer en kom er pas achter dat haar schoentje daar staat als ze zelf al de mandarijn eruit vist O+ Handje naar me uitsteken alsof ze wil zeggen: doe maar even pellen mam, deze is voor mij :D

Had vriend gisteravond geregeld, hehe :D Ik was er helemaal vrolijk van vanochtend.
pi_157920834
Echt he :') jij hoopte misschien zelf ook nog wel even te gaan liggen? WRONG.
pi_157921203
Ah, dat is jammer he, als het niet lukt. Dat hadden wij zaterdagmiddag. Maar nu ligt I al vanaf 13.00 te slapen. *O* . Wat een ongelooflijk rotweer is het ook. Je kunt niet echt iets ondernemen met dit weer. Dat is voor mij toch altijd de oplossing op lange dagen en als I huilerig is. Even wandelen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157921425
We liggen nu samen in het grote bed Sesamstraat te kijken O+ ook heel fijn.

Krijger wat lief van je vriend!!
  maandag 30 november 2015 @ 14:55:56 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157921865
Het grote bed? Dat is toch dat ding gemaakt van Lava in een kamer vol met neervallende stekels, gelegen naast Het Grote Dreumesparadijs (a.k.a. kantoor) dat vol staat met flesjes waar je uit kan drinken (nagellakremover), lades vol speelgoed (snoeren en oude telefoons), zachte knuffels (chagerijnige kat), educatief verantwoord kleurmateriaal (merkstift) en lekkere snoepjes (piepschuim achtjes) O+ O+ O+.

Oja, had ik al gezegd dat de deur van onze slaapkamer niet dicht kan? (We krijgen gelukkig over twee weken nieuwe deuren. En een nieuw kantoor op zolder :P)
KuikenGuppy
pi_157922026
Ja wandelen was een fijne oplossing geweest idd, uberhaupt wel prettig als de poets er is :'). Maar in dit weer gaat me dat ook te ver. Slaaps poging 4 is nu happening. Ik ben benieuwd.
Sesamstraat klinkt dan wel weer fijn razz O+. En nee burd, hier is het grote bed echt mega mega leuk te gek! Nog net geen achtbaan zeg maar.

Wel fijn van de deuren :o dat lijkt me behoorlijk intensief!
pi_157922219
:O ik heb van 12-14 geslapen terwijl F sliep van 11.30-14 :@
pi_157922408
Oh Blue, jaloersch!

Overdracht ging best ok. Lucas heeft intussen lekker gespeeld bij vrienden en gaat nnnnu z'n nestje in. En ik ga zo op zolder m'n positiebroeken zoeken :{w *poef* En als uk slaapt even werken (tijdelijke HQ tot zolder/HQ/logeerpaleis/washok klaar is) is naast zijn kamer, en zijn deur klemt dus is op een kier..)

Sterkte met jullie nieslapennie-ukkies! *strooit slaapzand*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157922896
Ik had mijn nacht er niet bij vermeld JM ;)

Wanneer moet je trouwens naar de vk?
pi_157922912
Da's waar :)
14 december, nog 2 weken -O-

Btw: hier vooralsnog ook een nieslapennie :X Het heerst..
pi_157923016
Hier slaapt het! Dank voor het zand :7 . JM, buikfoto hoor O+

ennnn wakker :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Crumpette op 30-11-2015 16:02:16 ]
pi_157923240
Fijn JM dat het nu echt klaar is :)

Dreumes-slaap-drama's -O- Hier is overdag slapen de laatste dagen echt een drama. Hij wil niet en is dan heel boos. Ik laat hem dan maar uitrazen in bed, na een minuut of 10 ligt hij wel te slapen. Leuk is anders -O- waar is die lieve dreumes die z'n knuffels kusjes geeft voor het slapen en mij uitzwaait terwijl ik de kamer uit loop? :(
pi_157924169
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:51 schreef Crumpette het volgende:
Hier slaapt het! Dank voor het zand :7 . JM, buikfoto hoor O+

ennnn wakker :')
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157924266
Een knuffelkus heb ik nog nooit gekregen bij het naar bed gaan :') Wij moeten nog steeds zn fles geven in een donkere kamer, erbij blijven zitten tot hij besluit dat de dekens niet meer hels zijn en dan kun je met een beetje geluk weglopen, maar doe het wel zachtjes, anders moet je weer terugkomen.

Maar soms laat ik hem idd ook wel even, vooral als hij de hele tijd gaat staan of tegen zijn spijlen aan gaat bonken met zn benen en lopen zingen. Ik moet dan wel altijd weer even terugkomen om hem neer te leggen en dan wil hij nog even met mijn hand kroelen en dan lukt het meestal wel, maar het is idd niet leuk.

Vooral nu ik probeer hem 's nachts ook in zn bed te houden. Ben er vannacht elk kwartier uitgemoeten en vervolgens toch gezwicht om 4 uur toen ik al ruim 2 uur bezig was :{
pi_157924316
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:48 schreef JufMariska het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! *O*

Dat hoort kei in het buiktopic :Y
pi_157924859
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:48 schreef JufMariska het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
O+ mooi al!!
pi_157925023
Oh wauw JM!
pi_157925689
Zo veel leuke, lastige en mooie dingen hier. Heel veel herkenbaar ook ;) vind de foto's ook altijd zo leuk om om te zien!

Herkennen jullie dit probleempje misschien ook en weten jullie een oplossing? Onze kleine plast s'nachts zo veel dat hij altijd zijn pyjama en soms zelfs zijn trappelzak nat heeft. We geven hem s'nachts al een 4+ luier aan maar dat is nog niet genoeg.
pi_157925728
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zo veel leuke, lastige en mooie dingen hier. Heel veel herkenbaar ook ;) vind de foto's ook altijd zo leuk om om te zien!

Herkennen jullie dit probleempje misschien ook en weten jullie een oplossing? Onze kleine plast s'nachts zo veel dat hij altijd zijn pyjama en soms zelfs zijn trappelzak nat heeft. We geven hem s'nachts al een 4+ luier aan maar dat is nog niet genoeg.
Ja dat heeft Saar ook,ben ook wel op zoek naar tips.
S. 2014
J. 2016
  maandag 30 november 2015 @ 18:24:02 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157925954
Ander merk luiers, grotere maat, luier achterstevoren doen, kraamverband of inlegger in luier doen, controleren of zijn rompers niet te strak zitten, extra verschonen voor je zelf gaat slapen?

Ik ken het probleem overigens niet, kuiken is meestal droog in de ochtend.
KuikenGuppy
pi_157926172
Hebben wij ook DenND, onze kleine draagt dan ook luiers 5 in de nacht. Ook die lekken nog wel eens door :') maar meestal maar eens per week ofzo, en niet verder dan een vlek in de romper.
pi_157927028
Go Melba!!
Wat een lieve foto SQ, naar he die kapotte billen! Zo zielig en ik vind het zicht alleen altijd al pijn doen.
<O) LEUK! Wij gaan het zaterdag vieren met zijn 3tjes :) Eerst pannekoeken bakken en eten en dan cadeautjes voor B.
B lekte ook vaak door totdat we op 5+luiers (toen nog 4+ namelijk) van Pampers (nachtluiers) overstapten voor 's nachts en strakker aan deden. Mijnheer slaapt op zijn buik met meer doorlekkans. Nu gebeurt het nog maar zelden.

Onze auto is echt klaar nu, water na elke regenbui binnen, echt een plas. Dus we zijn nu serieus aan het kijken. Wat een gedoe, ik heb daar toch geen verstand van?! Onze beider broers maar ingezet om te zoeken. Mijn broer is heel lang automonteur geweest dus komt vast wel goed.

B is echt zo heerlijk nu, vrolijk en hele verhalen komen er uit. Dikke genieten! O+ O+ Gisteren eind van de middag in een donker park door de plassen gestampt, gieren van het lachen.

En ten aanzien van mijn spoiler: gesprek morgen gaat door maar of we meteen kunnen starten ligt aan ons online dossier, of die al is verwerkt....
pi_157928326
DnD ik weet niet hoeveel jouw kleintje nog drinkt (misschien (nog) BV bijvoorbeeld?)

Ik heb dat probleem hier met beide kindjes gehad. Wij zijn overdag wat meer drinken aan gaan bieden en na 17.30 krijgen ze niks meer. Daardoor ook dit probleem niet meer. Hier gaan ze overigens wel al om 19 uur naar bed.

Stel dat jouw kleintje rond 20 uur naar bed gaat, misschien dan na 18.30 geen drinken meer ofzo?
Als ze overdag voldoende te drinken hebben gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')