Nee hoor! Ik heb met mijn bijna 3,5-jarige samen nog sintinkopen gedaanquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
In de categorie "dingen die hierna nooit meer kunnen": sinterklaaskado's kopen met je kind er bij
Nou, mijn bijna drie peuter heeft alles doorquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik heb met mijn bijna 3,5-jarige samen nog sintinkopen gedaan. Ze heeft totaal niks in de gaten
Het zou kunnen dat ze de huiskamer te groot vind, de playpen is afgebakend terrein en in haar optiek waarschijnlijk veilig...quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:56 schreef Zoë23 het volgende:
Nee ze is echt onrustig. S.ara 'moest' ook van alles maar ik kon haar wel afleiden. S is echt gespannen en loopt driftig zoekend naar alles waar ze eigenlijk niet aan mag/kan zitten zegmaar. Ze is ook helemaal niet blij of vrolijk dan.
S.ara kan slecht zelf spelen, heeft ze nooit echt gedaan. E is echt makkelijk en vermaakt zich. Dus ik zie echt 3 verschillende kinderen hierin.
Waar ik me wat zorgen over maak is dat S zich wel kan vermaken in de playpen maar in de huiskamer is ze zo gespannen. Vind het zo sneu
Ja dat idee krijg ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze de huiskamer te groot vind, de playpen is afgebakend terrein en in haar optiek waarschijnlijk veilig...
Gaat het beter als je er op de grond bij gaat zitten?
Ohja, dat soort dingen heeft E ook wel maar dan zeg ik gewoon: 'oh dan vond de Sint dat zeker ook mooi papier' en dan zegt ze 'ja!' en is tevredenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou, mijn bijna drie peuter heeft alles door
"Mama, wij hebben dat papier (inpakpapier) ook! Ging jij kopen"
Munchkinbekers! Gewone drinktechniek, en redelijk antilek. Als ze het lipje openpulken komt er wel water uit, maar dat heeft O iig nog nooit gedaan. ècht antilek is natuurlijk nietsquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja maar rietje is anders! Rietjes snapt hij ook nog niet
Ik moet maar online wat kiddiboos scoren ofzo.
Rommel is hier eigenlijk niet. En geluiden.. Enige drukke hier is peuter :p maar daar vermaakt ze zich wel mee.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef Roomsnoes het volgende:
Og Zoë wat zielig. Zijn er bepaalde factoren waar ze extra op reageert? Rommel, geluiden..? Zouje de vensterbank op een of andere manier veilig kunnen maken, zodat ze wel kan klimmen? Misschien kan ze haar energie niet kwijt?
Reageert ze erg op jouw "nee"?
GM, ik merk dat je hoog zit dat ze nog niet loopt aangezien je dat vaak aankaart. Of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn dame is echt een t dreumesdraak... gillen, slaan, haren trekkenen dan kroelen om het goed te maken.
![]()
Ik loop de hele dag positieve alternatieven aan te bieden of te corrigeren... best vermoeiend, maar als ze dan weer zo lief aan het spelen is of mij komt halen om samen te bouwen met de blokken dan kun je mij opdweilen![]()
Ze loopt nog steeds niet, op dr voeten that is, op dr knieen is ze razendsnel.
Vanmiddag deze foto gemaakt. Mijn lieve knapperd.![]()
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, ze gaat vanzelf lopen, vind het vooral grappig dat ze het echt kan maar gewoon vertikt, daarintegen gaat ze heel hard met haar taal,Dat vind ik wel echt heel tof. Ze ontwikkelt in haar eigen tempo.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
GM, ik merk dat je hoog zit dat ze nog niet loopt aangezien je dat vaak aankaart. Of heb ik het mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier nog wat recente foto's van A. Ze is aan het veranderen, ze wordt een echte dreumes en ik kan nog steeds hele lang naar haar kijken en me verwonderen dat ze zo'n mengeling van mij en mijn lief is, qua uiterlijk. En toch ook helemaal zichzelf.
Lief! Ze veranderen nog best veel he, tussen 1 en 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaag was zo'n leuke dag, kuiken vond Sint en Pieten fantastisch, was totaaaaal niet verlegen en heeft heel goed geholpen om alle 'dootjes' aan de juiste mensen te geven. Uiteraard vergezeld van een 'pamen!', samen uitpakken. Want dat is ook tof. Hij was zo vrolijk en blij de hele dag. En lief en vrij, hij ging gewoon bij mensen op schoot zitten (wel allemaal familie, maar niet allemaal heel vaak gezien nog), en iedereen kreeg knuffels en kusjes. En hij kwam netjes vragen of hij een pepernoot mocht. En, en, en...!!!
Wow!quote:Op zondag 29 november 2015 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
Breekt even in:
Melba loopt los!![]()
![]()
Eerder al af en toe een stapje of twee maar net glunderend van t midden van de kamer naar mij toe![]()
*snif*
https://www.oppassen.nl/quote:Op zondag 29 november 2015 09:16 schreef Chanty het volgende:
Ooit ergens een site gezien waar je oppas kon zoeken maar weet natuurlijk niet meer hoe die heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 29 november 2015 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd.
Omg wat goedquote:Op zondag 29 november 2015 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
Breekt even in:
Melba loopt los!![]()
![]()
Eerder al af en toe een stapje of twee maar net glunderend van t midden van de kamer naar mij toe![]()
*snif*
Tnx die zou het idd geweest kunnen zijn. Ik vind het al erg om de katten uit handen te geven met vakantie, laat staan mijn kindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto GM! Boefie!
Razz, wat een mooie ogen. Fijne foto's.
Burdie![]()
![]()
![]()
Room gefeliciteerd!
DaD, wat leuk, gefeliciteerd!
Wij hebben gedoe met onze auto. Afgelopen weken meerdere keren gerepareerd en nu lag er vanochtend een plas water in. Nergens een lek dus ik vrees dat het van onder komt of zo.En als we nu ff ergens geen geld voor hebben. Weer repareren is het niet waard, auto is uit 2002 en begint dus steeds meer gebreken te krijgen.
quote:Op zondag 29 november 2015 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho ho ho!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of je het andere topic gelezen hebt, dus dan maar zo!
Een dikke pakkerd van mij krijg je ook vandaag,
Ik hoop dat ik je ermee behaag.
Een fijne avond met je grote en kleine man,
Neem het er lekker van.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 20:32 schreef ReindeerAndSleighs het volgende:
[..]
Ho ho ho!
Ik weet niet of je het andere topic gelezen hebt, dus dan maar zo!
Een dikke pakkerd van mij krijg je ook vandaag,
Ik hoop dat ik je ermee behaag.
Een fijne avond met je grote en kleine man,
Neem het er lekker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik stickynotes of notepadquote:Op zondag 29 november 2015 21:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Goeie bijleespost, SQ! Ik ben altijd de helft weer vergeten tegen de tijd dat ik bij het reageervenster ben aangekomen
Hoe is het met Mauwtje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |