Even weer terugspitten in dit topic, ik merk dat Fok bijhouden in drukke schoolweken gewoon vrij kansloos is

.
Amsel jammer van de baan zeg! En v.w.b. het bad/douche probleem +1 op Franny. A. vond het ook een hele tijd niks, maar als we het heel rustig aanpakken gaat het goed. Samen naar de badkamer, rustig de kleren uit (zij mag dan mijn sokken uitdoen

vindt ze prachtig), samen de kraan aanzetten, alvast alle eendjes in het bad gooien, aan het water voelen, etc. Je doet er twee keer zo lang over, maar het resultaat is in elk geval een rustig meisje. En oh ja - ze zit nog steeds in zo'n badring. Zonder dat ding raakt ze heel erg overstuur, ik denk dat het haar een veilig gevoel geeft.
Werken op A-dagen heb ik ook opgegeven. Als ze 's avonds op bed ligt doe ik nog wat, maar overdag is het absoluut kansloos. En haar slaapje heb ik nodig om zelf uit te rusten. Het is bij mij vooral een kwestie van niet alles meer perfect tot in de puntjes willen voorbereiden, meer improviseren in de les en erop vertrouwen dat het goed komt. Loslaten dus.. maar dat is lastig

.
Kwak goed dat je even tijd neemt voor jezelf en ik duim voor dat andere

! Goede stats ook van je cracker, fijn dat hij het zo lekker doet

! En die kusjes, mnoh

.
DAD - och die I! Herkenbaar hoor, ik mag niet uit beeld anders is het drama. Dan vergeet ze ook acuut dat ze kan lopen en gaat op de grond liggen huilen

. Hallo dreumesbuien..
Hier de Avent-rietjesbeker maar die begint te lekken

Zijn die rietjes ook los te koop? Ik geloof dat ze gewoon niet meer zo straks sluiten. Die Avent-oefenbeker zorgt voor Groot Drama want ze snapt hem niet maar ziet wel dat er drinken inzit. Dreumes BOOS. Dreumes SMASH

.
Poeh Zoë dat klinkt wel lastig inderdaad. Ik zou het ook niet weten, behalve inderdaad het 'nee' en 'niet' vermijden en bijv. lekker veel naar buiten gaan en naar binnenspeelplekken waar ze wel veilig al haar energie kwijt kan. A. is ook een actieveling, die zit nooit rustig op haar kont te spelen maar loopt constant door de kamer dingen te verplaatsen, aan planten te trekken, probeert op de bank te klimmen, etc. Alleen in de box komt ze tot rust en speelt ze rustig, dus daar zit ze nog vrij regelmatig. Ze vindt dat ook fijn merk ik, die beperkte ruimte. En als ze er weer uit wil geeft ze dat ook behoorlijk duidelijk aan

.
Room wat sneu voor O. , arm meisje! En voor jullie natuurlijk, heftig hoor. Gefeliciteerd met het nieuwe huis

! En wat leuk dat jullie Sint vieren, doe je dat dan samen met andere NL'ers daar? Of gewoon met jullie gezinnetje?
Exode dat klinkt wel herkenbaar, dat ze ergens anders veel makkelijker zijn. Je zoekt alleen de grenzen op bij mensen die toch wel onvoorwaardelijk van je houden en waar het veilig is hè

. En lekker weer eens stappen!
JM die kroepoek

! Ik heb het nu met zwangere buik helemaal, omdat ik nu al niet meer zie wat voor vlekken er onder m'n navel zitten. Ren je gehaast het lokaal in het 1e uur, blij dat de ochtendspits thuis weer goed is verlopen, roept 5HAVO ineens "Eh, mevrouw... er zit wat op uw trui.. " . Was dus snot en pap

.
Ik vergeet vast nog wat maar OK, ik ben weer enigszins bij geloof ik

.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 22:32:43 ]