8 maanden - 1,5 jaar dan, kan ik ook doorschuiven.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:03 schreef Mariposas het volgende:
Kan iemand de topictitel veranderen naar : Het dreumestopic (8 maanden - 2 jaar). Iedereen gaat vroegtijdig over.
Ja jonguh, zit ik net weer (eindelijk) met je in een topic, wil je weer weg. Mijn gevoel, wat doe jequote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
8 maanden - 1,5 jaar dan, kan ik ook doorschuiven.
Maak er dan "lopende dreumesjes" tot 1,5 jaar van en nog een extra topic "niemandsland" van 1,5 tot 2,5 vanquote:Op woensdag 25 november 2015 16:03 schreef Mariposas het volgende:
Kan iemand de topictitel veranderen naar : Het dreumestopic (8 maanden - 2 jaar). Iedereen gaat vroegtijdig over.
Ik wil ook wel een topic skippen hoor, kunnen we samen naar de peuters.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Burdie het volgende:
Want eerste stapjes zijn schattig, maar die tijd is wel voorbij.
Zegt niets he!quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef Chanty het volgende:
Och DaDHet helpt mij om mezelf maar voor te blijven houden dat het echt echt over gaat en dat hij over een jaar vast wel doorslaapt (en dan denk ik er maar even niet over na dat iemand anders waarschijnlijk dan niet doorslaapt
).
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Burdie het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Burdie het volgende:
Mijn kind loopt ook nog niet hoor.. op dr knieen is ze veel sneller!quote:Op woensdag 25 november 2015 16:48 schreef Loj het volgende:
[..]
Maak er dan "lopende dreumesjes" tot 1,5 jaar van en nog een extra topic "niemandsland" van 1,5 tot 2,5 van
Ga ik nog ff terug naar de baby's keej
Alhoewel.... Ik zou niet verbaasd zijn als Js het snelst van iedereen loopt achter z'n loopwagen
En ffvoor DAD, wij hebben bij peuter heel veel slaapproblemen gehad en als wij het ff niet meer trokken lieten we Ow bij een oma slapen. Gewoon om zelf weer op te laden.
Wij vonden het zelf heel vervelend want "we konden ons eigen kind niet aan" of "we zadelden iemand anders met ons probleem op".
Maar het hielp ons wel, zorgde voor meer rust bij ons (en geen relatiecrisissen en ongelukken).
Dat is een goed idee. Zwaar is het zeg. Ik herken het wel hoor. Ik werk vier dagen, maar krijg het werk ook echt niet in die vier dagen gepropt. Ik heb echter ook opgegeven dat ik op mijn dag thuis met I veel werk gedaan krijg. I houdt nu eenmaal geen rekening met mijn werkdruk en zij verdient op die dag ook mijn volle aandacht. Ik wil dan ook echt niet met werk bezig zijn. Maar goed, dat betekent dan wel dat ik op twee van mijn werkdagen om 7.30 al op mijn werk ben, door bikkel tot 16.30/17.00 en dan vaak in de avonduren als I slaapt ook nog werk moet doen. Het onderwijs is wat dat betreft gewoon echt zo waardeloos. Hoe leuk het verder ook is. Maar ja, met die zware nachten die jij hebt, is werken uberhaupt eigenlijk al een te grote opgave.... Die balans is dan logischerwijs zoek. Je energie is ook gewoon op.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Het was vandaag niet alleen de slechte nacht (al werkt dat natuurlijk niet bepaald mee...), maar ook het gevoel dat ik de balans tussen kind/mezelf/werk/relatie volledig kwijt ben. Ik moet al mijn werk in een uurtje proppen en dat lukt me natuurlijk nooit. Tel daarbij op een kind dat begint te krijsen alsof er kokende olie over hem heen gegooid wordt zodra ik twee stappen bij hem vandaan zet (of God verhoede, de laptop open klap) en je krijgt een hoop stress.
Ik ga vanavond maar even met Baard de mogelijkheid bespreken om I op mijn vrije dagen ook eens een paar uurtjes naar de go te brengen, zodat ik eens rustig kan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 25-11-2015 22:30:43 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |