quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Franny_G het volgende:
Eigenlijk doet mijn vriend altijd het naar bed brengen ritueel, maar hij is naar de Simple Minds vanavond (ouwelullenmuziek
), dus deed ik het weer eens. I is zo grappig. Boekjes lezen is een vast ritueel op haar kamer, voor het naar bed gaan, maar ze moet ook perse een boekje mee in bed. Dat is ook een ritueel, want dan zit ze al in bed, en laat ik een boekje zien. Dan keurt ze eerst 5 boekjes af (met een gedecideerd 'nee') en dan bij boekje 6 is het ineens 'ja'. Het licht gaat dan uit, dus ze kan het boekje verder niet lezen, maar ze legt het neer naast haar hoofd en ligt dan een beetje te murmelen. En dan valt ze in slaap.
.
Zo'n dreumes-bijna-peuter is zo leuk..
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Franny_G het volgende:
Eigenlijk doet mijn vriend altijd het naar bed brengen ritueel, maar hij is naar de Simple Minds vanavond (ouwelullenmuziek
), dus deed ik het weer eens. I is zo grappig. Boekjes lezen is een vast ritueel op haar kamer, voor het naar bed gaan, maar ze moet ook perse een boekje mee in bed. Dat is ook een ritueel, want dan zit ze al in bed, en laat ik een boekje zien. Dan keurt ze eerst 5 boekjes af (met een gedecideerd 'nee') en dan bij boekje 6 is het ineens 'ja'. Het licht gaat dan uit, dus ze kan het boekje verder niet lezen, maar ze legt het neer naast haar hoofd en ligt dan een beetje te murmelen. En dan valt ze in slaap.
.
Zo'n dreumes-bijna-peuter is zo leuk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, Hoi!
Ik kom me/ons even netjes melden. Vandaag is E. 1 jaar geworden... Dus een dreumpje nu! (heus nog wel een baby ook...)
Ben niet meer zo enorm actief op FOK!... Maar lees toch nog wel regelmatig mee..
En gefeliciteerd aan de datum-tweeling van E
hiep hoera! Welkom lieve E.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij gaan in Januari muziek op schoot doen. 6x een half uur, Denk dat ze het geweldig gaat vinden.S. 2014
J. 2016
Je hebt er ook cd's van he, kun je het zelf doen... ( al is dat wel anders natuurlijk.. maar goed)quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz vindt boekjes lezen ook super tof. En liefjes zingen en dansen. Helaas nu geen budget voor muziek op schoot. Vraag me ook af of ie 3 kwartier zou trekken.. denk het niet.
Franny wat schattig
Prima streven!quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:42 schreef Loj het volgende:
Dat boekje lezen lukt hier dus echt niet hehuilen, gillen en krijsen
Hoe moet dat nou straks! Een van de eerste woordjes van Ow was graafmiene (graafmachine) dus ik verwacht van Js toch minstens een woord als graafmachinetentoonstelling
Dankjewel! Leuke dag gehad?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:34 schreef Heliotrope het volgende:
Gefeliciteerd Moeraskat met E! Datum-dreumesje zwaait hoi. Mooie foto van je mooie lieve meisje!
Ik ben best een trouwe lurker trouwens voor jullie leuke dreumesverhalen.
Heb je dat gemist ja?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
Chanty! Gefeliciteerd! omg wat heb ik gemist!![]()
JM: ja.. LT was mijn kloon vw mijn zwangerschap toen vorig jaar... En om nu met 2 accounts ''actief'' te blijven vond ik ook zo wat... dus nu gewoon terug op mijn ''oude'' account.
Kiron
Rady; ja gaat goed hoor!
losse stapjes lees ik! vet tof!
Ja! maar dan ook écht.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je dat gemist ja?ik heb gemist dat jij LT bent, even schakelen!
Dat klinkt wat positiever dan je eerdere verhaalquote:Op woensdag 25 november 2015 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb het vanmorgen even ter sprake gebracht bij een lieve leidster en ze schrok er duidelijk van dat ik me zo voelde. Ze benadrukte dat mauwtje weliswaar erg hard kan protesteren, maar voorál erg vrolijk en gezellig is. En dat ze er op gingen letten bij de communicatie naar mij, dat ze dat óók benoemen. En ook dat áls er al een probleem zou zijn, dat altijd aan hen ligt en niet aan het kind. Dus ik ben opgelucht, ze vinden mijn kind niet stom en ze is gewoon zichzelf daar
Apart zetten betekent kennelijk trouwens even uit de situatie halen en ergens anders neerzetten, ter afleiding. Geen box of isoleercel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |