Net twee te pakken gekregen voor 10 euro per stukquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Wilde vandaag de Pietencheck doen hier, maar hij is weg. Ben zo benieuwd wie hier in de omgeving hem dan heeft gedaan.![]()
Na accepteren van een opdracht heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren he?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Sinds vandaag ook Roamler lid
Gelijk een vraag: ik heb me aangemeld voor de oliebollencheck. Daar staat bij dat elke kraam maar door een persoon gedaan kan worden. Er staat echter niet in de app waar de kraam zit (ik weet dat zelf wel). Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus de enige ben die uitgenodigd is voor deze kraam of kan het alsnog afgewezen worden omdat iemand anders die kraam al heeft gedaan?
Maar dat gaat dus niet zo snel als ik maar 1 opdracht per keer magquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.
Ja leukquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Net twee te pakken gekregen voor 10 euro per stuk
Owquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na accepteren van een opdracht heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren he?
Ok topquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Als je foto's maar goed zijn. Ik had er toen ook een in het donker. Maar de kraam was goed verlicht.
ja, dan zou ik nu afwijzen annuleren en dan kun je hem straks gewoon weer doen. Je kunt ook maar een bepaald aantal checks per level accepteren tegelijkertijd. Daar was je al achter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
OwDat gaat niet lukken dan. Kun je hem daarna opnieuw weer doen?
Ik zat er ook over te twijfelen. Ik denk dat ik straks eerst de babymelks bij de plus ga pikken en daarna even een rondje maken om te kijken wat er nog open staat op de grote route en dan waarschijnlijk ook wel even kijk bij de brillen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
Is de 2e brillen check te doen? Hier staat die 10 euro.
Ik heb hem al geaccepteerd en zie nergens staan hoe ik hem af kan wijzen? Ik kan natuurlijk ook even wachten, als de twee uur verloopt verdwijnt ie waarschijnlijk vanzelf uit mijn overzicht?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, dan zou ik nu afwijzen annuleren en dan kun je hem straks gewoon weer doen. Je kunt ook maar een bepaald aantal checks per level accepteren tegelijkertijd. Daar was je al achter.
android of apple?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem al geaccepteerd en zie nergens staan hoe ik hem af kan wijzen? Ik kan natuurlijk ook even wachten, als de twee uur verloopt verdwijnt ie waarschijnlijk vanzelf uit mijn overzicht?
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.quote:
Nee, ik had al op de oliebollencheck geklikt en toen op die andere opdracht. Die kon ik dus niet meer accepteren omdat ik de oliebollencheck al had geaccepteerdquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.
Maar als je komende 2u ook geen tijd hebt voor andere checks is het ook geen probleem om hem te laten verlopen.
Heb je de basisopdrachten wel al gedaan zodat je leert hoe je foto;s maakt en hoe opdrachten werken?
Dan zou ik eerst straks eens rustig de basis opdrachten gaan doen die je thuis kan doen. (geen idee of ze nog hetzelfde zijn maar ik kan me teken het roamlerlogo en zet iets roods op de foto nog herinneren)quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, ik had al op de oliebollencheck geklikt en toen op die andere opdracht. Die kon ik dus niet meer accepteren omdat ik de oliebollencheck al had geaccepteerd
Zet iets roods op het logo is de eerstequote:Op vrijdag 27 november 2015 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst straks eens rustig de basis opdrachten gaan doen die je thuis kan doen. (geen idee of ze nog hetzelfde zijn maar ik kan me teken het roamlerlogo en zet iets roods op de foto nog herinneren)
die heb je al gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zet iets roods op het logo is de eerste
Of naar briefing gaan -> cancelquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In het opdrachtenoverzicht de geaccepteerde opdracht naar links swipen.
Weet niet hoe dat met deze opdracht zit maar ik heb wel eens een explore opdracht laten verlopen maar dan verdwijnt hij wel uit je lijst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.
Maar als je komende 2u ook geen tijd hebt voor andere checks is het ook geen probleem om hem te laten verlopen.
Heb je de basisopdrachten wel al gedaan zodat je leert hoe je foto;s maakt en hoe opdrachten werken?
Dat zou kunnen idd. Eerlijk gezegd nooit getest.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat met deze opdracht zit maar ik heb wel eens een explore opdracht laten verlopen maar dan verdwijnt hij wel uit je lijst.
Ga ik nu doen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb je al gedaan dan?
Want daarbij zie je ook een timer in beeld toch hoe lang je nog hebt om de opdracht af te ronden?
Dit werkt inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In het opdrachtenoverzicht de geaccepteerde opdracht naar links swipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |