Nou ik was wel even bezig met elk schap en elke kopstelling en elk kaartje bekijken hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wel mooi/jammer om te zien hoe snel die pietencheck stijgt, terwijl het maar 1-3 minuten werk is. Staat zeker hoog op de prioriteitenlijst daar bij HEMA HQ.
Oh echt? Maar waarom elk kaartje bekijken dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ik was wel even bezig met elk schap en elke kopstelling en elk kaartje bekijken hoor
Omdat ik zeker wilde zijn dat ook de schapkaartjes nieuwe stijl waren, dus gewoon alles goed bekeken. Een volgende keer zou het sneller gaan, ik ben wellicht de eerste keer altijd wat te grondigquote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh echt? Maar waarom elk kaartje bekijken dan?
Bij de filialen waar ik ben geweest was gewoon geen enkel zwart object ter hoogte van versiering / promotiemateriaal / plafond te vinden. Dus met een aantal gangpaden scannen ben ik wel klaar.
Edit: Ik ben wel bij een klein en middelgroot filiaal geweest.
Ergens wel begrijpelijk hoor! Ben zelf meestal ook heel grondig omdat ik gauw foutjes over het hoofd zie, dus kijk dan alles 1-2 keer na. Alleen kan je bij deze check wel van enige consequentheid (?) uitgaan, dus steekproefsgewijs kom je er ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik zeker wilde zijn dat ook de schapkaartjes nieuwe stijl waren, dus gewoon alles goed bekeken. Een volgende keer zou het sneller gaan, ik ben wellicht de eerste keer altijd wat te grondig
Pietencheck op het waddeneiland staat inmiddels op 15 euro trouwens![]()
Ik dacht dat jullie het over die Cuba Libre check hadden, zie nu pas die opdracht voor de Roamler borrel staan.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in de rand of den bosch. En niet in december.
Verder prima
de randstad en den bosch. Lekkere locaties dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het over die Cuba Libre check hadden, zie nu pas die opdracht voor de Roamler borrel staan.Ik ben altijd voor gratis drank, maar 'tijdens deze gezellige bijeenkomst kunnen we ook ideeën en tips uitwisselen' klinkt op de een of andere manier toch niet heel uitnodigend.
![]()
Houden ze één borrel op één locatie? Vraag me af hoeveel mensen zin hebben om daarvoor te reizen. Oh nee ik zie het al, meerdere locaties dus.
Voor mij is Amsterdam een prima locatie.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
de randstad en den bosch. Lekkere locaties dus.
en verschillende data. Dus het lijkt er op dat ze nog niets hebben besloten.
De vorige keer was het erg gezellig (en druk!) bij de Utrecht meet-up. Het is lang niet zo commercieel als je nu bang voor bentquote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Houden ze één borrel op één locatie? Vraag me af hoeveel mensen zin hebben om daarvoor te reizen. Oh nee ik zie het al, meerdere locaties dus.
Hier ook zoiets, maar dan de meesten net buiten de stad.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat hier nog best wat open, Horeca checks, Bacardi Cuba Libre, een paar KPN winkels, groente prijs check, Sterke drank, nog wat choco checks, bloemen, 3x piet, Voucher C&A en nog wat dingetjes.
Die voucher check ga ik misschien nog wel doen, de rest heb ik niet zo'n zin in.Of de winkels zijn te ver weg of geen zin om heen te gaan omdat het een kleine winkel is/de opdracht niet leuk.
KPN check is niet te doen zonder gesnapt te worden door het personeel. Die ga ik dus niet doen. Zelfs niet als hij op 10 euro zou staan.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat hier nog best wat open, Horeca checks, Bacardi Cuba Libre, een paar KPN winkels, groente prijs check, Sterke drank, nog wat choco checks, bloemen, 3x piet, Voucher C&A en nog wat dingetjes.
Die voucher check ga ik misschien nog wel doen, de rest heb ik niet zo'n zin in.Of de winkels zijn te ver weg of geen zin om heen te gaan omdat het een kleine winkel is/de opdracht niet leuk.
Ik snap niet dat die opdracht op zo'n miezerig laag bedrag staat. Iedereen weet dat die check niet te doen is zonder gesnapt te worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
KPN check is niet te doen zonder gesnapt te worden door het personeel. Die ga ik dus niet doen. Zelfs niet als hij op 10 euro zou staan.
Dat is echt balen hè. Ik vind het ook altijd nog vervelend als ze iets afkeuren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:04 schreef pl4kkie het volgende:
Eerste opdracht afgekeurd. Had een verkeerde prijs ingevoerd van 1 product. 1 product!!!
![]()
Ik dacht dat als iemand anders hem gedaan had, er een rood cirkeltje kwam te staan op de kaart. Dus geen rood cirkeltje; is dat jij hem kunt doen gok ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Sinds vandaag ook Roamler lid
Gelijk een vraag: ik heb me aangemeld voor de oliebollencheck. Daar staat bij dat elke kraam maar door een persoon gedaan kan worden. Er staat echter niet in de app waar de kraam zit (ik weet dat zelf wel). Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus de enige ben die uitgenodigd is voor deze kraam of kan het alsnog afgewezen worden omdat iemand anders die kraam al heeft gedaan?
Onder de opdracht zie je een kaartje, als je daarop klikt en er staat een rode kring om de locatie van de kraam dan heeft iemand anders deze al gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Sinds vandaag ook Roamler lid
Gelijk een vraag: ik heb me aangemeld voor de oliebollencheck. Daar staat bij dat elke kraam maar door een persoon gedaan kan worden. Er staat echter niet in de app waar de kraam zit (ik weet dat zelf wel). Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus de enige ben die uitgenodigd is voor deze kraam of kan het alsnog afgewezen worden omdat iemand anders die kraam al heeft gedaan?
Kom je nooit achter denk ik, wel kan je zien hoeveel XP mensen uit je omgeving afgelopen 7 dagen hebben verdiend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Wilde vandaag de Pietencheck doen hier, maar hij is weg. Ben zo benieuwd wie hier in de omgeving hem dan heeft gedaan.![]()
Bedankt voor de uitleg! Er staat in het hele dorp geen cirkel dus hij is voor mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik dacht dat als iemand anders hem gedaan had, er een rood cirkeltje kwam te staan op de kaart. Dus geen rood cirkeltje; is dat jij hem kunt doen gok ik
Thanks!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onder de opdracht zie je een kaartje, als je daarop klikt en er staat een rode kring om de locatie van de kraam dan heeft iemand anders deze al gedaan.
Als ik bij stad kijk, dan hebben er drie mensen 0xp en dan ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je nooit achter denk ik, wel kan je zien hoeveel XP mensen uit je omgeving afgelopen 7 dagen hebben verdiend.
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg! Er staat in het hele dorp geen cirkel dus hij is voor mij![]()
[..]
Thanks!
Wel jammer als je begint is dat je slechts 1 opdracht mag doen. Wilde ook wel de melkcheck doen maar moet dus eerst de oliebollenopdracht doen. Daar heb ik vanavond pas tijd voor
Heb je de uitslag van heel Roamler bakt al gekregen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.
Nee dus ik ga er vanuit dat ik niet gewonnen heb.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van heel Roamler bakt al gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |