Voor mij is Amsterdam een prima locatie.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
de randstad en den bosch. Lekkere locaties dus.
en verschillende data. Dus het lijkt er op dat ze nog niets hebben besloten.
De vorige keer was het erg gezellig (en druk!) bij de Utrecht meet-up. Het is lang niet zo commercieel als je nu bang voor bentquote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Houden ze één borrel op één locatie? Vraag me af hoeveel mensen zin hebben om daarvoor te reizen. Oh nee ik zie het al, meerdere locaties dus.
Hier ook zoiets, maar dan de meesten net buiten de stad.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat hier nog best wat open, Horeca checks, Bacardi Cuba Libre, een paar KPN winkels, groente prijs check, Sterke drank, nog wat choco checks, bloemen, 3x piet, Voucher C&A en nog wat dingetjes.
Die voucher check ga ik misschien nog wel doen, de rest heb ik niet zo'n zin in.Of de winkels zijn te ver weg of geen zin om heen te gaan omdat het een kleine winkel is/de opdracht niet leuk.
KPN check is niet te doen zonder gesnapt te worden door het personeel. Die ga ik dus niet doen. Zelfs niet als hij op 10 euro zou staan.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat hier nog best wat open, Horeca checks, Bacardi Cuba Libre, een paar KPN winkels, groente prijs check, Sterke drank, nog wat choco checks, bloemen, 3x piet, Voucher C&A en nog wat dingetjes.
Die voucher check ga ik misschien nog wel doen, de rest heb ik niet zo'n zin in.Of de winkels zijn te ver weg of geen zin om heen te gaan omdat het een kleine winkel is/de opdracht niet leuk.
Ik snap niet dat die opdracht op zo'n miezerig laag bedrag staat. Iedereen weet dat die check niet te doen is zonder gesnapt te worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
KPN check is niet te doen zonder gesnapt te worden door het personeel. Die ga ik dus niet doen. Zelfs niet als hij op 10 euro zou staan.
Dat is echt balen hè. Ik vind het ook altijd nog vervelend als ze iets afkeuren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:04 schreef pl4kkie het volgende:
Eerste opdracht afgekeurd. Had een verkeerde prijs ingevoerd van 1 product. 1 product!!!
![]()
Ik dacht dat als iemand anders hem gedaan had, er een rood cirkeltje kwam te staan op de kaart. Dus geen rood cirkeltje; is dat jij hem kunt doen gok ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Sinds vandaag ook Roamler lid
Gelijk een vraag: ik heb me aangemeld voor de oliebollencheck. Daar staat bij dat elke kraam maar door een persoon gedaan kan worden. Er staat echter niet in de app waar de kraam zit (ik weet dat zelf wel). Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus de enige ben die uitgenodigd is voor deze kraam of kan het alsnog afgewezen worden omdat iemand anders die kraam al heeft gedaan?
Onder de opdracht zie je een kaartje, als je daarop klikt en er staat een rode kring om de locatie van de kraam dan heeft iemand anders deze al gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Gelijk een vraag: ik heb me aangemeld voor de oliebollencheck. Daar staat bij dat elke kraam maar door een persoon gedaan kan worden. Er staat echter niet in de app waar de kraam zit (ik weet dat zelf wel). Kan ik er nu vanuit gaan dat ik dus de enige ben die uitgenodigd is voor deze kraam of kan het alsnog afgewezen worden omdat iemand anders die kraam al heeft gedaan?
Kom je nooit achter denk ik, wel kan je zien hoeveel XP mensen uit je omgeving afgelopen 7 dagen hebben verdiend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Wilde vandaag de Pietencheck doen hier, maar hij is weg. Ben zo benieuwd wie hier in de omgeving hem dan heeft gedaan.![]()
Bedankt voor de uitleg! Er staat in het hele dorp geen cirkel dus hij is voor mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik dacht dat als iemand anders hem gedaan had, er een rood cirkeltje kwam te staan op de kaart. Dus geen rood cirkeltje; is dat jij hem kunt doen gok ik
Thanks!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onder de opdracht zie je een kaartje, als je daarop klikt en er staat een rode kring om de locatie van de kraam dan heeft iemand anders deze al gedaan.
Als ik bij stad kijk, dan hebben er drie mensen 0xp en dan ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je nooit achter denk ik, wel kan je zien hoeveel XP mensen uit je omgeving afgelopen 7 dagen hebben verdiend.
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg! Er staat in het hele dorp geen cirkel dus hij is voor mij![]()
[..]
Thanks!
Wel jammer als je begint is dat je slechts 1 opdracht mag doen. Wilde ook wel de melkcheck doen maar moet dus eerst de oliebollenopdracht doen. Daar heb ik vanavond pas tijd voor
Heb je de uitslag van heel Roamler bakt al gekregen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.
Nee dus ik ga er vanuit dat ik niet gewonnen heb.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van heel Roamler bakt al gekregen?
Net twee te pakken gekregen voor 10 euro per stukquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Wilde vandaag de Pietencheck doen hier, maar hij is weg. Ben zo benieuwd wie hier in de omgeving hem dan heeft gedaan.![]()
Na accepteren van een opdracht heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren he?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef MaJo het volgende:
Maar dat gaat dus niet zo snel als ik maar 1 opdracht per keer magquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede motivatie om snel een hoger level te komen. Ik ben gister level 5 geworden.
Ja leukquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Net twee te pakken gekregen voor 10 euro per stuk
Owquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na accepteren van een opdracht heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren he?
Ok topquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Als je foto's maar goed zijn. Ik had er toen ook een in het donker. Maar de kraam was goed verlicht.
ja, dan zou ik nu afwijzen annuleren en dan kun je hem straks gewoon weer doen. Je kunt ook maar een bepaald aantal checks per level accepteren tegelijkertijd. Daar was je al achter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
OwDat gaat niet lukken dan. Kun je hem daarna opnieuw weer doen?
Ik zat er ook over te twijfelen. Ik denk dat ik straks eerst de babymelks bij de plus ga pikken en daarna even een rondje maken om te kijken wat er nog open staat op de grote route en dan waarschijnlijk ook wel even kijk bij de brillen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
Is de 2e brillen check te doen? Hier staat die 10 euro.
Ik heb hem al geaccepteerd en zie nergens staan hoe ik hem af kan wijzen? Ik kan natuurlijk ook even wachten, als de twee uur verloopt verdwijnt ie waarschijnlijk vanzelf uit mijn overzicht?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, dan zou ik nu afwijzen annuleren en dan kun je hem straks gewoon weer doen. Je kunt ook maar een bepaald aantal checks per level accepteren tegelijkertijd. Daar was je al achter.
android of apple?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem al geaccepteerd en zie nergens staan hoe ik hem af kan wijzen? Ik kan natuurlijk ook even wachten, als de twee uur verloopt verdwijnt ie waarschijnlijk vanzelf uit mijn overzicht?
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.quote:
Nee, ik had al op de oliebollencheck geklikt en toen op die andere opdracht. Die kon ik dus niet meer accepteren omdat ik de oliebollencheck al had geaccepteerdquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.
Maar als je komende 2u ook geen tijd hebt voor andere checks is het ook geen probleem om hem te laten verlopen.
Heb je de basisopdrachten wel al gedaan zodat je leert hoe je foto;s maakt en hoe opdrachten werken?
Dan zou ik eerst straks eens rustig de basis opdrachten gaan doen die je thuis kan doen. (geen idee of ze nog hetzelfde zijn maar ik kan me teken het roamlerlogo en zet iets roods op de foto nog herinneren)quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, ik had al op de oliebollencheck geklikt en toen op die andere opdracht. Die kon ik dus niet meer accepteren omdat ik de oliebollencheck al had geaccepteerd
Zet iets roods op het logo is de eerstequote:Op vrijdag 27 november 2015 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst straks eens rustig de basis opdrachten gaan doen die je thuis kan doen. (geen idee of ze nog hetzelfde zijn maar ik kan me teken het roamlerlogo en zet iets roods op de foto nog herinneren)
die heb je al gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zet iets roods op het logo is de eerste
Of naar briefing gaan -> cancelquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In het opdrachtenoverzicht de geaccepteerde opdracht naar links swipen.
Weet niet hoe dat met deze opdracht zit maar ik heb wel eens een explore opdracht laten verlopen maar dan verdwijnt hij wel uit je lijst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iemand met apple het je kan vertellen, ik heb android.
Maar als je komende 2u ook geen tijd hebt voor andere checks is het ook geen probleem om hem te laten verlopen.
Heb je de basisopdrachten wel al gedaan zodat je leert hoe je foto;s maakt en hoe opdrachten werken?
Dat zou kunnen idd. Eerlijk gezegd nooit getest.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat met deze opdracht zit maar ik heb wel eens een explore opdracht laten verlopen maar dan verdwijnt hij wel uit je lijst.
Ga ik nu doen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb je al gedaan dan?
Want daarbij zie je ook een timer in beeld toch hoe lang je nog hebt om de opdracht af te ronden?
Dit werkt inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In het opdrachtenoverzicht de geaccepteerde opdracht naar links swipen.
Echt dom dat een bedrijfslijder daar niet blij mee kan zijn. Het is gewoon met het hoofdkantoor geregeld.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Babymelk check +
Nou die bedrijfsleider was er niet zo blij mee, maar uiteindelijk mocht ik toch de voorraad weten, alleen geen foto van de voorraad bij de servicebalie.
Hij wist van niks "je kunt me hier wel een appie komen laten zien, maar ik heb hier niets van gehoord".quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt dom dat een bedrijfslijder daar niet blij mee kan zijn. Het is gewoon met het hoofdkantoor geregeld.
Altijd op dat moment.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:07 schreef MaJo het volgende:
Net de Pietencheck gedaanKrijg je ook 8 euro als je geen Piet hebt aangetroffen? Dat is wel erg makkelijk verdient
Nog een vraagje: kun je ook eerder foto's maken en dan pas de opdracht, of moet je altijd op dat moment de foto maken?
Moet altijd op dat moment, je kunt geen foto's uit je fotoboek laden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:07 schreef MaJo het volgende:
Net de Pietencheck gedaanKrijg je ook 8 euro als je geen Piet hebt aangetroffen? Dat is wel erg makkelijk verdient
Nog een vraagje: kun je ook eerder foto's maken en dan pas de opdracht, of moet je altijd op dat moment de foto maken?
quote:
Okquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet altijd op dat moment, je kunt geen foto's uit je fotoboek laden.
leg uit? k heb nooit last van tijdsdrukquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
OkWel jammer, kun je de opdracht niet later op je gemakje maken maar altijd onder tijdsdruk.
Nou ik was net even in de Etos en ben toen bij het scheermesjesschap even wat foto's gaan maken (ik dacht dat je die misschien later zou kunnen uploaden). Vanuit de kassa heb je zicht op dat schap en het zit direct bij de ingang. Ik werd dus flink bekeken door het personeel en iedereen die binnenkwam. Als je dan ook nog allemaal vragen moet invullen sta je er best een tijdje en dan zou het nog meer opvallen denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
leg uit? k heb nooit last van tijdsdruk
Gewoon een beetje door de winkel lopen, doen alsof je appt met iemand.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik was net even in de Etos en ben toen bij het scheermesjesschap even wat foto's gaan maken (ik dacht dat je die misschien later zou kunnen uploaden). Vanuit de kassa heb je zicht op dat schap en het zit direct bij de ingang. Ik werd dus flink bekeken door het personeel en iedereen die binnenkwam. Als je dan ook nog allemaal vragen moet invullen sta je er best een tijdje en dan zou het nog meer opvallen denk ik
Ik heb hier al één persoon voorbij zien komen van Roamler. Maar vragen kan alsnog.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:09 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens vragen of Roamler misschien hier wil meepost, aangezien het actief is hier.
Dat is wel een goeie doen alsof je apptquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon een beetje door de winkel lopen, doen alsof je appt met iemand.
Het maakt mij echt niet uit dat mensen kijken.![]()
Enige awkward vind ik foto's maken van een kassa.
3 uur bezig zekerquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:24 schreef pl4kkie het volgende:
Opdrachten doen in de ikea. Eens maar nooit meer
Zo dat tikt aardig aanquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:48 schreef Dragonberry het volgende:
Net nog aardig wat kunnen doen. Promotie, pampers, babymelk, pieten, scheermesjes en bier. Ik ga deze week over de ¤100. Sta ook op 18 in de algemene ranking![]()
Wat moet je anders op je vrije dagen?
oke jij wintquote:
ja hier was het ook ineens vanmiddag dat de checks weg waren. Maar ach 13 checks klaag ik alsnog niet over.quote:Was lekker bezig, gaan er ineens 3 anderen in de stad actief worden. Alle opdrachten OP.
hier in de buurt geen pietjescheck meer openquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck 20 euro inmiddels, maar het is nog steeds duurder om er te komen
er moet er altijd 1 de minste zijn hequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
Kom ik helemaal blij aan met m'n zes opdrachten
Ik heb er maar 2 gedaan, had niet heel veel tijdquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
er moet er altijd 1 de minste zijn he
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke jij wint
[..]
ja hier was het ook ineens vanmiddag dat de checks weg waren. Maar ach 13 checks klaag ik alsnog niet over.
Er zijn nog genoeg opdrachten die langer beschikbaar zijn. Of gaan ze allemaal zo hard bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het echt kut, want ik zit altijd met school.
Op vrijdag met de babychecks bijvoorbeeld ben ik pas om half 3 uit.
80 euro en ik heb het nu 2 maandenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel hebben jullie tot nu toe verdiend dan? Met 25 opdrachten op een dag tikt het aardig aan zo
Ik verdien vandaag denk ik 20 euro (twee keer pietencheck, 1 oliebollencheck en 1 theecheck)
5 weken, 500 euro.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel hebben jullie tot nu toe verdiend dan? Met 25 opdrachten op een dag tikt het aardig aan zo
Ik verdien vandaag denk ik 20 euro (twee keer pietencheck, 1 oliebollencheck en 1 theecheck)
I know, maar ik ben heel egoïstisch en heb liever iemand die er echt naar zoekt. zeker na de eerste ervaring.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
Er is een topic in FHF voor invites en motivatie.
Ja daar is dat topic dus juist voorquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
I know, maar ik ben heel egoïstisch en heb liever iemand die er echt naar zoekt. zeker na de eerste ervaring.
uhuh ja klopt. Ik ken FHF. (verrek ik ben er zelf modquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja daar is dat topic dus juist voor
Nou ga doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh ja klopt. Ik ken FHF. (verrek ik ben er zelf mod)
neh. Hier staat het prima.quote:
Dan heb jij vast die wasmiddelcheck laatst ook niet gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik was begonnen aan de groentesoep check, maar weer geannuleerd toen ik zag hoeveel vragen er nog kwamen en dat je van die producten allemaal foto moest maken van product, prijskaartje en streepjescode, daar had ik geen zin in.
Ik heb toen verschillende gedaan, was leuk. Veel werk maar zo leerde je wel alle soorten kennenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:33 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Nou die heb ik dus één keer gedaan, dat ik onaangenaam verrast werd midden in de opdracht door het enorme aantal foto's dat gemaakt moest worden. Toen wel afgemaakt omdat ik al vrij ver was, maar nu was ik moe en spierpijn en ik wilde niet steeds door m'n knieën bij die stomme soepen voor de foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |