SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!![]()
Dan maak je overzichtsfoto's, of van hetzelfde artikel, maar dan een ander gewicht, om te tonen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Tamashii het volgende:
Nou bij mijn supermarkt waren er vier van de acht chocoladedingen niet. Maar vervolgens moet je daar dan wel foto's van maken???
Stuur Roamler even een berichtje via de app bij Inboxquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:35 schreef Dragonberry het volgende:
Ik kan nizno niet meer quoten, maar ik heb pas 1 oliebollen opdracht gedaan. Alle opdrachten met voetjes of een bankje zijn weg uit mijn roamler app. Ook na opnieuw installeren..
ik was ook vergeten om een nieuwe aan te maken, had niet gezien dat ik de lapo had... (blonT is een goed excuus)quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:35 schreef Dragonberry het volgende:
Ik kan nizno niet meer quoten, maar ik heb pas 1 oliebollen opdracht gedaan. Alle opdrachten met voetjes of een bankje zijn weg uit mijn roamler app. Ook na opnieuw installeren..
huh? dus als je je woonplaats aanpast krijg je ineens geen opdrachten meer die landelijk staan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:23 schreef Dragonberry het volgende:
Heeft dus met het probleem te maken dat hij bepaalde woonplaatsen niet herkend. Ik heb het een paar dagen geleden veranderd naar mijn echte woonplaats en dan geeft de app dus gelijk die opdrachten niet meer aan..
Voor degenen die dat probleem ook hadden bij het registreren, laat gewoon zo staan
hmm dan terugzetten op een plaats die volgens roamler wel bestaatquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef Dragonberry het volgende:
Blijkbaar ja. Volgens roamler bestaat mijn dorp niet
Ik hoop dat ze 10eu per stuk waard wordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat die chocolade checks snel weg gaanGa niet allemaal weg klikken stuk voor stuk
Oh... Dus het is de bedoeling dat je wacht?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 10eu per stuk waard worden
Inmiddels staat de tekst er dat je hem 10 keer mag doen. Ben straks ziek van de oliebollenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:28 schreef Nizno het volgende:
Ik zie ineens de oliebol weer staan terwijl ik al 5 ballen naar binnen heb moeten werken voor die opdracht. In de opdracht staat nog steeds dat je hem maar 5 keer mag doen.
bedoeling is een groot woord, maar is wel lekker voor het werk dat je doet dat hij meer waard wordt. En wanneer hij lang open staat zal hij ooit wel meer waard wordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh... Dus het is de bedoeling dat je wacht?![]()
Heb hem nu gedaan voor 6e.
Ik ga hem morgen doen als hij dan nog open staat, maar hij is hier 2 euro. Oh 4 euroquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
De Hema Pieten check staat hier bij eentje op 5 euro!En heel erg dichtbij mijn huis, de rest hier in de stad staat op 2 euro. En dan nog een bonus van 1 euro als je Zwarte Pieten kan vinden.
Is altijd een gok, zeker bij opdrachten die sluiten bij een bepaald aantal inzendingen. Weekaanbiedingen lopen bijvoorbeeld zaterdagmiddag wel op als ze nog open staan, omdat dan de week bijna om is. De chococheck zal denk ik nog wel iets stijgen maar zekerheid heb je nooit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh... Dus het is de bedoeling dat je wacht?![]()
Heb hem nu gedaan voor 6e.
Klopt, maar hij varieert nu tussen de 3,50 en 6. Dat vind ik het werk nog echt niet waard eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is altijd een gok, zeker bij opdrachten die sluiten bij een bepaald aantal inzendingen. Weekaanbiedingen lopen bijvoorbeeld zaterdagmiddag wel op als ze nog open staan, omdat dan de week bijna om is. De chococheck zal denk ik nog wel iets stijgen maar zekerheid heb je nooit.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is altijd een gok, zeker bij opdrachten die sluiten bij een bepaald aantal inzendingen. Weekaanbiedingen lopen bijvoorbeeld zaterdagmiddag wel op als ze nog open staan, omdat dan de week bijna om is. De chococheck zal denk ik nog wel iets stijgen maar zekerheid heb je nooit.
Thanks voor deze uitleg!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Inmiddels staat de tekst er dat je hem 10 keer mag doen. Ben straks ziek van de oliebollen
[..]
bedoeling is een groot woord, maar is wel lekker voor het werk dat je doet dat hij meer waard wordt. En wanneer hij lang open staat zal hij ooit wel meer waard worden
Neequote:Op woensdag 25 november 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier nog iets weer gehoord over die inzending met de selfie en kledingmaat?
Hier is die check maar 4 euro. Idd geen piet te vindenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik kreeg een push melding dat ik in de buurt zou zijn van een winkel voor brillen check deel 2 voor 5,50 maar ik zie die opdracht helemaal niet.
En met die pieten check ga je volgens mij helemaal geen pieten vinden in de Hema dit jaar.
Ik heb ook geen pieten gevonden. Wel 5 euro voor de check.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ten-over-zwarte-pietquote:AMSTERDAM Medewerkers van HEMA zijn via internet en telefoon ernstig bedreigd omdat sinds dit jaar in de filialen van de winkelketen alleen nog roetveegpieten te vinden zijn.
Het warenhuis heeft aangifte gedaan, schrijft het AD. Volgens de krant gaat het om klanten die voorstander zijn van het klassieke uiterlijk van Zwarte Piet.
"We begrijpen dat er een intensief maatschappelijk debat wordt gevoerd, maar we pikken het niet als onze medewerkers de vreselijkste dingen naar hun hoofd krijgen. Daarom hebben we besloten om naar de politie te stappen'', zegt een woordvoerder.
Zwarte Piet wordt gebannedquote:Op woensdag 25 november 2015 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling
Die is nog steeds open. Ik weet niet of ik eraan mee zou willen doen, twijfelsquote:Op woensdag 25 november 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier nog iets weer gehoord over die inzending met de selfie en kledingmaat?
Dacht ik dus ookquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar volgens mij zou je wat horen binnen 5 werkdagen na het inleveren van die opdracht?
Hier ook niet. Dus geen extra euro.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck gedaan, geen piet te vinden in de Hema
Ja ik wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk al uitgevoerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:33 schreef Vincentoo het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom bepaalde opdracht bij sommige winkels wel verschijnen en waarom sommige niet? Zo is er hier in de buurt een Plus, maar de tompoezen, amandelstaaf en stemgembercheck kan ik hier niet doen. In een Plus 5 km verderop wel. Bij andere opdrachten staat 'mijn' Plus er wel bij...
Nee niet uitgevoerd, ik ben de enige die hier actief is...quote:Op woensdag 25 november 2015 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al uitgevoerd?
En zo niet, dan neem ik aan dat ze simpelweg een keuze hebben moeten maken bij welke filialen ze (bepaalde) opdrachten uitzetten.
Ah, apart. Anders stuur je even een berichtje naar Roamler? Wel relaxed dat je de enige bent.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Vincentoo het volgende:
[..]
Nee niet uitgevoerd, ik ben de enige die hier actief is...
Klopt. Ik laat opdrachten meestal openstaan tot dat ze meer waard zijn. Alleen opdrachten met een beperkt aantal inzendingen voer ik meteen uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, apart. Anders stuur je even een berichtje naar Roamler? Wel relaxed dat je de enige bent.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Vincentoo het volgende:
Pietencheck schiet trouwens ook omhoog. Gister 2 euro, vanmiddag 4 en nu 6. Denk dat ik hem morgen toch maar eens ga doen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tree het volgende:
Zwarte Piet gevonden in de HEMA hoor, helemaal in m'n nopjes
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]Die filiaalmanager kan dus een telefoontje van het hoofdkantoor verwachten!
Het zal toch wel meevallen denk ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?
Potverquote:Op donderdag 26 november 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck nu 12 euro, maar veerpont kost al meer
Ik heb hem gisteren hier in het dorp voor 5 euro gedaan, die 12 euro gaat niet gedaan worden, ik denk dat daar geen roamlers zitten in dat gebied. Ik zie daar steeds bedragen oplopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Potver, ik heb hem vanochtend voor minder gedaan.
En toen wilde ik de scheermesjes-check doen, maar toen hing de app uiteraard weer..
Ik leg mij er maar bij neer dat ik steeds maar één opdracht kan doenanders gaat ie over de kop.
Nee de opdrachten zijn op een waddeneilandquote:Op donderdag 26 november 2015 12:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar woon je dan op een waddeneiland dat de boot zoveel kost?
Net beide opdrachten gedaan, alleen zag dat ze verhoogd waren naar 7 en 6. Dus 3 euro extra !quote:Op donderdag 26 november 2015 06:28 schreef PurpleLily het volgende:
Vouchercheck staat open voor 6 en de pietencheck voor 4.
Denk dat ik die vanmiddag maar eens ga doenBen 1 uur thuis van school, dus hopen maar ;;
niet in de rand of den bosch. En niet in december.quote:
Hier staan er 3 voor 5 euro. Iemand een idee hoe die grote verschillen ontstaan?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck nu 12 euro, maar veerpont kost al meer
Jaa makkelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 15:26 schreef eenjongen... het volgende:
Is die pietencheck goed te doen bij een hema waar het heel rustig is en die niet zo groot is?
Is (was? morgen even kijken) in het filiaal op Den Haag Centraal, superklein en in een hoekje weggestopt. Kan me best voorstellen dat ze dan nog wat oude versiering ophangen!quote:Op donderdag 26 november 2015 11:32 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meevallen denk ik?Zal wel afhangen van welk filiaal en waar. Het is pas sinds dit jaar landelijk beleid.
Er staat hier nu in één club/bar een Bacardi Check open voor 8 euro. Een gratis Cubra Libre is erg verleidelijk, maar het is niet de leukste bar om in je eentje een drankje te doen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:53 schreef FrauMilena het volgende:
Jammer, de Hema filialen hier houden zich allemaal aan de regels, dus geen ¤1 extra.![]()
Nou ik was wel even bezig met elk schap en elke kopstelling en elk kaartje bekijken hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wel mooi/jammer om te zien hoe snel die pietencheck stijgt, terwijl het maar 1-3 minuten werk is. Staat zeker hoog op de prioriteitenlijst daar bij HEMA HQ.
Oh echt? Maar waarom elk kaartje bekijken dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ik was wel even bezig met elk schap en elke kopstelling en elk kaartje bekijken hoor
Omdat ik zeker wilde zijn dat ook de schapkaartjes nieuwe stijl waren, dus gewoon alles goed bekeken. Een volgende keer zou het sneller gaan, ik ben wellicht de eerste keer altijd wat te grondigquote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh echt? Maar waarom elk kaartje bekijken dan?
Bij de filialen waar ik ben geweest was gewoon geen enkel zwart object ter hoogte van versiering / promotiemateriaal / plafond te vinden. Dus met een aantal gangpaden scannen ben ik wel klaar.
Edit: Ik ben wel bij een klein en middelgroot filiaal geweest.
Ergens wel begrijpelijk hoor! Ben zelf meestal ook heel grondig omdat ik gauw foutjes over het hoofd zie, dus kijk dan alles 1-2 keer na. Alleen kan je bij deze check wel van enige consequentheid (?) uitgaan, dus steekproefsgewijs kom je er ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik zeker wilde zijn dat ook de schapkaartjes nieuwe stijl waren, dus gewoon alles goed bekeken. Een volgende keer zou het sneller gaan, ik ben wellicht de eerste keer altijd wat te grondig
Pietencheck op het waddeneiland staat inmiddels op 15 euro trouwens![]()
Ik dacht dat jullie het over die Cuba Libre check hadden, zie nu pas die opdracht voor de Roamler borrel staan.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in de rand of den bosch. En niet in december.
Verder prima
de randstad en den bosch. Lekkere locaties dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het over die Cuba Libre check hadden, zie nu pas die opdracht voor de Roamler borrel staan.Ik ben altijd voor gratis drank, maar 'tijdens deze gezellige bijeenkomst kunnen we ook ideeën en tips uitwisselen' klinkt op de een of andere manier toch niet heel uitnodigend.
![]()
Houden ze één borrel op één locatie? Vraag me af hoeveel mensen zin hebben om daarvoor te reizen. Oh nee ik zie het al, meerdere locaties dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |