quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tree het volgende:
Zwarte Piet gevonden in de HEMA hoor, helemaal in m'n nopjes
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]Die filiaalmanager kan dus een telefoontje van het hoofdkantoor verwachten!
Het zal toch wel meevallen denk ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?
Potverquote:Op donderdag 26 november 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck nu 12 euro, maar veerpont kost al meer
Ik heb hem gisteren hier in het dorp voor 5 euro gedaan, die 12 euro gaat niet gedaan worden, ik denk dat daar geen roamlers zitten in dat gebied. Ik zie daar steeds bedragen oplopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Potver, ik heb hem vanochtend voor minder gedaan.
En toen wilde ik de scheermesjes-check doen, maar toen hing de app uiteraard weer..
Ik leg mij er maar bij neer dat ik steeds maar één opdracht kan doenanders gaat ie over de kop.
Nee de opdrachten zijn op een waddeneilandquote:Op donderdag 26 november 2015 12:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar woon je dan op een waddeneiland dat de boot zoveel kost?
Net beide opdrachten gedaan, alleen zag dat ze verhoogd waren naar 7 en 6. Dus 3 euro extra !quote:Op donderdag 26 november 2015 06:28 schreef PurpleLily het volgende:
Vouchercheck staat open voor 6 en de pietencheck voor 4.
Denk dat ik die vanmiddag maar eens ga doenBen 1 uur thuis van school, dus hopen maar ;;
niet in de rand of den bosch. En niet in december.quote:
Hier staan er 3 voor 5 euro. Iemand een idee hoe die grote verschillen ontstaan?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck nu 12 euro, maar veerpont kost al meer
Jaa makkelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 15:26 schreef eenjongen... het volgende:
Is die pietencheck goed te doen bij een hema waar het heel rustig is en die niet zo groot is?
Is (was? morgen even kijken) in het filiaal op Den Haag Centraal, superklein en in een hoekje weggestopt. Kan me best voorstellen dat ze dan nog wat oude versiering ophangen!quote:Op donderdag 26 november 2015 11:32 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meevallen denk ik?Zal wel afhangen van welk filiaal en waar. Het is pas sinds dit jaar landelijk beleid.
Er staat hier nu in één club/bar een Bacardi Check open voor 8 euro. Een gratis Cubra Libre is erg verleidelijk, maar het is niet de leukste bar om in je eentje een drankje te doen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:53 schreef FrauMilena het volgende:
Jammer, de Hema filialen hier houden zich allemaal aan de regels, dus geen ¤1 extra.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |