Waarschijnlijk al uitgevoerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:33 schreef Vincentoo het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom bepaalde opdracht bij sommige winkels wel verschijnen en waarom sommige niet? Zo is er hier in de buurt een Plus, maar de tompoezen, amandelstaaf en stemgembercheck kan ik hier niet doen. In een Plus 5 km verderop wel. Bij andere opdrachten staat 'mijn' Plus er wel bij...
Nee niet uitgevoerd, ik ben de enige die hier actief is...quote:Op woensdag 25 november 2015 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al uitgevoerd?
En zo niet, dan neem ik aan dat ze simpelweg een keuze hebben moeten maken bij welke filialen ze (bepaalde) opdrachten uitzetten.
Ah, apart. Anders stuur je even een berichtje naar Roamler? Wel relaxed dat je de enige bent.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Vincentoo het volgende:
[..]
Nee niet uitgevoerd, ik ben de enige die hier actief is...
Klopt. Ik laat opdrachten meestal openstaan tot dat ze meer waard zijn. Alleen opdrachten met een beperkt aantal inzendingen voer ik meteen uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, apart. Anders stuur je even een berichtje naar Roamler? Wel relaxed dat je de enige bent.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Vincentoo het volgende:
Pietencheck schiet trouwens ook omhoog. Gister 2 euro, vanmiddag 4 en nu 6. Denk dat ik hem morgen toch maar eens ga doen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tree het volgende:
Zwarte Piet gevonden in de HEMA hoor, helemaal in m'n nopjes
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]Die filiaalmanager kan dus een telefoontje van het hoofdkantoor verwachten!
Het zal toch wel meevallen denk ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh dat vinnik wel sneu, en daar verdienen wij dan een euro aan?
Potverquote:Op donderdag 26 november 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pietencheck nu 12 euro, maar veerpont kost al meer
Ik heb hem gisteren hier in het dorp voor 5 euro gedaan, die 12 euro gaat niet gedaan worden, ik denk dat daar geen roamlers zitten in dat gebied. Ik zie daar steeds bedragen oplopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Potver, ik heb hem vanochtend voor minder gedaan.
En toen wilde ik de scheermesjes-check doen, maar toen hing de app uiteraard weer..
Ik leg mij er maar bij neer dat ik steeds maar één opdracht kan doenanders gaat ie over de kop.
Nee de opdrachten zijn op een waddeneilandquote:Op donderdag 26 november 2015 12:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar woon je dan op een waddeneiland dat de boot zoveel kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |