TRs hebben weldegelijk nut. Alleen is er niet elke minuut een mod online.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:27 schreef hoas het volgende:
Ben ik nu achterlijk, of?
ONZ / Is het verboden om...
TR en hints hebben geen nut.
Kijk naar je eigen topics johquote:Op zondag 10 januari 2016 18:27 schreef hoas het volgende:
Ben ik nu achterlijk, of?
ONZ / Is het verboden om...
TR en hints hebben geen nut.
Mag hij geen schopje WGR? Ik wil gewoon een echt antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
TRs hebben weldegelijk nut. Alleen is er niet elke minuut een mod online.
Waarom heb je 'm dan niet meteen daar gepost?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mag hij geen schopje WGR? Ik wil gewoon een echt antwoord op mijn vraag.
Ik heb beetje down.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan niet meteen daar gepost?
[/quote]quote:
quote:
Kan je niet gewoon leuk meeposten ipv proberen het topic te laten ontsporen?quote:
[..]quote:
Dit is een doodsbedreiging. Graag sancties opleggen tegen Gerard_Geit.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:13 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik koop er een atoombom van om op Calcio's huis te gooien
Daar het hoogst onwaarschijnlijk is dat een atoombom zou kunnen aanschaffen, en gelet op het feit dat ik de kennis niet heb om een dergelijk wapen te hanteren is-... laat maarquote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit is een doodsbedreiging. Graag sancties opleggen tegen Gerard_Geit.
Gr gr
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit is een doodsbedreiging. Graag sancties opleggen tegen Gerard_Geit.
Gr gr
Kunnen jullie niet lekker met elkaar DM'en ipv topics te verkloten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 04:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Daar het hoogst onwaarschijnlijk is dat een atoombom zou kunnen aanschaffen, en gelet op het feit dat ik de kennis niet heb om een dergelijk wapen te hanteren is-... laat maar
Buiten dat je inderdaad een kutpuber bent is daar de TR knop voor, dus pleur opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Is dit acceptabel? 2016 zou toch het jaar van positiviteit worden?
Die heb je niet op mobiel. Misschien even je hersenen gebruiken voordat je onzin aan het posten bent, voor zover je die nog hebt in elk geval.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten dat je inderdaad een kutpuber bent is daar de TR knop voor, dus pleur op
wellesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Die heb je niet op mobiel. Misschien even je hersenen gebruiken voordat je onzin aan het posten bent, voor zover je die nog hebt in elk geval.
Met deze post zet je zelf de toon al....quote:
Onderaan, naast reageer op topic.quote:
Maar dat is niet schelden. En ze deed gewoon bijdehand, als je de posts terugleest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met deze post zet je zelf de toon al....
Dus positief doen geldt ook voor jou.
Moet je dan daar de posts in plakken zoals ik hier deed?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onderaan, naast reageer op topic.
Nee hoor. Als jij zegt dat in post 271 iemand naar is dan kan ik dat zo terugvinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Moet je dan daar de posts in plakken zoals ik hier deed?
Oh op die manier. Dankje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij zegt dat in post 271 iemand naar is dan kan ik dat zo terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |