abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157785259
Zoals ik al schreef dit weekend moest Erdogan iets doen om zijn gezichtsverlies te compenseren.
Opzich wel positief dat Rusland leert dat het continu schenden van het luchtruim van anderen ook gevolgen kan hebben.
pi_157785269
- Edit. Conflict News verkeerd het artikel gelezen.
pi_157785523
WashingtonPoint twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:26:23 PM Davutoglu on Russian jet: "to take all precautions is our rights. Our message clear to whoever fires Syrian Turkmens or Aleppo’s Arabs.." reageer retweet
pi_157785541
DarenSorenson twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:13:37 Turkey already has a no fly zone. It's called their country. Finally someone shows Russia what a spine looks like. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157785607
Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:56:36 FSA source: The dead pilot shown on video tried to fly his parachute into regime territory. Our fighters "shot him dead from a distance." reageer retweet

helikopters die op zoek waren naar de piloten.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157785698
Volgens CNN was het geen SU-25 maar een SU-24.

De Nederlandse patriots ondergaan nog een paar jaar onderhoud dus die zijn niet te leen :7
pi_157785761
if true. (nog) geen beelden hiervan

Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:23:48 The FSA’s 1st Coastal Division claims to have destroyed a Russia helicopter in Jebel al-Turkman with a TOW anti-tank missile. #Syria #Turkey reageer retweet
vermeende beelden van de crash

https://vid.me/wS4d
-Rabia Al-Basri
pi_157785901
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef Slayage het volgende:

Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:23:48 The FSA’s 1st Coastal Division claims to have destroyed a Russia helicopter in Jebel al-Turkman with a TOW anti-tank missile. #Syria #Turkey reageer retweet

Echt walgelijk die snackbars de hele tijd. Ook toen ze bij die dode piloot stonden.
Beter gaat Rusland alle turkmeense dorpen daar kapot maken.
pi_157785924
Je zal maar een hotel aan de Turkse kust bezitten deze zomer.. dat zal niet erg druk zijn..
pi_157786021
quote:

Ik stapte allahu akhbar vanmorgen op mijn allahu akhbar fiets toe ik allahu akhbar merkte dat mijn allahu akhbar voorband nogal slapjes allahu akhbar aanvoelde.
Ik heb allahu akhbar gauw maar even allahu akhbar de fietspomp allahu akhbar gepakt om mijn allahu akhbar banden op te allahu akhbar pompen. Toen allahu akhbar kon ik weer allahu akhbar verder en allahu akhbar was allahu akhbar nog allahu akhbar op allahu akhbar tijd allahu akhbar op allahu akhbar mijn allahu akhbar werk allahu akhbar ook !
Racist
pi_157786154
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:28 schreef Slayage het volgende:
DarenSorenson twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:13:37 Turkey already has a no fly zone. It's called their country. Finally someone shows Russia what a spine looks like. reageer retweet
YerevanSaeed twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:43:40 Iraq should have downed 100s of Turkish fighter jets over Iraqi space if same Turkish logic applied to justify shooting down Russian jet. reageer retweet
pi_157786210
quote:

yurybarmin twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:53:10 Important: Reports about rebels shooting down a Russian helicopter that was looking for pilots are false, the copter landed in Latakia. reageer retweet
pi_157786214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:48 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik stapte allahu akhbar vanmorgen op mijn allahu akhbar fiets toe ik allahu akhbar merkte dat mijn allahu akhbar voorband nogal slapjes allahu akhbar aanvoelde.
Ik heb allahu akhbar gauw maar even allahu akhbar de fietspomp allahu akhbar gepakt om mijn allahu akhbar banden op te allahu akhbar pompen. Toen allahu akhbar kon ik weer allahu akhbar verder en allahu akhbar was allahu akhbar nog allahu akhbar op allahu akhbar tijd allahu akhbar op allahu akhbar mijn allahu akhbar werk allahu akhbar ook !
heb je dat zelf uitgetikt? :s)
-Rabia Al-Basri
pi_157786237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:52 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

YerevanSaeed twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:43:40 Iraq should have downed 100s of Turkish fighter jets over Iraqi space if same Turkish logic applied to justify shooting down Russian jet. reageer retweet
jip
-Rabia Al-Basri
pi_157786251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

yurybarmin twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:53:10 Important: Reports about rebels shooting down a Russian helicopter that was looking for pilots are false, the copter landed in Latakia. reageer retweet
ah youri zegt het, dus het is false

een van de omgekomen piloten

EgoRZemtsoV twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:38:50 ????? ??-24 ?????? ????????. ?????? ?????? ?????! https://t.co/ePwenjz97s reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_157786551
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb je dat zelf uitgetikt? :s)
Ctrl-c / Ctrl-v are my friends ;)
Racist
pi_157786573
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

jip
Dan moeten ze die PKK terroristen maar op eigen grondgebied weten te houden. Maar natuurlijk kan je geen objectieve analyse verwachten van iemand die "Yerevan" als woord heeft in zijn naam. :') Vrij spel voor haters om modder te gooien.
pi_157786622
Het Nederlandse consulaat in Turkije zal zich wel mentaal voorbereiden op getoeter.

Toet toet.
pi_157786651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moeten ze die PKK terroristen maar op eigen grondgebied weten te houden.
Net zoals dat Turkije ook niet haar terroristen op eigen grondgebied weet te houden?
pi_157786711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Net zoals dat Turkije ook niet haar terroristen op eigen grondgebied weet te houden?
Daar staat Iran toch bekend om? Volgens mij zijn het de Syrirs of het nu Turkmenen zijn of Arabieren de gene die het Iraanse terrorisme bestrijden. :')
pi_157786741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Daar staat Iran toch bekend om? Volgens mij zijn Syrirs of het nu Turkmenen zijn of Arabieren de gene die het Iraanse terrorisme bestrijden. :')
Je bedoelt de door Turkije gesponsorde terroristen die nu in Europa als wilde honden tekeer te lopen gaan, terwijl zonder Iran zowel Damascus als Baghdad in handen van deze door Turkije gesponsorde terroristen was gevallen?
pi_157786787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:17 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je bedoelt de door Turkije gesponsorde terroristen die nu in Europa als wilde honden tekeer te lopen gaan, terwijl zonder Iran zowel Damascus als Baghdad in handen van deze door Turkije gesponsorde terroristen was gevallen?
Volgens mij is het toch nu Rusland/Iran die samenwerkt met ISIS om een genocide te plegen op Syrirs of zie ik het verkeerd? :@
pi_157786871
Waarom trekken 'onze' leiders ons toch zo een WW3 in... En dat allemaal voor een stel kutlanden waar we niet eens een voet binnen hadden moeten zetten.
Als het daadwerkelijk om olie en gas gaat, dan kunnen onze leiders ons dat toch gewoon vertellen?

"Jongens we moeten even huishouden daar in die apenlanden want anders kunnen jullie niet meer na 19:00 de TV aanzetten". Prima toch.

Nee, nu al 10 jaar de boel verzieken in het Midden Oosten voor 'stabiliteit' en 'onze veiligheid' en ondertussen maar Rusland op hun tenen blijven trappen, militaire basissen aanleggen in Putin's achtertuin... Zijn vliegtuigjes neerhalen (zoals vandaag)

Flikker nou eens op. Dadelijk word ik opgetrommeld om tegen Russen te gaan vechten omdat mijn 'leiders' ons een oorlog intrekken. ISIS is een bijproduct van onze acties. En nu de Russen hen gaan bombarderen pakken wij de Russische vliegtuigen aan. Dat is wat er gebeurt.

En zo krijg je dus lekker oorlog. Iets waar die kutyanken (en de EU) al 10 jaar naar toe aan het werken zijn. Ik word hier echt woest van.

Ik heb hier allemaal nooit om gevraagd namelijk. Als het aan mij ligt bouwen we een groot hek om Europa en laten we het Midden-Oosten mooi kapot vallen. Spendeer al dat geld van die oorlogen nou maar gewoon aan alternatieve energiebronnen, dan hebben we ze daar ook niet meer nodig.
En laat Rusland lekker die jihadmongolen kapot maken.

Maar helaas. Obama en consorten willen graag een blowjob van Putin en zullen niet stoppen voordat Rusland kapot is. En heel veel mensen zullen daarvoor moeten bloeden.
Idioterie.
pi_157786946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch nu Rusland/Iran die samenwerkt met ISIS om een genocide te plegen op Syrirs of zie ik het verkeerd? :@
Zie je verkeerd
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:38:30 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157787311
quote:
Reuters Top News ‏@Reuters 
BREAKING: Turkmen brigade in Syria says shot dead two pilots of downed Russian jet as they descended with parachutes
Dit is het doodvonnis van die Turkmenen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')