twitter:WashingtonPoint twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:26:23PM Davutoglu on Russian jet: "to take all precautions is our rights. Our message clear to whoever fires Syrian Turkmens or Aleppo’s Arabs.." reageer retweet
twitter:DarenSorenson twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:13:37Turkey already has a no fly zone. It's called their country. Finally someone shows Russia what a spine looks like. reageer retweet
twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:56:36FSA source: The dead pilot shown on video tried to fly his parachute into regime territory. Our fighters "shot him dead from a distance." reageer retweet
vermeende beelden van de crashtwitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:23:48The FSA’s 1st Coastal Division claims to have destroyed a Russia helicopter in Jebel al-Turkman with a TOW anti-tank missile. #Syria #Turkey reageer retweet
Echt walgelijk die snackbars de hele tijd. Ook toen ze bij die dode piloot stonden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef Slayage het volgende:
if true. (nog) geen beelden hiervanvermeende beelden van de crashtwitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:23:48The FSA’s 1st Coastal Division claims to have destroyed a Russia helicopter in Jebel al-Turkman with a TOW anti-tank missile. #Syria #Turkey reageer retweet
https://vid.me/wS4d
Ik stapte allahu akhbar vanmorgen op mijn allahu akhbar fiets toe ik allahu akhbar merkte dat mijn allahu akhbar voorband nogal slapjes allahu akhbar aanvoelde.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef Slayage het volgende:
if true. (nog) geen beelden hiervan
vermeende beelden van de crash
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:28 schreef Slayage het volgende:
twitter:DarenSorenson twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:13:37Turkey already has a no fly zone. It's called their country. Finally someone shows Russia what a spine looks like. reageer retweet
twitter:YerevanSaeed twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:43:40Iraq should have downed 100s of Turkish fighter jets over Iraqi space if same Turkish logic applied to justify shooting down Russian jet. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef Slayage het volgende:
if true. (nog) geen beelden hiervanvermeende beelden van de crashtwitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 13:23:48The FSA’s 1st Coastal Division claims to have destroyed a Russia helicopter in Jebel al-Turkman with a TOW anti-tank missile. #Syria #Turkey reageer retweet
twitter:yurybarmin twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:53:10Important: Reports about rebels shooting down a Russian helicopter that was looking for pilots are false, the copter landed in Latakia. reageer retweet
heb je dat zelf uitgetikt?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:48 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik stapte allahu akhbar vanmorgen op mijn allahu akhbar fiets toe ik allahu akhbar merkte dat mijn allahu akhbar voorband nogal slapjes allahu akhbar aanvoelde.
Ik heb allahu akhbar gauw maar even allahu akhbar de fietspomp allahu akhbar gepakt om mijn allahu akhbar banden op te allahu akhbar pompen. Toen allahu akhbar kon ik weer allahu akhbar verder en allahu akhbar was allahu akhbar nog allahu akhbar op allahu akhbar tijd allahu akhbar op allahu akhbar mijn allahu akhbar werk allahu akhbar ook !
jipquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]twitter:YerevanSaeed twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:43:40Iraq should have downed 100s of Turkish fighter jets over Iraqi space if same Turkish logic applied to justify shooting down Russian jet. reageer retweet
ah youri zegt het, dus het is falsequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]twitter:yurybarmin twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:53:10Important: Reports about rebels shooting down a Russian helicopter that was looking for pilots are false, the copter landed in Latakia. reageer retweet
twitter:EgoRZemtsoV twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:38:50????? ??-24 ?????? ????????. ?????? ?????? ?????! https://t.co/ePwenjz97s reageer retweet
Dan moeten ze die PKK terroristen maar op eigen grondgebied weten te houden. Maar natuurlijk kan je geen objectieve analyse verwachten van iemand die "Yerevan" als woord heeft in zijn naam.quote:
Net zoals dat Turkije ook niet haar terroristen op eigen grondgebied weet te houden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moeten ze die PKK terroristen maar op eigen grondgebied weten te houden.
Daar staat Iran toch bekend om? Volgens mij zijn het de Syrirs of het nu Turkmenen zijn of Arabieren de gene die het Iraanse terrorisme bestrijden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Net zoals dat Turkije ook niet haar terroristen op eigen grondgebied weet te houden?
Je bedoelt de door Turkije gesponsorde terroristen die nu in Europa als wilde honden tekeer te lopen gaan, terwijl zonder Iran zowel Damascus als Baghdad in handen van deze door Turkije gesponsorde terroristen was gevallen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar staat Iran toch bekend om? Volgens mij zijn Syrirs of het nu Turkmenen zijn of Arabieren de gene die het Iraanse terrorisme bestrijden.
Volgens mij is het toch nu Rusland/Iran die samenwerkt met ISIS om een genocide te plegen op Syrirs of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je bedoelt de door Turkije gesponsorde terroristen die nu in Europa als wilde honden tekeer te lopen gaan, terwijl zonder Iran zowel Damascus als Baghdad in handen van deze door Turkije gesponsorde terroristen was gevallen?
Zie je verkeerdquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch nu Rusland/Iran die samenwerkt met ISIS om een genocide te plegen op Syrirs of zie ik het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |