Je vroeg of men nog wat leuks ging doen dit weekend. In de regel is daten leuk.quote:
Dat maakt het niet minderquote:
Whiskyproeverij op de Zaanse Schans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ander onderwerp. Iemand nog wat leuks dit weekend?
Truequote:Op dinsdag 24 november 2015 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vroeg of men nog wat leuks ging doen dit weekend. In de regel is daten leuk.
Waarom? Problemen met se topictitel? Vervelend onderwerp?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Whiskyproeverij op de Zaanse Schans.
Snap ik, is ook leuk om mensen daar over in te lichten, maar ben je niet bang dat je te snel in de verdediging moet springen bij dergelijk discussies, of uitleg?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind het dan wel leuk en goed om er uitleg over te geven (en ja ik weet dat niet iedereen die dan leuk vind om te krijgenmaar zolang niemand tegen me gaat schreeuwen doe ik er ook niet veel kwaad mee lijkt me
)
Maar dat vind ik over alle onderwerpen hoor. Ik zou het zelfde doen als het gaat over elementaire deeltjes. Alleen weet ik daar toevallig echt niets vanaf
Laat me raden, met een date?quote:
Als je de grap niet snapt ga dan iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? Problemen met se topictitel? Vervelend onderwerp?
Thx.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minderZuip ze, Hosti!
Ach, op de tenen getrapt? Ik snap hem prima, maar je stelt je weer eens aan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je de grap niet snapt ga dan iemand anders vervelen
Huh wat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Whiskyproeverij op de Zaanse Schans.
Was ook erg goed. Lekkere whisky gedronken. Ook minder lekkere. Het is een proeverij waarbij je gewoon vrij kunt kiezen uit een stuk ook 150 flessen variërend van 10 tot 250 euro per fles. Wel interessantquote:
Ja jij wilde niet.quote:
Klopt. Een alcoholvergiftiging is dat niet.quote:
Mag ik hier ook op reageren. Want ik herken dat van rhub wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, is ook leuk om mensen daar over in te lichten, maar ben je niet bang dat je te snel in de verdediging moet springen bij dergelijk discussies, of uitleg?
Over elementaire deeljes kan ik je wel uitleggen, ik weet daar heel veel van af.
Was toch afgelopen weekend? En eerst t weekend daarvoor? En nu ineens komend weekend?quote:
Ach van een biertje per dag krijg je dat vast nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Een alcoholvergiftiging is dat niet.
Nee, ik begrijp oprecht dat andere mensen dit misschien niet zullen snappen, raar vinden of gewoon niets voor hen vinden. Dat is prima. Het is mijn levenstijl en die is anders dan die van 98% van de andere mensen. En ik vind niet dat ik iets verkeerd doe dus dan hoef ik het ook niet te verdedigen (vind ik)quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, is ook leuk om mensen daar over in te lichten, maar ben je niet bang dat je te snel in de verdediging moet springen bij dergelijk discussies, of uitleg?
Over elementaire deeljes kan ik je wel uitleggen, ik weet daar heel veel van af.
Oh ik las 'dit weekend' als afgelopen weekend. Is dichterbij dan komend weekend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was toch afgelopen weekend? En eerst t weekend daarvoor? En nu ineens komend weekend?
Kloptquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, op de tenen getrapt? Ik snap hem prima, maar je stelt je weer eens aan.
Precies. Alhoewel... Nee, je hebt gelijk.quote:
Vendrediquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik las 'dit weekend' als afgelopen weekend. Is dichterbij dan komend weekend.
I knowquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel... Nee, je hebt gelijk.
Of allebei.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah zo.
Dacht al dat ik echt gek werdOf jij.
Boeiend. Klinkt als een goede besteding van de dagquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik las 'dit weekend' als afgelopen weekend. Is dichterbij dan komend weekend.
Soberso.quote:
Gewoon de behoefte onderdrukken dat je constant aan iedereen uit denkt te moeten leggen waarom je een open relatie hebt, alsof dat allemaal zo belangrijk is, leef je eigen leven en geniet ongeacht wat een ander daarvan denktquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ik hier ook op reageren. Want ik herken dat van rhub wel.
Soms voelt het wel heel erg als verdedigen ja. Volgens mij denken mensen vaak als ik het uit wil leggen dat ik daarmee wil zeggen dat ze ook een open relatie zouden moeten hebben. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen. Maar als mensen dan gaan roepen dat ze "geen bijman" willen zijn geeft mij dat het idee dat ze het niet snappen. En dat vind ik wel jammer ja.
Jazeker! Kan het iedereen aanraden die van whisky houdtquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Boeiend. Klinkt als een goede besteding van de dag
Daarom ga ik niet in discussie over het hoe en waarom ik vegetariër ben. Veel makkelijkerquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de behoefte onderdrukken dat je constant aan iedereen uit denkt te moeten leggen waarom je een open relatie hebt, alsof dat allemaal zo belangrijk is, leef je eigen leven en geniet ongeacht wat een ander daarvan denkt
Hier in de buurt zit ook een goede winkel, was laatst met een vriend wezen proeven. Ik blijf erbij, whisky is ranzigquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Jazeker! Kan het iedereen aanraden die van whisky houdt. Volgend jaar weer.
Waarom zou je je er ook voor moeten verantwoorden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet in discussie over het hoe en waarom ik vegetariër ben. Veel makkelijker.
Nou, dat moet ik even met de directie overleggen. We hebben ook nog een verjaardag zie ik net. En ik ben deze week 's avonds ook vaak laat thuis dus Marjolein wil in het weekend ook wat privétijd met mij gok ik zoquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soberso.
Maar komend weekend dus geen tijd voor Star Wars? Ik wel misschien
Ik blijf erbij dat er echt wel een whisky te vinden is die jij niet ranzig vindtquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit ook een goede winkel, was laatst met een vriend wezen proeven. Ik blijf erbij, whisky is ranzig.
Ja precies, sowieso de one interest onderwerpen vermijden, die boeien een ander niet en een ander snapt je niet of je kunt het maar gebrekkig uitleggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet in discussie over het hoe en waarom ik vegetariër ben. Veel makkelijker.
Om dat heel veel mensen het grappig vinden daar in te gaan pokenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou je je er ook voor moeten verantwoorden?
Vast wel, maar ik heb geen zin 249 whisky's te proeven om bij 250 de enige te vinden die ik lekker vindquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er echt wel een whisky te vinden is die jij niet ranzig vindt.
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb geen zin 249 whisky's te proeven om bij 250 de enige te vinden die ik lekker vind.
Ik kan het heel goed uitleggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, sowieso de one interest onderwerpen vermijden, die boeien een ander niet en een ander snapt je niet of je kunt het maar gebrekkig uitleggen.
Kan ook een andere keer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, dat moet ik even met de directie overleggen. We hebben ook nog een verjaardag zie ik net. En ik ben deze week 's avonds ook vaak laat thuis dus Marjolein wil in het weekend ook wat privétijd met mij gok ik zo.
Ik houd het wel bij bierquote:
Hahaha, ik las dit heel anders dan je bedoeldequote:
Volgende week en de week daarna ben ik vrij. Maar da's weer kut voor jou zeker ivm OV?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik las dit heel anders dan je bedoelde.
Daar ben ik mee gestoptquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik las dit heel anders dan je bedoelde.
So? Sod them. None of their business.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Om dat heel veel mensen het grappig vinden daar in te gaan poken
Aan de andere zijde van het land? Maar wel een leuke date om te hebben.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lach de laatste tijd sowieso heel veel. Ben echt zoveel vrolijker dan een klein half jaartje geleden.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lach de laatste tijd sowieso heel veel. Ben echt zoveel vrolijker dan een klein half jaartje geleden.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:
En maandag komt de loodgieter, dus dan is met een paar weken alles helemaal kaar en heb ik het mooiste huis van de streek.
Logisch ook hoor. Is ook niet echt een concept wat er makkelijk in gaat bij een volk dat vanaf jongs af aan opgevoed is met het een potje een dekseltje verhaal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp oprecht dat andere mensen dit misschien niet zullen snappen, raar vinden of gewoon niets voor hen vinden. Dat is prima. Het is mijn levenstijl en die is anders dan die van 98% van de andere mensen. En ik vind niet dat ik iets verkeerd doe dus dan hoef ik het ook niet te verdedigen (vind ik)
Ach ja, en als iemand nu denkt 'wat een onverzadigbare hoer, dan is dat ook maar zo. Het is niet alsof dat mijn dagelijks leven beïnvloed of zo
Do tell! Ik vind elementaire deeltjes echt heerlijk klinken
Of ga je dan de magie juist weg halen?
Bullshit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er echt wel een whisky te vinden is die jij niet ranzig vindt.
Je eigen kasteeltje, eindelijk 'af'quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:
En maandag komt de loodgieter, dus dan is met een paar weken alles helemaal kaar en heb ik het mooiste huis van de streek.
Weet je hoe lang het duurde voordat ik "die opvoeding" kwijt was. Ik ben er zelfs nu nog mee bezig af en toe...quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch ook hoor. Is ook niet echt een concept wat er makkelijk in gaat bij een volk dat vanaf jongs af aan opgevoed is met het een potje een dekseltje verhaal.
Maar zoals ik al zei, ik weet dat het niets voor mij is dus, zou het ook niet opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |