quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
Heerlijk herkenbaar deze van vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar zo weer weg, en eigenlijk nog een hoop te doenquote:
Mooi tijd om je verse Francaise alle hoeken van Malta te laten zienquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Wel lekker drie dagen weekend vanaf vrijdagmiddag
Oh dan ben je met een middagje klaar hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi tijd om je verse Francaise alle hoeken van Malta te laten zien
Malta is niet zo grootquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi tijd om je verse Francaise alle hoeken van Malta te laten zien
GMTAquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan ben je met een middagje klaar hoor
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan ben je met een middagje klaar hoor
Ga ik ook maar doen, moet nog een pokke eind reizen dit weekendquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Wel lekker drie dagen weekend vanaf vrijdagmiddag
Van harte! Wanneer mag je beginnen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Fripsel het volgende:
Yaaaaaaaaay Fripsel heeft werkomfg dat had ik helemaal niet verwacht na het gesprek
![]()
Ja maar, ja maar wellicht is zij een warmbloedige passionele Francaise met lichamelijke behoeften, toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij? Ik ben een hele nette jongen hoor
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Fripsel het volgende:
Yaaaaaaaaay Fripsel heeft werkomfg dat had ik helemaal niet verwacht na het gesprek
![]()
Daar ga ik wel van uit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar wellicht is zij een warmbloedige passionele Francaise met lichamelijke behoeften, toch?
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Tof. Gefeliteerdquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Proficiatquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Je brengt het met de nodige charme, flair en enige decadentie maar uiteindelijk gaat het jou ook maar om één ding.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij? Ik ben een hele nette jongen hoor
Ja heel erg, achter de kassa. Aantal uur is ook perfect om mee te beginnen. En ze willen me ook zo snel mogelijk inwerken bij de service balie en dat is nog fijner want beetje afwisseling maar niet fysiek zwaar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bezig
Zie je het zitten, fysiek gezien?
Iedereen wil toch dat iemand van hem/haar houdt?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je brengt het met de nodige charme, flair en enige decadentie maar uiteindelijk gaat het jou ook maar om één ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |