21quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe oud ben je nu? 22 ofzo toch?
Wordt wel een keer tijd om te checken of het je ding is hoor. Is net zoals maagd zijn op late leeftijd voor je het weet loop je achter.quote:
Godver, m'n theequote:Op dinsdag 24 november 2015 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt wel een keer tijd om te checken of het je ding is hoor. Is net zoals maagd zijn op late leeftijd voor je het weet loop je achter.
Arme Straw.quote:Op maandag 23 november 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Er moet toch een leuke fokster (nee niet zo'n type knetterkrankjorum of mssmessy) die Dima kan helpen? Bij dingetjes als het glazen huis staat iedereen hier altijd vooraan om te laten zien hoeveel zij om anderen geven (écht waar) maar nu geeft niemand thuis
Ik nomineer strawberry. Echt een leuk meisje voor dima
Not this shit againquote:
Was het al gepost? :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat lul ik trouwens, ik naai nu regelmatig met mijn vreemdgaande ex en ik geniet ervan ook nog
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
Heerlijk herkenbaar deze van vroeger.
TLDRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat zijn hetquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch ook hoor. Is ook niet echt een concept wat er makkelijk in gaat bij een volk dat vanaf jongs af aan opgevoed is met het een potje een dekseltje verhaal.
Maar zoals ik al zei, ik weet dat het niets voor mij is dus, zou het ook niet opzoeken.
En wat wil je weten van de bouwstenen des levens?
Nou ja trots is het verkeerde woord denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Tis maar waar je trots op bent he?
Bij gebrek aan beter dan....quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja trots is het verkeerde woord denk ik
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
Heerlijk herkenbaar deze van vroeger.
Hehe so true!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protip aan het einde![]()
Qua uiterlijk wel, wat innerlijk betreft zijn er twee miljard vrouwen die wel wat beter in elkaar zittenquote:
Nee, maar dat maagden-gehuil werd sneller oud dan MssMSX d'r Merkel fase.....quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar dat maagden-gehuil werd sneller oud dan MssMSX d'r Merkel fase.....
Putain.....quote:
Als je om hoeren vraagt kun je er een krijgen ookquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je om hoeren vraagt kun je er een krijgen ook
de dag is pas op de helftquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef MissMSX het volgende:
Kwart over een alweer. Waar blijft de tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |