Ik zou twee flesjes doen. Eersr de gekolfde bv helemaal op, dan fles kv geven. Als een gemengd flesje niet helemaal op gaat, verlies je ook de bv...quote:Op zondag 6 december 2015 09:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maak ik de kv warm klaar en giet ik daar bv op kamer temperatuur bij, of moet ik die eerst verwarmen?
Ik ga zo nog even proberen te kolfen, hopelijk krijg ik er nog 60CC melk bij.
Maar gezien ik nu na twaalf uur niet drinken aan een kant slechts milde stuwing had, vrees ik t ergste. Of zou de hoeveelheid stuwing niets zeggen over de productie?
Met mijn moeder over de overweging kv gehadik moest mij maar ziek melden als ik niet voldoende kan kolfen want bv is toch het beste. En áls ik kv zou geven, dan maar op basis van geitenmelk want dat is beter te verteren. Kabrita is bijna 30,- per pak, ik zeg ik zou alles voor hem doen, maar ik ga geen fortuin uit geven omdat jij iets gelezen hebt
Heel naar, beterschap! Ik had mijn eerste na twee weken. Mijn ervaringen zijn dat het ontzettend vervelend is en je je heel ziek voelt, maar dat je ook snel weer opknapt (één à twee dagen). Hopelijk bij jou ook.quote:Op zondag 6 december 2015 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb wss een borstontsteking te pakken. HAP is om de hoek vd couveuse afdeling, dus hoef niet ver te lopen, dat dan weer wel. Lekker motiverend dit, ben pas anderhalve week bezig.
Je eerste?quote:Op maandag 7 december 2015 09:07 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Heel naar, beterschap! Ik had mijn eerste na twee weken. Mijn ervaringen zijn dat het ontzettend vervelend is en je je heel ziek voelt, maar dat je ook snel weer opknapt (één à twee dagen). Hopelijk bij jou ook.
Wat liefquote:Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Maar toen ik m heel even aan de borst legde herinnerde hij t zich weer en ontspande hij helemaal.
Ik had twee weken terug ook borstontsteking, ook een kuur gehad. Ik ben wel doorgegaan met gewoon voeden, maar ik geloof nou niet dat mijn baby (toen 3 weken) er meer last van kreeg qua krampjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je eerste?heb je er meerdere gehad? Ik had koorts dus heb een AB kuur gekregen.. Met deze kuur mag ik gewoon BV blijven geven, maar het kan zijn dat de kleine er krampjes van krijgt. Ik zit dus een beetje in dubio of ik haar nog ga aanleggen deze week of dat ik overstap op de diepvriesvoorraad met SNF fles. Iemand ervaringen mee?
Wat heb je gekregen? Fluxo nog iets? Ik voed daar mee door en heb niks gemerkt aan mijn kind, maar hij is al drie maanden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je eerste?heb je er meerdere gehad? Ik had koorts dus heb een AB kuur gekregen.. Met deze kuur mag ik gewoon BV blijven geven, maar het kan zijn dat de kleine er krampjes van krijgt. Ik zit dus een beetje in dubio of ik haar nog ga aanleggen deze week of dat ik overstap op de diepvriesvoorraad met SNF fles. Iemand ervaringen mee?
Ik had antibiotica, gewoon doorgevoed en mini had er ogenschijnlijk geen last van. Kolven deed nog meer pijn dan gewoon aanleggen en stoppen tijdens borstontsteking is ook geen goed idee dus ik had hiervoor gekozen. Tweede keer heb ik geen antibiotica gehad en toen voelde ik me ongeveer net zo snel beter, duurde alleen wat langer voordat de harde plek weg was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:26 schreef Heliotrope het volgende:
Heftig hetzusjevan, hopelijk is het gauw over.
Watmoetikkiezen, dat klinkt erg lief![]()
Ik voed vrijwel alleen nog links de laatste tijd en dat weet ze heel goed, leg ik rechts aan, stopt ze meteen, wijst naar andere borst, en zegt 'die!'. Weinig tegenin te brengenErgens ben ik de grens overgegaan van stoppen voor ze praat.
mijn dreumes
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:28 schreef Burdie het volgende:
[..]herkenbaar, ik zei op altijd: als hij er om gaat vragen, stop ik.
En nu vind ik het zo lief als hij naar me toe komt en ietwat verlegen vraagt om 'bosje'.
Er wacht een gedichtje op je in het SS topicquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:28 schreef Burdie het volgende:
[..]herkenbaar, ik zei op altijd: als hij er om gaat vragen, stop ik.
En nu vind ik het zo lief als hij naar me toe komt en ietwat verlegen vraagt om 'bosje'.
Overgaan op met de hand kolven een idee? Ik kan t niet, maar een vriendin van me vond dat veel makkelijker dan met t apparaat.. en t klinkt of dat bij jou ook zo is..quote:Op woensdag 9 december 2015 14:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff.. K-kolf! Nieuwe motor gekregen, leek wat beter, maar een flink verminderde productie dus nog weinig opbrengst. Maar laatste week werd het nog weer minder. En nu heb ik dus net weer 20 minuten gekolft, 30cc per borst, na 10 minuten loopt het nauwelijks nog, alleen met veel masseren en in m'n borsten knijpen en daarna spuit het er nog in straaltjes uit als ik met de hand kolf! Ik snap niet wat ik verkeerd doe
inmiddels slaapt hij alquote:Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Filmpje djmoals je m maar niet op de borstvoeding fb zet hé
![]()
Ik heb trouwens een verstopt melkkanaal. Had er niets van gedacht omdat ik er geen pijn aan had en blijkbaar heb ik in die borst veel kanalen waar de melk door stroomt. Maar ik krijg m niet weg en G krijgt m niet wegdronken. T bultje zit er al een week. De lk had er niets van gezegd omdat de voeding goed loopt en ik geen klachten heb. Maar ik liep zo te schommelen mentaal, dat ik nu bang ben dat ik toch een ontsteking krijgen dat dat weer een mentale klap zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |