Goed maar niet geweldig dus?quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed filmpje wel.
Al is het ook wel mijn favoriete thema
Loop een seizoen achter en vind het aan de ene kant niet erg, kan ik nog lekker bingwatchen tijdens een regenachtige zondag.quote:
Niet geweldig nee. Blijft een Amerikaanse film over de koude oorlog.quote:
Oh ik loop helemaal bij. Laatste 2 seizoenen iedere week gedownload als het uit wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Loop een seizoen achter en vind het aan de ene kant niet erg, kan ik nog lekker bingwatchen tijdens een regenachtige zondag.
ik kan alleen op niet zo veel tijden, waarschijnlijk wel vrijdagavond, kan je dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:01 schreef Etsu het volgende:
ja dat
johannes, laten we daar ook heen gaan
Zal wel gekleurd zijn jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet geweldig nee. Blijft een Amerikaanse film over de koude oorlog.
Over onderwerpen met inhoud kun je beter Europese films kijken.quote:
Toen laatste seizoen uitkwam had ik het te druk met school en toen het uit was had ik andere series dus niet meer aan GoT gedachtquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik loop helemaal bij. Laatste 2 seizoenen iedere week gedownload als het uit was
SPOILER: Games of ThronesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft kippenvel moment.
[ Bericht 14% gewijzigd door Fopje op 24-11-2015 01:09:56 ]Your beauty never ever scared me.
Hoelaat draait het vrijdagavond dan? Ik heb om 22:00 een neonsplah-paint-partyquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik kan alleen op niet zo veel tijden, waarschijnlijk wel vrijdagavond, kan je dan?
bedankt voor het spoileren zakquote:
Volgende keer effetjes een spoilertje gebruikenquote:
Nee, dan wordt vrijdag niks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelaat draait het vrijdagavond dan? Ik heb om 22:00 een neonsplah-paint-party
Kan je niet van het weekend?
En was vrijdagavond geen korting trouwens?
laat me maar weten, zolang je maar met mij gaatquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dan wordt vrijdag niks.
Zondag kan ik de hele dag niet. Zaterdag overdag kan ik sowieso niet, misschien in de avond maar dat weet ik nu niet zeker.
Truste!quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat me maar weten, zolang je maar met mij gaat
nu ga ik slapen, tschus.
Als ik dan toch niet kan, dan maar een keer doordeweeksquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat me maar weten, zolang je maar met mij gaat
nu ga ik slapen, tschus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |