okequote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit meeten
Jij vindt dit leuk
wat een sletquote:Op maandag 23 november 2015 23:13 schreef EIan het volgende:
[..]
Jack had bijna via Eian sof voor mij geregeld. Echt een naar gozertje is het.
post ze eens hier als je ze gevonden hebtquote:Op maandag 23 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
ik ga nu googlen op de voordelen van warm water
ik vind dit account erg irritantquote:Op maandag 23 november 2015 23:13 schreef EIan het volgende:
[..]
Een meet zonder jou is als de lente zonder bloesem.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja nou jongens als het net als vandaag een latertje op lab wordt dan kan ik niet komen
ja dat zei typisch netquote:Op maandag 23 november 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Are you made of cupper and tellurium because you're CuTe
Kan je stoppen om te spelen met mij privé?quote:Op maandag 23 november 2015 23:13 schreef EIan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je stoppen om te spelen met mij privé?
Thx.
that was sodium funnyquote:Op maandag 23 november 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Are you made of cupper and tellurium because you're CuTe
ik heb lrgod helaas nooit mogen ontmoetenquote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat die in de ballenbak?
Op de sushi? Ehm, ik vertrouw hierin volledig op jou. Ik vind zalm bijvoorbeeld wel lekker maar in je CUL topic hoorde ik mensen zeggen dat dat niet traditioneel is.quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Etsu het volgende:
johannes, wat wil jij erop
ama, en jij? (ookal is ze er niet)
je had naar de VI meet moeten komenquote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb lrgod helaas nooit mogen ontmoeten
het is handig als je chakra's dicht zitten en helpt om van roken af te komenquote:Op maandag 23 november 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
post ze eens hier als je ze gevonden hebt
Ik weet al aan wie ik dacht.quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb lrgod helaas nooit mogen ontmoeten
nee bedanktquote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had naar de VI meet moeten komen
die mensen in CUL hebben pechquote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de sushi? Ehm, ik vertrouw hierin volledig op jou. Ik vind zalm bijvoorbeeld wel lekker maar in je CUL topic hoorde ik mensen zeggen dat dat niet traditioneel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |