quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Kapen van Fokker, goeie binnenkomer.
.
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Kapen van Fokker, goeie binnenkomer.
.
Eens...vrouwen met een brilquote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.
Verder zijn meiden die hun bril stoer vinden kut.
Ik vind mijn bril niet stoer? Ik haat brillen! Van lenzen krijg ik pijnlijke ogen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.
Verder zijn meiden die hun bril stoer vinden kut.
Ja, maar jij bent een neger, Nederlandse vrouwen met bril hebben bijna standaard een pittig kort kapsel.quote:
Vooral zo'n zwart hipstermontuur.quote:
Ik durf nog steeds niet, beetje sneu wel.quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope mijn ogen zijn gelaserd. Dus ik zie ALLES.
Moet ik me voorbereiden op Peterrrr?quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Pauw wordt echt heel slecht, ik zit al klaar.
Is haar eigen schuld. Met haar lelijke bril.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo komen er dus nooit nieuwe mensen posten, alsof het zo leuk is om steeds posts van dezelfde kutusers in dit topic te lezen.
Ik heb het jaaaren geleden laten doen, nergens last van. Tegenwoordig zal het nog minder pijnlijk zijn en wellicht ook goedkoper.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet, beetje sneu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |