Dat ga ik niet combineren ;squote:
jaquote:
ga weg johquote:
bans worden niet besprokenquote:Op maandag 23 november 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
had jij echt gezegd dat IS naar rotterdam moest komen
Gewoon wat over tegoed bonnen auwehoeren. Kun je ook nog gratis geld krijgenquote:
Was wel een grappig akkefietje, maar dat terzijde.quote:
ik vind new yorker lekkerderquote:
Gewoon zelf leren maken, wil je nooit meer bij een pizza boer bestellen.quote:
dat vind opso niet kunnenquote:Op maandag 23 november 2015 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat over tegoed bonnen auwehoeren. Kun je ook nog gratis geld krijgen
Is toch hun fout als ze erin trappenquote:
ik vind dat zelfgemaakte deeg niet zo lekkerquote:Op maandag 23 november 2015 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zelf leren maken, wil je nooit meer bij een pizza boer bestellen.
Aha, die heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik weet wel dat de italian pizza's bij Domino's niet te filmen lekker zijn.quote:
grappig dat je die sarcasme in die post niet kon onderscheiden jaquote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wel een grappig akkefietje, maar dat terzijde.
Ja want men herkent mij met zo'n picquote:
Gewoon in een grotere hoeveelheid maken en een week invriezen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat zelfgemaakte deeg niet zo lekker
volgens opso nietquote:Op maandag 23 november 2015 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is toch hun fout als ze erin trappen
ik bedoel meer dat je een heel gezellig persoon bentquote:Op maandag 23 november 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want men herkent mij met zo'n pic
Sidenote ik zat tussen twee chicks in mij zie je niet eens
Ik fok alleen als mijn labmaatje weg isquote:Op maandag 23 november 2015 22:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je een heel gezellig persoon bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |