Geen moeilijke vrouwenquote:Op maandag 23 november 2015 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
want? wat is het voordeel daarvan?
maar ook gevoelensquote:Op maandag 23 november 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hommos hebben ziek makkelijk seks
zeker als twink
die heb ik toch alquote:
als je gay bent zijn je gevoelens bij homo's inderdaad wat ergerquote:Op maandag 23 november 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heb ik toch al
al heb ik wel het gevoel dat het bij hommos nog een stuk extremer is ja
alle joden zijn homo'squote:Op maandag 23 november 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heb ik toch al
al heb ik wel het gevoel dat het bij hommos nog een stuk extremer is ja
Toch maar even TR gedaan voor de zekerheid.quote:
TRquote:Op maandag 23 november 2015 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch maar even TR gedaan voor de zekerheid.
morgen de dinsdagdipquote:Op maandag 23 november 2015 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je gay bent zijn je gevoelens bij homo's inderdaad wat erger
ik wil dit even concreter maken naar alle ajacieden, gewoon om geen bevolkingsgroep te kwetsen.quote:
ik snap dat ajax gerelateerde posts verbannen moeten wordenquote:Op maandag 23 november 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:
ik zou als jullie was oppassen
ik heb over dit soort posts een hevige discussie met dannygod gehad
dat was eerder gemixt met is en rotterdamquote:Op maandag 23 november 2015 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap dat ajax gerelateerde posts verbannen moeten worden
had jij echt gezegd dat IS naar rotterdam moest komenquote:Op maandag 23 november 2015 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was eerder gemixt met is en rotterdam
ik ookquote:Op maandag 23 november 2015 22:32 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Ik heb trek in een pizza.
Vreemde combi, pizza en zwemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |