Ik kijk niet neer op de prostituee in kwestie, maar op mezelf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Als je er op neer kijkt ga je er ook geen plezier aan beleven. Of iig niet het juiste soort plezier.
Dan had je dat niet nodig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ik ceo 10k/day zou zijn zou ik elke dag een prostituee bezoeken.
lol trap alsjeblieft niet in, de tekst "studente" trekt meestal mannen van een bepaald soort aan (midlife crisis) en is meestal maar een lokkertje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon beetje chillen met een meisje. Privèhuis lijkt me niets om eerlijk te zijn, het lijkt me veel te 'professioneel'. Ik heb genoeg goedkope advertenties gevonden van o.a. Nederlandse studentes die thuis ontvangen.
Ik doelde niet eens zozeer op de prostituee, maar op de gebeurtenis an sich. Als jij neerkijkt op 'naar de hoeren gaan', is de kans toch echt enorm groot dat je er geen plezier aan gaat beleven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op de prostituee in kwestie, maar op mezelf.
Als ik ceo 10k/day zou zijn zou ik elke dag een prostituee bezoeken.
Ik kijk alleen neer op prostituee bezoek als het niet lukt om op de normale manier seks te krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik doelde niet eens zozeer op de prostituee, maar op de gebeurtenis an sich. Als jij neerkijkt op 'naar de hoeren gaan', is de kans toch echt enorm groot dat je er geen plezier aan gaat beleven.
Net zoals eigenlijk alles in het leven.
dus je kijkt op jezelf neer?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kijk alleen neer op prostituee bezoek als het niet lukt om op de normale manier seks te krijgen.
Pffft had ik toch moeten doorzetten met die ASW chick van jaren terug. Had me veel geld gescheeldquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen studentes die er op staan dat je 50/50 betaalt.
jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
dus je kijkt op jezelf neer?
waarom doe je er niks meequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon beetje chillen met een meisje. Privèhuis lijkt me niets om eerlijk te zijn, het lijkt me veel te 'professioneel'. Ik heb genoeg goedkope advertenties gevonden van o.a. Nederlandse studentes die thuis ontvangen.
[..]
Alsjeblieft niet zeg..
[..]
Mwa, het is niet dat ik zoek op de verkeerde plekken, ik zoek helemaal niet. Als ik soms uitga merk ik soms ook wel dat meisjes op een bepaalde manier initiatief tonen maar ik doe daar nooit wat mee.
Gemiste kans man .. want tsja, ASW is wel een beetje het afvoerputje van de sociale wetenschappen .. Dus dan weet je ook zeker dat ze daar allemaal een flink minderwaardigheidscomplex hebben, wellicht wat daddy-issues ofzo .. iig een garantie voor goede vieze seks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pffft had ik toch moeten doorzetten met die ASW chick van jaren terug. Had me veel geld gescheeld
Waarom kon je daar pas nu mee mang
Nah, gewoon normaal uitziende gast. Hij klapt alleen dicht bij vrouwen. Psycholoog kan wel helpen denk ik, zeker met zijn andere selfesteem issues.quote:
Dat is onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nah, gewoon normaal uitziende gast. Hij klapt alleen dicht bij vrouwen. Psycholoog kan wel helpen denk ik, zeker met zijn andere selfesteem issues.
Wingman die knul dan zodanig dat hij alleen nog maar hoeft te glimlachen en ja knikken tot het moment dat hij zijn piemel er in mag hangen ...quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nah, gewoon normaal uitziende gast. Hij klapt alleen dicht bij vrouwen. Psycholoog kan wel helpen denk ik, zeker met zijn andere selfesteem issues.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van deze dames vind, maar voorlopig scheelt het wel geld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen studentes die er op staan dat je 50/50 betaalt.
Daarom, hij straalt het een beetje uit, dus moet hij eerst daar aan werken. Met een psycholoog, want het zit wel iets dieper dan alleen maagd zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:18 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat is onaantrekkelijk.
Als maagd zijn probleem is dan idd prostituee
Ja. Ik heb geen sociaal leven en doe ik doe verder ook geen leuke dingen. Enige wat ik doe ik is school/stage, sporten, gamen en series/films kijken. Daar komt bij dat ik een muurbloempje ben, ik praat heel weinig omdat ik weinig gespreksstof heb. En al zou ik dat wel hebben, dan nog zou ik er waarschijnlijk niet over praten met andere mensen, tenzij ik echt een goeie klik heb met iemand. Ik heb zo'n klik met iemand uit mijn klas en met hem is het altijd lachen, gieren, brullen. Ik was laatst halve-finalist bij een of ander evenement met mensen met gezamenlijke interesses en ik heb serieus met niemand daar gesproken. Terwijl als ik ze observeerde leek het wel alsof ze elkaar al jaren kenden. Ik heb ook niemand verteld dat ik halve-finalist was bij evenement behalve die ene gozer dan. Ik schrok soms ook van mijn eigen spiegelbeeld. Als ik een weerspiegeling van mij zelf zie in een raam dan denk ik van wtf, zoveel negatieve energie straal ik uit.quote:
Hoe oud ben je en hoe ziet je seksuele carrière er verder uit? Heb je verder nog sociale contacten of activiteiten?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kijk alleen neer op prostituee bezoek als het niet lukt om op de normale manier seks te krijgen.
25, nee en nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe ziet je seksuele carrière er verder uit? Heb je verder nog sociale contacten of activiteiten?
Nederlandse studentes, sure.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja, ze hoeven natuurlijk niet perse echt studente te zijn, maar ze zouden zo door kunnen gaan voor studente qua leeftijd en uiterlijk.quote:
Hallo Dimachaerus!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja, ze hoeven natuurlijk niet perse echt studente te zijn, maar ze zouden zo door kunnen gaan voor studente qua leeftijd en uiterlijk.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Jep, je leeft maar 1 keer, maar waarom blijft het dan zo verdomme lastig voor verlegen gasten? Ik zie topics vol alleen maar met mannen. Is dit probleem ook maatschappelijk groeiende? Wat denken jullie? Ik heb een aantal, goeduitziende/verzorgde, vrienden met hetzelfde pobleem en vrienden die niet verlegen zijn, die ritsen de 1 na de ander.. Zou leuk zijn als de vrouwen een keer initiatief gaan nemen.
Niet zo afgunstig doen. Je weet exact waar het aan ligt; je stapt niet op ze af en doet niets. Dat leidt niet tot succes met vrouwen. Je vriend geeft het voorbeeld en dat leidt wel tot succes. Gewoon ook doen dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:46 schreef Charleville het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Een vriend van mij, met eigenlijk een veel minder fijn karakter, die heeft elke zaterdagavond wel een scharrel, of een paar nummers te pakken.
Heeft hij een beter innerlijk als mij? Totaal niet, met vakanties betaal ik zo'n 80% van de kosten, hij wrijft het er soms lekker in dat het mij niet lukt betreft het scoren van vrouwen, komt soms ook bot uit de hoek over tegen dames, maar toch heeft hij veel meer succes.
Ik spreek vrouwen vaak ook niet aan, omdat ik ze niet wilt belasten, of dat ze denken ''nee he, de zoveelste die op me af komt''.
Ook op internet lijkt er ontzettend veel concurrentie te zijn onder ons mannen, je moet wel met een heel goed verhaal komen, reageert er eens een vrouw via een datingsite...
. Waarvoor zou je 80% gaan betalen? Hehe :p Het verschil zit'm gewoon tussen doen en nadenken. Wij behoren tot die laatste categorie, al heb ik wel eens sex (lam) en tientallen meiden gezoend. Nuchter een vrouw/meid enthousiast aanspreken zonder te stotteren is iets als vliegen zonder vleugels. Is het bij jou ook zo dat je er in een andere omgeving veel minder/geen last van heb? Ik ga btw al 8 jaar 'uit', in de zin van stappen en vakanties.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:46 schreef Charleville het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Een vriend van mij, met eigenlijk een veel minder fijn karakter, die heeft elke zaterdagavond wel een scharrel, of een paar nummers te pakken.
Heeft hij een beter innerlijk als mij? Totaal niet, met vakanties betaal ik zo'n 80% van de kosten, hij wrijft het er soms lekker in dat het mij niet lukt betreft het scoren van vrouwen, komt soms ook bot uit de hoek over tegen dames, maar toch heeft hij veel meer succes.
Ik spreek vrouwen vaak ook niet aan, omdat ik ze niet wilt belasten, of dat ze denken ''nee he, de zoveelste die op me af komt''.
Ook op internet lijkt er ontzettend veel concurrentie te zijn onder ons mannen, je moet wel met een heel goed verhaal komen, reageert er eens een vrouw via een datingsite...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |