abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157791246
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Konijntjuh het volgende:
Euhm dit van een ervaren hoerenloper,

Ik weet niet wat je zoekt in een betaalde date met een meid/vrouw, meestal is het verstandiger om naar een privéhuis te gaan of bij een privé huis te informeren dit kan via de mail of telefonisch contact sommige privé huizen bieden zelfs beginnelingspakketten aan. Zal denk ik aardig wat kosten maar je zal er denk ik geen spijt van hebben, deze meiden zijn ervaren genoeg en weten hoe ze met een beginnende of een maagdelijke man moeten omgaan.

In de privé ontvangst sector is het namelijk te veel aan schone schijn, dames die zich uitgeven als Nederlands sprekend te veel aan zogenaamde mogelijkheden beloven via hun advertentie terwijl ze niet eens de Nederlandse taal machtig zijn en het contact overlaten aan een bemiddelaarster of telefoniste.

En daarbij het lijkt mij dat je toch graag met een vrijwillige en gewillige en verdienstelijke prostituee je ervaring wilt beleven.

Overigens als je een beetje ballen hebt zou ik je aanraden om naar een FKK saunaclub te gaan in Nederland heb Ying Yang bij Roermond in Duitsland heb je meerdere clubs die met deze formule dan werken dan betaal je ongeveer 50 euro entree voor de hele dag en krijg je gratis eten en drinken en wellness erbij en kan je je eigen keuze aan een dame maken waar het mee klikt in de club en met haar op de kamer gaan (kosten zullen zo'n 80 a 100 euro per uur zijn dacht ik om met haar naar de kamer te gaan)

Maar als je echte ballen hebt probeer het eerst aan te pappen met een leuk meisje en dat zich niet laat betalen maar jou leuk vind om wie je bent.
Een lopend buffet in een seksclub? De rillingen lopen me over de rug ...
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:40:41 #77
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157791587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Een lopend buffet in een seksclub? De rillingen lopen me over de rug ...
Euhm ?, de seks gebeurt op de bestemde kamers, niet in de gemeenschappelijke ruimte waar men eet en drink

Zal wel een link neerzetten van een Duitse FKK sauna club van hoe het er binnen uitziet.

http://fkkacapulcogold.com/german/ambiente.html
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157791802
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:40 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Euhm ?, de seks gebeurt op de bestemde kamers, niet in de gemeenschappelijke ruimte waar men eet en drink

Zal wel een link neerzetten van een Duitse FKK sauna club van hoe het er binnen uitziet.

Zit er een doucheruimte waar men verplicht moet douchen, tussen het seks- en het eet-gedeelte?

Of loopt iedereen zomaar die eetruimte binnen nadat ze weetikveelwat gedaan hebben? If so, veel plezier met je broodje waar indirect meerdere lullen aan gezeten hebben.

Edit: ziet er stylo uit hoor .. maarja, zaad zie je pas met een uv-lamp he .. In dat opzicht is mijn kamer ook brandschoon en heus geen Pollock schilderij en is mijn bijnaam niet 'the dripper'.
pi_157791958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

^O^

Ja toch FOK! Ontknaapservice.
Zo'n enorme roze pimp-hoed inclusief veer zou Danny volgens mij echt verdomde goed staan.
pi_157791963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

:? Je hoeft haar toch niet eerst mee uit te nemen?
Zie maar eens aan een dame te komen zonder haar eerst drankjes of een etentje te geven :N

Zou jij een jongen daten die bij de eerste date de rekening wil delen? (OK misschien ben jij niet het juiste voorbeeld maar toch)
pi_157792000
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik vind dit opmerkelijk accuraat.

Ik denk ook dat het een slecht idee is, TS. Jij ziet overduidelijk een prostituee niet zoals zij gezien moet worden, als een gelijke, of iemand die je kan helpen. Je vind het eigenlijk maar triest, maar toch overweeg je het. Dit kan maar op één manier gaan, je gaat naar zo'n bordeel, strompelt je zwetend door een wip heen, daarna vind je jezelf maar een loser en ga je thuis stiekem zo lang mogelijk wachten voordat je je handen wast. Dat beetje eigenwaarde wat je nu nog hebt is dan ook verdwenen, en dan weet je zeker dat je de rest van je leven alleen nog maar hoeren neukt. Met tegenzin. ;(

Je hebt een beter idee nodig, dit wordt m niet.
Dit dus. Als je er op neer kijkt ga je er ook geen plezier aan beleven. Of iig niet het juiste soort plezier.
pi_157792002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zie maar eens aan een dame te komen zonder haar eerst drankjes of een etentje te geven :N

Zou jij een jongen daten die bij de eerste date de rekening wil delen? (OK misschien ben jij niet het juiste voorbeeld maar toch)
Als jij naar de rekening op de eerste date kijkt ben je sowieso mijn typ niet.
pi_157792016
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gewoon linkse feministen daten joh, beter voor je portemonnee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Zit er een doucheruimte waar men verplicht moet douchen, tussen het seks- en het eet-gedeelte?

Of loopt iedereen zomaar die eetruimte binnen nadat ze weetikveelwat gedaan hebben? If so, veel plezier met je broodje waar indirect meerdere lullen aan gezeten hebben.

Edit: ziet er stylo uit hoor .. maarja, zaad zie je pas met een uv-lamp he .. In dat opzicht is mijn kamer ook brandschoon en heus geen Pollock schilderij en is mijn bijnaam niet 'the dripper'.
Er hangt toch geen aura van zaad om je heen nadat je hebt geneukt joh? :P
pi_157792042
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:49 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Volgens mij raadde ik de TS aan als toch naar de "hoeren" wilt gaan. Beter zijn gebruik kan maken van een FFK saunaclub, in Nederland heb je dacht één of twee clubs die met deze formule werken. In Duitsland zijn er meerdere clubs die met deze formule werken.

Je betaalt dan 50 euro (incl. eten drinken en niet sterke drank bier & wijn en wellnes voor zolang je wilt blijven de gehele dag) om binnen te komen, de meeste FKK clubs werken met zelfstandige vrouwen/meiden die daar gewoon rondlopen en waar je eerst een praatje mee kan maken of zij komen op jou aflopen (daar zitten geen kosten aan en je hoeft hun geen picolotjes te betalen dus dure drankjes ).

Mocht je je interesse hebben in een vrouw om met haar op de kamer te gaan dan betaal je dacht 80 tot 100 euro per uur om met haar te kameren en evt. extra's kan je met haar bespreken

Maar er zijn daar wel meerdere mannen in zo'n club aanwezig en meestal zijn de kleding voorschriften dat je in een badjas daar ook rondloopt.

Als je toch een ploegje aan maagden hebt hier op FOK die fanatiek ontmaagd willen worden dan zou ik als ik jullie was gewoon met een ploegje naar zo'n FFK saunaclub gaan. Er zit daar geen druk op om met een prostituee seks te hebben durf je het niet aan of zijn er geen geschikte vrouwen voor je erbij dan ben je alleen je kosten aan entree kwijt maar je zit wel vol van het eten en drinken en misschien voldaan van gewoon vrouwelijk contact,

Bij een privé ontvangst/privé huis of de ramen betaal je in principe om alleen seks of haar gezelschap te hebben per uur of half uur.

Dat wordt de beste en tegelijkertijd meest trieste FoK!-meet ooit. Geweldig.
pi_157792130
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat schuift dat?
Een uitgebreide nabespreking op het forum?
pi_157792175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:40 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ze hebben in plaats van 50 euro entree ook een happy hour voor 20 euro entree.
pi_157792259
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

[..]

Er hangt toch geen aura van zaad om je heen nadat je hebt geneukt joh? :P
Na een potje vuige seks heb ik liever niet dat men aan de stapel met broodjes zit als ik er nog van moet eten.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:59:56 #88
433749 Konijntjuh
pi_157792261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Word goed schoon gehouden door het personeel van de FKK saunaclub (personeel is de gehele dag aanwezig) en men werkt met een aantal huisregels, daarbij is er op elke kamer een douche aanwezig zover ik weet.

Het zijn geen habi babi clubjes die gerund worden Sjonnie Kees en Kees of het idee van een duistere parenclub
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157792291
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Konijntjuh het volgende:
Euhm dit van een ervaren hoerenloper,

Ik weet niet wat je zoekt in een betaalde date met een meid/vrouw, meestal is het verstandiger om naar een privéhuis te gaan of bij een privé huis te informeren dit kan via de mail of telefonisch contact sommige privé huizen bieden zelfs beginnelingspakketten aan. Zal denk ik aardig wat kosten maar je zal er denk ik geen spijt van hebben, deze meiden zijn ervaren genoeg en weten hoe ze met een beginnende of een maagdelijke man moeten omgaan.

In de privé ontvangst sector is het namelijk te veel aan schone schijn, dames die zich uitgeven als Nederlands sprekend te veel aan zogenaamde mogelijkheden beloven via hun advertentie terwijl ze niet eens de Nederlandse taal machtig zijn en het contact overlaten aan een bemiddelaarster of telefoniste.

Maar als je echte ballen hebt probeer het eerst aan te pappen met een leuk meisje en dat zich niet laat betalen maar jou leuk vind om wie je bent.
Gewoon beetje chillen met een meisje. Privèhuis lijkt me niets om eerlijk te zijn, het lijkt me veel te 'professioneel'. Ik heb genoeg goedkope advertenties gevonden van o.a. Nederlandse studentes die thuis ontvangen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:08 schreef Fascination het volgende:
Kun je niet uitgehuwelijkt worden aan zo'n Turks maagdje?
Alsjeblieft niet zeg..

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:48 schreef MAHL het volgende:
Gast, absoluut níet doen. Je hebt er misschien je leven lang spijt van, want je hebt dan voor altijd het stigma hoerenloper over je heen. Je bent een prima gast, is vast wel ergens een leuk meisje voor je toch? Je zoekt denk ik alleen op de verkeerde plekken.
Mwa, het is niet dat ik zoek op de verkeerde plekken, ik zoek helemaal niet. Als ik soms uitga merk ik soms ook wel dat meisjes op een bepaalde manier initiatief tonen maar ik doe daar nooit wat mee.
pi_157792306
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Sociale wetenschappen studentes die er op staan dat je 50/50 betaalt.
pi_157792434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Als je er op neer kijkt ga je er ook geen plezier aan beleven. Of iig niet het juiste soort plezier.
Ik kijk niet neer op de prostituee in kwestie, maar op mezelf.
Als ik ceo 10k/day zou zijn zou ik elke dag een prostituee bezoeken. :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 19:06:02 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157792467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

Dan had je dat niet nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 november 2015 @ 19:06:54 #93
433749 Konijntjuh
pi_157792492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gewoon beetje chillen met een meisje. Privèhuis lijkt me niets om eerlijk te zijn, het lijkt me veel te 'professioneel'. Ik heb genoeg goedkope advertenties gevonden van o.a. Nederlandse studentes die thuis ontvangen.

lol trap alsjeblieft niet in, de tekst "studente" trekt meestal mannen van een bepaald soort aan (midlife crisis) en is meestal maar een lokkertje.

Je kan beter zelf een advertentie op sexjobs.nl zetten en dat je op zoek ben naar een studente en haar niveau van opleiding (universiteit/HBO) om een betaalde seksdate aan te gaan tegen een x bedrag om ontmaagd te worden.

Dan is de kans groter dat je een echte universitaire of HBO studente ontmoet dan dat je op een advertentie afgaat waarin men vermeld dat men een studente is.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157792494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kijk niet neer op de prostituee in kwestie, maar op mezelf.
Ik doelde niet eens zozeer op de prostituee, maar op de gebeurtenis an sich. Als jij neerkijkt op 'naar de hoeren gaan', is de kans toch echt enorm groot dat je er geen plezier aan gaat beleven.

Net zoals eigenlijk alles in het leven.
pi_157792589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik doelde niet eens zozeer op de prostituee, maar op de gebeurtenis an sich. Als jij neerkijkt op 'naar de hoeren gaan', is de kans toch echt enorm groot dat je er geen plezier aan gaat beleven.

Net zoals eigenlijk alles in het leven.
Ik kijk alleen neer op prostituee bezoek als het niet lukt om op de normale manier seks te krijgen.
pi_157792630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kijk alleen neer op prostituee bezoek als het niet lukt om op de normale manier seks te krijgen.
dus je kijkt op jezelf neer?
pi_157792639
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Sociale wetenschappen studentes die er op staan dat je 50/50 betaalt.
Pffft had ik toch moeten doorzetten met die ASW chick van jaren terug. Had me veel geld gescheeld :N

Waarom kon je daar pas nu mee mang
pi_157792641
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

dus je kijkt op jezelf neer?
ja
pi_157792681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
okay
Nou doe wat je wil!
pi_157792701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[..]

Alsjeblieft niet zeg..

[..]

Mwa, het is niet dat ik zoek op de verkeerde plekken, ik zoek helemaal niet. Als ik soms uitga merk ik soms ook wel dat meisjes op een bepaalde manier initiatief tonen maar ik doe daar nooit wat mee.
waarom doe je er niks mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')