quote:
Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Jaden het volgende:Tja, Adele. Het zal vast wel weer goed verkopen alleen veel te veel hetzelfde. Het speelse is er vanaf.
Ik luister met meer plezier naar die andere grote plaat die bijna tegelijk is uitgekomen. Wat Adele niet kan, kan Justin Bieber wel: een echte ontwikkeling als muzikant laten zien met een radicaal beter en gevarieerder album. Wie had dat gedacht, vooraf zou ik het volledig andersom verwachten.
Hopelijk laat Adele met 32 wel zien dat zij een groei doormaakt. Stilstand is achteruitgang.
[
afbeelding ]
Ik heb wat fragmenten gehoord van Justin en z'n flinterdunne stemmetje. Het is allemaal leuk en aardig, maar het staat of valt bij de talenten van producers en songwriters. Aan één nummer werken soms wel 6-7 schrijvers mee.
Ik word sowieso moe van die "stilstand" opmerkingen, trouwens. Toen Keane hun derde album, "Perfect Symmetry", uitbracht, probeerden ze echt wat anders te doen dan op de eerste twee albums. Het album werd - volkomen ten onrechte - afgebrand. Op de vierde plaat, "Strangeland", zocht Keane weer de oorspronkelijke sound op. Dat was ook weer niet goed, volgens de critici.
Een artiest moet gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt.