1 2 3 4 | 1. Manchester Utd 4- 7 ( 5- 4) 2. PSV 4- 6 ( 6- 6) 3. VfL Wolfsburg 4- 6 ( 4- 4) 4. CSKA Moskou 4- 4 ( 4- 5) |
quote:Louis van Gaal lijkt woensdagavond tegen PSV weer te kunnen beschikken over Wayne Rooney en Anthony Martial. Het duo keerde dinsdagochtend terug op het trainingsveld en lijkt dus inzetbaar. Ook Marouane Fellaini deed mee en behoort waarschijnlijk tot de selectie voor het duel met de Eindhovenaren.
Als jij daar rustig bij blijft dan ken jij Wayne Roo-ney!!quote:
Eerst is er om 18:00 nog CSKA - Wolfsburg.quote:
yupquote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst is er om 18:00 nog CSKA - Wolfsburg.
PSV is door als het wint plus er een gelijkspel is bij CSKA - Wolfsburg. Aangezien deze optie onrealistisch is, gaan we voor CSKA-winst.
#CSKA: Akinfeev, Fernandes, Ignashevich, A Berezutski, Nababkin, Wernbloom, To¨ić, Dzagoev, Milanov, Musa, Doumbiaquote:Op woensdag 25 november 2015 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
yupEn dan thuis winnen van CSKA.
Die spelen gewoon met ex-AZ en VVV spelers in de basis.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#CSKA: Akinfeev, Fernandes, Ignashevich, A Berezutski, Nababkin, Wernbloom, To¨ić, Dzagoev, Milanov, Musa, Doumbia
Wolfsburg XI vs. CSKA Moscow: Benaglio; Träsch, Naldo, Dante, Schäfer; Guilavogui, Arnold ; Vieirinha, Kruse, Caligiuri; Dost.
quote:PSV Onder-19 heeft woensdagmiddag in het kader van de UEFA Youth League een overtuigende zege geboekt. Het jeugdelftal van de Eindhovense club was met 0-5 te sterk voor de leeftijdsgenoten van Manchester United.
Schijnt wel een bedroevend slechte grasmat te zijn. Genot.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Die spelen gewoon met ex-AZ en VVV spelers in de basis.
Kunnen er vast geen kut van
Ja, maar die speelt tegenwoordig bij Manchester. Dus daar heeft PSV niet zo veel meer aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:34 schreef tralalala het volgende:
Als Depay de hele wedstrijd speelt geef ik PSV wel een kans.
Juist wel, Depay kan er geen reet van.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar die speelt tegenwoordig bij Manchester. Dus daar heeft PSV niet zo veel meer aan.
Persoonlijk had ik hem vanavond toch liever bij PSV gehad op links dan Locadia.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Juist wel, Depay kan er geen reet van.
Ik heb me totaal niet verdiept in of dat wel of niet gunstig is.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat na 40 minuten nog 0-0 bij CSKA - Wolfsburg
In de openingspost staat de stand en het wedstrijdschema's. Dan toch maar een kleine briefing van mijn kant.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb me totaal niet verdiept in of dat wel of niet gunstig is.
Desondanks klaag ik hard over competitievervalsing omdat de wedstrijden niet gelijktijdig worden gespeeld.
Tot uw dienst, Majoor.quote:Als CSKA wint, heeft PSV overwintering in eigen hand.
Als het een gelijkspel is, kan PSV zich bij winst vanavond al plaatsen
Bij winst Wolfsburg zijn er twee wegen die naar Rome leiden:
• PSV moet winnen vanavond om overwintering in eigen hand te hebben
• PSV is bij gelijkspel/verlies afhankelijk van Wolfsburg - United volgende week
Daarom optie 1.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de openingspost staat de stand en het wedstrijdschema's. Dan toch maar een kleine briefing van mijn kant.
[..]
Tot uw dienst, Majoor.
Dank u, held.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de openingspost staat de stand en het wedstrijdschema's. Dan toch maar een kleine briefing van mijn kant.
[..]
Tot uw dienst, Majoor.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3000
https://www.facebook.com/video.php?v=1086074778092741
Dat valt me alleszins mee. Hoeveel waren er beschikbaar?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
3327 kaartjes verkocht voor PSV
Uitverkocht in een uur.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Dat valt me alleszins mee. Hoeveel waren er beschikbaar?
Fair playquote:Op woensdag 25 november 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uitverkocht in een uur.
http://www.omroepbrabant.(...)uur+uitverkocht.aspx
Gary Lineker is er ook bij. #Wijzijnnietbangwantgaryiserbijtwitter:GaryLineker twitterde op woensdag 25-11-2015 om 19:19:16These 3 could play. Our @btsport guests for Manchester United v PSV. We're on shortly #championsleague https://t.co/S6WY3S9yDu reageer retweet
In Doumbia we trust.quote:
In de Eredivisie zou dit elftal boven PSV staan.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Darmian, Smalling, Rojo, Blind; Schweinsteiger, Schneiderlin; Lingard, Rooney, Memphis; Martial.
Het kan nog steeds. Vrijwel onmogelijk is ook weer overdreven.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
Nu wordt overwinteren in de CL vrijwel onmogelijk. Jammer, zag er toch aardig uit voor vandaag.
Ik ga voor vanavond uit van 0 puntenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds. Vrijwel onmogelijk is ook weer overdreven.
Ennnn?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ga voor vanavond uit van 0 punten
Die gaan gewoon gelijkspelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ennnn?
Volgende week winnen van CSKA en dan hopen dat Manchester United haar best doet voor groepswinst.
Z´n snelheid kan wel van pas komen, jammer dat hij daarna geen voorzet geeft.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Locadia
WEER MET Z'N NARSINGH NEIN NEIN NEIN
Wolfsburg heeft na vanavond een doelsaldo van 6-4. PSV staat nu op 6-6 en dat wordt nog een stuk minder bij een nederlaag. Zie ik niet gebeuren dan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ennnn?
Volgende week winnen van CSKA en dan hopen dat Manchester United haar best doet voor groepswinst.
Hey Hans, PSV heeft het onderlinge voordeel!quote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wolfsburg heeft na vanavond een doelsaldo van 6-4. PSV staat nu op 6-6 en dat wordt nog een stuk minder bij een nederlaag. Zie ik niet gebeuren dan eerlijk gezegd.
Huh? Uit 2-0 verloren, thuis 2-0 gewonnen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey Hans, PSV heeft het onderlinge voordeel!
Oh ik zat in de waan dat PSV gescoord had in Wolfsburg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Huh? Uit 2-0 verloren, thuis 2-0 gewonnen.
Gelijkspel vandaag en winnen tegen CSKA en ze zijn door hoor. Niet onmogelijk, United is ook niet alles.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
Nu wordt overwinteren in de CL vrijwel onmogelijk. Jammer, zag er toch aardig uit voor vandaag.
Wat ook wel logisch was geweest als Locadia gewoon een pingel binnenschiet.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ik zat in de waan dat PSV gescoord had in Wolfsburg.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch was geweest als Locadia gewoon een pingel binnenschiet.
En aan Narsingh en Maher uiteraard.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Als PSV niet doorgaat, geven we dus de schuld aan Locadia.
Nee, dat is de schuld van Cocu.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En aan Narsingh en Maher uiteraard.
Ehhh NEE! Precies gelijk. Dus daarna komt doelsaldo.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher had tegen Wolfsburg in de eerste helft een enorme kans om PSV op voorsprong te zetten, maar faalde weer hopeloos.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van Cocu.
Daar waren we inmiddels al over uitquote:Op woensdag 25 november 2015 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ehhh NEE! Precies gelijk. Dus daarna komt doelsaldo.
Cocu kiest ervoor om spelers in een hopeloos slechte vorm op te stellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maher had tegen Wolfsburg in de eerste helft een enorme kans om PSV op voorsprong te zetten, maar faalde weer hopeloos.
nee was gelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia is nu helemaal heilig bij Cocu omdat hij een keer is opgeroepen voor Oranje.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook dat gejank over de nodige SNELHEID. Ga lekker kip frituren of zo. Haal dan die kutLocadia eruit.
geen probleem stijnquote:Op woensdag 25 november 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor de corrigering, Ty.
Ik zie alleen een of andere big brother reality-soap op bvls stream :/quote:
Martial eindelijk weer in de spitsquote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Darmian, Smalling, Rojo, Blind; Schweinsteiger, Schneiderlin; Lingard, Rooney, Memphis; Martial.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Van Marwijk: als Cocu vandaag wint kan dat Zich in de toekomst uitbetalen.
Schelvis: zei de trainer van Saudi-Arabie.
Auw. نسنثنك ينسن
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Auw. نسنثنك ينسن
Nu ook bij Ziggoquote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Rickertman96 het volgende:
weer deze kut beelden
gebeurt overal man en is heel normaal
Holy shit zei hij dat echtquote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Auw. نسنثنك ينسن
Is dit echt?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Auw. نسنثنك ينسن
twitter:bart_hoffman twitterde op woensdag 25-11-2015 om 20:20:21Clubwatchers van Manchester United geven PSV een gerede kans om resultaat te boeken. Ploeg van Van Gaal omschreven als 'boring'. #manpsv reageer retweet
Van Gaal speelde ook 'boring' met Bayern. Haalde wel de finale van de CL. (wel met betere spelers natuurlijkkkk)quote:Op woensdag 25 november 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bart_hoffman twitterde op woensdag 25-11-2015 om 20:20:21Clubwatchers van Manchester United geven PSV een gerede kans om resultaat te boeken. Ploeg van Van Gaal omschreven als 'boring'. #manpsv reageer retweet
Nee, maar ze staan wel tweede in de Premier League en hebben op elke positie een speler die bij elke Eredivisieploeg een gegarandeerde basis plek zou hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:11 schreef YazooW het volgende:
Als PSV er gewoon vol in gaat dan geef ik ze best wel een kans. United speelt ook niet echt bijzonder dit seizoen.
Jeetje wat ben jij pessimistisch zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan gewoon gelijkspelen.
Helaas, verder in de EL.
Hoezo? Dan zijn ze beide door.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij pessimistisch zeg.
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Doosopwielen het volgende:
locadia een van de beste spitsen in de eredivisie![]()
die gozâh van NEC maybequote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.
Elke keer als ik die gif zo bekijk moet ik altijd aan Pascalus denken.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Meneer Van Gaal''
[ afbeelding ]
En Locadia is geen linksbuiten, al heb je wel gelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat is in principe geen spits.
Haller wel hoor. En Jansen van AZquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En Locadia is geen linksbuiten
Nee. Dat is een spits. En daar ging het ook overquote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En Locadia is geen linksbuiten, al heb je wel gelijk
Haller scoort alleen uit een strafschopquote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Haller wel hoor. En Jansen van AZ
Het blijft lastig om Locadia één van de beste spitsen van de Eredivisie te noemen omdat ie er zo weinig speelt. Ja, hij zou het waarschijnlijk zijn als hij ipv De Jong speelde. Ja, hij heeft die kwaliteiten.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Dat is een spits. En daar ging het ook over
Janssen is wel talentvol ja. Haller is echt niet zo bijzonder. Hoe dan ook, zelfs als Milik, Haller en Janssen beter zouden zijn als Locadia, dan nog mag je Locadia tot de beste spitsen rekenen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Haller wel hoor. En Jansen van AZ
Ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Wytse.
Santos scoort alleen pingelsquote:
Pakt alleen nogal snel een rode kaart.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
voetballend wel goed die santos
marciogodquote:Op woensdag 25 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pakt alleen nogal snel een rode kaart.
Kazimquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
ziek?quote:
Wel eens geweest? Sfeer is bijna slechter dan bij een NEC.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijft wel een geweldig stadion
Zeg dan gewoon Excelsior.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Sfeer is bijna slechter dan bij een NEC.
Ik heb het over het stadion, héquote:Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Sfeer is bijna slechter dan bij een NEC.
Viel te verwachten.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet gunstig voor psv dat Wolfsburg gewonnen heeft.
an*quote:Op woensdag 25 november 2015 20:44 schreef RipCity het volgende:
haha op de Engelse zender zeggen ze: 'Against a IN-FORM PSV'![]()
Ok ik sta gewoon.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zit/lig meestal als ik naar voetbal kijk.
ADO uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II uit of United uit. Klein verschil maar.
Hoe kunnen we je daarbij helpen?quote:
6quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel gaat PSV er scoren, 4 of 5?
Ik denk 1.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2-2 ook. Net als vanavond.
2 x eigen goal van Brunaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heesen Yachtsstadion*quote:Op woensdag 25 november 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn in een paar weken van het Frans Heesen stadion naar Old Trafford.
4, en aangezien uitdoelpunten dubbel tellen dus eigenlijk 2quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid - Barcelona ook, daar was maar 1 ploeg die wilde voetballen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Watford - Manchester United was een afzichtelijke wedstrijd.
Hopelijk overleef je het.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet vrees ik. Wilde het gewoon even kwijt.
Gisteren deed het ook weer pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona ook, daar was maar 1 ploeg die wilde voetballen.
Barca?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona ook, daar was maar 1 ploeg die wilde voetballen.
Dat je dat voor je lolletje gaat zitten kijken enzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig komende zaterdag de topper Leicester - Man United.
Roma was niet zo goed.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren deed het ook weer pijn aan de ogen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat je dat voor je lolletje gaat zitten kijken enzo.
Goh.quote:
?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat je dat voor je lolletje gaat zitten kijken enzo.
Nou heel misschien dan hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
N1 vs N2 in de BESTE COMPETITIE TER WERELD.
Kijken, Mani.
Hallo Haags, wat voorspel jij voor een uitslag?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Speelt Bayern tegen Dortmund dit weekend?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
N1 vs N2 in de BESTE COMPETITIE TER WERELD.
Kijken, Mani.
Chlamydiaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hallo Haags, wat voorspel jij voor een uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bayern speelt tegen Hertha.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Bayern tegen Dortmund dit weekend?
Dortmund - Stuttgart en ik ben er bijquote:Op woensdag 25 november 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Bayern tegen Dortmund dit weekend?
Ik las comedycarpers, toen moest ik aan Piet denken.quote:
5-1.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund - Stuttgart en ik ben er bij
Mag niet. Teruggeven.quote:
Is het een aanrader?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag McKibbeling gegeten, dat was dus wel echt heel lekker.
BUUTVRIJ!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zag net reclame voor Lays. KingRoland en ik vinden dit leuk.
Na dit gelezen te hebben ga ik dit binnenkort uitproberen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag McKibbeling gegeten, dat was dus wel echt heel lekker.
Hij lijkt een stuk ouder jaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef VMSDKR het volgende:
Hendrix is van 1995? Lijkt wel een vent van 40 met die kale batse.
Ja je krijgt er ook nog die lekkere ravigotisaus bij.quote:
Die krijgt er minstens 3 om zijn oren zaterdag.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben wel Tytongod op doel.
watquote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja je krijgt er ook nog die lekkere ravigotisaus bij.
Zondag.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die krijgt er minstens 3 om zijn oren zaterdag.
Heeft Kieft er neer gezet. Hij werd er zo MU van.quote:
Shakhtar is een taaie opponent.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn de odds van Real zo hoog
Wat vind jij van de supportersactie van PSV voor Luke Shaw?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn de odds van Real zo hoog
Ludiekquote:Op woensdag 25 november 2015 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de supportersactie van PSV voor Luke Shaw?
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Kieft er neer gezet. Hij werd er zo MU van.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de boarding.
Dat nummer heet gewoon The Best.quote:
Boeit mij het wat.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nummer heet gewoon The Best.
Philips aandelen schieten omhoog.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey dat publiek maakt licht
Zij is nu ook op RTL 7.quote:
herstel: Iphone/Apple aandelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Philips aandelen schieten omhoog.
Nou ze is al dik in de 70 dus ik vind dit wel een beetje raar ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Tina Turner trouwens best leuk.
Mag dit?
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
En wat vind je van haar muziek?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Rare jongenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Jammer weer dit.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |