Nu ook bij Ziggoquote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Rickertman96 het volgende:
weer deze kut beelden
gebeurt overal man en is heel normaal
Holy shit zei hij dat echtquote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Van Marwijk: als Cocu vandaag wint kan dat Zich in de toekomst uitbetalen.
Schelvis: zei de trainer van Saudi-Arabie.
Auw. نسنثنك ينسن
Is dit echt?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Confetti het volgende:
Van Marwijk: als Cocu vandaag wint kan dat Zich in de toekomst uitbetalen.
Schelvis: zei de trainer van Saudi-Arabie.
Auw. نسنثنك ينسن
twitter:bart_hoffman twitterde op woensdag 25-11-2015 om 20:20:21Clubwatchers van Manchester United geven PSV een gerede kans om resultaat te boeken. Ploeg van Van Gaal omschreven als 'boring'. #manpsv reageer retweet
Van Gaal speelde ook 'boring' met Bayern. Haalde wel de finale van de CL. (wel met betere spelers natuurlijkkkk)quote:Op woensdag 25 november 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bart_hoffman twitterde op woensdag 25-11-2015 om 20:20:21Clubwatchers van Manchester United geven PSV een gerede kans om resultaat te boeken. Ploeg van Van Gaal omschreven als 'boring'. #manpsv reageer retweet
Nee, maar ze staan wel tweede in de Premier League en hebben op elke positie een speler die bij elke Eredivisieploeg een gegarandeerde basis plek zou hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:11 schreef YazooW het volgende:
Als PSV er gewoon vol in gaat dan geef ik ze best wel een kans. United speelt ook niet echt bijzonder dit seizoen.
Jeetje wat ben jij pessimistisch zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan gewoon gelijkspelen.
Helaas, verder in de EL.
Hoezo? Dan zijn ze beide door.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij pessimistisch zeg.
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Doosopwielen het volgende:
locadia een van de beste spitsen in de eredivisie![]()
die gozâh van NEC maybequote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.
Elke keer als ik die gif zo bekijk moet ik altijd aan Pascalus denken.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Meneer Van Gaal''
[ afbeelding ]
En Locadia is geen linksbuiten, al heb je wel gelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat is in principe geen spits.
Haller wel hoor. En Jansen van AZquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel. Maar dat is de Eredivisie ook niet. Ik kan er naast de Jong geen drie noemen die beter zijn. Kramer? Nee. Haller? Nee. Milik misschien en dan houdt het hard op.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En Locadia is geen linksbuiten
Nee. Dat is een spits. En daar ging het ook overquote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En Locadia is geen linksbuiten, al heb je wel gelijk
Haller scoort alleen uit een strafschopquote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Haller wel hoor. En Jansen van AZ
Het blijft lastig om Locadia één van de beste spitsen van de Eredivisie te noemen omdat ie er zo weinig speelt. Ja, hij zou het waarschijnlijk zijn als hij ipv De Jong speelde. Ja, hij heeft die kwaliteiten.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Dat is een spits. En daar ging het ook over
Janssen is wel talentvol ja. Haller is echt niet zo bijzonder. Hoe dan ook, zelfs als Milik, Haller en Janssen beter zouden zijn als Locadia, dan nog mag je Locadia tot de beste spitsen rekenen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Haller wel hoor. En Jansen van AZ
Ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Wytse.
Santos scoort alleen pingelsquote:
Pakt alleen nogal snel een rode kaart.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
voetballend wel goed die santos
marciogodquote:Op woensdag 25 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pakt alleen nogal snel een rode kaart.
Kazimquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |