Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?quote:Op zondag 29 november 2015 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kheb ze heel de wedstrijd niet gehoord man
Treurig zooitje die bunnikside
Voor verhoging van het entertainmentgehalte is hij prima, van mij mag-ie blijven.quote:
als je dat niet weet.....quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?
Ouwe theedoeken denk ik, je moet wat.quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?
Hij moet in de eredivisie blijvenquote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor verhoging van het entertainmentgehalte is hij prima, van mij mag-ie blijven.
Drommel is een groot talent.quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iedereen die Drommel een groot talent noemt is gek geworden. Nog nooit zo'n kneus op doel gezien. Uitstraling van een ... (ja van wat eigenlijk?)
voetbalkenners Frank de Boer en OVermars vonden hem blijkbaar goed genoeg om binnen te halenquote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iedereen die Drommel een groot talent noemt is gek geworden. Nog nooit zo'n kneus op doel gezien. Uitstraling van een ... (ja van wat eigenlijk?)
Jellyquote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Megalomaan![]()
Ze stelen nu zelfs woorden van VI
Ben geen Utrechtsupporter. (was toevallig een keer in de Galgenwaard omdat ik me altijd heb laten vertellen dat Utrecht het beste publiek van Nederland heeft. Bleek dus onzin te zijn)quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je dat niet weet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |