zij die dat?quote:Op maandag 23 november 2015 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, er zijn jihadisten die helemaal geen slachtoffers willen maken. Zoals die met die bomgordel in Parijs waarvan de moeder zij dat hij helemaal geen slachtoffers wilde maken.
Zij zei dat?quote:Op maandag 23 november 2015 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, er zijn jihadisten die helemaal geen slachtoffers willen maken. Zoals die met die bomgordel in Parijs waarvan de moeder zij dat hij helemaal geen slachtoffers wilde maken.
Dit, belletje naar de Bundespolizei (en de KMAR, Luik is dicht bij Nederland), helicopters de lucht in, GSG-9 laten aanrukken (DSI eveneens) en erachteraan....quote:Op maandag 23 november 2015 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dikke achtervolging gaande dus
Wel een golfje ja maar een motoragent is toch een heel ander verhaal.quote:Op maandag 23 november 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Denk dat je met een 330 al best makkelijk de politie zoek kan rijden. Zeker als je op de vlucht bent en geen zak geeft.
Als je geen zak geeft dan deel je denk ik zonder problemen even een tikje uit aan zo een brommer.quote:Op maandag 23 november 2015 00:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wel een golfje ja maar een motoragent is toch een heel ander verhaal.
niet zei?quote:Op maandag 23 november 2015 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, hij liet per ongeluk zijn gordel afgaan door de stress
Hier een video hoe een Frans Marokkaanse crimineel vlucht voor de politiequote:Op maandag 23 november 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Denk dat je met een 330 al best makkelijk de politie zoek kan rijden. Zeker als je op de vlucht bent en geen zak geeft.
Duitsers hebben wel wat beter spul daar staan van eigen makelij. Ben benieuwd wat gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 november 2015 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je geen zak geeft dan deel je denk ik zonder problemen even een tikje uit aan zo een brommer.
Die gaat gewoon via Duitsland naar St Denis.quote:Op maandag 23 november 2015 00:20 schreef Nintex het volgende:
Als Salah met de Duitsers wil mindfucken moet hij vannacht de Reichstag in brand zetten.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151122_01983715#quote:Bij de antiterreuracties van zondagavond zijn bij 19 huiszoekingen 14 mensen opgepakt. De geviseerde Salah Abdeslam kon vluchten.
En als de Belgen niet racistisch waren en hem gewoon een stageplek verleend hadden was er niks aan de hand geweestquote:Op maandag 23 november 2015 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, hij liet per ongeluk zijn gordel afgaan door de stress
Wat bedoelen ze met de geviseerde?quote:Op maandag 23 november 2015 00:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151122_01983715#
Auto spotten en doorzeven met lood.quote:Op maandag 23 november 2015 00:22 schreef agter het volgende:
Abdeslam heeft een bomgordel om, vermoeden ze.
Dan moeten ze in de BMW uitkijken met verkeersdrempels... #pulpfictionquote:Op maandag 23 november 2015 00:22 schreef agter het volgende:
Abdeslam heeft een bomgordel om, vermoeden ze.
die pakken ze binnen een uurquote:Op maandag 23 november 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Auto spotten en doorzeven met lood.
Gezochtequote:Op maandag 23 november 2015 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met de geviseerde?
Hoop het nietquote:Op maandag 23 november 2015 00:26 schreef tralalala het volgende:
Persconferentie zeker in het Frans?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/livestream/1.449312quote:Op maandag 23 november 2015 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zitten hier te luisteren naar #Opvliegersop1
ik verwacht een frans en een nederlandse versie.. Die Belgen zijn zo verkniptquote:Op maandag 23 november 2015 00:26 schreef tralalala het volgende:
Persconferentie zeker in het Frans?
ja ik ookquote:Op maandag 23 november 2015 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zitten hier te luisteren naar #Opvliegersop1
Dit, moet volgens de regels daar, Brussel is tweetalig...quote:Op maandag 23 november 2015 00:27 schreef pahlawan het volgende:
[..]
ik verwacht een frans en een nederlandse versie.. Die Belgen zijn zo verknipt
quote:Op maandag 23 november 2015 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nu met helicopters er achteraan? Roadblocks? Kraaienpoten?
het "brein" wordt natuurlijk ook beschermd en geholpen te ontsnappenquote:Op maandag 23 november 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Bizar trouwens dat het 'brein' heeft weten te ontsnappen na zoveel inspanning...
Ben je trouwens marokkaans? Je hebt n mooie naam!!quote:Op maandag 23 november 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Bizar trouwens dat het 'brein' heeft weten te ontsnappen na zoveel inspanning...
Ja maar ze hebben zoveel moeite gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 00:30 schreef pahlawan het volgende:
[..]
het "brein" wordt natuurlijk ook beschermd en geholpen te ontsnappen
Het 'brein' werd in St Denis al aan gort geschoten, dit gaat om de lafaard die zich vergat op te blazen in Parijs en twee maten belde om te ontkomen ...quote:Op maandag 23 november 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dankje wel en neequote:Op maandag 23 november 2015 00:30 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ben je trouwens marokkaans? Je hebt n mooie naam!!
Het is toch niet bevestigd dat hij dood is? Of vergis ik mij nu?quote:Op maandag 23 november 2015 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het 'brein' werd in St Denis al aan gort geschoten, dit gaat om de lafaard die zich vergat op te blazen in Parijs en twee maten belde om te ontkomen ...
flinke kans op slachtoffersquote:Op maandag 23 november 2015 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Snap niet waarom ze niet gewoon een flink bedrag op de kop van die Abdeslam zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |