Hoe kan zo iemand dan ontsnappen, vraag ik me af. Kenteken lijkt me bekend, dan zorg je toch dat er bij de komende 200 kilometer snelweg politie rijdt of iets?quote:Op maandag 23 november 2015 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op maandag 23-11-2015 om 00:06:05UPDATE: Police tried to stop a BMW near #Liege #Belgium with a suspect inside who managed to escape and drive on the E40 towards #Germany reageer retweet
Dikke achtervolging gaande dusquote:Op maandag 23 november 2015 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op maandag 23-11-2015 om 00:06:05UPDATE: Police tried to stop a BMW near #Liege #Belgium with a suspect inside who managed to escape and drive on the E40 towards #Germany reageer retweet
Als die komende 200 kilometer snelweg in het buitenland ligt is dat wellicht nog niet zo snel geregeld . België is dan wel in "alarmfase 4" , Duitsland is dat momenteel (nog) niet hé ...quote:Op maandag 23 november 2015 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe kan zo iemand dan ontsnappen, vraag ik me af. Kenteken lijkt me bekend, dan zorg je toch dat er bij de komende 200 kilometer snelweg politie rijdt of iets?
met eenquote:Op maandag 23 november 2015 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dikke achtervolging gaande dus
Dikke BMW-achtervolging?quote:Op maandag 23 november 2015 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dikke achtervolging gaande dus
Is het weer zoverquote:Op maandag 23 november 2015 00:11 schreef agter het volgende:
[..]
Onbeheerde tas. Trein staat stil op Bijlmer station.
Lees ik op twitter.
Kijk maar uit, terrorist komt je kant opquote:Op maandag 23 november 2015 00:09 schreef Gijscoman het volgende:
Ik zit overigens in Duitsland. Zijn er nog goede livestreams voor de persconferentie van straks, die ook in Mofrika te bekijken zijn?
Jezusquote:Op maandag 23 november 2015 00:15 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rutte roeit ons uit.
Volgens mij valt dat wel mee. Denk dat je met een 330 al best makkelijk de politie zoek kan rijden. Zeker als je op de vlucht bent en geen zak geeft.quote:
Goejen soepquote:Op maandag 23 november 2015 00:15 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rutte roeit ons uit.
Onze jongens van de politie willen ook mee kunnen praten met hun buitenlandse collega's.quote:Op maandag 23 november 2015 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Een beetje bom-in-tas laat je toch niet 's nachts ontploffen in een trein op zondagavond?
Hij is ontsnapt aan de Duitse grensquote:Op maandag 23 november 2015 00:13 schreef StaceySinger het volgende:
Reports that the #Police believe #SalahAbdeslam was in the #BMW and was able to escape the German borde
Nou, er zijn jihadisten die helemaal geen slachtoffers willen maken. Zoals die met die bomgordel in Parijs waarvan de moeder zij dat hij helemaal geen slachtoffers wilde maken.quote:Op maandag 23 november 2015 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Een beetje bom-in-tas laat je toch niet 's nachts ontploffen in een trein op zondag?
Was gewoon afdeling gevonden voorwerpen die hem op kwam halen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Een beetje bom-in-tas laat je toch niet 's nachts ontploffen in een trein op zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |