Ik ben afgelopen donderdag naar een try-out geweest. Het is een show voor het typische musicalpubliek, niet echt de liefhebber, qua opbouw (weinig ruimte voor eigen interpretatie en specifieke "spektakelscenes" om het sensationeel te maken), maar de boodschap is wel aardig en de cast solide. Ik heb me wel vermaakt en ga aan het eind van de rit nog wel een keertje om te zien hoe de machine loopt als-ie echt goed geolied is.quote:Op maandag 3 december 2018 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
Grooooooote kick.
Is er iemand van plan om naar Addams Family te gaan? De reclameparade is in elk geval volop aan het draaien.
Nee, want Piaquote:Op maandag 3 december 2018 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
Grooooooote kick.
Is er iemand van plan om naar Addams Family te gaan? De reclameparade is in elk geval volop aan het draaien.
Dat koude mens past dan wel weer bij de rol die ze speeltquote:Op woensdag 5 december 2018 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want PiaDouwes met haar lilluku krijsstem.
![]()
Truequote:Op woensdag 5 december 2018 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat koude mens past dan wel weer bij de rol die ze speelt
Ik vind haar uitstraling fijn maar die stem hoeft voor mij ook niet per se neequote:Op woensdag 5 december 2018 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want PiaDouwes met haar lilluku krijsstem.
![]()
ik ga 12 januari naar Was getekent.quote:Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
Book of Mormon lijkt mij wel heel bijzonder, de humor van SP is tof
Volgende week nog even naar Was Getekend, Annie MG.
Ben aan het kijken. Nog niet onder de indruk. Davina Michelle was supervals.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die vanavond musical awards kijken?
En Titanic komt weer naar Nederland.
freek was ook niet bepaald zuiver.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben aan het kijken. Nog niet onder de indruk. Davina Michelle was supervals.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf elke keer kippenvel houden bij The Circle of Life van de Lion King
Zekerquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Grappig idee die bierfiets bij Het Schaep
Eva van der Guchtquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik wist niet dat die Eva van der ... hoe heet ze ook weer .... kon zingen.
Dank je!!quote:
Och ja, zenuwenquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Geef m maar aan Brigitte
YES
Ze vergeet alleen René
Je vond 'm niet goed?quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och ja, zenuwen![]()
Nou nog die publieksprijs NIET naar de Adams Family en dan hebben we weer gerechtigheid.
Ik ben vrij gepassioneerd in mijn haat voor Pia Douwes. Dus alles waar zij in zit weiger ik te bekijken.quote:
Ohquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben vrij gepassioneerd in mijn haat voor Pia Douwes. Dus alles waar zij in zit weiger ik te bekijken.
Charly vond ik wel leuk. Ik heb hem vorige week donderdag gezien. Ik ga in april naar Op hoop van zegen toe. Ben benieuwd..quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Op hoop van zegen was erg goed. Moeilijk nummer, muzikaal gezien.
Mevrouw Heitzer is altijd goed. Heel prettige stem heeft ze. Beter als de loeiende krijsstem van Douwes.
Charly vond ik niets aan. Flauwe onderbroekenlol á la John Lanting en Andrè van Duin.
Ik ga naar "We Will Rock You" 8 december pas.😊.Met Anastacia.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Kaartjes voor Kinky Boots!
En Book of Mormon dit jaar nog, maar die had ik al.
Would be pretty lovelyquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:34 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-wensenlijstje.html
Whut?
Maar wel Sondheim!!!!!! Samen met a Little Night Music (Ook Sondheim) Kinky Boots, Book of mormon, Lazarus en Hello Dolly het enige wat ik leuk vind/vond in het 2019/2020 seizoen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:49 schreef The_Joker1 het volgende:
Company heeft maar 1 nadeel: de producente heeft zichzelf weer een rol toebedeeld.
Ik bedoelde in Engelandquote:Op donderdag 5 september 2019 10:31 schreef The_Joker1 het volgende:
[..]
De eerste try-out is in NL pas op 3 oktober.
Ik zit er nuquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren Book of Mormon gezien.
Elder Cunningham
Dat is de starttijd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:14 schreef dyna18 het volgende:
Domme vragen bestaan niet. toch?
Ik ga voor het eerst naar een musical (mamma mia in Beatrixtheater).
En nou staat er tijdstip 20.00.
Wat ik mij nu afvraag, is dat het tijdstip waarop de mustical start of is dat het tijdstip dat de deuren open gaan?
M.a.w. hoe laat kan ik het beste daar zijn?
Al gezocht op de websites zelf, maar kan deze info nergens vinden.
Dat is sowieso prima. Niet te krap plannen, want niks is zo vervelend als naar binnen moeten gaan als de voorstelling al begonnen is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je.
Dus half uurtje van te voren daar zijn?
Met Sven Ratzke toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
ik heb gelezen dat deze terugkomt...oh oh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |