abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157742001
Tja, waarom zouden ze wel een wijntje mogen drinken in de uitzending en geen jointje mogen roken?
  zondag 22 november 2015 @ 17:11:35 #77
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157742028
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:01 schreef dimmak het volgende:
Een kilo wiet. :')
Ruim een ons wiet per joint.
pi_157742067
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 17:11 schreef borbit het volgende:

[..]

Ruim een ons wiet per joint.
Zijn gewoon voorgedraaide jointjes. Zit misschien net 0,25 gram in ofzo.
  zondag 22 november 2015 @ 17:16:24 #79
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157742172
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2015 17:13 schreef Infection het volgende:

[..]

Zijn gewoon voorgedraaide jointjes. Zit misschien net 0,25 gram in ofzo.
Ze zagen er nog smerig uit ook, vond het wat dat betreft geen eerbetoon. :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157742222
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 17:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ze zagen er nog smerig uit ook, vond het wat dat betreft geen eerbetoon. :)
Ach, iemand die nooit blowt wordt er wel stoned van.
pi_157742259
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:03 schreef YazooW het volgende:
Een artikel bestaande uit een opsomming van willekeurige Tweets. Trieste journalistiek. Als ik Tweets wil lezen ga ik wel naar Twitter.
Dit dus
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157742290
Mensen die hierover zeuren en zeggen 'oh nee nu zag mijn kind van 18 een joint' leven wel echt buiten de realiteit zeg :')
pi_157742381
quote:
11s.gif Op zondag 22 november 2015 17:05 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Meen je dit? Denk er nog even over na. Meen je dit nog steeds?
Een hele studio vol blije VARA-kijkers mag die smerige wietdampen inademen. Dat is bij alcohol niet het geval.
  zondag 22 november 2015 @ 17:30:21 #84
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_157742550
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:39 schreef tong80 het volgende:
De overleden protestzanger Armand werd vrijdag op bijzondere wijze geëerd in de VARA-talkshow Pauw. Het gezelschap, inclusief de presentator, stak een joint op. Veel tv-kijkers reageerden enthousiast, maar er worden ook wel wat vraagtekens gezet bij de actie...

[ afbeelding ]

Op Twitter ging het los tijdens en na de uitzending. Veel mensen hebben het over een 'legendarische' actie van Jeroen Pauw.

De donderdag overleden Brabantse zanger Armand was ondanks zijn longaandoeningen een fervent blower, en zowel Pauw als zijn tafelgasten - onder wie cabaretier Dolf Jansen - besloten aan het eind van de uitzending daarom allemaal een joint op te steken.
"Geniaal, dat kan toch alleen maar in Nederland!", aldus een kijker. "Beste tv-fragment van het jaar", besluit een ander. Niet iedereen is echter enthousiast. "En ik probeer mijn zoon van 18 te vertellen dat hij niet moet blowen. En bedankt Pauw". Ook wordt verwezen naar de boete die de VPRO kreeg nadat cabaretier Hans Teeuwen in 2013 sigaretten rookte in het tv-programma Zomergasten.

"Bij Pauw doen ze een Teeuwentje. Dat wordt weer even aftikken bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit...", aldus een kijker. Volgens de NVWA hebben alle werknemers recht op een rookvrije werkplek, dus ook de mensen die bij de uitzending aanwezig zijn, zoals cameramannen.

[ afbeelding ]

Ook is niet iedereen blij met de besteding van het belastinggeld, zo blijkt. "Een kilo wiet gekocht van belastinggeld?", vraagt iemand zich af.

http://www.telegraaf.nl/p(...)lowende_Pauw___.html

Mooie actie. Natuurlijk de boete wel uit eigen zak betalen en een dildo in z'n reet steken mocht Geer of Goor komen te overlijden.

:P.
Dat was ooit zo inderdaad. Eigenlijk doet dit me pijn om te lezen, realiserend dat Nederland ooit een (progressieve) voortrekkersrol had op velerlei gebieden. :{
Nu hebben we een minister 'ik ken iemand die aan blowen is overleden' op justitie zitten en hangt heel Nederland vol met camera's en wordt er zoveel telefoons en internet getapt dat Franco er nu nog een stijve piemel van zou krijgen. :{

Voor progressief beleid kan je beter naar Uruguay gaan.

Nederland was ooit lang geleden een tolerant, tof land met een kritische, ontwikkelde bevolking. Ooit, lang geleden. :{
pi_157742558
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een hele studio vol blije VARA-kijkers mag die smerige wietdampen inademen. Dat is bij alcohol niet het geval.
Laatste keer dat ik checkte waren de bezoekers geen gijzelaars en mochten ze elk moment van de avond vertrekken.
Conscience do cost.
pi_157742582
So what!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157742605
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:09 schreef terrorsjaak het volgende:
"En ik probeer mijn zoon van 18 te vertellen dat hij niet moet blowen. En bedankt Pauw"

Als je zoon hierdoor gaat blowen als hij dat al niet doet is het wel echt heel triest.
Een goede blik op een interview met Armand zou voldoende moeten zijn om een zekere afkeer jegens weed te kweken.
pi_157742745
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een goede blik op een interview met Armand zou voldoende moeten zijn om een zekere afkeer jegens weed te kweken.
Kom op man, die gast blowde echt de hele dag door en aan z'n uiterlijk te zien at 'ie ook alleen maar havervlokken en tofukaas oid. Kijk anders eens een talkshow van Bill Maher, die is naar eigen zeggen ook altijd stoned, merk je verder niks van.
pi_157742823
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Kom op man, die gast blowde echt de hele dag door en aan z'n uiterlijk te zien at 'ie ook alleen maar havervlokken en tofukaas oid. Kijk anders eens een talkshow van Bill Maher, die is naar eigen zeggen ook altijd stoned, merk je verder niks van.
Bill Maher rookt dan wellicht wat minder sterke stuff, of hij echt zoveel rookt betwijfel ik.. Merk het inderdaad nooit bij zijn programma.
pi_157742905
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 17:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bill Maher rookt dan wellicht wat minder sterke stuff, of hij echt zoveel rookt betwijfel ik.. Merk het inderdaad nooit bij zijn programma.
Dat zeg ik toch, die Armand rookte de hele dag, natuurlijk is dat niet goed en helemaal niet als je er slecht bij eet. Bill Maher is echt wel een reguliere gebruiker hoor, maar hij schijnt tegenwoordig vooral te vapen. Ik merk het trouwens wel een beetje aan Maher, hij schiet heel vaak zelf in de lach. ;)
  zondag 22 november 2015 @ 17:51:30 #91
224960 highender
Travellin' Light
pi_157742970
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Werkelijk, als je het presteert om hier nog zelfs een zeikreactie door door je hersenen te laten produceren, verdien je het leven ook niet. Kom op zeg, dat is toch gewoon lachen.
pi_157743765
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:51 schreef highender het volgende:

[..]

Als je nog een zeikreactie produceert verdien je het leven niet. Gewoon lachen!

Serieus, ik maak me meer zorgen om iemand die zoiets de wereld in helpt dan iemand die gewoon kritiek heeft.
  zondag 22 november 2015 @ 18:44:27 #93
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_157744158
Ik geloof niet dat Pauw met joint schadelijker is voor tieners dan Pauw zonder joint.
pi_157744304
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:44 schreef loni55 het volgende:
Rare manier om iemand te eren.
In dit geval niet gezien de overleden persoon maar ik vind dat je rekening moet houden met de mensen die daar nog meer in de buurt zijn (publiek en werknemers) in die binnenruimte, daarom zou je dat niet moeten doen. De boete is dus zeer terecht en waarschijnlijk veel te laag gezien het geld wat er omgaat bij zo'n programma (inclusief het salaris van Pauw).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157744371
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:03 schreef YazooW het volgende:
Een artikel bestaande uit een opsomming van willekeurige Tweets. Trieste journalistiek. Als ik Tweets wil lezen ga ik wel naar Twitter.
Het is helemaal geen journalistiek maar je hebt zo wel weer wat witte ruimte weggewerkt. Daar gaat het hen om. Als je de pagina's niet gevuld krijgt met enkel nieuws en eigen werk... :)
Laat die tweetreacties weg en wat overblijft is een melding dat de presentator en gasten van een televisieprogramma een jointje rookten. Het heeft een heel klein beetje nieuwswaarde maar toch niet meer dan dat.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157744512
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 15:24 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het niet luchtig willen doen over drugs is wat anders dan "censuur" of doen alsof druggebruik "abnormaal" is. En als je kinderen hebt dan wil je er denk ik niet luchtig over doen.
Niet iedereen die kinderen heeft is vanzelf bekrompen. Er zijn mensen die luchtig doen over marihuana, eentje daarvan is recent overleden, en ter gelegenheid daarvan zaten er meer van dat soort mensen aan tafel en deed de presentator ook lekker luchtig.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat wil niet zeggen dat die luchtigheid niet op tv zou mogen. Als je daar niet tegen kunt moet je de tv uitzetten. En ga dan ook meteen even de muziekcollectie van je tienerkinderen en van jezelf langs om die te zuiveren van alle artiesten die wel eens drugs hebben gebruikt. Het is namelijk niet alleen hypocriet, maar ook erg luchtig om werken van die drugsgebruikers zomaar in je huis te hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157744593
Pauw verlegd de grens stukje bij beetje. Nog even en we kunnen live mee genieten hoe hij na de uitzending zijn gasten aanduwt in zijn woonboot. En dat allemaal van belastinggeld in het kader van journalistiek, chapeau Pauw.
  zondag 22 november 2015 @ 19:36:40 #98
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_157745826
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet iedereen die kinderen heeft is vanzelf bekrompen. Er zijn mensen die luchtig doen over marihuana, eentje daarvan is recent overleden, en ter gelegenheid daarvan zaten er meer van dat soort mensen aan tafel en deed de presentator ook lekker luchtig.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat wil niet zeggen dat die luchtigheid niet op tv zou mogen. Als je daar niet tegen kunt moet je de tv uitzetten. En ga dan ook meteen even de muziekcollectie van je tienerkinderen en van jezelf langs om die te zuiveren van alle artiesten die wel eens drugs hebben gebruikt. Het is namelijk niet alleen hypocriet, maar ook erg luchtig om werken van die drugsgebruikers zomaar in je huis te hebben.
Dus iedereen die een beetje zuinig op z'n kinderen is is bekrompen? Je trekt er ook allerlei dingen bij die ik in ieder geval niet geroepen heb. Als je er allerlei clichés en stereotypen bij moet halen om je "mening" overeind te houden dan weet ik wel hoe laat het is.
pi_157745977
"Nou dit vind ik echt niet kunnen, gebruik van deze middelen!" aldus de gemiddelde criticus, terwijl hij het volgende flesje bier open trekt.
  zondag 22 november 2015 @ 19:41:52 #100
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157745979
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dus iedereen die een beetje zuinig op z'n kinderen is is bekrompen? Je trekt er ook allerlei dingen bij die ik in ieder geval niet geroepen heb. Als je er allerlei clichés en stereotypen bij moet halen om je "mening" overeind te houden dan weet ik wel hoe laat het is.
Ja, kijk maar eens rond in OUD
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')